Raskaaksi 2021

Mitäs tää nyt on mulla tosiaan alkoi vuoto 1 päivää ennen normaalien menkkojen alkamista ja vuoto kesti 1,5 päivää? Normaalisti se kestää 7päivää.. Voiko kemiallinen raskaus siihen vaikuttaa myös? Koska mulla on kemiallisessa kestänyt vuoto 10 päivää ennen..

Mitäs tää nyt on mulla tosiaan alkoi vuoto 1 päivää ennen normaalien menkkojen alkamista ja vuoto kesti 1,5 päivää? Normaalisti se kestää 7päivää.. Voiko kemiallinen raskaus siihen vaikuttaa myös? Koska mulla on kemiallisessa kestänyt vuoto 10 päivää ennen..

Ootko tehnyt enää raskaustestiä?

hahah olin eilen illal menos selaa lindexin sivuilta itelleni vaatteita mut heti etusivulla oli mainos ales olevista lastenvaatteista ja nyt välilehti on täynnä ihania bodeja yms muuta söpöjä vaatteita :shy::grin nyt vaa mietin et viittinkö tilata, et tuleeko kuinka paha stressi et vauvan vaatteita olis jo ostettu, vaikkei vauva ole alkua saanut ja mitä mies tuumais tilauksesta :smiley-angelic006

Yhh, heräsin kuudelta kun koira ilmoitti hädästään ja lähdin viemään sitä ulos. Aivan jäätävä olo oli, sellanen pieni darrafiilis mut en kyllä eilen niin paljoa juonut siinä syömisen ohella että pitäis krapula olla. Sit kun painuin takas sänkyyn alkoi menkkamaiset kivut :sad001 Nyt heräsin sitten uudestaan ja mun suussa maistui veri?! Oli pakko mennä kattoo peilistä onko mulla joku haava suussa ja syljin lavuaariin mut ei mistään tullu verta :grin
Mulla fiilikset kyllä seilaa paljon tärpin onnistumisen ja menkkojen alun välillä toosi paljon. Mut nyt nää menkkajomot kyllä lannisti eli eiköhän täällä seuraavaan kiertoon mennä:sorry:

Ootko tehnyt enää raskaustestiä?
En oo kun ei tullu käytyä kaupassa kun ei oo muuta asiaa sinne ja nyt koronan takia ollaan vähennetty turhia käyntejä ihan minimiin.. Täytyy huomenna ostaa kun käydään isosti kaupassa...

Täällä sellasta jännää alavatta jomoa ja valkkaria, lisäksi toinen asia mikä toisin edellisiin kiertoihin on että ei tiputtelua:woot:!!! Voi kun ei tuliskaan niin olis päästy siitä pas#asta eroon:angelic:

Ilmeisesti tuossa on kuitenkin vähän toimittaja vetänyt mutkat suoriksi
https://fertilitycharting.com.au/2018/11/20/the-myth-of-multiple-ovulation/

The widespread yet misinformed belief that a woman can ovulate on separate occasions within a single cycle, can be traced back to a journalism piece titled “Women can ovulate more than once a month” by Gaia Vince and published in the NewScientist in July 2003. (You can take a read of it here)

Throughout the editorial, Vince cited a scientific study called “A new model for ovarian follicular development during the human menstrual cycle” by Canadian researchers A.R. Baerwald, G.P. Adams and R.A. Pierson. Unfortunately, Vince blatantly misreported the actual scientific findings of the study – likely for the sake of media sensationalism.

In fact, the results of the study were so misconstrued (not just by Vince but by many other news outlets also) that the lead researcher Roger Pierson was compelled to agree to an interview with the University of Saskatchewan to clear up the confusion. The interview, published by Saskatchewan’s own on-campus news was titled “A cautionary tale about research that touches a nerve”. (You can take a read of it here.) In it, Pierson is quoted as saying “That story claimed women ovulate two or three times a month and that’s simply not true.”
Kiitos oikasusta Vispipuuro. Luulin että tuo oli luotettava julkaisu, onpa ärsyttävää että pitävät sivuillaan vääräksi todistettua tietoa.

Anteeksi Avena kysely mut onko toi nyt ihan tiedossa sinun kumppaneilla et lasta haluat? Kuulostaa vähän hassulta. Itse ehkä menisin hakemaan juurikin kumppanuusvanhemman koska minusta miehelläkin on oikeus sanoa ettei lasta halua, toivo tms ja oikeutettu on tietämään että on tulossa mahdollisesti isäksi. Olisi aika kauheaa jos mun mies olis puhkonut reikiä kumiin jos oisin hälle sanonut että hei en halua lasta ja sit tällä tavoin pistää minut raskaaksi. Ihan sanon jotta välttyy pahalta ololta tulevaisuuden suhteen. Toivomme et kumppanit on tietoisia koska itse haluan ainakin et molemmat on sata lasissa :)

Mäkin oon nyt dpo5 innostunut ku mun lämmöt on koholla ja nuha ja tuikkii tissei. Tai rinnat on niin kipeet et eipä olis tarvinnu valittaa ettei oo kipeet heh :wtf:

Toisekseen vv uupuu. Dpo5 eikä mitään! Kuivaakin kuivempaa. Eka kierto miesmuistiin ku flohon merkkailen et ei vuotoa ja sehän ilmoittaa koko ajan et oletko varma ettei vuotoa ole, sitä ei ehkä huomaa. No kyllä muuten olen ku alkaa housut jo hangata :bag::banghead:

