Raskaaksi 2021

Dpo4 tai 5.. ei sata varmaa oviksesta. Rinnat olleet ma saakka kipeenä. Tänään vihlasu alamahassa ja veren maku suussa. :eek:

Mä olen ollut hiljaa muutaman päivän. Tällä hetkellä on kp 3. Ens viikolla jossain vaiheessa alan testaamaan ovista kun kerran mies toi testejä mulle vaikka en edes pyytänyt. Kysyi vaan kelpaako.

Mulla oli kovat kivut eka kunnon vuotopäivänä. Ennen ekaa raskautta joskus ikuisuus sitten mulla oli pari ekaa päivää niin kovat kivut ettei mitkään lääkkeet auttanu niihin kipuihin. Sen jälkeen onkin ollut kivuttomampia päiviä.

Ja kun plussaa, niin kaipaisin myös sellaista yhteenvetoa, että mikä yk, millon talleteltu (vai onko vähän tmi?) mikä kp/dpo tuli eka haamu/plussa ja millä testillä :bookworm:

Meille plussa yk3, (ekasta plussasin mut meni kesken, ja sen jälkeen tää oli toinen kierto), talleteltu vain ovisplussapäivänä, tein testin vain dpo14 ja selkeä plussa kerralla ja testi oli pregcheck. :rolleyes:

Onnea plussasta Vavec ja Katrinallakin näkyi jotakin :Heartpink Harmin paikka Beanen, ettei pysynyt matkassa mukana. Peukut pystyyn ensi kiertoon :) Hurjasti säpinää täällä, tsemiä muillekin kierron eri vaiheisiin!

Täällä menossa kp 29/34-39 ja ehkä dpo 8 tjtn siihen suuntaan. Ei varmuutta kierron pituudesta tai oviksesta, voi hyvin olla, ettei mitään tässä kierrossa oo alaosastolla tapahtunut. Ei myöskään mitään erikoisempia oireita, paitsi jo viidettä päivää ärsyttävä elohiiri silmässä (mitä ei voine laskea raskausoireeksi :grin) ja jotain tuikkaisua välillä alavatsalla. Viimeeksi mulla tuli jo ennen raskausoireita tosi vahva fiilis että oon raskaana. Nyt ei mitään sinne päinkään, eli eiköhän tää oo tyhjä arpa. Silti tietty kiva vähän jännätä ennen menkkoja, et josko kuitenkin tulis jotain tuntemuksia :hilarious:

Ketäs muita oli suunnilleen tässä vaiheessa kiertoa? Millaisilla oireilla ootte?

ON: Kp 13 ja illan ovistesti alko tummumaan, mutta ei vielä tasavahvaa viivaa. Ehkä huomenissa sitten... Talletteluja on ollu ahkeraan lähes joka päivä, paitsi tänään, ku isäntää närästi ruuan jälkeen koko loppuillan. Epäiltiin jo, et ehkä hän onki oireineen se, joka tässä ois raskaana.
Mä niin toivon, että tästä kierrosta tärppäis, ni ei tarttis pelata letrojen kanssa. Vois puhua luomulapsesta :hilarious:
Toisaalta mieltä rauhottaa tieto siitä, että on back up plan jo heti seuraavassa kierrossa.

Joko saa alkaa uittaa huomenna tikkuja, jos on kuitenkin jo dpo3 :hilarious: En millään malttais odottaa että päivät kuluu :rolleyes: #kaikkihetimullenyt

On: dpo9-10 ja tissit on tosiaan kipeet. Oli myös ihan horkka aiemmin illalla, tein ekan vartin jumpastakin tuplahousut ja tuplapaita päällä, ennenkun lämpenin :laughing014 samoin aaltoileva huono olo. Jotenkin on erilainen fiilis kuin yleensä, mutta aika sen näyttää... koska ma pitäis alkaa menkat viimeistään, niin silloin aikaisintan uitan testiä. Haluun heti sellasen viivan et miehenkään ei tartte tihrustella o_O:grin

Mullakin oli eilen viltti päällä sohvalla kun virkkasin, yleensä ei oo noin viileä ja tartte extra lämmikkeitä:hilarious:
Me mennään sun kanssa aika samoissa päivissä, dpo11 & kp23/26-28 on menossa mulla nyt.

