S
Sanu80
Vieras
Dpo4 tai 5.. ei sata varmaa oviksesta. Rinnat olleet ma saakka kipeenä. Tänään vihlasu alamahassa ja veren maku suussa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja kun plussaa, niin kaipaisin myös sellaista yhteenvetoa, että mikä yk, millon talleteltu (vai onko vähän tmi?) mikä kp/dpo tuli eka haamu/plussa ja millä testillä
Mul on toi sama. Alkoi eilen illalla, tänään ollut oikein kylymän kylymäON: 7dpo, aivan sairaan kylmä ollut koko illan ja alkoi oikealta vatsaa juilia, vilunväreet menee koko ajan
Moi Sanu80Dpo4 tai 5.. ei sata varmaa oviksesta. Rinnat olleet ma saakka kipeenä. Tänään vihlasu alamahassa ja veren maku suussa.
On: dpo9-10 ja tissit on tosiaan kipeet. Oli myös ihan horkka aiemmin illalla, tein ekan vartin jumpastakin tuplahousut ja tuplapaita päällä, ennenkun lämpenin samoin aaltoileva huono olo. Jotenkin on erilainen fiilis kuin yleensä, mutta aika sen näyttää... koska ma pitäis alkaa menkat viimeistään, niin silloin aikaisintan uitan testiä. Haluun heti sellasen viivan et miehenkään ei tartte tihrustella
ON DPO11: Tein tänään aamusta mun viimeisen onestep -testin, ja eilen ostamani predictor earlyn. Mä olin näkevinäni predictorissa hyyyyvin hailakan haamun, jonka mieskin näki, mutta kuten oon aiemminkin sanonut, mulle plussa on plussa vasta kun näen viivat selvästi ilman siristelyjä. Vielä ei olla siinä pisteessä ja toivo alkaa tän kierron suhteen taas hiipua.
Onko kellään muulla tapana tehdä testejä eri aikaan päivästä? Siis sillee tietoisesti. Mulla viimeksi ei aamupissasta näkynyt oikein mitään, ja iltapäivällä vasta 2-4h pidätyksellä sai hyviä viivoja näkyviin. Tein siis tässä kierrossa tarkoituksella niin että aamuisin teen onestepit ja muita random testejä, myöhemmin teen rfsu herkän. rfsu onkin näyttänyt noita haamuviivoja selkeämmin kuin muut testit.
ON DPO11: Tein tänään aamusta mun viimeisen onestep -testin, ja eilen ostamani predictor earlyn. Mä olin näkevinäni predictorissa hyyyyvin hailakan haamun, jonka mieskin näki, mutta kuten oon aiemminkin sanonut, mulle plussa on plussa vasta kun näen viivat selvästi ilman siristelyjä. Vielä ei olla siinä pisteessä ja toivo alkaa tän kierron suhteen taas hiipua.
Onko kellään muulla tapana tehdä testejä eri aikaan päivästä? Siis sillee tietoisesti. Mulla viimeksi ei aamupissasta näkynyt oikein mitään, ja iltapäivällä vasta 2-4h pidätyksellä sai hyviä viivoja näkyviin. Tein siis tässä kierrossa tarkoituksella niin että aamuisin teen onestepit ja muita random testejä, myöhemmin teen rfsu herkän. rfsu onkin näyttänyt noita haamuviivoja selkeämmin kuin muut testit.
Joo, mä yleensä juon kans iltaisin paljon, niin ihan illasta en itsekään testaa. Yleensä oon siitä aamun 2. vessakäynnillä tehnyt toisen testin. Aamuisin mä en itse juo juurikaan muuta kuin aamukahvin.Mulla taas aamusin vahvimmat, juon vettä niin paljon päivän aikana etten ees iltasin viitti testailla:)
Saas nähä pitääkö sitä illalla sit itekkin joku tikku uteliaisuudesta, dpo8 ja mulla olis tuolla yks vahingossa kertaalleen avattu onestepin liuska, siinä ei ainakaan mitään menetä jos sen huljuttaa.. Mutta illalla vasta jos pakko on, yritän kumminkin tsemppaa ja pitää kii huomisesta