Ovistesti alkaa lähestyä plussaa, oon testannut onestepin ovistesteillä. Kokeilin tänään myös clearbluen hymynaamatestiä, mutta ei tullu hymyä. Lähipäivinä kuitenkin. Vaan äsken tuli vessakäynnillä paperiin veristä limaa :scratch Kp13 eikä mulla ikinä tule mitään välitiputteluita. Iski vaan joku huoli siitä, että onko tämä kierto kunnollinen, jos tulee jotain tällaista :pompus: ovista ei siis ole kyllä ymmärtääkseni vielä ollut, odotan lh-huippua huomiselle tai viimeistään ylihuomiselle. Viime yönä talleteltiin, mutta silti poikkeuksellista tämä vuoto :hilarious:

Ovistesti alkaa lähestyä plussaa, oon testannut onestepin ovistesteillä. Kokeilin tänään myös clearbluen hymynaamatestiä, mutta ei tullu hymyä. Lähipäivinä kuitenkin. Vaan äsken tuli vessakäynnillä paperiin veristä limaa :scratch Kp13 eikä mulla ikinä tule mitään välitiputteluita. Iski vaan joku huoli siitä, että onko tämä kierto kunnollinen, jos tulee jotain tällaista :pompus: ovista ei siis ole kyllä ymmärtääkseni vielä ollut, odotan lh-huippua huomiselle tai viimeistään ylihuomiselle. Viime yönä talleteltiin, mutta silti poikkeuksellista tämä vuoto :hilarious:
Onpas meitä monta tiputtelijaa täällä. Mulla oli just ihan punaista ja runsas lima. Mut sen jälkeen ei mitään. Mulla kävi tasavahvat viivat ehkä hitusen tummempi kuin kontrolli ja sit tulikin se veriviiru et nopee ovis . Toisaalta nyt sit dpo5 vasta lämmöt kunnon nousuun ja rinnat kipeytyy et voihan olla et sul liittyy ovikseen ja testit ei jostain syystä reagoinut lh-huippuun? En tiedä. Kiinnostaa itselläkin jos jollakulla kokemusta

hahah olin eilen illal menos selaa lindexin sivuilta itelleni vaatteita mut heti etusivulla oli mainos ales olevista lastenvaatteista ja nyt välilehti on täynnä ihania bodeja yms muuta söpöjä vaatteita :shy::grin nyt vaa mietin et viittinkö tilata, et tuleeko kuinka paha stressi et vauvan vaatteita olis jo ostettu, vaikkei vauva ole alkua saanut ja mitä mies tuumais tilauksesta :smiley-angelic006

Eikä, menin heti katsomaan ja on kyllä aivan ihania. Voi himputin himputti. :woot: Ehkä ne voisi jemistää ja sitten vetäistä myöhemmin esille "kato rakas, tämmöset ilmestyi jostain!" :p

Mä ihastelen vaatteita mut ainakin vielä malttanut mieleni.

Flo mukaan rinnat ei oo ollut kipeet marraskuussa joulukuussa kyllä. Molemmissa kierrossa menkat tuli ja myös molemmissa vv jatkunut kierron loppuun ja tullut runsaasti. Oon siis tämän pari kk kirjannut ylös hyvin tarkkaan kaiken.

Noaidi noi sun viestit on kivoja, keittiösaaga vol 2.

Mul kaverilla on näitä tuplaoviksia mut ne on tullu kuulemma parin päivän erolla toisistaan.

Onko näin et loppukierrossa lh kohoo et testit aina reagoi (ovistestit) ns liki plussalla tai tasavahvalla?

Oli pakko kans käydä katsomassa noita Lindexin vaatteita ja voi ei! Näytin puolisollekkin ja löydettiin paljon ”pakko saada” vaatteita. Miks se ei ollut noin innoissaan niistä vaunuista mitkä löysin :grumpy::hilarious:

(Omanapa: Mun darraolo palasi takaisin :dead: Ihan sellainen olo et kohta lentää oksu ja väsyttää aivan tuhottomasti.)

20210124_141812.jpg
Näkyykö yhtään mitään? Kp22/28

Turha näköjään ladata mitään kun menee ihan sottuseksi

Dpo5 ja mietin että varmaan vähän olis kiva ens viikolla testaa ihan huvikseen jos ehkä kuitenkin. Mut lupasin että testaan vasta jos kun kp30 täynnä mikä on mun yleisin alkamispäivä eli luteaali on vissii ok mittainen ....

ON; mulla on menossa kp24. menkkojen pitäis alkaa ens torstaina, kp28 mut katsotaan. viime kuussa tulivat 3 pv etuajassa. tässä ja edellisessä kierrossa en oo syöny geleitä, enkä tikuttanu oviksia. stressi _ehkä_ vähän laskenu, jos ei työstressiä lasketa.. oireita ei juurikaan ole, satunnaista nänni kipua ja alamahan tuikkailua/polttelua.

Täällä ei menkoista tietoakaan :joyful:

Tarkoittaa et kipasen huomenna kaupassa ja testaan. Mies on sitä mieltä et vähän liian aikaista mut sanoisin itse et ei ole! :D :rolleyes:

jännittää :smiley-bounce013

En tiedä onko tää yhtään parempi, taitaa muuttua mössöksi tääki...

Liitteet

• 20210124_141740~3.jpg
    20210124_141740~3.jpg
    14.2 KB · Katsottu: 221
Takaisin