Raskaaksi 2021

Onko kokemusta kellään, et kun on purkanut ja katsonut testiajan jälkeen niin onko tullut näkyviin selkee viiva ? En ole varma enää näkykö viiva siis joku harmaa testiajalla jo (ehkä) mut reilusti testiajan jälkeen tuli näkyviin kyllä.

Eli näin että testi jotenkin teki jonkun reagoinnin kun viiva tuli yhtäkkiä ihan selkeenä näkyviin ja sitten vähän haaleni mutta jäi selkee viiva. Testiajan jälkeen reilusti tämä. Livenä näkyy puolet selvemmin kuin näissä ladatuissa kuvissa.
Mä nään ton mut sitä en osaa sanoo et onko vaan viivanpaikka vai haamu mut jännää.. ei kai niin moni testi antais haamua jos ei olis jotain tapahtumassa?

Nyt anteeks omanapa, mut joko saa innostua?

Liitteet

• C0B86E63-FACA-4C6C-AF44-FEFAFD8582F4.jpeg
    C0B86E63-FACA-4C6C-AF44-FEFAFD8582F4.jpeg
    19.8 KB · Katsottu: 269
Kai sitä täytyy kans omanapailla sen verran että tänään dpo6, ollut jotain ihme kuumia aaltoja tänään muutamaan otteeseen ja vv runsastunut. Illasta iski ihme "pännii kaikki". :angry6 Lienee pms:n alkusoittoa. Mullehan tulee siis usein menkkojen alkamista edeltävänä yönä järkyttävät yöhikoilut! Onko kellään samaa?
On. Just niinä vikoina öinä ennen menkkoja, kun ajattelee että täähän vois liittyä raskauteen :rolleyes: ainakin parissa kierrossa nyt ollu.

Näköjään nyt heräs jokin testaamisinto useiden kk tauon jälkeen, ja tilasin CB Dual Hormone ovistestejä, ettei tarttis pelleillä liuskojen kanssa töissä. Jollakulla tais nää olla käytössä, mitä kokemuksia ko. Testistä? :happy:

Mulla on ollut tämä käytössä, esikoisen yrittämisen aikaan ja nyt myös. Tykkään, kun on helppo käyttää ja näyttää tosiaan sitä "vilkkuvaa" hymynaamaa ensin niin tietää senkin puolesta tallettelut ainakin aloitella hyvissä ajoin :grin Ja suositellaan aamulla tekemään niin päivätöissä käydessä tosiaan kätevin. Mulla vaihteli jonkin verran kauanko näytti sitä vilkkuvaa. Seurasin uteliaisuudesta myös liuskoilla sivussa ja mulla niissä näkyi vaan sillon sen pysyvän hymyn päivinä oikein mitään. Eli sinällään helpotti. Ja mulla ainakin tosi hankala oli saada liuskoihin mitään, pelkkien niiden perusteella en olis saanut oppikirjamaista plussaa missään vaiheessa :woot: Toki hankaluus näissä on se, kun pitää käyttää aika monena päivänä (jos haluaa parhaan hyödyn) eli niitä tikkuja kuluu, eikä pysty tilaamaan pelkkiä tikkuja lisää. Iso miinus tästä CB:lle.

Oon autuaasti tainnu unohtaa lokakuisen gynekäynnin, ja nyt jäin miettimään, että pitääkös sitä Terolutien käytössä pitää taukoja? Kannasta vilkaisin ja oli maininta ”syklinen Terolut, kiertopäivinä 15-24”, mutta ei mainintaa kuinka kauan ja reseptillä 3 pakkausta eli 9kk ”satsi”. Viime kierto oli jo 4. Terokierto :think005
Ei sillä, tää on ollu omalla tavallaan ”ihanaa” kun tietää millon oottaa menkkoja! Kunhan nyt taas ajankulukseni pohdin hyvin olennaisia :laughing002

En usko että terotaukokaan pahaa tekee sinänsä, jospa nyt vaan ensin koittaa metästää ovista:smug:
Mulla sama ohje ja kolmas terokierto menossa, 9kk kirjotettu reseptiä. Ei mulle ainakaan gyne sanonu että taukoja tarttis tai kannattais pitää. Tosin oletuksena oli että ennen ton kuurin loppua siirryttäiskin lapsettomuuspolille.

Mulla on ollut tämä käytössä, esikoisen yrittämisen aikaan ja nyt myös. Tykkään, kun on helppo käyttää ja näyttää tosiaan sitä "vilkkuvaa" hymynaamaa ensin niin tietää senkin puolesta tallettelut ainakin aloitella hyvissä ajoin :grin Ja suositellaan aamulla tekemään niin päivätöissä käydessä tosiaan kätevin. Mulla vaihteli jonkin verran kauanko näytti sitä vilkkuvaa. Seurasin uteliaisuudesta myös liuskoilla sivussa ja mulla niissä näkyi vaan sillon sen pysyvän hymyn päivinä oikein mitään. Eli sinällään helpotti. Ja mulla ainakin tosi hankala oli saada liuskoihin mitään, pelkkien niiden perusteella en olis saanut oppikirjamaista plussaa missään vaiheessa :woot: Toki hankaluus näissä on se, kun pitää käyttää aika monena päivänä (jos haluaa parhaan hyödyn) eli niitä tikkuja kuluu, eikä pysty tilaamaan pelkkiä tikkuja lisää. Iso miinus tästä CB:lle.

