Raskaaksi 2021

Siis jos kuvitellaan, et oisin raskaana, niin voiko se huono olo alkaa jo nyt.
Mulla on maha sekaisin ja niin huono olo:depressed:

Aamulla oli ihan jees, kun heräsin. Tai yöllä, heräsin 4.30, työt alko 6.00.
Testejäkin tein, mut aika lailla negaa oli :angelic:
 
Siis jos kuvitellaan, et oisin raskaana, niin voiko se huono olo alkaa jo nyt.
Mulla on maha sekaisin ja niin huono olo:depressed:

Aamulla oli ihan jees, kun heräsin. Tai yöllä, heräsin 4.30, työt alko 6.00.
Testejäkin tein, mut aika lailla negaa oli :angelic:

Emmä tiiä, mulla ainakin on huono olo ollu taas tän aamun :grin

Ja en tosiaan nyt tiedä että luottaako tähän testiin vai ei.. Ehkä mä teen huomenna aamulla jonkun toisen kans :grin On kyllä aika räikee viivanpaikka mut hitto ku en Googlesta löydä oikeen mitään puolesta enkä vastaan..
 
Siis jos kuvitellaan, et oisin raskaana, niin voiko se huono olo alkaa jo nyt.
Mulla on maha sekaisin ja niin huono olo:depressed:

Aamulla oli ihan jees, kun heräsin. Tai yöllä, heräsin 4.30, työt alko 6.00.
Testejäkin tein, mut aika lailla negaa oli :angelic:
Onhan se teoriassa mahdollista. Se riippuu varmaan aika paljon siitä milloin mahdollinen kiinnittyminen on ollut. :)
 
Negaa taas testattu!:angry4

Illasta vielä uusiksi...viimeraskaudessa joka ulkopuolinen siis niin aamulla oli nega ja iltapäivällä jo selkee plus viiva. Mut nyt siis 24/28? Ja tosiaan kiertohan voi olla mitä vaan kun oli toi keskenmeno /ulkoinen episodi, et tyhjennysvuoto ollut se mistä kp:t lasken. Talleteltiin varuiksi jos nuo muutaman päivän takaset ovisplussat merkkaskin ovista tulevaks. :confused:

EIKÄ TIPUTTELUA!!!!:woot::woot:....hmmm, vaikka eilen olikin aika hardcore osastoo petipuuhissa niin siltikään ei tippaakaan punasta:happy093
 
Muokattu viimeksi:
Nää mun tuntemukset ei oo ollenkaan mua.
Esim just tuo vatsan sekaisuus. Menee aika harvoin, eikä esim aina ennen menkkoja ja ovista, niinkuin joillakin. Samoiten alavasemmalla vatsalla nippailut on jatkunut ja menkkajomot, mitkä tulee ja menee.
Ja tää huono olo. Aamulla söin leivän kotona ennen töitä, mut sit tuli huono olo. Vartin yli seiaka sain vaan kaks haukkua leipää otettua ku kuvotti niin.
Tää on niiiiin HÄMÄRÄÄ. Ja just eilen mun ystävälle sanoin, et nää ei todellakaan ole mitään mielikuvituksen tuotetta :eek:
 
Mä huomasin nyt, että tässä plussakierrossa oireita oli paljon vähemmän mitä negakierroissa. Ja ne kaikki ois ihan hyvin voineet olla pms oireita. Väsymys, virtsaamisen tihentyminen (muutama päivä ennen oletettuja menkkoja), rintojen kipeytyminen. Ainut selkeä ero oli toi väsymyksen laatu, mulla on pitkään ollu unirytmi persiillään kiitos etäkoulun ja unensaanti on venyny, nyt nukahdan nopeasti ja nukun sikeämmin. Ja toinen semmonen jännä repäisykipu vatsalla, kun kääntyi nopeasti, sekä muutama päivä ennen menkkoja alkavat jomot on kokonaan poissa. Mitään menkkatuntemuksia ei oo ollut. Enemmänkin semmosta ajoittaista kiristystä vatsalla ja elohiiren tuntuista tykytystä. Jos en olis tiennyt raskauden mahdollisuudesta olisin varmasti laittanut pms oireiden piikkiin. Sen takia en vieläkään meinaa uskoa asiaa.
 
