Raskaaksi 2021

Mä nään tässä haamun:smiley-angelic003
Ja toi on irl paljon selkeämpi. Ja verrattuna muihin on vahvistunut . Apuja. Kaipa tää mun "testaan ovista" ja "kokeilen raskaustestejä" tjot kierto meni kyttäilyn puolelle mut vaikuttaa siltä et jotain yrittää tapahtua :excited001

Tein vielä puolen tunnin pidätyksellä ihan lirusta toisen testin ja kuva testiajalla ja nyt näky vaaleenpunaista!!! Ei varmaa kuvas näy kun lataa mut livenä kyllä??? Apua, onko siinä oikeesti viiva??
Nyy pidättelen ja illasta uusi testi vielä!

Tässä näkyy paremmin! Kun testiaika kulunut.
20210128_131040~2.jpg

Mössöks menee taas:confused:

Liitteet

• 20210128_124552~3.jpg
    20210128_124552~3.jpg
    12.5 KB · Katsottu: 153
Muokattu viimeksi:
Mä ite vaan liputan sen puolesta, et pyrkii hakeutumaan hoitoihin mahdollisimman aikaisin eikä jää odottelemaan jos on mahdollista yksityisen kautta mennä!
Kun julkisellakin kuitenkin kestää. Useampi kuukausi voi olla ekan käynnin ja suunnittelukäynnin välillä ja riippuen mitä hoitoja aloitetaan niin voi vierähtää vielä pari tai useampi kuukausi ennenkö mitään tapahtuu.

tätä mä just mietin, et vaikka toukokuussa päästää ekalle käynnille ni varmasti sit siitä seuraavaks testeihin ym mihin pääsiskää ja niissä tuloksissa menee sit varmaa monta viikkoa, ellei kuukausia.. täytyy tänää miehen kanssa keskustella :(
menkat ei oo alkanu, ei oo menkka olojakaan.. silti on aika haikea fiilis mut töissä yritän tsemppaa itteeni etten romaha :sorry:

Vauvauutiset on nykyään aina yhtä vaikeita.:arghh: Eilen ja tänään kuulin että kaksi entistä luokkalaistani odottaa. La:t huhtikuussa ja elokuussa.
Minäkin haluuuuuun.:smiley-angry017
Kohta starttaa yk13, tuhrua tullut. Plussa tosin ei ollut edes mahdollinen tähän kiertoon.

Katarina, mikä testi toi on? Viiva on tosi kaukana niin sillä kysyn..
Se on joku netistä tilattu halpis mutta sitä itse alkuun ihmettelin mutta niin vaan se viivanpaikka tuli samaan kohtaan ja tuokin että se ilmeisesti kuuluu tulla tuohon...

Tein vielä puolen tunnin pidätyksellä ihan lirusta toisen testin ja kuva testiajalla ja nyt näky vaaleenpunaista!!! Ei varmaa kuvas näy kun lataa mut livenä kyllä??? Apua, onko siinä oikeesti viiva??
Nyy pidättelen ja illasta uusi testi vielä!

Mä nään punaisen haamun vieressä. Vahvistumisia. :):Heartred

20210128_121432.jpg

Tossa en tiedä onko selvempi. Mun mielestä on viivat kyllä. Tietty pitää tarkistaa jollain varmemmalla mut johonki reagoi ja tää aamun ekasta

Sori testispämmi mut toi vielä vahvistui kuivuessaan ja jäi siihen. Aiempi viiva sama paikka mut se ohentui ja haalistu liki olemattomaksi et se tais olla joku hetkellinen reaktio en mä tiedä. Nää on uusii mulle. Toki oon testannut aiemmin ku kierto venynyt eikä oo kyl mitää haamua värillistä tullut. Ei auta ku oottaa.

Beanen mä nään sun testissä viivan toivottavasti nyt on kyytiläinen masus turvassa ! :angelic:

Haamuja näkyvissä! Toivottavasti vahvistuu. Toivottavasti viikon päästä näkyy mullakin testissä :angelic: Odottavan aika on pitkä :hilarious:

Onhan tuossa jo aika vahva viiva katarina?
Joo nyt on varma että plussa tuli! Kyllä näkyy nyt niin hyvin kun katoin vielä äsken et ei epäilystä. Mutta mutta veristä tiputtelua on ...eli veikkaan et menkat tulee. Tai jos ei niin et on taas ulkopuolinen!

