Raskaaksi 2021

Onko tää nyt se kuuluisa viivanpaikka :troll:

Mun tuli niin huono olo töiss, että lähdin kotiin.
Aamulla kävin joitain kertoja ripaskalla ja jotenkin on vaan töööt olo, niin kysyin et voisinko poistua :angel7
 

Liitteet

  • 20210126_120833.jpg
    20210126_120833.jpg
    32.9 KB · Katsottu: 182
Onko tää nyt se kuuluisa viivanpaikka :troll:

Mun tuli niin huono olo töiss, että lähdin kotiin.
Aamulla kävin joitain kertoja ripaskalla ja jotenkin on vaan töööt olo, niin kysyin et voisinko poistua :angel7

Jaa a! Voihan se olla haamulainenkin. Mulla ei toi kyseinen testi näyttänyt mitään, kun pregcheckissä oli jo selkeä haamu:biggrin
 
Ja viivanpaikka rfsu herkkä...oli pakko kattoo mitä tää jaska testi meinaa...ei mitään näköjää:meh:
 

Liitteet

  • 20210126_124803.jpg
    20210126_124803.jpg
    18.6 KB · Katsottu: 134
Klinikalta soitettiin, ja varmaan sitä sairaanhoitajaa kummastutti ku mä yritin pidätellä nauruani linjan toisessa päässä :"D Reagoin vähä epäsopivasti välillä erittäin ahdistavissa ja stressaavissa tilanteissa (nauran tai itken) ja tää puhelu kyllä aiheutti nii suurta stressiä ja muutenki kaikki nää uutiset mitä on joutunu sulattelemaan, mutta ai että oon HUOJENTUNUT!
Mun ei tartte enää stressata ja miettiä, oonko raskaana vai en, joko kävi tärppi vai ei, kun kysyin täytyykö mennä siihen munatorvien aukiolotutkimukseen. Vastaus oli niin selkeä: "Sun endo on niin pahana, että sun molemmat munatorvet on tukossa. Toisessahan on vielä se pieni 'aukko'/repeämä kun kiinnike nirhaissu. Nää selvis silloin syksyn ultrassa ja tutkimuksissa, mutta ei olla ehditty käydä tuloksia läpi."

Jäi suorituspaineet kerta laakista roskikseen :rolleyes:
En tiä miksi oon jotenki huojentunu näin kamalista uutisista? Kait se johtuu siitä, että nyt mulla on selkeä syy sille miksi en raskaudu. Ei tartte miettiä päätään puhki ja vaivata pieniä aivojaan jatkuvilla syytöksillä.

Ja sain mä hyviäkin uutisia!
Maalis-huhtikuussa aika ja toukokuussa alkaa pistokset:Heartbigred
Eli hyvässä lykyssä jos kaikki menee nappiin, niin saan IVF hoidoilla plussattua kesän aikana :wav
 
MyyräMatikainen,

Ei välttis testit anna minkäänlaista viivaa vielä noin aikasessa vaiheessa, eli dpo8 (kävin kurkkaa aiemmasta viestistäsi..) ja mustakin kyllä oikeen vaaleeta haaleeta punertavaa näkyy testissä. Jospa se siitä tummuu :3some
 
MyyräMatikainen,

Ei välttis testit anna minkäänlaista viivaa vielä noin aikasessa vaiheessa, eli dpo8 (kävin kurkkaa aiemmasta viestistäsi..) ja mustakin kyllä oikeen vaaleeta haaleeta punertavaa näkyy testissä. Jospa se siitä tummuu :3some
Nyt on mun laskujen mukaan dpo 9
10. Tosin oon voinu laskea väärinkin :grin
 
onpas täällä jännät paikat monella!
itsekkin jännäilen et alkaako menkat torstaina vaiko ei :nailbiting: oon vielki aika oireeton. töissä aamulla kun nostin lasta syliin tuli alavatsaan/kohtuun tai jonnekkin sinne jännä nippasu ja paineen tunne :bored: eilen oli vähän menkkamaisia jomoja, mutta ne hävis. nyt jotenki olo et oisin raskaana mut en halua/uskalla testiä tehä ku vasta sitten torstaina jos menkat ei alakkaan. sormet ristiin siis!
 
