Raskaaksi 2021

Mennään Vispipuuro aika samoissa :) Olikos sulla tiedossa ovis tarkasti? Sori en muista jos oot aiemmin jo maininnut. Täällä on niin paljon porukkaa, että ei pysy mielessä :rolleyes:

Mä olin ajatellut, että testaan aikaisintaan sunnuntaina kun dpo 11, jos jotain enempiä oireita ilmenee. Mulla ei juuri muuta kuin alavatsalla välillä kipua/tuikkaisua, jotka voi olla ihan perus pms oireita. Mutta voi olla, että houkutus kasvaa. Varsinkin jos muut jo testailee :grin
Mä en varmaan olis vielä testannut jos ei olis posti tuonut mut meinasin tohon et mun haaroväli eli nyt nivuset ja alavatsa ollu ihmeen tuntuiset. Jotenkin tuntuu välilihassa outoo jomoiluu mihin en oo joko aiemmin kiinnittänyt huomiota tai se on uutta. Myös veren maku suussa mulla on välillä normia joten tajuton väsymys mikä aina luteaalissa on paikalla. Vois mittauttaa iteki ferrit kuten moni täällä..

Mä en tiedä mitä ajatella. :bored:

Taas ei MITÄÄN. ei aktuaalisesti mitään. Ei menkkoja. Tosin, eilen vai toissapäivänä.. oli oikeella puolella lähellä reunaa jäätävät kivut ettei painaa voinu. Ja sit välil tuikki toisel puolel ja takasin ja oon niin varma et kroppa ei oo vieläkää rauhottunu syyskuisesta pillerien jättämisestä. :sorry:

Nauroin tosin miehe kaa et ainakaan mahdollisuuksista ei oo kii ku peitto heiluu joka päivä, melkein. Tyyliin 3 pöivää, 1 päivän tauko ja taas 3 :D et sillai ei travii tikutella tai mitää mut vituttaa silti ku ei tiedä koska kroppa osais alottaa yhteistyön.. :p

Ja anteeksi purkaus :smiley-ashamed008

Täällä dpo13/kp28 (kaks viimeistä kiertoa ollut 27 päivää, aiemmin kierto ollut 28-29), ja kuvassa aamun testit :love7 Sofin puikko vahvempi kuin toissapäivänä ja toinen on Apteqin testi mistä en löytänyt merkintää herkkyydestä. Mutta aika paljon parempi laatu kyllä selvästi, kun noin vahvat viivat verrattuna tohon Sofin 10-testiin :grin eli tällä perusteella kyllä suosittelisin apteekin testiä ainakin noihin verrattuna! Toki halpoja on noi Sofit eikä mulle oo näyttäneet aiemmin mitään haamuja ennenkuin toissapäivänä tuli eka plussaksi luettava joka sekin erottui suht selkeästi kyllä. Mutta, lupaavaa on ja uskalsin jo miehellekin näyttää... :angelic:

Tässä kierrossa poikkeavaa aiempaan oli oikeastaan vaan pms-ketutuksen puuttuminen, kuivuus ja rintojen kipeytyminen, ja viimeisen perusteella osasin toivoakin plussaa. Meillä taitaa olla yk5 keskeytyksen jälkeen, vauvantoive tosin alkanut jo viime huhtikuussa. Jospa nyt päästäisiin loppuun saakka :rolleyes:

Paljon plussatuulia kaikille! :happy:

Liitteet

• 65325A07-3A00-4386-AF2D-FFD21743726D.jpeg
    65325A07-3A00-4386-AF2D-FFD21743726D.jpeg
    18.5 KB · Katsottu: 173
Onko tää haamuplussa vai viivanpaikka?

Liitteet

• IMG_20210129_110308.jpg
    IMG_20210129_110308.jpg
    19.3 KB · Katsottu: 199
Onko tää haamuplussa vai viivanpaikka?

Hmmmmm... nään kyllä jotain ja mulla ei tosiaankaan oo viivalaseja enkä yleensä nää mitään vaikka monet näkee :woot: eli vois hyvin olla haamu!

Kp 24/28 ja edelleen lämmöt koholla ja tissit kipeet. Menkkakivut palasi, joten eiköhän ne ole sieltä tuloillaan. Predictor earlyllä testattu ja viivanpaikkaa näyttää. :banghead:

Mennään Vispipuuro aika samoissa :) Olikos sulla tiedossa ovis tarkasti? Sori en muista jos oot aiemmin jo maininnut. Täällä on niin paljon porukkaa, että ei pysy mielessä :rolleyes:

Mä olin ajatellut, että testaan aikaisintaan sunnuntaina kun dpo 11, jos jotain enempiä oireita ilmenee. Mulla ei juuri muuta kuin alavatsalla välillä kipua/tuikkaisua, jotka voi olla ihan perus pms oireita. Mutta voi olla, että houkutus kasvaa. Varsinkin jos muut jo testailee :grin
Sain ovisplussan kp21 eli sen perusteella vois olettaa oviksen olleen kp 22. Mulla edelliset kierrot olleet 31 päivää, joten sunnuntaille odottelen jo menkkoja, siksi testaan la (ja su, jos ei ala ennen sitä) :woot: Tää on yk1, kuukautiset palasi heinäkuussa ja imetän edelleen paljon, joten siksi varmaan lyhyt luteaalivaihe, mutta katsotaan mihin se riittää.. :confused:

