Raskaaksi 2021

Mä tein testin tuossa kun tulin salilta. Niin mun mielestä oli hailura vähän enemmän nähtävissä, kuin aamulla. Vaikken kyllä kuvaan saanu sitä vangittua. Ja just salilla olin juonu reilun litran. Siis mä en kestä, jos oon raskaana. Vaikka Voihan tämäkin olla kemiallinen tai ihan mitä vaan, mut oon vaan niin onnellinen noista hailuroista :Heartred

Kuvassa on edellisen kierron kemiallinen, aamuinen ja iltainen. Toki ne nyt on muokattu. Mut silti :happy093

Liitteet

• IMG_20210125_210531.jpg
    IMG_20210125_210531.jpg
    19.9 KB · Katsottu: 177
Mä tein testin tuossa kun tulin salilta. Niin mun mielestä oli hailura vähän enemmän nähtävissä, kuin aamulla. Vaikken kyllä kuvaan saanu sitä vangittua. Ja just salilla olin juonu reilun litran. Siis mä en kestä, jos oon raskaana. Vaikka Voihan tämäkin olla kemiallinen tai ihan mitä vaan, mut oon vaan niin onnellinen noista hailuroista :Heartred

Kuvassa on edellisen kierron kemiallinen, aamuinen ja iltainen. Toki ne nyt on muokattu. Mut silti :happy093
En halua olla ilonpilaaja, mutta Tiesithän että testikuvat ei saisi olla mustavalkoisia? Musta vahvistaa sekä viivoja että viivanpaikkoja :) :Heartred

Toivotaan! Oisko sulla muokkaamatonta kuvaa?

Hah :grin
Mä en jaksa uskoa kovin suureen raskauden todennäköisyyteen enää. Mut nautin kyllä tästä yrittämisen aktiviteetista ihan joka solullani edelleen :wink:rolleyes: Takana on vajaa vuosi.
En oikein tiedä pitäisikö laittaa sympatiaa vai peukkua... Sekä että?

Hihii, mulla olis yks testi jäljellä. Tai 1.5testiä ku menin kokeileen josko niitä vois puolittaa. Mies oli nähnyt unta että toinen testi on plussa (kahden testin pakkaus, eka oli nega).... Tosin se näki unta pojasta jo vaikka miten ajoissa, sit tuli km ja kkm ja sit tuli se sinisilmäinen poika <3, että kyllä se plussa ennemmin tai myöhemmin sieltä tulee :D

Mä nyt vielä parjaan tota onesteppi, sofi, whatever, tulin just himaan ja avasin sen testin (joojoo reilusti mennyt yliaikaa :grin) mutta siis se hemmetin viiva punertaa, puolisoki totes et se on punaisin viiva mitä oon tehny tähän mennessä:mad: Kotelossa oli ihan saman näköinen ku sillonku tein sen.
Ja kun millään ilveellä vaikka olisinki raskaana ni se ei näy vielä. Paskat testit, onneks oli halpoja :grin

Liitteet

• 61C58C70-D51F-4CB5-A027-F18A93B22DFF.jpeg
    61C58C70-D51F-4CB5-A027-F18A93B22DFF.jpeg
    23.8 KB · Katsottu: 180
Mä nyt vielä parjaan tota onesteppi, sofi, whatever, tulin just himaan ja avasin sen testin (joojoo reilusti mennyt yliaikaa :grin) mutta siis se hemmetin viiva punertaa, puolisoki totes et se on punaisin viiva mitä oon tehny tähän mennessä:mad: Kotelossa oli ihan saman näköinen ku sillonku tein sen.
Ja kun millään ilveellä vaikka olisinki raskaana ni se ei näy vielä. Paskat testit, onneks oli halpoja :grin

Onkohan noista ikään laitettu palautetta?

Aamupissistä sit vaan uudestaan :smiley-bounce013 jänskää!!!

Näyttääköhän ne plussaa jos äijäs kusasis siihen....?

... tietenkin olis hienoa jos olisitki raskaana ja aikataulut vaan muuta kuin arvaisit? :) ...

Hitto et ärsyttää, no voipahan kuseksia pois sitten ja käyttää kunnon testit loppuviikosta Tossa noi mun, en kyllä tiiä näkyykö muille, ylempi testiajalla ja alempi reippaasti sen jälkeen :grin

En luota enää tähän testiin,sain tähän myös kunnon viivan mutta ei ollut plussa...

Hei, tänne löysin minäkin, toisesta haaveileva 30-vuotias äiti.

Kuumeisena viettänyt viime päivät sillä ensimmäisestä raskaudesta tuttu oire rintojen turvotus ja arkuus iski samana päivänä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Reilu viikko tätä ennen lapsi myös kertoi että maitoa ei heru kuten ennen, imetän siis edelleen ensimmäistä lastamme (8/18).

Nyt kp 31/27 ja kahtena peräkkäisenä päivinä (su-ma) testattu negatiivinen.
Mieli on maassa negoista ja peloissaan siitä miksi normaalisti kellontarkat kuukautiset ovat nyt 4 päivää myöhässä.