Mä huomasin nyt, että tässä plussakierrossa oireita oli paljon vähemmän mitä negakierroissa. Ja ne kaikki ois ihan hyvin voineet olla pms oireita. Väsymys, virtsaamisen tihentyminen (muutama päivä ennen oletettuja menkkoja), rintojen kipeytyminen. Ainut selkeä ero oli toi väsymyksen laatu, mulla on pitkään ollu unirytmi persiillään kiitos etäkoulun ja unensaanti on venyny, nyt nukahdan nopeasti ja nukun sikeämmin. Ja toinen semmonen jännä repäisykipu vatsalla, kun kääntyi nopeasti, sekä muutama päivä ennen menkkoja alkavat jomot on kokonaan poissa. Mitään menkkatuntemuksia ei oo ollut. Enemmänkin semmosta ajoittaista kiristystä vatsalla ja elohiiren tuntuista tykytystä. Jos en olis tiennyt raskauden mahdollisuudesta olisin varmasti laittanut pms oireiden piikkiin. Sen takia en vieläkään meinaa uskoa asiaa.

Mä oon uhrannut samalle jutulle ajatuksia, seuraa tylsää paapatusta oireista ja niiden tavallisuudesta. Skippaa viimeiseen kappaleeseen jos haluat saada jutusta kiinni lukematta tylsiä juttuja.

Mulla siis normaalisti ei ole mitään menkkajomoja oviksen ja menkkojen välissä, se on siis negakierroissa nykyiseen kiertoon poikkeavaa. Menkkojen lähestyessä paria päivää ennen kierron alkamista väsyttää, tissit turpoo, tihentynyt virtsaamisen tarve, kiukkuisuus. Nyt pitäisi menkkojen alkaa tasan viikon päästä. Ei muuten pissata vielä. Satunnaisesti iskee nännikipu.
Koska mulla on rauta-arvot tosi matalalla, mua väsyttää kokoajan. Eli siihen oireeseen ei uskalla luottaa. Kaikki muut oireet menee tuonne "menkat alkaa kohta" -oireilun puolelle, vaikkakin ovat hieman etuajassa normaaliin nähden.
Mihinkään "haistan koiranpissan" -juttuihini en itsekään luota, ne on vaan huumoria mälsiin piinapäiviin. metallinmakua en vielä tunne, viime plussakierrossa tunsin. Aamukahvi maistuu hassulta, mutta se nyt voi johtua vaikka pesemättömistä hampaistakin. Who knows.

Tällä hetkellä ainoat mitkä täsmää mun aiempaan plussakiertoon eikä oo yleensä normaaleja negakierrossa on:
-Nää kummat menkkajomot
-Aamuyön unettomuus

Vau mitkä poikkeavat oireet, tottahan jo noihin kahteen oireiluun uskaltaa luottaa! :woot: Ai mitenniin ei? Tottakai voi, raskaanahan tässä ollaan!

edit. Niin paitsi että mulla on edelleen ne raudat alhaiset joten ihan kaikki mun oireet voi johtua vaikka siitä.
 
Mulla jokaisessa kuudessa raskaudessa josta myös lapsi syntynyt on ollut jäätävät menkkakivut ennen plussaa ja sen jälkeen pitkän aikaa. Esikoisesta oli aivan kauheet!!
 