Nyt on todella paska olo enkä voi iloita plussasta yhtään...join eilen todella paljon alkoholia kun luulin etten ole raskaana ja menkat alkaa kun tiputteli:sad001
Onko tämä nyt sellainen tilanne et pitäs harkita keskeytystä ? Vai korjaako näin aiksessa vaiheessa solut ittensä tai menee kesken jos vaurioita tullut? Kaksi päivää menkkoihin vielä.

Muokattu viimeksi:
Onhan tuossa jo aika vahva viiva katarina?
Joo nyt on varma että plussa tuli! Kyllä näkyy nyt niin hyvin kun katoin vielä äsken et ei epäilystä. Mutta mutta veristä tiputtelua on ...eli veikkaan et menkat tulee. Tai jos ei niin et on taas ulkopuolinen!
Toivottavasti ei olis ja ihan jää menkat poissa!

Joo on siinä mut mä oon nii skeptinen ku nähny niin paljon täällä mukahaamuja ja viivanpaikkoja jne ja toi oli alkuun tosi hailu toi kontrolli mut sit vahveni ja toi lopputulos ja ihan selkeä mutta niin. Teen jonkun toisen merkin vielä parin päivän päästä jos ei menkat tuu ja digin. Huoh, alko oikeasti jännittämään jo

Nyt on todella paska olo enkä voi iloita plussasta yhtään...join eilen todella paljon alholia kun luulin etten ole raskaana ja menkat alkaa kun tiputteli:sad001
Onko tämä nyt sellainen tilanne et pitäs harkita keskeytystä ? Vai korjaako näin aiksessa vaiheessa solut ittensä tai menee kesken jos vaurioita tullut? Kaksi päivää menkkoihin vielä.
Mun kaveri joi 13rvk asti kun ei tiennyt. Terve poika. Ei oo syytä olla huolissaan ei oo ehtinyt mitää vahinkoa ku moni ei tiedä näin alkuun mitään

On kyllä tosiaan ihan alussa kun nyt vasta tuli eka ihan kunnolla näkyvä haamuplussa et luulis ettei yks kerta altistus aiheuttas tosiaa vielä mitään. Voikohan tässä tosiaan iloita..:shy: mä vielä sanoin kaverille et auta armias kun otan viiniä kunnolla niin huomenna on plussa testissä ja näin se kävi..

Otin siis niin paljon et lopulta oksensin....oli vapaa ilta ja lapset ja mies olivat mummolassa kun anoivat vapaata et pääsivät lomille sinne.

Nyt on todella paska olo enkä voi iloita plussasta yhtään...join eilen todella paljon alholia kun luulin etten ole raskaana ja menkat alkaa kun tiputteli:sad001
Hei! Sen verran pieni solumöykky tosiaan on kyseessä, että jos jotain vahinkoa sattuisi, niin koskee niin isoa osaa tulevista soluista, että menisi kesken/tarvitsee korjata itsensä, jos ihmiseksi kehittyy. Varsinaista, kunnolla toimivaa istukkaa ja verenkiertoa tällä "möykyllä" ei vielä ole. Eli jos raskaus vain kunnolla alkaa ja jatkuu, niin ei syytä tämän vuoksi huoleen!

Otin siis niin paljon et lopulta oksensin....oli vapaa ilta ja lapset ja mies olivat mummolassa kun anoivat vapaata et pääsivät lomille sinne.
Uskaltaa innostua.. ei nyt lannistua saa ku viivat saatu hei!

Mä oon ihan höpö nyt. En tiedä mitä tehdä. Vilunväreitä ja sit suonenvetoja eilen ollut...

Toki mä vähän innostuin ku hcg mittaa testi niin miks tulisi noinkin selvä viiva jos jotain ei yritä tapahtua?

Ite oon ottanut antibiootit tässä oviksen aikana ja myös ihan otin alkoholia kaverin kanssa höpistessä...en mä voinut tietää et ehkä onkin raskaana niin nyt vaan vahvistumisia meille ja 9kk odotus :dummy::dummy::dummy1::dummy1::cheers:hello2

Jos siellä tosiaan alkio on, niin tässä kohtaa et ole tosiaan vielä vaurioittanut sitä vaikka otit eilen alkoa. Seuraile viivojen vahvistumista, toivottavasti siellä joku pieni olisi köllimässä! :Heartred

Takaisin