Raskaaksi 2021

Kysympä teiltä viisaammilta..:angelic: mulla on joka kuukausi kellon tarkka kierto 28(29)päivää.. ovis aina kp 14. Endon takia tunnistan koska kivut.. nyt tää kierto sitten onkin kummallinen koska en tuntenut ovista ollenkaan.. nyt mennäänkin sitten jo kp32.. Kuinka normaalia on oviksen siirtyminen jopa viikolla myöhemmäksi? Nyt menkat myöhässä, ja työn puolesta sain hcgn mitattua verestä.. arvo oli eilen 4.9 ja tänään tasan 6.. testissä ei näy muuta kuin viivalaseilla jotain.. että mitähän ihmettä nyt o_O:anyone Sen verran ihmetyttää ja kovasti ammattilaiset väittää että ovis ei voi millään siirtyä viikolla, jos aina normaalisti on kellon tarkka kierto :sorry:
 
Kysympä teiltä viisaammilta..:angelic: mulla on joka kuukausi kellon tarkka kierto 28(29)päivää.. ovis aina kp 14. Endon takia tunnistan koska kivut.. nyt tää kierto sitten onkin kummallinen koska en tuntenut ovista ollenkaan.. nyt mennäänkin sitten jo kp32.. Kuinka normaalia on oviksen siirtyminen jopa viikolla myöhemmäksi? Nyt menkat myöhässä, ja työn puolesta sain hcgn mitattua verestä.. arvo oli eilen 4.9 ja tänään tasan 6.. testissä ei näy muuta kuin viivalaseilla jotain.. että mitähän ihmettä nyt o_O:anyone Sen verran ihmetyttää ja kovasti ammattilaiset väittää että ovis ei voi millään siirtyä viikolla, jos aina normaalisti on kellon tarkka kierto :sorry:
Ollaanko me viisaampia kuin ammattilaiset? :hilarious:
Mutta siis joo, kiertohan on aina säännöllinen, kunnes ei olekkaan. Eli se, että on aina ollut tosi säännöllinen kierto, ei ole mikään lupaus tai tae sille, etteikö koskaan voisi ikinä tulla mitään erilaista kiertoa. Kerta se on ensimmäinenkin, että jotain tapahtuu eri lailla, on se sitten oviksen siirtyminen tai tiputteluvuoto tai mitä vaan.. Ei ihmiskeho ole mikään kone, tietääkseni?

Peukut pystyssä, että sulla olisi siellä kyytiläinen matkassa ja hcg lähtee nousuun! :3some
 
Ollaanko me viisaampia kuin ammattilaiset? :hilarious:
Mutta siis joo, kiertohan on aina säännöllinen, kunnes ei olekkaan. Eli se, että on aina ollut tosi säännöllinen kierto, ei ole mikään lupaus tai tae sille, etteikö koskaan voisi ikinä tulla mitään erilaista kiertoa. Kerta se on ensimmäinenkin, että jotain tapahtuu eri lailla, on se sitten oviksen siirtyminen tai tiputteluvuoto tai mitä vaan.. Ei ihmiskeho ole mikään kone, tietääkseni?

Peukut pystyssä, että sulla olisi siellä kyytiläinen matkassa ja hcg lähtee nousuun! :3some


Olette mun mittapuulla :angelic: Ajattelin jos täällä löytyis edes joku jolla ovis heittänyt härän pyllyä edes jossain vaiheessa elämää :joyful: Hieman tuntuu oudolta koko homma :angelic:
 
Tänään alko menkat sitten kuitenkin vaikkei mitään tuntemuksia ollu.. ärsyttää ja vituttaa ku kerkes jo toiveet nousta. 8 yrityskiertoa takana, en jaksais enään.

Ja valkoviini riesling odottaa kun sen negan tuosta earlystä saan tehtyy...

Voi ku sais itekki viiniä..
 
Olette mun mittapuulla :angelic: Ajattelin jos täällä löytyis edes joku jolla ovis heittänyt härän pyllyä edes jossain vaiheessa elämää :joyful: Hieman tuntuu oudolta koko homma :angelic:
Mulla on käynyt usein. Kierto on 25-35 päiväinen ja olen ovuloinut todistetusti sekä lyhyessä että pitkässä kierrossa ja varmasti olen ollut ovuloimatta. Ja en oo expertti mut kyl mun mielestä jos hcg nousussa nii olis merkki et ovis myöhemmin ja nyt kyytiläinen nostattaa hcg arvoo. Näin maalaisjärjellä ja kyllä mulle gynekologi sanonut että on normaalia että kierto vaihtelee... mul alkoi 14 vuotiaana ja heti tasainen kierto ja nyt viimoset kolme vuotta ollut vähän epäsäännöllisen säännölliset.. joskus terot apuna kun kierto venynyt
 
Dpo8 juupajuu ja kohta ne menkat tulee. Sen verran kyl nippailee ja tuntuu että tiputtelu alkaa. Vois ens kiertoon ottaa terot käyttöön jos pidentää luteaalia. Ehkä heti ku yrittää vaikkakin tjot nii kierto ihan kummallinen ja varmaan menkatki on sit muka omituiset :banghead::wtf:
 
sori taas omanapailu :smiley-ashamed004 mutta on tää nyt vähän kummallista ku aloin melkein itkemää ku mies oli ostanu väärää kanaa ja painelin sit kauppaa hakee oikeaa. samalla kyllä kipasin apteekist hakemaa rtestin. ajattelin tehä huomen aamulla, jos menkat ei oo näkyny.
sit tossa äsken mies jotain tuli halailee ja puristi sit yhtäkkii tisseistä ni ai jumatsuikka kun teki kipeää! ei ennen oo tollain puristelu sattunu :bored:
 
