Esikoisen sektion jälkeen mulla kesti jälkivuoto 4viikkoa jonka jälkeen tulin heti raskaaksi vaikka imetin mutta se raskaus meni kesken rv8.. Sen jälkeen mulle asennettiin ehkäisy kapseli ja vuosin yhtä soittoa 6kk jonka jälkeen en ole enää ehkäisyä huolinut.. Toisen lapsen sektion jälkeen alkoi menkat 5kk päästä mut kierto kesti normaalisoitua viime kesäkuuhun..Te kenellä lapsia jo entuudestaan, kauanko meni synnytyksestä et kierto lähti käyntiin?
Nyt n. 9,5kk sektiosta, alan jo vähän kaipailemaan menkkojapääsis merkkailemaan ja tarkkailemaan kiertoa
Ennen kun aloin odottaa esikoista olin käyttänyt kauan ehkäisylaastaria. Laastarin kun jätin oli yks 28 kierto, sit 48, 46 ja oviksen perusteella seuraava 28 (tässä kierrossa raskauduin).
Kun ei pääse vielä yrittämään ni sais edes jotain puuhaa tosta kierron tarkkailusta![]()
pääsis merkkailemaan ja tarkkailemaan kiertoa 
Enemmän tuo tikutus turhauttaa ja aiheuttaa mielipahaa sitten menkkojen aikana, jos on siis ovuloinut ja mitään ei siltikään tapahdu... Aina meinaa et en kyllä enää tikuta, mutta sitten ne lekurin sanat pyörii mielessä niin kuuliaisesti tikutan
plussan plussaa ei ole testiin tullut. Keväällä sitten hoitoihin julkisen kautta, jos ei ala plussaa kuulumaan. Välillä kyllä ottaa niin pattiin tämä tilanne ja välillä ihan chillisti.
vapauttavaa, just äänikirjaa kuunnellen siivoilin ja pistetään uusi kinkku uuniin kun mies kotiutuu
nyt viimenen tero otettu tänään, vuoto alkaa viimestään uudenvuoden tienoilla
sit alkaakin yk5 ja voisi ihan hyvin tikuttelutkin ottaa että tietäis tapahtuuko mittään :angelic: