Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noaidi, täällä kilarikaveri ja aika samoilla deepeeoilla, dpo 4-7. Aamusta asti on eniten vituttanu kaikki ja raivosiivosin koko huushollin! Pms potenssiin sata!
Hei, täällähän oli mitä mainioin visa, en arvaile enkä osallistu edes arvontaan, tän päivän fiiliksellä ei kuitenkaan käy flaksi tai saan vaan jonkun hikisen toosakivun!!
Eli nyt siis vaan enää naurattaa kun vituttaa nii paljon!
Onko jollain testipäivä mietittynä? Mä niiiiiiiin putoon jos en plussaa nyt. Saattaa nää toki olla vaihdevuosioireitakin....
Mä pitäisin tätä kyllä raskausoireena
Onko sulla vielä kierto tasaantunut pillereiden jälkeen? Mikä kp tai dpo sulla nyt?Mulla nännin aivan saatanan kipeet ja menkkajomottelut alkanu. :banghead:
Toivon et menkat jää tulematta ja tää on jotain muuta, pliiis
Mulla ei ole sitten niin minkäänlaisia oireita ja oloja, voin lähettää tätä merkillistä Zen-energiaa kaikille jotka sitä tarttee
Ainoa mitä oli pakko saada kauppareissulta oli Sastamalassa tehtyä kristallipulla kranssia tuli vaan niin hirveä himo saada sitä
Onko sulla vielä kierto tasaantunut pillereiden jälkeen? Mikä kp tai dpo sulla nyt?
No kyllähän se aika tasasta on koko ajan ollu. Viimeks venähti melkein kk. Mut aikalailla varmaa tasastunu.
Ööh kp 31 ja dposta en osaa yhtään sanoa ku oli nii tunnoton kierto :D
Mua ärsyttää ku mun lämmöt tippui eilen joku 0,4 astetta ja vasta tänään nousi kunnolla.. ei kaikille dippiä tule, mulla ku tulee nii seukki päivänä alkaa tiputtelu joToivottavasti olis ihan normi raskaus kyseessä Lakristalla! Pitkät päivät on sulla kyllä edessä, kun pitää odotella perjantaihin saakka! Tsemppiä!
Sittenpä vähän omanapailen:
Flon mukaan ovis oli maanantaina. Eli olen aika lailla samassa kierrossa monen muun kanssa (dpo 5). Kirjoitin jo aiemmin, että tässä kierrossa seurailen aamulämpöjä, jotta pysyisin paremmin kärryillä kierron vaiheista. Tuosta menetelmästä ei ole tuntunut olevan minulle mitään hyötyä, koska lämmöt ovat pysyneet aika lailla samoissa kokoajan. Mulla ei missään vaiheessa tullut sitä droppia, vaan lämmöt oli tismalleen samat 36,1 16.1-20.1. Nyt kahtena edellisenä päivänä lämpö on ollut 36,2 ja 36,3.
Odottelen nyt silti ”kärsivällisesti”, että alkaako vuoto 2.2. vai ei. Limojen perusteella ovis olis ollut alkuviikosta.
Mua ärsyttää ku mun lämmöt tippui eilen joku 0,4 astetta ja vasta tänään nousi kunnolla.. ei kaikille dippiä tule, mulla ku tulee nii seukki päivänä alkaa tiputtelu jo
Jospa siellä on jotakin tapahtumassaMitä helkattia...taas!!!! Ovisplussa ja kp 21/28???? 10 päivää sit to oli ovisplussa kun oli vahvempi kun se kontrolliviiva ja nyt taas tuli ovisplussa tasavahvoin viivoin?? En ymmärrä enää mitään.
Eilen oli se veritesti ja oli alle 0.3 eli ihan nega. Mutta toki tänäänhän tilanne voi olla eri jos hormoonia on alkanut erittyyn. Jos kiinnittymistä ei vielä eilen ollut tapahtunut? Eihän kiinnittyminen aina ole just dpo 6 tai 7?? Kun eikös se voi olla vaikka dpo10 :kin vasta.
Mutta eiköhän se lähipäivinä selviä kun testailee.
Yksi asia on nyt toisin kun vertaa kaikkiin muihin kiertoihin, nimittäin mulla tulee valkkaria eikä paikat ole kuivat kuten mulla on aina, paitsi silloin viimeksi oli valkkaria näin luteaalivaiheessa kun aloin odottaa meidän iltatähteä !
Ohessa kuva vielä ovistestistä kuivuneena..eikö tuo nyt aika positiivinen jo ole? Testiajalla eli märkänä vahvuudet väris oli kyllä hyvin samat vaikka kuivuneena ei ihan näyttäs.
Hmm. Oisko niin, että kroppa on yrittänyt ovuloida, muttei onnistu. Ja nyt yrittää uudestaan.Mitä helkattia...taas!!!! Ovisplussa ja kp 21/28???? 10 päivää sit to oli ovisplussa kun oli vahvempi kun se kontrolliviiva ja nyt taas tuli ovisplussa tasavahvoin viivoin?? En ymmärrä enää mitään.