Voi olla viivanpaikka. Tuohon testiin en luota enää. Sain vaaleamman plussan siihen kuin RFSU liuskaan ja digutestiin raskaana(2v sitten). Ja pitäisi olla 10mIu.
Joo muistan sun kirjotelleen näistä sun kokemuksista ja ehkä vähän siksikin epäilyttää että oisko viivanpaikka vaan

Ja tässä hyvä esimerkki miks ne testit kannattaa heittää roskiin heti testiajan jälkeen eikä unohtaa altaan reunalle. :laughing002 Viivanpaikka muuttunut roskishaamuksi ja saattais jopa herätellä turhia toiveita, jos menkkakivut ei ois näin vahvat:happy3 Ja ei, en tulkitse tätä oikeaksi haamuksi:wacky:

Liitteet

• 20210129_113917.jpg
    20210129_113917.jpg
    14.2 KB · Katsottu: 176
ällävaroitus :smiley-ashamed004:laughing002 mutta siis kävin tuossa lounaan jälkeen vessas ja 'tyhjensin' kupin, ni ei siel ollu ku minimaalinen määrä haalen rusehtavaa, mielestäni vv tyyppistä vuotoa :think005 kyllä se vissii töiden jälkeen on testi haettava :whacky011 vähä jännittää et onks sitä vaa jostain syystä menkat myöhässä vai voisko olla raskaana vai mitä ehmettiä.. rupee koht stressaa sit varsinkaan menkkoja kuulu

Voihan turhautuminen. Kp 38 ja nyt vasta alkaa tehä menkat tuloaan. Eilen särki päätä, nyt alkoi tuhru. Voi itku mä sanon jos nää kierrot alkaa taas pidentymään :sad001 kun nyt vaan alkaisivat. Mietityttää, jos ovis oli kun pitikin, onko pitkästä luteaalivaiheesta haittaa? :confused: Kai se on tosiaan pakko ne ovistestit tilata uuteen kiertoon.

Sain ovisplussan kp21 eli sen perusteella vois olettaa oviksen olleen kp 22. Mulla edelliset kierrot olleet 31 päivää, joten sunnuntaille odottelen jo menkkoja, siksi testaan la (ja su, jos ei ala ennen sitä) :woot: Tää on yk1, kuukautiset palasi heinäkuussa ja imetän edelleen paljon, joten siksi varmaan lyhyt luteaalivaihe, mutta katsotaan mihin se riittää.. :confused:

Sulla onkin nyt sitten jännät paikat, jos sunnuntaina on menkat jo myöhässä. Peukut pystyyn, että heti olisi teillä tärpännyt! :happy:

Mä en oo aiemmin kovin tarkasti seuraillut omaa kiertoa, mikä kostautuu nyt siinä, et en oo ihan kärryillä oviksesta tms. Ja sit kun eka kierto km jälkeen vielä, niin ei voi tietää yhtään että mikä meno. Suurella mielenkiinnolla odotan, milloin tässä menkat nyt sitten suvaitsevat alkaa. Tietty parasta olis, että eivät suvaitse :wink Nooh, epätodennäköistä että nyt olisi jo jotain tarrautunut matkaan, mutta ainahan sitä voi vähän fiilistellä :hilarious:

Uutiset varhaisultrasta. Epäiltyä kohdunulkoista raskautta ei onneksi löytynyt. Sen sijaan pienenpieni alkio oli raskauspussissa kohdussa ja viikkoja arvioitiin 5+5. Sykettä ei näkynyt niin sain uuden ajan ensi maanantaille. :Heartbigred hcg oli noussut viime viikon neljästäsadasta neljään tuhanteen. Nyt toivon kilokaupalla vauvaliimaa ja tarrasukkia!!!

Uutiset varhaisultrasta. Epäiltyä kohdunulkoista raskautta ei onneksi löytynyt. Sen sijaan pienenpieni alkio oli raskauspussissa kohdussa ja viikkoja arvioitiin 5+5. Sykettä ei näkynyt niin sain uuden ajan ensi maanantaille. :Heartbigred hcg oli noussut viime viikon neljästäsadasta neljään tuhanteen. Nyt toivon kilokaupalla vauvaliimaa ja tarrasukkia!!!
Ihania uutisia! Onnea ja tarrasukkia :love017

aivan ihana uutinen!! paljon onnea ja tarrasukkia sinne, että pikkuinen pysyy matkassa :Heartpink

Voi miten hyviä uutisia! :happy: Tarrasukkia!

Ai miten ihania uutisia!! :Heartbigred:wav

Takaisin