Raskaaksi 2021

Onnea kaikille plussanneille :love7

Tsemppiä uuteen kiertoon joutuville:Heartred

Täällä dpo 16 ja olihan se testattava vielä kumminkin, vaikka kovasti väitin etten testaa. Viiva tummunut taas reilusti, melkein jo tasavahvat:hello2 Tänään aamulla myös ekaa kertaa metallinmakua suussa.

Milloin ootte kertoneet raskaudesta? Ajattelin nyt ainakin odottaa varhaisultraan ja siihen löytyykö syke. Luultavasti ensimmäisen kolmanneksen yli, jos ei jollain muulla tavalla paljastu.

Liitteet

• 1C7DDAB7-8CFB-40E1-AEC3-F50BD9469B78.jpeg
    1C7DDAB7-8CFB-40E1-AEC3-F50BD9469B78.jpeg
    32.5 KB · Katsottu: 147
Hei vaan kaikille, taustalla olen roikkunut jo jonkin aikaa ja nyt uskaltaudun julki itsekin..

Minkälaisia joidenkin kertomat repäisykivut vatsassa on? Mulla nyt ehkä dpo8. Dpo3 asti tuntunut alavatsalla hentoa kipuilua. Tosin mulla on kipukynnyskin korkea että vaikea kyllä ite aina arvioida. Mutta varsinkin autosta ulos noustessa, tao sohvalta ylös, tai muuten asennon vaihto tai seisomaan nousu aiheuttaa nopean kivun joka tuntuu että ihan kun pala sisuskaluista jäisi naulakkoon kiinni ja pitää palata lähtöasentoon ja tehdä kaikki uudelleen hitaammin :dontknow
Dpo4 oli tosi väsy ja flunssainen olo, ja nukuin jopa päikkärit joka ei ole lainkaan mun tyylistä. Kipeäksi en sitten kuitenkaan tullut. Dpo5 lähtien on sitten maistunut metalli suussa :wtf:
Nännit on ollu erittäin arat jo heti ovulaatiosta lähtien joka toki ilahduttaa miestä kun on pitkät päällä lähes koko ajan :laughing002

Nuo alavatsan kivut nyt on uusi asia mulle niin mietin miten ne teillä tuntuu?

Jotainhan siinä näkyy! Mulla ei kyllä toi rfsu näyttänyt vielä mitään dpo 10 kun pregcheck ja detector earlyssä selkeet haamut ja plussa. Selkeesti tosi yksilöllistä tämäkin.
Toivotaan, että vahvistuu jos haamu on:hello2

Huomenna aattelin tehdä toisen first responsen, olikohan se nyt eilen aamusta kun tein ekan mutta siinä tuli vain roskishaamu omaan silmään. Tosin viimeksikin sain ekat omaan silmään selkeet haamut vasta dpo 11. Toivotaan että siellä jotain olisi

Hei vaan kaikille, taustalla olen roikkunut jo jonkin aikaa ja nyt uskaltaudun julki itsekin..

Minkälaisia joidenkin kertomat repäisykivut vatsassa on? Mulla nyt ehkä dpo8. Dpo3 asti tuntunut alavatsalla hentoa kipuilua. Tosin mulla on kipukynnyskin korkea että vaikea kyllä ite aina arvioida. Mutta varsinkin autosta ulos noustessa, tao sohvalta ylös, tai muuten asennon vaihto tai seisomaan nousu aiheuttaa nopean kivun joka tuntuu että ihan kun pala sisuskaluista jäisi naulakkoon kiinni ja pitää palata lähtöasentoon ja tehdä kaikki uudelleen hitaammin :dontknow
Dpo4 oli tosi väsy ja flunssainen olo, ja nukuin jopa päikkärit joka ei ole lainkaan mun tyylistä. Kipeäksi en sitten kuitenkaan tullut. Dpo5 lähtien on sitten maistunut metalli suussa :wtf:
Nännit on ollu erittäin arat jo heti ovulaatiosta lähtien joka toki ilahduttaa miestä kun on pitkät päällä lähes koko ajan :laughing002

Nuo alavatsan kivut nyt on uusi asia mulle niin mietin miten ne teillä tuntuu?

Hmm vaikea sanoa tarkkaan mikä kertoisi parhaiten sen tunteen. Tuntuu ehkä vähän siltä, kun joku repisi alavatsaa eri suuntiin toinen ylös ja toinen alas. Ja tekee mieli hetkeksi käpristyä. Nyt, päivien edetessä tulee ylösnousun ja takaisin istumaan menemisen jälkeen jännää jomotusta ja kiristystä alavatsalle:bored: Ei oo koskaan tuntunut mitään vastaavaa niin hankala selittää.