Klinikalta soitettiin, ja varmaan sitä sairaanhoitajaa kummastutti ku mä yritin pidätellä nauruani linjan toisessa päässä :"D Reagoin vähä epäsopivasti välillä erittäin ahdistavissa ja stressaavissa tilanteissa (nauran tai itken) ja tää puhelu kyllä aiheutti nii suurta stressiä ja muutenki kaikki nää uutiset mitä on joutunu sulattelemaan, mutta ai että oon HUOJENTUNUT!
Mun ei tartte enää stressata ja miettiä, oonko raskaana vai en, joko kävi tärppi vai ei, kun kysyin täytyykö mennä siihen munatorvien aukiolotutkimukseen. Vastaus oli niin selkeä: "Sun endo on niin pahana, että sun molemmat munatorvet on tukossa. Toisessahan on vielä se pieni 'aukko'/repeämä kun kiinnike nirhaissu. Nää selvis silloin syksyn ultrassa ja tutkimuksissa, mutta ei olla ehditty käydä tuloksia läpi."

Jäi suorituspaineet kerta laakista roskikseen :rolleyes:
En tiä miksi oon jotenki huojentunu näin kamalista uutisista? Kait se johtuu siitä, että nyt mulla on selkeä syy sille miksi en raskaudu. Ei tartte miettiä päätään puhki ja vaivata pieniä aivojaan jatkuvilla syytöksillä.

Ja sain mä hyviäkin uutisia!
Maalis-huhtikuussa aika ja toukokuussa alkaa pistokset:Heartbigred
Eli hyvässä lykyssä jos kaikki menee nappiin, niin saan IVF hoidoilla plussattua kesän aikana :wav
.... Osannittelut? :bag:

Siis todella kurjaa, että endo on pahana, mutta samalla tosi hienoa, että nyt on epäselvyyksistä päästy ja eteenpäin mennään! :happy: Onnea IVF:ään!
 
oooo antakaa mulle voimaa etten mee testaileen ennen huomista enempää! Ostin jo testit mutta perhana eiiiii vielä testata! :banghead:
 
Klinikalta soitettiin, ja varmaan sitä sairaanhoitajaa kummastutti ku mä yritin pidätellä nauruani linjan toisessa päässä :"D Reagoin vähä epäsopivasti välillä erittäin ahdistavissa ja stressaavissa tilanteissa (nauran tai itken) ja tää puhelu kyllä aiheutti nii suurta stressiä ja muutenki kaikki nää uutiset mitä on joutunu sulattelemaan, mutta ai että oon HUOJENTUNUT!
Mun ei tartte enää stressata ja miettiä, oonko raskaana vai en, joko kävi tärppi vai ei, kun kysyin täytyykö mennä siihen munatorvien aukiolotutkimukseen. Vastaus oli niin selkeä: "Sun endo on niin pahana, että sun molemmat munatorvet on tukossa. Toisessahan on vielä se pieni 'aukko'/repeämä kun kiinnike nirhaissu. Nää selvis silloin syksyn ultrassa ja tutkimuksissa, mutta ei olla ehditty käydä tuloksia läpi."

Jäi suorituspaineet kerta laakista roskikseen :rolleyes:
En tiä miksi oon jotenki huojentunu näin kamalista uutisista? Kait se johtuu siitä, että nyt mulla on selkeä syy sille miksi en raskaudu. Ei tartte miettiä päätään puhki ja vaivata pieniä aivojaan jatkuvilla syytöksillä.

Ja sain mä hyviäkin uutisia!
Maalis-huhtikuussa aika ja toukokuussa alkaa pistokset:Heartbigred
Eli hyvässä lykyssä jos kaikki menee nappiin, niin saan IVF hoidoilla plussattua kesän aikana :wav

Tosi harmi toi endo! Mutta niinku eenpänä mainittiin ja itsekin sanoit, niin kuitenkin on hyvä että selvisi ja sä voit jättää suorituspaineet romukoppaan! Tsemppiä IVF hoitoihin!
 
Takaisin
Top