Raskaaksi 2021

Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon joutuneille ja piinapäiviä viettäville <3 Luin kaikki viestit, mutta pää on nii sekasin että en enää muista kuka sanoi mitäkin niin en lähde vastailemaan nyt erikseen :grin

Sinä, joilla oli niitä kystaepäilyjä ja kysyit kokemuksia, niin mulla oli alkuun useana päivänä pientä jomottelua munasarjassa (pidin normi endokipuna) ja alamahan turvotusta. Sit ku se kysta päätti yks aamu viim viikolla puhjeta, oli kipu niin voimakas ja yhtäkkinen että päivystykseen oli mentävä heti. Toivottavasti et joudu kokemaan samaa <3

Omaa napaa taas vaihteeksi:
Eiliset labrat näytti, että hcg on kolminkertaistunut parissa päivässä. Näytti nyt 388U/L en oo varma miten nuo yksiköt muunnetaan kun ei siis tossa ole mU tai Ug niinku jossain (jos joku viisaampi tietää ni saa kertoa ) :eek::p
Mielialan vaihtelut on ihan kamalia. Märisen ja suutun joka asiasta! Ei oo miehelläkään helppoa... Nälkä on myös kokoajan, pissalla saa juosta yölläkin ja olo on vetämätön... Lievää pahoinvointia on myös, mutta oksentaa ei ole tarvinut.

Melkein viikko pitäisi vielä jaksaa odottaa ultraan menoa. Naisten poli antoi lähetteen osastolta kun olin kystan takia siellä ja hcg koholla. Perjantaina siis selvinnee, onko kyseessä kohdun ulkoinen vai normi raskaus :oops: JÄNNITTÄÄ!!! En tiiä miten saan pidettyä pään kasassa siihen saakka. Digi näytti kaks päivää sitten "raskaana 2-3" ...

Mulla ei ole sitten niin minkäänlaisia oireita ja oloja, voin lähettää tätä merkillistä Zen-energiaa kaikille jotka sitä tarttee:hilarious:

Ainoa mitä oli pakko saada kauppareissulta oli Sastamalassa tehtyä kristallipulla kranssia:laughing001 tuli vaan niin hirveä himo saada sitä

Noaidi, täällä kilarikaveri ja aika samoilla deepeeoilla, dpo 4-7.:greet025 Aamusta asti on eniten vituttanu kaikki ja raivosiivosin koko huushollin! Pms potenssiin sata!

Hei, täällähän oli mitä mainioin visa, en arvaile enkä osallistu edes arvontaan, tän päivän fiiliksellä ei kuitenkaan käy flaksi tai saan vaan jonkun hikisen toosakivun!! :dance011

Eli nyt siis vaan enää naurattaa kun vituttaa nii paljon!

Onko jollain testipäivä mietittynä? Mä niiiiiiiin putoon jos en plussaa nyt. Saattaa nää toki olla vaihdevuosioireitakin.... :excited001

Kivaa tai ei niin kivaa saada kilarikaveri :woot: meni kyl koko päivä heti aamusta ihan viturallee!
Testipäivää en oo miettinyt vielä, testaan sit ku ei enää mielenterveys kestä :hilarious: se onkin mielenkiintoinen leikki se.

Mä pitäisin tätä kyllä raskausoireena:shy:

Noooo jos oli niin annan itselleni anteeksi moisen kilaroinnin, jos ei ollut niin olin vain ylidramaattinen. :rolleyes::p mutta tuo nivusissa tuntuva paine..... Jos ei tuo oo raskausoire niin voi :smiley-angry019

Toivottavasti olis ihan normi raskaus kyseessä Lakristalla! Pitkät päivät on sulla kyllä edessä, kun pitää odotella perjantaihin saakka! Tsemppiä! :Heartred