Joo todella iso miinus siitä et ei voi tilata pelkkiä tikkuja lisää:grin musta tuntu et liuskoilla testaaminen oli tosi stressaavaa ja niillä ei ainakaan selkeyttä saanut :wacky:
Paketissa toki on se 10kpl, ja jos nyt en saa hymynaamaa tai ees vilkkuvaa niin kyllähän sekin omiaan jo kertoo. Etenkin ku kierto on sen 27pv teroilla, niin 10 tuntuu ruhtinaalliselta siihen nähden :grin

Mulla sama ohje ja kolmas terokierto menossa, 9kk kirjotettu reseptiä. Ei mulle ainakaan gyne sanonu että taukoja tarttis tai kannattais pitää. Tosin oletuksena oli että ennen ton kuurin loppua siirryttäiskin lapsettomuuspolille.

Joo kun ei tainnu olla tauoista puhetta, ja ite kun palstoja on aikanaan lukenut niin taukoja on pietty. Ehkäpä siks jäin epäilemään tätä :grin ja stressin vähenemiseen tuo ainakin välillisesti auttaa kun ei tuu pitkiä kiertoja ja epäselviä tilanteita...

Mä en siis nyt oikeesti voi uskoa tätä. Tai joo mut ei. Apua en tiedä :grin Oli siis jo aika heti selkeesti näkyvissä, totesin vaan et onpa oudossa paikassa, ku on hirveen lähellä kontrolliviivaa. Ja samoin rfsu liuskaan alkoi aika heti piirtyä, eilen illalla oli ihan valkoinen, en saanut edes mun viivasilmillä siihen mitään näkyviin. Huh! Olikohan mun polven elohiiri sittenkin oire :pompus::hilarious:. Mulla on myös ollut eilen ja tänään pää kipeä mut en oikeen ees oo noteerannut sitä. Huhhuh.

Beanen kuvissa on jotain! Mulla tosin tuli viime kierrossa siihen ultraan ihan selkeä haalee vaaleanpunainen viiva testiajan lopussa, seuraavana aamuna tehty oli ihan puhdas nega eikä siihen tullu mitään myöhemminkään.

Ite tykkäsin cb digiovistesteistä, mulla ei tosin ollu sitä kaksoishormoni vaan se ihan perus, kiva ku sai käyttää heti aamusta :happy:

Liitteet

• 67F1A73E-D0D3-4F4F-BDE0-CAF9083FE072.jpeg
    67F1A73E-D0D3-4F4F-BDE0-CAF9083FE072.jpeg
    20.9 KB · Katsottu: 197
Oon tässä pitkään pohtinu, et kun puhutaan eggiksistä ni tarkoitetaanko sillä raa'an kanamunan valkuaista, eli sellasta kirkasta, vai jo hiukan keitettyä valkuaista, jolloin se on valkosta, mutta juoksevaa. Itse en oo varsinaisesti huomannut kyseistä eritettä, ku valun isännän tallettamia eritteitä päivittäin. Tai siis en osaa sanoa kumman eritteet pitää pöksyt tahmassa :hilarious:

Lähinnä aattelin, et jos nyt koittais analysoida sitä eggistäki jotenki tarkemmin, mut en tiiä mitä tarkalleen etsiä :grin

Vavec, ihan raskaasti raskaana olet:p

Mä täällä tein johtopäätöksen että mun viivat on vaan viivanpaikkoja tai jos jotain olis niin se ei kauaa kestäis kun tiputtelua ollut. Tai taas ulkoinen. Joten korkkasin viinin. Nyt päätettiin et tulee jos tulee ja nyt loppu tää ns.yritys.

Oon tässä pitkään pohtinu, et kun puhutaan eggiksistä ni tarkoitetaanko sillä raa'an kanamunan valkuaista, eli sellasta kirkasta, vai jo hiukan keitettyä valkuaista, jolloin se on valkosta, mutta juoksevaa. Itse en oo varsinaisesti huomannut kyseistä eritettä, ku valun isännän tallettamia eritteitä päivittäin. Tai siis en osaa sanoa kumman eritteet pitää pöksyt tahmassa :hilarious:

Lähinnä aattelin, et jos nyt koittais analysoida sitä eggistäki jotenki tarkemmin, mut en tiiä mitä tarkalleen etsiä :grin
Raakaa valkuaista.
Samankaltaista kuin kiihottuneena on limat.

Mä en huomaa mun eggiksiä kuin yhtenä päivänä ja se tulee kertarykäisyllä, seukki päivänä ovat kadonneet tai ei havaittavissa, kosteaa on!

Nyt ilmestyi ihan tyhjästä kovat tylppämäiset kivut alavatsaan (ei oo pieru eikä kakkonen, mä analysoin) ja tuli ihan kummallista vv! Siis jotenkin omituinen utuinen väri ja tosi tosi juokseva mut silti stydi, siis mitähän ihmettä?

Mikä on muuten AMH? Sori jos on ihan höpö kysymys, minulla ei ole kai otettu

Takaisin