Voihan verenpaine sanon minä :hilarious:
Mua jo eilen illalla jännitti/ärsytti terveystarkastus tältä aamulta, ja aamulla vetäsin puol pannua kahvia, kuuntelin 6veen kiukuttelua ja hirveellä kiireellä painelin terveystarkastukseen tietäen että töissä on julmetun kiire päivä. Kaikki jännitti ja pänni, etenkin kun uus työ ja isoisän kuolemakin tässä lisänä. Juoksen astman kontrolleissa ja psykoterapian jatkolausuntoo hakemassa pojan neuvolakäyntien lisäksi niin avot, on kuorma valmis:hilarious:

Vastassa todella kaunis hoikka hoitsu, kyseli perusjutut mutta mua ilmeisimmin pänni ja jännitti sen verran (kaipa jotkut ”traumat” jostain kouluajan terveystarkastuksista puski mieleen), että pidin vastaukseni mahdollisimman lyhyinä, jotta pääsen sieltä vaan pois. No eikös sit ottanu verenpainemittarin esiin, vaikka seuraan sitä aktiivisesti kotona. Sanoin että se on ihan turha tässä ottaa - ja no :hilarious: paineet niin korkeet että sehän oli melkeen alottamassa lääkitystä tai vähintään lähettämässä mua päivystykseen :laughing021 Valkotakkipaine vaivaa kaikkia meidän perheessä, ja niin kun kotiin pääsin, paineet ihan normaalit. :taunt014

Ei sillä, ammattitaitoinen hoitaja ja hyvä tyyppi, mutta meikällä sen verran karseet terveystarkastukset ollu joskus muksuna että en anna kelleen pienintäkään syytä napista asioista, jotka jo tiedän. Totesin painoonkin vaan että ”no se ei oo tullu yhdessä yössä, niin ei se yhdessä yössä lähdekään” :laughing002

Enpä ota ”paineita” verenpaineista :laughing014

Ehkä sitä uskaltais kattoo keskiviikkona tai torstaina olisko viivaa nähtävissä vai oliko lauantain testin tulos viivalasien kanssa tiirailtu :grin siis jos ei ke ala menkat. Huomenna kp27/27 :grin

Lämpimästi tervetuloa uusille! Toivottavasti visiittinne tänne jää lyhyeksi ja saatte pian sen mitä me kaikki niin kovin toivotaan.

Se ovis ei vain härnännyt vaan tuli kunnolla kaikkine oireineen! Kuinka iloinen sitä voikaan pelkästään siitä olla :) Harmi vaan, että mies päivystää eikä olla päästy tallettelemaan muutamaan päivään. Ei tarvitse siis jännittää loppukierrosta vaan täytyy keskittyä muihin puuhiin. Punaviiniä nautin kyllä lasin hiljaisuudessa ihan varmuuden vuoksi :grin

On harvinaista, että sekä mulla että miehellä alkaa tulvia petipuuhat korvista ulos, yleensä se oon vaan minä :grin Ei vaan uskallettaisi vielä lopetella talletteluja niin pitäisi muutama päivä jaksaa vielä :hilarious: eilen illalla ja tänään aamulla hoidettu jo :smiley-angelic006 ovisoloja ei oo vielä tullut, saa nähdä onko ovistesti lähtenyt jo haalenee vai onko vielä tummunut.

No piti kai se itekki alottaa tää rumba, dpo 8 ja tyhjää on (vielä :smiley-angelic001).

Liitteet

• IMG_20210126_055451__01.jpg
    IMG_20210126_055451__01.jpg
    9.8 KB · Katsottu: 127
No piti kai se itekki alottaa tää rumba, dpo 8 ja tyhjää on (vielä :smiley-angelic001).

Mietin sua aamulla ku pissin tikkuun et joko säki tänään rupeet leikkimään tikkuleikkejä :grin

Mä tein taas sen ultimaten, jospa huomenna tai torstaina sit tekis ihan oikeen testin :grin

Liitteet

• FA443000-6399-4A2F-A9BC-855431B6B8D9.jpeg
    FA443000-6399-4A2F-A9BC-855431B6B8D9.jpeg
    32 KB · Katsottu: 158
  • 73C9DFC2-CF8F-45FB-A31E-CCBF93949159.jpeg
    73C9DFC2-CF8F-45FB-A31E-CCBF93949159.jpeg
    26.7 KB · Katsottu: 154
Mietin sua aamulla ku pissin tikkuun et joko säki tänään rupeet leikkimään tikkuleikkejä :grin

Mä tein taas sen ultimaten, jospa huomenna tai torstaina sit tekis ihan oikeen testin :grin
Joo mä käytän eka nää mun onestepit jotka tuli raskauskeijulta tilausten mukana, ihan roskaa ovat niin aivan sama käyttää näin aikaisilla päivillä. :D Mut hei sullahan näkyy siellä haamu, ootko ihan varma etteikö nää näyttäis kuitenkin ihan oikein?

Ps. aika imartelevaa että joku ajattelee mua pissatessaan tikkuun :p:grin

Takaisin