Raskaaksi 2021

Kai sitä täytyy kans omanapailla sen verran että tänään dpo6, ollut jotain ihme kuumia aaltoja tänään muutamaan otteeseen ja vv runsastunut. Illasta iski ihme "pännii kaikki". :angry6 Lienee pms:n alkusoittoa. Mullehan tulee siis usein menkkojen alkamista edeltävänä yönä järkyttävät yöhikoilut! Onko kellään samaa?

Joo tuo yöhikoilu on ihan kammottavaa! Mulla myös nousee kehonlämpö vissiin niin paljon 2 päivää ennen menkkoja et kärsin kuumista aalloista ja hikoilusta aina kp2 asti...

Mä en huomaa mun eggiksiä kuin yhtenä päivänä ja se tulee kertarykäisyllä, seukki päivänä ovat kadonneet tai ei havaittavissa, kosteaa on!

Nyt ilmestyi ihan tyhjästä kovat tylppämäiset kivut alavatsaan (ei oo pieru eikä kakkonen, mä analysoin) ja tuli ihan kummallista vv! Siis jotenkin omituinen utuinen väri ja tosi tosi juokseva mut silti stydi, siis mitähän ihmettä?

Mikä on muuten AMH? Sori jos on ihan höpö kysymys, minulla ei ole kai otettu
AMH on munarakkuloiden erittämä hormoni jolla voidaan selvittää munarakkuloiden määrää. Verikokeesta analysoitava arvo siis :)

Mulla kans tosi erikoista Vv:t! Tosi juoksevaa! Ja taas tuli limaa jossa pieni alue on tosi kovaa.

Ja menkat ei oo alkanut, ei minkäänlaisia tuntemuksia mihinkään suuntaan.

Ehkä mulla on joko menkat tulee taas kuukauden odottelun jälkeen TAI oon kuitenkin raskaana :happy3

Nälkä on kova koska iha hirveesti en oo syöny mut silti on kova nälkä (kovempi ku yleensä) tiedä häntä.. :smiley-angelic006

Kyllä säikäytti tuo pc ja rfsu mut cb ei ehkä jätä arvailujen varaan. :love7

Mulla kans tosi erikoista Vv:t! Tosi juoksevaa! Ja taas tuli limaa jossa pieni alue on tosi kovaa.

Ja menkat ei oo alkanut, ei minkäänlaisia tuntemuksia mihinkään suuntaan.

Ehkä mulla on joko menkat tulee taas kuukauden odottelun jälkeen TAI oon kuitenkin raskaana :happy3

Nälkä on kova koska iha hirveesti en oo syöny mut silti on kova nälkä (kovempi ku yleensä) tiedä häntä.. :smiley-angelic006

Nyt kun voin ehkä ihan luvallisesti miettiä tätä kiertoa niin mulla on lorahdellu tässä VV pari kolme päivää ja oon säikähtänyt et nyt ne menkat alkoi :grin

Liitteet

• DD383254-E1A4-4463-B3D7-1135BBEDA2DD.jpeg
    DD383254-E1A4-4463-B3D7-1135BBEDA2DD.jpeg
    16.9 KB · Katsottu: 222
  • 27E070EB-BC36-4E3C-98F7-FCE7FD66539D.jpeg
    27E070EB-BC36-4E3C-98F7-FCE7FD66539D.jpeg
    25 KB · Katsottu: 229

Nyt kun voin ehkä ihan luvallisesti miettiä tätä kiertoa niin mulla on lorahdellu tässä VV pari kolme päivää ja oon säikähtänyt et nyt ne menkat alkoi :grin
Jeee onnea ja tarrasukkia!:blob6

Huippuaaaa!
Mä en edelleenkään oikein bongaile edes haamuja, yhdessä testissä olin näkevinäni jotain, mutta noh onhan tässä onneksi vielä aikaa.
Tänään on sellainen päivä et vihaan kaikkea. :wtf:

mjaaah, nyt mieli on maassa ja tekis mieli jäädä himaa itkemää. testi puhdas nega, eiköhän ne menkat tänään ala :banghead: nyt tässä pohdin tosissani et pitäskö koittaa houkutella miestä, et mentäis yksityiselle, eikä odoteltais toukokuulle julkiselle sitä lääkärii.. sinne ei tietty oo ku 'vaan' 4kk. kai sitä sit vaa vois lyödän hanskat tiskiin.. en tiedä :sorry:

Nyt saa sekoilut riittää, menkat alkoi ja nyt sitten ihan lunkisti eteenpäin. Näin en tuu muuta kuin hulluksi :angelic:

Plussatuulia kaikille :love7

MyyräMatikainen voi harmi! Kohti seuraavaa kiertoa sitten!

