Raskaaksi 2021

Mäkin työnnän lusikkani soppaan mollaamalla rfsu:n varhaista. Lähes joka toiseen saan niillä haaleanpunertavan viivan, muihin testeihin ei koskaan ole tullut mitään. Tämä siis Useassa kierrossa tapahtunutta, eli kokemuksen syvällä rintaäänellä: susitesti! Varmaan toimii ihan jees jos on hcg:tä veressä/pissasta riittävästi, mut turha toiveennostaja. Kuten tänäkin aamuna.... Dpo 8-11. Jatkan kuitenkin samalla testillä huomennakin kun lähikaupoissa ei ollu muita tarjolla, joten ostin hyllyt tyhjiksi noista, ihan vaan ettei toiset testaa sudella.... :smiley-angelic006:smiley-angelic006
 
Muokattu viimeksi:
Aijjettä. Paris Hilton on aloittanut ivf hoidon voidakseen valita tyttö- ja poika kaksoset. Kova on luotto omiin lisääntymiselimiin ja siihen et just nää valitut alkiot tarraa kiinni ja raskaus etenee toki ongelmitta maaliin asti.
Veemäisintä on et yleensä näille pinkit lasit silmillä haihattelijoille käy just niin ku he ovat suunnitelleet.

Sori, meni näin hoitokonkarina pikkusen ihon alle tuo juttu :shifty:
 
Poistin kaikki kuvat kun veetutti niin mutta katson löydänkö roskiksesta.
Mulla löytyy vanhat tuolta Google kuvat pilvipalvelusta. Sieltä haku ja kuukausi vuosi niin löytyy. Mulla joskus aikoinaan rfsu reklamaation tehneenä löytyy se kuva arkistosta. Toki roskakorista löytää jos ei sitä oo tyhjentänyt hetkeen...
 
En olekkaan pariin viikkoon täällä foorumilla pyörinyt, enkä taida jaksaa lukea näitä satoja viestejä mitä tässä välissä tullut. Joten anteeksi nyt sit vain omaanapaa.

Syy tähän on, että oon aivan murheen murtama. Tosiaan menkat sieltä sitten saapuivat oletettuun aikaan, jonka jälkeen tilanne eskaloitui siihen, että vauvahaaveet jäävät nyt tauolle. Syitä tähän on monia, lähinnä viime aikoina syntynyt haastava elämäntilanne, jonka myötä lähinnä mies nyt sitä mieltä ettei vauvaa tähän kohtaa halua edes antaa tulla. Itse toivoin, että olisi antanut tulla jos on tullakseen. Pakko kuitenkin kunnioittaa toisen mielipidettä, joten oma suru asiasta vain työstettävä.

Tsemppiä kaikille vauvahaaveilijoille ja toivon todella että teillä asiat menisi hyvin ja plussia alkaisi ilmestymään :Heartred onnea myös tässä välissä plussanneille :Heartpink

Itse jään nyt taka-alalle tästä ketjusta haaveilemaan, jos pian asiat saisi siihen järjestykseen, että vauva olisi taas tervetullut :sad010
 
Ja tässä ovistesti jonka juuri tein kun löyty vielä yksi...
 

Liitteet

  • 20210127_143320.jpg
    20210127_143320.jpg
    11.3 KB · Katsottu: 112
Mutta mistä tuo vuoto tai tuhru paremminkin?

Täytyy tehdä illasta vielä yks pc....luulis nyt vahvistuvan jos olis mitään mikä jatkuis...kaverin pitäs tulla kylään ja muutama lasi viiniä piti nauttia, mut en tiedä voiko:sorry:
Tuskin mitään raskautta on mikä jatkuis yhtään missää...
 
Muokattu viimeksi:
Mutta mistä tuo vuoto tai tuhru paremminkin?

Täytyy tehdä illasta vielä yks pc....luulis nyt vahvistuvan jos olis mitään mikä jatkuis...kaverin pitäs tulla kylään ja muutama lasi viiniä piti nauttia, mut en tiedä voiko:sorry:
Tuskin mitään raskautta on mikä jatkuis yhtään missää...
Millä dpo:illa se tuhru tuli?
 
täällä mennään dpo8-9 ja perushommia. turvottaa, toinen tissi kipee ja lämmöt korkeella. jännäilen täällä nyt lähinnä eka sitä tiputtelua, että alkaako vaiko eikö. dpo10 on normaalisti alkanut, kolmas kierto teroja nyt sen vähentämiseksi menossa...
 
Move88, se tuhru eilen ja tänään eli nyt kp25/28 oletettavasti ja dpot ehkä 10-13??
onko sulla aiemmissa kierroissa ollu turhuja? mullahan on siis ihan säännölliset tuhruttelut ennen menkkoja, välillä niinkin että ensin on tuhrua, sit päivä taukoa, sit tuhrua lisää, ja menkat. just siinä dpo10-12 aikana. ja saattaa johtua keltarauhasen puutteellisesta toiminnasta. mutta gyne kyllä sanoi että tuhruja voi tulla ihan ilman näkyvää syytäkin melkein missä tahansa kierron vaiheessa...
 
Juu on ollut jo vuoden tuhrua n 6 päivää ennen menkkoi. Ja gynehän määräs niitä teroja ja ne oli viime kierrossa plus pregnyl ja tulos et tiputtelu alko kp23 ja kohdunulkoinen raskaus. Nyt en teroja täs kierros ottanut. Ens kierrossa sit.
 
Mä käyn hakeen predictor earlyn ja teen illasta. Jos siihen ei tuu mitään järkevää niin uskallan ottaa viiniä.

Eikös se oo hyvä ja herkkä? Mitä oon kattonut niin selkeen ohuen viivan antaa varhain jo?
Mahdollisuus tietty on et tää on jotain harmitonta tiputteluu mut jotenkin en jaksa uskoo...
 
Mä käyn hakeen predictor earlyn ja teen illasta. Jos siihen ei tuu mitään järkevää niin uskallan ottaa viiniä.

Eikös se oo hyvä ja herkkä? Mitä oon kattonut niin selkeen ohuen viivan antaa varhain jo?
Mahdollisuus tietty on et tää on jotain harmitonta tiputteluu mut jotenkin en jaksa uskoo...
Joo se on ilmeisesti hyvä ja uskon että luotettava. Mä en siihen saanut toista viivaa edes hyvällä mielikuvituksella kun kokeilin
 
Tiputtelua voi tulla hormonimuutosten takia eli ei oo aina ovis/kiinnittyminen mut usein juuri noilla main voi tulla tuhruiluu. Toki myös muista hormoniheitoista johtuvia tuhrui voi tulla esim ikä, progesteroni ja muut hormonit ja puutteet ja näin päin pois. Itse olettaisin että mun verivuoto oli ovis koska noh ovistesti plus ja limat mut enhän mä voi itse satavarma olla että oon ees ovuloinut
 
Heip! Onko täällä DPO4 kellään muulla kuin minulla, olisi kiva saada jännäkaveri :angel4
Täällä dpo jotain 3-5, varmaksi en tiedä kun en oo nyt tikuttanu. Tässä kierrossa ei tullut erityisemmin oviskipuja tai muita oireita kuin limat. Vaikka talletuksia tuli tehtyä niin oon aika skeptinen että plussaa tulis. Ei mitään paineita testata lähiaikoina:dontknow
 
Predictor early haettu...vielä pitäs pidätellä...mies näki myös haamut pc testissä. Vuotoo ei äsken tullut vaikka kaiveskelin:oops: menkkajomoja ollut tauotta melki jo 7 päivää..
 
Takaisin
Top