Plaah, tein vielä sen ultra testin parin tunnin pidätyksellä :grin Jotain viivanpaikkaa sekin mulle näyttelee. Tein sen sofin liuskan joka 25iu, se oli ihan puhdas nega.
Huomenna kyllä meen suoraan töihin ku oon vieny koululaisen :grin

Mä viime kierrosta tein sen listan ”oireista” ja nyt mulla ei oo ollu siitä kun vaan näitä alavatsa ja muniskipuja, tosin niitäkin nyt vähemmän. Tänään vihlo nännejä vähän, mutta viime kierron perusteella ihan pms oireita vaikka aikasemmin ei oo ollu :grin Ja nyt tää huono olo, mutta sekin voi toki johtua mistä vaan. Ihan uus juttu ja outo on nää kuumat aallot mitä mulla on ollu, eilen töissäki mulla oli järkyttävän kuuma vähän väliä ja tän aamun kans ollu varsinki kasvot aivan tulessa.

(anteeks kuvaspämmi, onesteppi ylempänä ja ultra alempana)
 

Liitteet

  • 5D8C586A-6A95-40E8-BC82-80D2A3C9C7E5.jpeg
    5D8C586A-6A95-40E8-BC82-80D2A3C9C7E5.jpeg
    23.2 KB · Katsottu: 135
  • F0A344A8-133E-4C34-8416-72F1E2EC2DA7.jpeg
    F0A344A8-133E-4C34-8416-72F1E2EC2DA7.jpeg
    28.4 KB · Katsottu: 134
Plaah, tein vielä sen ultra testin parin tunnin pidätyksellä :grin Jotain viivanpaikkaa sekin mulle näyttelee. Tein sen sofin liuskan joka 25iu, se oli ihan puhdas nega.
Huomenna kyllä meen suoraan töihin ku oon vieny koululaisen :grin

Mä viime kierrosta tein sen listan ”oireista” ja nyt mulla ei oo ollu siitä kun vaan näitä alavatsa ja muniskipuja, tosin niitäkin nyt vähemmän. Tänään vihlo nännejä vähän, mutta viime kierron perusteella ihan pms oireita vaikka aikasemmin ei oo ollu :grin Ja nyt tää huono olo, mutta sekin voi toki johtua mistä vaan. Ihan uus juttu ja outo on nää kuumat aallot mitä mulla on ollu, eilen töissäki mulla oli järkyttävän kuuma vähän väliä ja tän aamun kans ollu varsinki kasvot aivan tulessa.

(anteeks kuvaspämmi, onesteppi ylempänä ja ultra alempana)

Onko sulla mikä dpo ? Kyllähän niissä jotain hailuraa on, vaikea vaan sanoa onko viivanpaikkaa vai haamua.
 
Onko sulla mikä dpo ? Kyllähän niissä jotain hailuraa on, vaikea vaan sanoa onko viivanpaikkaa vai haamua.

8 vasta joten mielenkiinnolla katson mihin nää kehittyy vai kehittyykö mihinkään, luultavasti ei :grin Ne on varsinkin toi onestep/sofi punertava livenä mutta en nyt hirveesti pistä luottoa siihen.
 
Hurjasti tsemppiä piinailijoille! :nailbiting:

täällä dpo 13 ja tällepäivää ennustettu menkat. Vielä ei oo alkanu ja testailen vasta jos tänää eikä huomenna kuulu. Dpo 10 tein edelliset eikä mitään näkyny :grin Mutta olettaisin kierron alkavat.
 
Nää mun tuntemukset ei oo ollenkaan mua.
Esim just tuo vatsan sekaisuus. Menee aika harvoin, eikä esim aina ennen menkkoja ja ovista, niinkuin joillakin. Samoiten alavasemmalla vatsalla nippailut on jatkunut ja menkkajomot, mitkä tulee ja menee.
Ja tää huono olo. Aamulla söin leivän kotona ennen töitä, mut sit tuli huono olo. Vartin yli seiaka sain vaan kaks haukkua leipää otettua ku kuvotti niin.
Tää on niiiiin HÄMÄRÄÄ. Ja just eilen mun ystävälle sanoin, et nää ei todellakaan ole mitään mielikuvituksen tuotetta :eek:
Pidetään peukkuja et olis sitä itseään :)