Sittenpä vähän omanapailen:
Flon mukaan ovis oli maanantaina. Eli olen aika lailla samassa kierrossa monen muun kanssa (dpo 5). Kirjoitin jo aiemmin, että tässä kierrossa seurailen aamulämpöjä, jotta pysyisin paremmin kärryillä kierron vaiheista. Tuosta menetelmästä ei ole tuntunut olevan minulle mitään hyötyä, koska lämmöt ovat pysyneet aika lailla samoissa kokoajan. Mulla ei missään vaiheessa tullut sitä droppia, vaan lämmöt oli tismalleen samat 36,1 16.1-20.1. Nyt kahtena edellisenä päivänä lämpö on ollut 36,2 ja 36,3.
Odottelen nyt silti ”kärsivällisesti”, että alkaako vuoto 2.2. vai ei.:happy6 Limojen perusteella ovis olis ollut alkuviikosta.

Mulla ei ole sitten niin minkäänlaisia oireita ja oloja, voin lähettää tätä merkillistä Zen-energiaa kaikille jotka sitä tarttee:hilarious:

Ainoa mitä oli pakko saada kauppareissulta oli Sastamalassa tehtyä kristallipulla kranssia:laughing001 tuli vaan niin hirveä himo saada sitä

mullakaan ei tässä kierrossa oo mitään oireita, ellen nyt oikein ala niitä pohtimaan, niin nännit (varsinkin vasen) ehkä ihan miniskidisti arat ja välillä alamahan nippailuja :think005

Onko sulla vielä kierto tasaantunut pillereiden jälkeen? Mikä kp tai dpo sulla nyt?

No kyllähän se aika tasasta on koko ajan ollu. Viimeks venähti melkein kk. Mut aikalailla varmaa tasastunu.

Ööh kp 31 ja dposta en osaa yhtään sanoa ku oli nii tunnoton kierto :D

Sähän et oo testejä tehnyt nyt parin päivän sisään? Jos ei huomiseen mennessä ala niin kipikipi testikaupoille :D

No kyllähän se aika tasasta on koko ajan ollu. Viimeks venähti melkein kk. Mut aikalailla varmaa tasastunu.

Ööh kp 31 ja dposta en osaa yhtään sanoa ku oli nii tunnoton kierto :D

Toivottavasti olis ihan normi raskaus kyseessä Lakristalla! Pitkät päivät on sulla kyllä edessä, kun pitää odotella perjantaihin saakka! Tsemppiä! :Heartred

Sittenpä vähän omanapailen:
Flon mukaan ovis oli maanantaina. Eli olen aika lailla samassa kierrossa monen muun kanssa (dpo 5). Kirjoitin jo aiemmin, että tässä kierrossa seurailen aamulämpöjä, jotta pysyisin paremmin kärryillä kierron vaiheista. Tuosta menetelmästä ei ole tuntunut olevan minulle mitään hyötyä, koska lämmöt ovat pysyneet aika lailla samoissa kokoajan. Mulla ei missään vaiheessa tullut sitä droppia, vaan lämmöt oli tismalleen samat 36,1 16.1-20.1. Nyt kahtena edellisenä päivänä lämpö on ollut 36,2 ja 36,3.
Odottelen nyt silti ”kärsivällisesti”, että alkaako vuoto 2.2. vai ei.:happy6 Limojen perusteella ovis olis ollut alkuviikosta.
Mua ärsyttää ku mun lämmöt tippui eilen joku 0,4 astetta ja vasta tänään nousi kunnolla.. ei kaikille dippiä tule, mulla ku tulee nii seukki päivänä alkaa tiputtelu jo

Me käytiin pihasaunassa ja join kaks lonkeroa, niin meinasin oksentaa ja kakostelin kun kävelin takas :wideyed:

Miehen kanssa muutenkin puhuttiin siellä asiasta. Oli jotenkin ihana hetki :Heartred

Mua ärsyttää ku mun lämmöt tippui eilen joku 0,4 astetta ja vasta tänään nousi kunnolla.. ei kaikille dippiä tule, mulla ku tulee nii seukki päivänä alkaa tiputtelu jo

Mä en ymmärrä näistä lämmöistä hölkäsen pöläystä :scratch

Muoks. Korjattu AUTOMAATIN kirjoituksia. Automaatti pilaa mun elämän :grin

Muokattu viimeksi:
Mitä helkattia...taas!!!! Ovisplussa ja kp 21/28???? 10 päivää sit to oli ovisplussa kun oli vahvempi kun se kontrolliviiva ja nyt taas tuli ovisplussa tasavahvoin viivoin?? En ymmärrä enää mitään.