Mä mietin, että mun on edes turhaa hakea rtestejä sen klinikalta tulleen puhelun perusteella. Jos kerta munatorvet on tukossa, niin silloinpa tuskin raskautuu luomusti vaikka ovistestit plussia näyttäiski ja tallettelee, kun mitään ei pääse tapahtumaan.
Toisinsanoen kaikki oireet mitä mä listailen on pelkkiä pms oireita: rintojen arkuus, kylmät ja kuumat aallot, paine kohdussa, krampit ja polttavat kivut kohdussa, ärtymyksen lisääntyminen, ripuli:angelic:

Saas nähä pitääkö sitä illalla sit itekkin joku tikku uteliaisuudesta, dpo8 ja mulla olis tuolla yks vahingossa kertaalleen avattu onestepin liuska, siinä ei ainakaan mitään menetä jos sen huljuttaa.. :hilarious: Mutta illalla vasta jos pakko on, yritän kumminkin tsemppaa ja pitää kii huomisesta :nailbiting:

ON; kummallista, pyyhkiessä kerran tuli vpunasta mut muuten ei mitään? kuukupin varuiks laitoin ja mietin että viittiikö sitä testiä käydä töiden jälkeen ostamassa vai onko turhaa :smiley-angry003 no täytyy tutkia päivän aikana alkaako menkat vai ei :smiley-angry016
nyt siis kp 29/28. dpo;sta ei tietoo, en tikuttanu :grin

Muitakin viluttelijoita! Mullakin on ollut jostain dpo7-8 paikkeilta joka ilta vilu. Siis sellainen et on oikeasti kylmä ytimiä myöten. Mulla on ollu sukat + villasukat + töppöset jalassa, villapaita päällä ja fleecehuopa päällä ja silti on tuntunu että hampaat alkaa kaliseen kun on niin ytimiään myöten jäässä.

ON DPO11: Tein tänään aamusta mun viimeisen onestep -testin, ja eilen ostamani predictor earlyn. Mä olin näkevinäni predictorissa hyyyyvin hailakan haamun, jonka mieskin näki, mutta kuten oon aiemminkin sanonut, mulle plussa on plussa vasta kun näen viivat selvästi ilman siristelyjä. Vielä ei olla siinä pisteessä ja toivo alkaa tän kierron suhteen taas hiipua.

Onko kellään muulla tapana tehdä testejä eri aikaan päivästä? Siis sillee tietoisesti. Mulla viimeksi ei aamupissasta näkynyt oikein mitään, ja iltapäivällä vasta 2-4h pidätyksellä sai hyviä viivoja näkyviin. Tein siis tässä kierrossa tarkoituksella niin että aamuisin teen onestepit ja muita random testejä, myöhemmin teen rfsu herkän. rfsu onkin näyttänyt noita haamuviivoja selkeämmin kuin muut testit.

ON DPO11: Tein tänään aamusta mun viimeisen onestep -testin, ja eilen ostamani predictor earlyn. Mä olin näkevinäni predictorissa hyyyyvin hailakan haamun, jonka mieskin näki, mutta kuten oon aiemminkin sanonut, mulle plussa on plussa vasta kun näen viivat selvästi ilman siristelyjä. Vielä ei olla siinä pisteessä ja toivo alkaa tän kierron suhteen taas hiipua.

Onko kellään muulla tapana tehdä testejä eri aikaan päivästä? Siis sillee tietoisesti. Mulla viimeksi ei aamupissasta näkynyt oikein mitään, ja iltapäivällä vasta 2-4h pidätyksellä sai hyviä viivoja näkyviin. Tein siis tässä kierrossa tarkoituksella niin että aamuisin teen onestepit ja muita random testejä, myöhemmin teen rfsu herkän. rfsu onkin näyttänyt noita haamuviivoja selkeämmin kuin muut testit.

Jännittävää!! Mä tein joo ihan tietoisesti aamuisin ja sit iltaisin/päivisin, ja selkeesti iltaisin näkynyt paremmin. Nyt tänään sain aamulla rfsu jo selkeän, eilen aamulla se oli Toosi hailura, illalla tein viel uuden ja se oli jo selkeämpi kuin taas se eilisen aamun.