On: kp23/28 ja lämmöt edelleen korkealla ja rinnat älyttömän kipeet. Outoa sinänsä et yleensä kipu tuntuu rintojen ulkosivuilla, mut nyt on koko rinnat kipeet ja hiukan turvonneet. Mieskin illalla kysyi et onks mun tissit ollu aina niin muhkuraiset. Sanoin sille et eks sen pitäs se paremmin tietää ku useemmin niitä hipelöilaughing7
Menkkakivut alkoi eilen todella voimakkaina ja olin jo varma että alkaa viikon etuajassa. Tänään kuitenkaan ei kipua ole enää ollut. testasin kuitenkin aamulla apteekin ultralla negan/viivanpaikan. :banghead: Jos huomenna viel testais aamulla predictor earlyllä negan ja jäis sit odottelee sitä uutta kiertoa:whacky011

Heippa! Oon seurannut sivusta keskustelua ja ajattelin nyt liittyä mukaan
Taustaa: olen 31, mies 34, saimme 12/19 vauvan, raskautuminen onnistui toisella letrokierrolla, ja yritystä ennen hoitoja oli n. 3v.
Synnytyksen jälkitarkastuksessa lääkäri meinasi että uusi raskautuminen voi sujua luonnostaan nyt kun kroppa tietää mitä pitää tehdä.. saa nähdä kuinka käy, toivon toki että onnistuisi luomuna :)

Kierrot on olleet epätasaisia: 22, 40, 46, ja 17pv :bored: ja nyt menossa kp25 ja tuntuu että kohta alkaa menkat, sen verran on menkkaoireita :banghead:
Imetän vielä päivin ja öin, olisi tarkoitus nyt alkaa purkamaan imetystä pois kun taapero puree tissit kipeiksi :sad001

Dpo8 ja lämmöt otti rivakan nousun !

Viivaa testis on kaksi mutta täytyy malttaa pari päivää ja ostaa vaikka first response kun noi testit voi olla sekundaa. Pari blanco testii uitettu mut nää loput millä innostuin nii viivanpaikka koska kapea ja nyt aamusta kaksi viivaa mut se kontrolli on tosi hailu myös.. en tiedä.

Ei oireita ku tää flunssa ja no rinnat vaihtelevasti kipeet.

Haamuille vahvistumista ja vielä onnea plussanneille!

Näkyykö mitään ? Taitaa mennä mössöksi:mad:

Liitteet

• 20210128_115437~2.jpg
    20210128_115437~2.jpg
    11.8 KB · Katsottu: 184
Muokattu viimeksi:
Dpo7 ja kaupasta lähti mukaan pregcheck liuskapaketti ja rfsu herkkä puikko.. :rolleyes: No, ei ollut ainoat heräteostokset tällä reissulla, joten menkööt sen piikkiin :woot:

Olisiko? Käänsin mustavalkoiseksi et näkyy vertaus tohon aiempaan jossa hyvin hailu mut ilmeisesti joku haamujen haamu tai viivanpaikka vain.

Onko syytä lähteä testikaupoille? Jos sen first responsen ostaa ... :rolleyes::rolleyes:

Nyt kyl vähän jännittää vaik onki hailura mutta mutta. Tossa ei kuivunut alempi ja toi toinen on siis aiemmin tehty kuivunut.

Edit. Latasin kuvan ja ai mitä pikselimössöä :shifty:

Liitteet

• 20210128_105920.jpg
    20210128_105920.jpg
    10 KB · Katsottu: 131
Katarina, joo kyllä siinä livenä viiva on mut en ymmärrä miksi ei vahvistu...joko kemiallinen tai sit vaan liian vähä vielä hormoonia et oon liian aikasin testaillut et näyttää siksi hailuraa...

mjaaah, nyt mieli on maassa ja tekis mieli jäädä himaa itkemää. testi puhdas nega, eiköhän ne menkat tänään ala :banghead: nyt tässä pohdin tosissani et pitäskö koittaa houkutella miestä, et mentäis yksityiselle, eikä odoteltais toukokuulle julkiselle sitä lääkärii.. sinne ei tietty oo ku 'vaan' 4kk. kai sitä sit vaa vois lyödän hanskat tiskiin.. en tiedä :sorry:

Mä ite vaan liputan sen puolesta, et pyrkii hakeutumaan hoitoihin mahdollisimman aikaisin eikä jää odottelemaan jos on mahdollista yksityisen kautta mennä!
Kun julkisellakin kuitenkin kestää. Useampi kuukausi voi olla ekan käynnin ja suunnittelukäynnin välillä ja riippuen mitä hoitoja aloitetaan niin voi vierähtää vielä pari tai useampi kuukausi ennenkö mitään tapahtuu.

Takaisin