Raskaaksi 2021

Onnea MariaSha ja toivotaan kovasti vahvistumista viivalle! Kyllä siinä jotain jo ihan selkeästi näkyy :love7


Täällä on joulua vietetty rennoissa tunnelmissa, tänään on dpo 8 ja ei ole yhtään mitään oireita mihinkään suuntaan. Menkkojen pitäisi sopivasti alkaa 1.1.2021 eli uutta (ja parempaa) vuotta odotellessa! :happy:
 
Kyllä se vaan vahvistuu, joten täytyy kai uskoa :Heartred
 

Liitteet

  • IMG_20201227_091533.jpg
    IMG_20201227_091533.jpg
    16.8 KB · Katsottu: 270
  • IMG_20201227_092258.jpg
    IMG_20201227_092258.jpg
    17.8 KB · Katsottu: 267
Paljon tarrasukkia ja onnea MariaSha :love7

Täällä KP12. Ovistestailut aloitin varhain ja negaa ollu toistaiseksi. Ovista odottelenkin vasta ens viikon puoleenväliin :grin Tallettelut aloitettiin siitä huolimatta jo, että olis varmasti sitten tavaraa saatavilla kun h-hetki on käsillä :hilarious:
 
Ihanaa :love7 Onko sulla mitään oireita tai tuntemuksia? :)

Ei oikeastaan juurikaan, pieniä jomotuksia ja nipistelyitä lähinnä. Rinnat on aavistuksen arat, mutta ei mitään poikkeuksellista sekään. Väsyttää, mutta sekin selittyy sadalla muullakin asialla. Hyvin "normaali" olo. Paitsi lämpö on omaan normitasoon nähden aika korkealla. Tietysti on niin hirmuisen varhaista vielä niin ei kai kummoisia oireita voi odottaakaan:)
 
Ei oikeastaan juurikaan, pieniä jomotuksia ja nipistelyitä lähinnä. Rinnat on aavistuksen arat, mutta ei mitään poikkeuksellista sekään. Väsyttää, mutta sekin selittyy sadalla muullakin asialla. Hyvin "normaali" olo. Paitsi lämpö on omaan normitasoon nähden aika korkealla. Tietysti on niin hirmuisen varhaista vielä niin ei kai kummoisia oireita voi odottaakaan:)

Joo eipä vielä kuulukaan olla sen kummempia oireita :happy: Nämä on vaan aina niin kiinnostavia kuulla silti :hilarious:
 
Heippa! Soluttaudun mukaan foorumille ja näihin tunnelmiin melkein kaksi vuotta esikoisen syntymän jälkeen. Näin se vaan on vauvakuume iskenyt varoittamatta, vaikka olin varma että meille yksi riittää. Mies on tietenkin mukana suunnitelmissa mikä sekin yllätti positiivisesti.

Yritys alkaa varmaan lähikuukausina mikäli kuumeilu jatkuu tähän malliin
 
Ihanaa MariaSha tarrasukkia paljon!
Itselläni tänään kp 6/32 menkat loppumaisillaan ja toivoa täynnä että ensi vuonna tärppäisi kolmas lapsi.. Ainakaan meillä ei talletuskertojen puutteesta tuu johtuu jollei vauvaa ala kuulumaan kun meillä yleensä peittoheiluu joka päivä  :angelic:
 
Onnea MariaSha! :)

Täällä tiputtelee, eli siis kp1 ilmeisesti! :) miten onnellinen voikaan olla menkoista!:smiley-angelic001 Saa nähdä jääkö tiputteluksi vai alkaako kunnolla. Mutta jes! Näitä on odotettu. Jospa se kroppa siitä lähtis taas toimimaan, yleisesti ehkäisyn lopetuksen jälkeen sekä keskenmenon jälkeen. Kierron pituus olisi siis 31pvää ja oviksesta aikaa 17pvää, dpo 12 tai 13 testasin viimeisen negan.
 
Moi kaikille
Mäkin taidan siirtyä tänne puolelle tuolta 2020 ryhmästä. Tuskinpa enää tärppiä tulee tälle vuodelle, ei mitään oireita ja menkat pitäisi alkaa tiistaina. :dontknowAikaisemmissa kemiallisissa on oireet alkaneet jo tosi aikaisin ja uskon että kun se The tärppi tulee niin tuntisin kyllä oireet heti, oon muutenkin aika herkkä kivuille ja tuntemuksille mitä tässä kehossa tapahtuu.

No kuitenkin ehkä se pikkuinen siunautuu meillekin tulevana vuonna, on tää vuosi ollutkin kyllä sellainen että ihan kiva vaihtaa vuosilukua jo :facepalm:
 
Hyvää iltaa :)
En olisi uskonut että tämä päivä koittaa ja yritetään kolmatta enemmän tosissaan kuin kahta aiempaa :angelic:
Mirena poistettu yksityisellä kolmen vuoden jälkeen 8.12. Siitä alkoi samantien kova vuoto, ihan kuin kohtu olisi kerännyt kolme vuotta tavaraa sisäänsä. Muutamat negatiiviset rt tehty jo. Ovis tikkuja ostin Prismasta 28kpl 19e. Ja niitä tikutellu ekaa kertaa elämässäni 18.12. alkaen. Joka päivä samaan aikaan ja mitään ei ole valitettavasti näkynyt. Paitsi tänään haaleana testiviiva ekaa kertaa.

Lääkäri oli kyllä sitä mieltä että noin 2-3 kiertoa olisi ns normaalia ennen raskautumista. En valitettavasti/onneksi vielä tiedä miltä tuntuu yrittää vuosia:angelic:

Tuntuu todella oudolta haaveilla raskausajasta vaikka edelliset erittäin haastavat vauvavuodet edelleen kummittelee.