Dpo9, eikä mitään oloja raskauteen viitaten, ainoastaan finnejä alkaa pukkaamaan taas vaihteeksi:angelic:
Laskeskelin, että maanantaina tai tiistaina alkaa menkat, joten hyvin sopis kuvaan! Pieni ärsytyskin alkanu nostaa päätään, perinteinen menkka ärsytys, mikä vois jäädä kyllä tulematta kiitos.
 
sori taas omanapailu :smiley-ashamed004 mutta on tää nyt vähän kummallista ku aloin melkein itkemää ku mies oli ostanu väärää kanaa ja painelin sit kauppaa hakee oikeaa. samalla kyllä kipasin apteekist hakemaa rtestin. ajattelin tehä huomen aamulla, jos menkat ei oo näkyny.
sit tossa äsken mies jotain tuli halailee ja puristi sit yhtäkkii tisseistä ni ai jumatsuikka kun teki kipeää! ei ennen oo tollain puristelu sattunu :bored:
Me katsotaan tota lasinpuhallus kisaa netflixistä ja mä meinasin pillahtaa ekassa jaksossa kun niitä teoksia esiteltiin :hilarious:
 
En nyt tiedä!!! Voi helveta. Testiajalla näky ihan haalee harmaa viiva predictor earlyssa ja kun purin testin niin näkyy siinä toinen ihan haaleista haalein viiva!? Mutta älyttömän haalee. Pc samasta kusesta edelleen samaa viivanpaikkaa kun päivälläkin.
 
Onko kokemusta kellään, et kun on purkanut ja katsonut testiajan jälkeen niin onko tullut näkyviin selkee viiva ? En ole varma enää näkykö viiva siis joku harmaa testiajalla jo (ehkä) mut reilusti testiajan jälkeen tuli näkyviin kyllä.

Eli näin että testi jotenkin teki jonkun reagoinnin kun viiva tuli yhtäkkiä ihan selkeenä näkyviin ja sitten vähän haaleni mutta jäi selkee viiva. Testiajan jälkeen reilusti tämä. Livenä näkyy puolet selvemmin kuin näissä ladatuissa kuvissa.
 

Liitteet

  • 20210127_194049.jpg
    20210127_194049.jpg
    15 KB · Katsottu: 180
  • 20210127_194100.jpg
    20210127_194100.jpg
    13.8 KB · Katsottu: 177
  • 20210127_194137.jpg
    20210127_194137.jpg
    33.5 KB · Katsottu: 171
sori taas omanapailu :smiley-ashamed004 mutta on tää nyt vähän kummallista ku aloin melkein itkemää ku mies oli ostanu väärää kanaa ja painelin sit kauppaa hakee oikeaa. samalla kyllä kipasin apteekist hakemaa rtestin. ajattelin tehä huomen aamulla, jos menkat ei oo näkyny.
sit tossa äsken mies jotain tuli halailee ja puristi sit yhtäkkii tisseistä ni ai jumatsuikka kun teki kipeää! ei ennen oo tollain puristelu sattunu :bored:
Mihin mä kiinnitin huomiota: perhanan ukko, kehtaakin tuoda väärää kanaa ja sitten puristella tisseistä :evil4 Mikä dpo/kp sulla menossa? Ei näissä pysy perässä..
 
Mihin mä kiinnitin huomiota: perhanan ukko, kehtaakin tuoda väärää kanaa ja sitten puristella tisseistä :evil4 Mikä dpo/kp sulla menossa? Ei näissä pysy perässä..

sanoppa muuta!:wacky: kp 27, eli huomenna pitäs menkat alkaa. dpo:sta ei tieto, en tikuttanu :grin
 
kävin äsken vessassa ja pyyhkies tuli vv seassa vpunasta/oranssin sähystä, ei verta kuitenkaan. sit suihkus ku 'kaivelin' (sori ku kerron tälläsii:smiley-ashamed004:laughing002) ni ihan vaa tavallista vv jäi sormee :laughing002:facepalm: mikähän tuo tollain sit oli vessareissul? jotenki sitä nyt asennoitu et menkat tekee tuloaan.. perhana sentää :shifty:
 
Kai sitä täytyy kans omanapailla sen verran että tänään dpo6, ollut jotain ihme kuumia aaltoja tänään muutamaan otteeseen ja vv runsastunut. Illasta iski ihme "pännii kaikki". :angry6 Lienee pms:n alkusoittoa. Mullehan tulee siis usein menkkojen alkamista edeltävänä yönä järkyttävät yöhikoilut! Onko kellään samaa?
 
Oon autuaasti tainnu unohtaa lokakuisen gynekäynnin, ja nyt jäin miettimään, että pitääkös sitä Terolutien käytössä pitää taukoja? Kannasta vilkaisin ja oli maininta ”syklinen Terolut, kiertopäivinä 15-24”, mutta ei mainintaa kuinka kauan ja reseptillä 3 pakkausta eli 9kk ”satsi”. Viime kierto oli jo 4. Terokierto :think005
Ei sillä, tää on ollu omalla tavallaan ”ihanaa” kun tietää millon oottaa menkkoja! Kunhan nyt taas ajankulukseni pohdin hyvin olennaisia :laughing002

Näköjään nyt heräs jokin testaamisinto useiden kk tauon jälkeen, ja tilasin CB Dual Hormone ovistestejä, ettei tarttis pelleillä liuskojen kanssa töissä. Jollakulla tais nää olla käytössä, mitä kokemuksia ko. Testistä? :happy:

En usko että terotaukokaan pahaa tekee sinänsä, jospa nyt vaan ensin koittaa metästää ovista:smug:
 
Takaisin
Top