Raskaaksi 2021

Mä kyllä niiiiiin meen tänään apteekkiin jja ostan sieltä ison kasan parempia testejä. Ainakin predictor earlyn ja cb:n. Nih. Ihan höpöhöpöjä nämä testit ku ei mun kierosilmillä mitään näitten tuloksista erota. :dead:

ps. ei oo oikeesti kierotkierot silmät, mutta paha hajataitto ja lasit on jo liian vanhat että oikeasti niistäkään olisi apua. :wtf:

Mä kyllä niiiiiin meen tänään apteekkiin jja ostan sieltä ison kasan parempia testejä. Ainakin predictor earlyn ja cb:n. Nih. Ihan höpöhöpöjä nämä testit ku ei mun kierosilmillä mitään näitten tuloksista erota. :dead:

ps. ei oo oikeesti kierotkierot silmät, mutta paha hajataitto ja lasit on jo liian vanhat että oikeasti niistäkään olisi apua. :wtf:
Mäkin taidan sijoittaa parempiin. Mututuntuma kertoo et suht vahva viiva vois nyt ihan oikeesti olla mut ku nähny täällä noit et on selkee viivaa tullu ja silti negatiivinen niin en halua pettyä

Oli pakko soittaa teratologiseen ja kysyä..sanoivat että voin unohtaa sen asian:smug:

Verta tuli taas:sad001 mä veikkaan et on kemiallinen. Tosin mies tuli kotona käymää ja harrasteltiin ja sen jälkeen tuli verta et olisko se aiheuttanut? No ei auta kun ootella...

Oli pakko soittaa teratologiseen ja kysyä..sanoivat että voin unohtaa sen asian:smug:

Verta tuli taas:sad001 mä veikkaan et on kemiallinen. Tosin mies tuli kotona käymää ja harrasteltiin ja sen jälkeen tuli verta et olisko se aiheuttanut? No ei auta kun ootella...
Eiks alkuraskauden vuotelu voi olla hormonimuutoksista ja just yhdestä voi hangata ja sit vuoto?

Voi johtua ihan kuivista limakalvoistakin ja vuodothan on myös ihan normaaleja ihan pitkin raskauttakin. Ymmärrän kyllä hyvin että sua ahdistaa ja stressaa epätietoisuus, mutta sen huolestuneisuuden lomassa koita myös pitää mielessä että nämäkään ei välttämättä tarkoita mitään ja kaikki voi silti olla aivan hyvin! :)

Mä oon siinä mielessä iloinen ku näkyy kaksi viivaa ja en nää yksin niitä ja tarkoittaa et jotain hormonia on nousussa ja voi olla kemiallinen tai olla olematta mut ilmeisesti mä voin raskautuu. Mul on vuosia sitten ollut kkm ja se oli raskasta ja sit ollu lähinnä et oviksen tienoilla ei mitään ja keskeytetty. Nyt sit oli ahkeraa mut just oviksen kohdilla ei vasta ku just sinä päivänä ku tuli se verilima ja sen jälkeen

Mä oon siinä mielessä iloinen ku näkyy kaksi viivaa ja en nää yksin niitä ja tarkoittaa et jotain hormonia on nousussa ja voi olla kemiallinen tai olla olematta mut ilmeisesti mä voin raskautuu. Mul on vuosia sitten ollut kkm ja se oli raskasta ja sit ollu lähinnä et oviksen tienoilla ei mitään ja keskeytetty. Nyt sit oli ahkeraa mut just oviksen kohdilla ei vasta ku just sinä päivänä ku tuli se verilima ja sen jälkeen
Mun ongelma taas on jälleen kerran se että muut näkee mun testeissä viivoja mutta mä en ite nää mitään. :grin:hilarious:

Kiitos tuesta:)

Alko tosiaan seksin jälkee et voi olla et tökki kohdunsuuta tai sit on hormonaalista.

Mäkin oon iloinen vaikka olis kemiallinen et mä yritin raskautuu! :smiley-angelic003
Ehkä ens kierrossa sit kunnon tärppi!

Mitäs mieltä...jos kemiallinen niin vahvistuuko viiva?

Mäki aion tehdä viikonloppuna uusiks ton testin vaikka oon sitä mieltä et kroppa on vaa sekasin :angelic: vaikka tiedän jo vastauksen. Mutkun menkkoi ei kuulu.. :oops:

Kiitos tuesta:)

Alko tosiaan seksin jälkee et voi olla et tökki kohdunsuuta tai sit on hormonaalista.

Mäkin oon iloinen vaikka olis kemiallinen et mä yritin raskautuu! :smiley-angelic003
Ehkä ens kierrossa sit kunnon tärppi!

Mitäs mieltä...jos kemiallinen niin vahvistuuko viiva?
Kemiallisessa mulla vahvistui viiva ja sain digiin 1-2 raskaana, mutta heti kun vuoto alkoi niin viivat alkoi himmetä ja kun vuoto loppui niin testit oli täysin negaa.