Tänään siis Oma kalenterin ja tikkujen perusteella siis ovispäivä, huomenna näkee mitä mieltä Oura oli.

Onko teillä kokemuksia Ourasta oviksen/raskautumisen tunnistamisessa?
 
Muokattu viimeksi:
Onnea ja vahvistumista MariaSha! :smiley-angelic003

Ja moi kaikille uusille! :greet025

täällä dpo5 ja ei yhtään mitään tuntemuksia :) ihanasti myös unohtunut joulun vietossa nämä raskaustoiveet. Ja herkuista on nautittu :smiley-angelic006
 
Te kenellä lapsia jo entuudestaan, kauanko meni synnytyksestä et kierto lähti käyntiin?
Nyt n. 9,5kk sektiosta, alan jo vähän kaipailemaan menkkoja :hilarious: pääsis merkkailemaan ja tarkkailemaan kiertoa :hilarious:
Ennen kun aloin odottaa esikoista olin käyttänyt kauan ehkäisylaastaria. Laastarin kun jätin oli yks 28 kierto, sit 48, 46 ja oviksen perusteella seuraava 28 (tässä kierrossa raskauduin).
Kun ei pääse vielä yrittämään ni sais edes jotain puuhaa tosta kierron tarkkailusta :hilarious::hilarious:
 
Te kenellä lapsia jo entuudestaan, kauanko meni synnytyksestä et kierto lähti käyntiin?
Nyt n. 9,5kk sektiosta, alan jo vähän kaipailemaan menkkoja :hilarious: pääsis merkkailemaan ja tarkkailemaan kiertoa :hilarious:
Ennen kun aloin odottaa esikoista olin käyttänyt kauan ehkäisylaastaria. Laastarin kun jätin oli yks 28 kierto, sit 48, 46 ja oviksen perusteella seuraava 28 (tässä kierrossa raskauduin).
Kun ei pääse vielä yrittämään ni sais edes jotain puuhaa tosta kierron tarkkailusta :hilarious::hilarious:
Mulla on kaksi sektiota takana ja molemmista on menkat tulleet 2,5kk päästä. Imettänyt en juur lainkaa, pari viikkoa molempia.
 
Te kenellä lapsia jo entuudestaan, kauanko meni synnytyksestä et kierto lähti käyntiin?
Nyt n. 9,5kk sektiosta, alan jo vähän kaipailemaan menkkoja :hilarious: pääsis merkkailemaan ja tarkkailemaan kiertoa :hilarious:
Ennen kun aloin odottaa esikoista olin käyttänyt kauan ehkäisylaastaria. Laastarin kun jätin oli yks 28 kierto, sit 48, 46 ja oviksen perusteella seuraava 28 (tässä kierrossa raskauduin).
Kun ei pääse vielä yrittämään ni sais edes jotain puuhaa tosta kierron tarkkailusta :hilarious::hilarious:
Mulla alkoi vuodot minipillerien kanssa noin 1v4kk synnytyksestä, siihen asti imetin tosi ahkerasti.
 
Te kenellä lapsia jo entuudestaan, kauanko meni synnytyksestä et kierto lähti käyntiin?
Nyt n. 9,5kk sektiosta, alan jo vähän kaipailemaan menkkoja :hilarious: pääsis merkkailemaan ja tarkkailemaan kiertoa :hilarious:
Ennen kun aloin odottaa esikoista olin käyttänyt kauan ehkäisylaastaria. Laastarin kun jätin oli yks 28 kierto, sit 48, 46 ja oviksen perusteella seuraava 28 (tässä kierrossa raskauduin).
Kun ei pääse vielä yrittämään ni sais edes jotain puuhaa tosta kierron tarkkailusta :hilarious::hilarious:

Mulla meni 7-8 kk synnytyksestä, kunnes ekat menkat tuli. Joillainhan voi kestää niin kauan, kunnes on kokonaan lopettanut imetyksen, että kierto alkaa taas toimia. Mä kyllä imetin reilun vuoden, mutta ehkä tuolloin 7-8 kuukauden iässä alkoi pojalle maistua kiinteät ja saattoi olla pitkiäkin taukoja imetyksessä päivän aikana. Kenties se vaikutti asiaan.
 
Te kenellä lapsia jo entuudestaan, kauanko meni synnytyksestä et kierto lähti käyntiin?
Nyt n. 9,5kk sektiosta, alan jo vähän kaipailemaan menkkoja :hilarious: pääsis merkkailemaan ja tarkkailemaan kiertoa :hilarious:
Ennen kun aloin odottaa esikoista olin käyttänyt kauan ehkäisylaastaria. Laastarin kun jätin oli yks 28 kierto, sit 48, 46 ja oviksen perusteella seuraava 28 (tässä kierrossa raskauduin).
Kun ei pääse vielä yrittämään ni sais edes jotain puuhaa tosta kierron tarkkailusta :hilarious::hilarious:

Molempien jälkeen menkat alkoi 6 viikkoa synnytyksestä :banghead:

Esikoista ennen oltiin käytetty ainoastaan kondomia 4 vuotta ja tulin heti niiden jättämisen jälkeen raskaaksi yk1. Kierto oli 27/28pv. Eka syntyi 4/16 alakautta ja imetin 2v1kk. Ei ollenkaan ehkäisyä, kierto hieman pidempi kuin aiemmin, 30-39pv. Toista alettiin odottaa yk 7. Toinen syntyi sektiolla 10/17. Mirena laitettiin jälkitarkakstuksessa 12/17. Mirenan kanssa kierto oli keskimäärin 47pv. Kerran vuodessa +-145pv.

Nyt kun Mirena poistettu 8.12. odotan miten lähtee käyntiin. Sillä ne ovis tikutkin ostin:bored:
 
Takaisin
Top