Mulla taas aamusin vahvimmat, juon vettä niin paljon päivän aikana etten ees iltasin viitti testailla:)

Mulla taas aamusin vahvimmat, juon vettä niin paljon päivän aikana etten ees iltasin viitti testailla:)
Joo, mä yleensä juon kans iltaisin paljon, niin ihan illasta en itsekään testaa. Yleensä oon siitä aamun 2. vessakäynnillä tehnyt toisen testin. Aamuisin mä en itse juo juurikaan muuta kuin aamukahvin. :grin

ON: viime kierrossa tiputtelu alkoi jo ennen vikaa teronappulaa, mutta eilen otin vikan tästä kuurista ja nyt ei oo vielä tiputtelua näkyny, eli pieni voitto sekin :smiley-angelic003 dpo10-11 ja mahallaan ei voinu yöllä maata, kun tisseihin sattu. nyt ne kyllä tuntuu taas normaaleilta o_O pissattaa koko ajan. ja pelottaa myös että tulee se perinteinen pms-päänsärky, joka aina iskee tässä vaiheessa :finger: mä en tiedä mistä pissasta testata jos tarttee, kun viime yönäkin kävin vessassa 23, 01 ja 06 :laughing002 kai se on toi vika otettava purkkiin ja tikku uimaan sit ku herää lopullisesti :biggrin

Hepsis huomenta kaikille!
Täällä kerrankin rennosti. Eli ei edes kutita tehdä testiä,koska opin viime kerrasta että turhaan tein liian aikaisin testejä ja pettymys kasvoi suuremmaksi kokoajan ja sitten kunnes menkat alkoikin kp 27 olin aivan maassa.
Mutta tähän kiertoon: eli viime viikolla ahkerasti sek*siä ja nyt eilen kp 20 iltapäivällä tuli vessassa pieni verilima paperiin pyyhkiessäni. Jänskä nähä merkkasiko tuo kiinnittymistä vai mitä se oli.
Mulla on joka raskaudessa tullut kiinnittymisvuotoa. Mutta 7 vrk oviksesta/hedelmöityksestä. Nyt oli 5.pv oviksesta tai lauantaina tuli verilimaa aamulla. Eli jos se(mulle aivan uusi asia sekin,ovulaatio aina sattunut alavatsaan;nyt ei kipuja vain tuo verilima) oli oviksen merkki olis eilen voinut olla käytännössä siis kiinnittymisvuotoa.

Mulla on kaapissa First Response:a vielä 3 testiä. Nyt maltan odottaa. Moni vastasi mulle siihen kun kerroin sen näyttävän raskauden jo 4 pv ennen menkkoja melkein kaikilla naisilla,että tarkoittaa oppikirjakiertoa. Minulla on Premom-sovelluksen mukaan luteaalivaihe 13 vrk,ja kierto 26 vrk. En tiennytkään. Laskenut itse eri luvut.Eli ovis muka kp 13 siis sen mukaan...mutta epäilen että ovis on melkein aina kp 15 kivuista ja nyt tästä verilimasta päätellen.

Monella alkaa olla tiukat paikat testaillessa ja moni saanut plussia. Onnea heille paljon!

Ja Beanen pahoitteluni ja tsemppiä! Juuri tuo kemiallinen(itsellä takana myös niitä)on se syy miksi en uskalla nyt ajatella aikaisin testailuja.

Saas nähä pitääkö sitä illalla sit itekkin joku tikku uteliaisuudesta, dpo8 ja mulla olis tuolla yks vahingossa kertaalleen avattu onestepin liuska, siinä ei ainakaan mitään menetä jos sen huljuttaa.. :hilarious: Mutta illalla vasta jos pakko on, yritän kumminkin tsemppaa ja pitää kii huomisesta :nailbiting:

Mennään Vispipuuro aika samoissa :) Olikos sulla tiedossa ovis tarkasti? Sori en muista jos oot aiemmin jo maininnut. Täällä on niin paljon porukkaa, että ei pysy mielessä :rolleyes:

Mä olin ajatellut, että testaan aikaisintaan sunnuntaina kun dpo 11, jos jotain enempiä oireita ilmenee. Mulla ei juuri muuta kuin alavatsalla välillä kipua/tuikkaisua, jotka voi olla ihan perus pms oireita. Mutta voi olla, että houkutus kasvaa. Varsinkin jos muut jo testailee :grin

Dpo10 tikussa edelleen viiva mut ei oo vahvistunut mutta siitä en olis huolissaan ku joka toinen päivä pitäisi. Tilasin sittenkin vielä netistä vielä kun on kylän apteekin taitaa liian tuttuja niin jos nyt tärppejä käynyt niin en halua et liikaa kysellään. Tilasin myös jonkin clearbluen testinkin.

Jopas kohta on muitakin testaamassa! :)

Takaisin