Yksi ainut oire on joka on se et on noi menkkajomot kokoajan, ihan kuin onnistuneissa raskauksissa aina ollut. Kohdunulkoisessa ei ollut menkkajomoja mut eihän se ollutkaan kohdussa:finger:

Mulla oli tänään ihan yhtäkkiä hirvee kipu kohdussa. Tuli ihan ku kunnon menkkakrampit, poltti ja pisteli. Aattelin et menkat alko etuajassa kun tuntu et holahti jotain housuihin, mutta eipä sitten ollutkaan mitään kun vessaan menin:confused005
Sitä kesti reilu 1,5h ja vessassa sai ravata useamman kerran... Rasittavaa, jos menkka kivut tulee jo taas näin aikaisin vaikka kp1:seen on vielä 4 päivää ainakin

Mul tissit vaihtelevasti arat. Ei oo erikoiset. Ei muutenkaan oo mitään suuria oireita mut on kylmä koko ajan (no ei oo lämpötila kovin korkea mut sisällä myös toosi kylmä itellä vaik lämmintä muuten on) . Kohta pääsee testaa sit kunnon testillä. Toivottavasti toi ei oo noin susi et noin selvän toisen viivan antaa ja oliski vaan susierä nii pettymys kyl iso ku ehdin jo vähän innostuakin

Mulla on ollut tämä käytössä, esikoisen yrittämisen aikaan ja nyt myös. Tykkään, kun on helppo käyttää ja näyttää tosiaan sitä "vilkkuvaa" hymynaamaa ensin niin tietää senkin puolesta tallettelut ainakin aloitella hyvissä ajoin :grin Ja suositellaan aamulla tekemään niin päivätöissä käydessä tosiaan kätevin. Mulla vaihteli jonkin verran kauanko näytti sitä vilkkuvaa. Seurasin uteliaisuudesta myös liuskoilla sivussa ja mulla niissä näkyi vaan sillon sen pysyvän hymyn päivinä oikein mitään. Eli sinällään helpotti. Ja mulla ainakin tosi hankala oli saada liuskoihin mitään, pelkkien niiden perusteella en olis saanut oppikirjamaista plussaa missään vaiheessa :woot: Toki hankaluus näissä on se, kun pitää käyttää aika monena päivänä (jos haluaa parhaan hyödyn) eli niitä tikkuja kuluu, eikä pysty tilaamaan pelkkiä tikkuja lisää. Iso miinus tästä CB:lle.

Minulla oli käytössä viime kierron. Mulla ei tullut sitä vilkkuvaa hymiötä ollenkaan, vaan pomppas negasta suoraan pysyvään hymiöön. Ilmeisesti nopeaan tapahtuu asioita minun kropassa, koska myös ekat haamut testiin tuli dpo5 lähtien. Eli tosiaan tuosta kierrosta myös raskauduin.

äsken tuli pyyhkiessä hieman rusehtavaa mut muuten ei mitään merkkiä menkoista :think005 toivottavasti ei ala ja saisin plussan testiin! ajattelin että käyn kaupassa koht ja ostan testejä huomis aamuun, ellei ne menkat sit ala ennen sitä..
hitto oisin halunnu miehen kans keskustella tonne yksityiselle menosta ja muutenki tästä mun olosta mut sen kaveri on käymässä ja sit sen lapsiki tulee kohta meille. no, josko sit illemmalla :happy6

Juu eli viivaa enää tuskin näky ja verta tulee enemmän et kemiallinen on kyseessä. Mutta hyvä et jotain yritystä oli kuitenkin, en tiedä olisko terot auttanut et olis kiinnittynyt paremmin jos oli taas keltarauhasesta kiinni? Toki voihan olla et keskenmenon jälkeen oli limakalvo vielä huono että ei pysynyt kiinni.

Vauvauutiset on nykyään aina yhtä vaikeita.:arghh: Eilen ja tänään kuulin että kaksi entistä luokkalaistani odottaa. La:t huhtikuussa ja elokuussa.
Minäkin haluuuuuun.:smiley-angry017
Kohta starttaa yk13, tuhrua tullut. Plussa tosin ei ollut edes mahdollinen tähän kiertoon.

Mulla on kans kaksi tuttua, joilla on la:t huhtikuussa ja elokuussa.:eek: Mikä sattuma! Elokuun vauvaa odottavat kertoivat asiasta just tällä viikolla videopuhelussa.
Sen jälkeen päätin, että omat vauvauutiset lähetetään kirjoitetussa muodossa, niin ei tartte kenenkään livenä tuntea sitä harmitusta jos itsellä ei ole vielä onnistunut...

Vahvistumista haamuilijoille ja sympatiaa vuotelijoille!

Monella on nyt jännät paikat, peukut jokaiselle! Esittäisin kainon toiveen, et liittäkää kp ja/ tai dpo:t viesteihin, mulla ainakin menee nimimerkit ja oireet jo sekaisin. Kiva vertailla oireita kun päivät on helposti luettavissa.

On. Dpo 9-12. Päivän nega testattu. Menkkajomot voimistuu. Piina säilyy. Viime kierrossa luteaali oli 10 vrk.

Takaisin