Sori omanapa: Mulla on tänään jotenkin erityisen paska päivä. En nää testeissä mitään, mies myöhästy töistä ja joutu lähtee ilman aamukahvia koska mä laitoin herätyksen ihan väärään aikaan. :sorry: Teen vähän myöhemmin ton RFSUn herkän, mutta eiköhän täälläkin ne menkat ala ensi viikolla. Voihan kurjuuksien kurjuus miten paska päivä.

mulla ei oo ollut tissit näin kipeät yhessäkään kierrossa aiemmin ja yk11 menossa. mutta eiköhän tääkin ole vaan yksi oire lisää sinne pms:n kirjoon... :rolleyes: dpo 9-10 ja kohta se tiputtelu varmaan alkaa. miehen pitäs mennä sinne spermatestiin uudessa kierrossa sit seuraavaks.

huomannette optimismini :banghead:

Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta MyyräMatikainen ja oliko muitakin... Noaidi tsemppiä, toivotaan että päivä paranee vielä, kannattaa joku pikku hemmottelu yrittää itelle johonkin väliin jos se helpottaisi? Ja tsemppiä muillekin joilla tilanne tuntuu epätoivoiselta. :Heartred

On: Täällä eilen ja tänään nostateltu toiveita, tänään dpo12 ja kp27/27-29. Kahden edellisen kierron perusteella menkat pitäisi alkaa huomenna viimeistään, nyt jännään että eihän ala eihän... :sad015
Puikko eiliseltä (Sofin 10) ja liuskat tältä aamulta (Sofi 25 ja Onestep 10). Rintavarustus ainakin kipuillut lupaavasti, pysyisipä tämä kyydissä :love7

Liitteet

• C0F3B662-A4C6-4077-8C46-49424AE302DD.jpeg
    C0F3B662-A4C6-4077-8C46-49424AE302DD.jpeg
    14 KB · Katsottu: 182
  • E7B20BC2-A3C2-4D82-8F01-40668361DFFE.jpeg
    E7B20BC2-A3C2-4D82-8F01-40668361DFFE.jpeg
    12.7 KB · Katsottu: 172
mulla ei oo ollut tissit näin kipeät yhessäkään kierrossa aiemmin ja yk11 menossa. mutta eiköhän tääkin ole vaan yksi oire lisää sinne pms:n kirjoon... :rolleyes: dpo 9-10 ja kohta se tiputtelu varmaan alkaa. miehen pitäs mennä sinne spermatestiin uudessa kierrossa sit seuraavaks.

huomannette optimismini :banghead:

Toivotaan että lupailee hyvää, itellä ainakin tuo tissikipu on kyllä just se oire joka enteilee plussaa! Eli toivotaan parasta kuitenkin vielä! :)

Täällä kp 2. Taidan poistua muutamaksi kuukaudeksi takavasemmalle ja käyn gynellä kattoo mikä tilanne alakerrassa. Vuoden yritystä takana eikä mitään kuulu. Eikä foorumillakaan olo helpota yhtään kipuilua. Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä yritykseen muille! ❤️Palailen toukokuussa asiaan!

Toivotaan että lupailee hyvää, itellä ainakin tuo tissikipu on kyllä just se oire joka enteilee plussaa! Eli toivotaan parasta kuitenkin vielä! :)
mullakin se oli ekassa raskaudessa selkeä oire jo ennen plussaa, mutta jotenkin tää homma kypsyttää niin paljon, ettei halua tippua korkeelta eikä oikeestaan miltään korkeudelta enää, kun se menkkapettymys on muutenkin jo ihan riittävän raskas. kiitos kuitenkin optimismista <3

Tein tieteellistä testiä ja mulla ovistesti reagoi menkkoihin :grin

Tuliko sulla positiivinen tulos siis?
Mä tein äsken sekä raskaus- että ovistestin. Rtesti odotetusti negatiivinen mutta otesti lähes positiivinen. Viime kierrossa sekin näytti negatiivisesta koko loppukierron. :bag::angel4

Liitteet

• 20210128_084318.jpg
    20210128_084318.jpg
    28.1 KB · Katsottu: 147
Tuliko sulla positiivinen tulos siis?
Mä tein äsken sekä raskaus- että ovistestin. Rtesti odotetusti negatiivinen mutta otesti lähes positiivinen. Viime kierrossa sekin näytti negatiivisesta koko loppukierron. :bag::angel4

Ei ollu positiivinen, mut oli tummentunu jos vertaa muiden päivien ihan tyhjään.

Onneksi olkoon!!! Vielä kerran <3

Takaisin