Voihan verenpaine sanon minä
Mua jo eilen illalla jännitti/ärsytti terveystarkastus tältä aamulta, ja aamulla vetäsin puol pannua kahvia, kuuntelin 6veen kiukuttelua ja hirveellä kiireellä painelin terveystarkastukseen tietäen että töissä on julmetun kiire päivä. Kaikki jännitti ja pänni, etenkin kun uus työ ja isoisän kuolemakin tässä lisänä. Juoksen astman kontrolleissa ja psykoterapian jatkolausuntoo hakemassa pojan neuvolakäyntien lisäksi niin avot, on kuorma valmis
Vastassa todella kaunis hoikka hoitsu, kyseli perusjutut mutta mua ilmeisimmin pänni ja jännitti sen verran (kaipa jotkut ”traumat” jostain kouluajan terveystarkastuksista puski mieleen), että pidin vastaukseni mahdollisimman lyhyinä, jotta pääsen sieltä vaan pois. No eikös sit ottanu verenpainemittarin esiin, vaikka seuraan sitä aktiivisesti kotona. Sanoin että se on ihan turha tässä ottaa - ja no
paineet niin korkeet että sehän oli melkeen alottamassa lääkitystä tai vähintään lähettämässä mua päivystykseen
Valkotakkipaine vaivaa kaikkia meidän perheessä, ja niin kun kotiin pääsin, paineet ihan normaalit.
Ei sillä, ammattitaitoinen hoitaja ja hyvä tyyppi, mutta meikällä sen verran karseet terveystarkastukset ollu joskus muksuna että en anna kelleen pienintäkään syytä napista asioista, jotka jo tiedän. Totesin painoonkin vaan että ”no se ei oo tullu yhdessä yössä, niin ei se yhdessä yössä lähdekään”
Enpä ota ”paineita” verenpaineista
Ehkä sitä uskaltais kattoo keskiviikkona tai torstaina olisko viivaa nähtävissä vai oliko lauantain testin tulos viivalasien kanssa tiirailtu
siis jos ei ke ala menkat. Huomenna kp27/27