Kyllä siinä jotain näkyy Tosin sitä en osaa sanoa näin ruudun välityksellä, että onko siinä väriä. Vahvistumisia!
Kyllä on selkeästi väriä ja tuli näkyviin testiajan alkupuolella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä siinä jotain näkyy Tosin sitä en osaa sanoa näin ruudun välityksellä, että onko siinä väriä. Vahvistumisia!
Kyllä se vaan vahvistuu, joten täytyy kai uskoa
Kyllä se vaan vahvistuu, joten täytyy kai uskoa
Ihanaa Onko sulla mitään oireita tai tuntemuksia? :)
Ei oikeastaan juurikaan, pieniä jomotuksia ja nipistelyitä lähinnä. Rinnat on aavistuksen arat, mutta ei mitään poikkeuksellista sekään. Väsyttää, mutta sekin selittyy sadalla muullakin asialla. Hyvin "normaali" olo. Paitsi lämpö on omaan normitasoon nähden aika korkealla. Tietysti on niin hirmuisen varhaista vielä niin ei kai kummoisia oireita voi odottaakaan:)
Mulla on kaksi sektiota takana ja molemmista on menkat tulleet 2,5kk päästä. Imettänyt en juur lainkaa, pari viikkoa molempia.Te kenellä lapsia jo entuudestaan, kauanko meni synnytyksestä et kierto lähti käyntiin?
Nyt n. 9,5kk sektiosta, alan jo vähän kaipailemaan menkkoja pääsis merkkailemaan ja tarkkailemaan kiertoa
Ennen kun aloin odottaa esikoista olin käyttänyt kauan ehkäisylaastaria. Laastarin kun jätin oli yks 28 kierto, sit 48, 46 ja oviksen perusteella seuraava 28 (tässä kierrossa raskauduin).
Kun ei pääse vielä yrittämään ni sais edes jotain puuhaa tosta kierron tarkkailusta
Mulla alkoi vuodot minipillerien kanssa noin 1v4kk synnytyksestä, siihen asti imetin tosi ahkerasti.Te kenellä lapsia jo entuudestaan, kauanko meni synnytyksestä et kierto lähti käyntiin?
Nyt n. 9,5kk sektiosta, alan jo vähän kaipailemaan menkkoja pääsis merkkailemaan ja tarkkailemaan kiertoa
Ennen kun aloin odottaa esikoista olin käyttänyt kauan ehkäisylaastaria. Laastarin kun jätin oli yks 28 kierto, sit 48, 46 ja oviksen perusteella seuraava 28 (tässä kierrossa raskauduin).
Kun ei pääse vielä yrittämään ni sais edes jotain puuhaa tosta kierron tarkkailusta
Te kenellä lapsia jo entuudestaan, kauanko meni synnytyksestä et kierto lähti käyntiin?
Te kenellä lapsia jo entuudestaan, kauanko meni synnytyksestä et kierto lähti käyntiin?