Mulla on ollut aika järkkyjäkin pahoinvointeja luteaalivaiheessa, mutta vain silloin tällöin, ei kovin monessa kierrossa, eikä raskaudesta tietoakaan. Siks en jaksa uskoa minkään olevan mikään oire enää omalla kohdallani, koko kirjo on koettu :bookworm:
 
Mulla on ollut aika järkkyjäkin pahoinvointeja luteaalivaiheessa, mutta vain silloin tällöin, ei kovin monessa kierrossa, eikä raskaudesta tietoakaan. Siks en jaksa uskoa minkään olevan mikään oire enää omalla kohdallani, koko kirjo on koettu :bookworm:
Sama täällä. onhan niitä oireita kiva kuulostella, mutta ihan joka junaan on löytynyt negakierroistakin. nytkin dpo7-8 on mukamas vähän normaalia kipeämmät rinnat ja hajuaisti herkkänä. just joo... ooteltava vaan sinne viikonvaihteeseen niin sitpä sen näkee. :facepalm:
 
Pidetään peukkuja et olis sitä itseään :)

Mulla on ollut aika järkkyjäkin pahoinvointeja luteaalivaiheessa, mutta vain silloin tällöin, ei kovin monessa kierrossa, eikä raskaudesta tietoakaan. Siks en jaksa uskoa minkään olevan mikään oire enää omalla kohdallani, koko kirjo on koettu :bookworm:

Mulla kans negakierrossa oli jos minkälaista oiretta. Nyt rv6 ja tässä plussakierrossa ei MITÄÄN OIRETTA. Ainoa mikä oli plussa-aamuna niin sängystä noustessa tuli repäisykipu.
 
Pidetään peukkuja et olis sitä itseään :)

Mulla on ollut aika järkkyjäkin pahoinvointeja luteaalivaiheessa, mutta vain silloin tällöin, ei kovin monessa kierrossa, eikä raskaudesta tietoakaan. Siks en jaksa uskoa minkään olevan mikään oire enää omalla kohdallani, koko kirjo on koettu :bookworm:

Täällä kans oireita on ollu jokalähtöön progesteronin takia. Plussakierroissa oireet on jääny minimiin ja kuopuksesta plussatessa ainoa oire oli rintojen arkuus. Nyt oottelen kiertoa alkavaks :facepalm:
 
Mäki olin ekan yrityskierron aikana varma, että kaikki oireet oli raskauteen liittyviä ja oikeen jopa ylianalysoi itteään. Nyt ei enää ees seuraa oireita. Odottaa vaan joko seuraavaa ovulaatiota, tai että jokos se vuoto taas pian alkaa, että päästään seuraavaan kiertoon. Eli ihan vaan alkuinnostuksessa luuli kaikkien oireitten viittaavan raskauteen. Toki sillon alkuun tuli myös asuttua kaiken maailman vauvapalstoilla ja nettisivuilla ja googletteli ihan kaikkea raskauteen ja vauvavuoteen liittyvää. Nyt vasta osannu asennoitua tjottailuun, niinku siihen pitäis, eli ei pahemmin enää seuraile yleisoloa, ellei jotain selkeästi poikkeavaa tapahdu. Toki nyt on tullu myös ravattua gynellä ja labroissa, joka osaltaan on tasottanu sitä itseanalysointia, koska on joku pätevämpi asiaan vihkiytyny, joka kertoo missä mennään.

P.S. Huomenna gyne ja viime viikkoisten AMH-arvojen tsekki. Ja kiinnostaa kyl, et onko kalusto muuttunu jotenki nyt ku hormonaalisen ehkäisyn lopetuksesta on pidempi aika. Eli sitä ultrausta odotan aika innolla.
 
Onestepin ovistesti samanlainen kuin viimeiset 3pv ja sofi toista päivää plussalla. Oonko mä rikki :hilarious:
 
Takaisin
Top