Mitä helkattia...taas!!!! Ovisplussa ja kp 21/28???? 10 päivää sit to oli ovisplussa kun oli vahvempi kun se kontrolliviiva ja nyt taas tuli ovisplussa tasavahvoin viivoin?? En ymmärrä enää mitään.
Jospa siellä on jotakin tapahtumassa :rolleyes:

Eilen oli se veritesti ja oli alle 0.3 eli ihan nega. Mutta toki tänäänhän tilanne voi olla eri jos hormoonia on alkanut erittyyn. Jos kiinnittymistä ei vielä eilen ollut tapahtunut? Eihän kiinnittyminen aina ole just dpo 6 tai 7?? Kun eikös se voi olla vaikka dpo10 :kin vasta.
Mutta eiköhän se lähipäivinä selviä kun testailee.
Yksi asia on nyt toisin kun vertaa kaikkiin muihin kiertoihin, nimittäin mulla tulee valkkaria eikä paikat ole kuivat kuten mulla on aina, paitsi silloin viimeksi oli valkkaria näin luteaalivaiheessa kun aloin odottaa meidän iltatähteä !

Ohessa kuva vielä ovistestistä kuivuneena..eikö tuo nyt aika positiivinen jo ole? Testiajalla eli märkänä vahvuudet väris oli kyllä hyvin samat vaikka kuivuneena ei ihan näyttäs.

Liitteet

• 20210123_205148.jpg
    20210123_205148.jpg
    15.4 KB · Katsottu: 146
Muokattu viimeksi:
Eilen oli se veritesti ja oli alle 0.3 eli ihan nega. Mutta toki tänäänhän tilanne voi olla eri jos hormoonia on alkanut erittyyn. Jos kiinnittymistä ei vielä eilen ollut tapahtunut? Eihän kiinnittyminen aina ole just dpo 6 tai 7?? Kun eikös se voi olla vaikka dpo10 :kin vasta.
Mutta eiköhän se lähipäivinä selviä kun testailee.
Yksi asia on nyt toisin kun vertaa kaikkiin muihin kiertoihin, nimittäin mulla tulee valkkaria eikä paikat ole kuivat kuten mulla on aina, paitsi silloin viimeksi oli valkkaria näin luteaalivaiheessa kun aloin odottaa meidän iltatähteä !

Ohessa kuva vielä ovistestistä kuivuneena..eikö tuo nyt aika positiivinen jo ole? Testiajalla eli märkänä vahvuudet väris oli kyllä hyvin samat vaikka kuivuneena ei ihan näyttäs.

mulla kans oli marraskuussa eka normisti ovis ja sit viikon päästä uudestaan. lääkäriltä kysyin asiasta voiko olla mahd. et ois kaks ovista samassa kuussa, niin ei kuulemma? mene ja tiedä sit :smiley-angry003:confused005

Hmm. :think005 Oisko niin, että kroppa on yrittänyt ovuloida, muttei onnistu. Ja nyt yrittää uudestaan.
Toki vois olla raskauskin, jos kiinnittynyt vasta, mutta aika sattuma olisi kyllä, jos eilen olet verikokeissa käynyt ja ollut 0,3.
Kolmas vaihtoehto, että loppukiertoa kohden nousee LH, niinkuin joillain ilmeisesti tapahtuu.

Aika kummallista, mutta toisaalta, ei olisi sekään varmasti mitenkään epänormaalia, että kroppa vielä sekaisin. Mulla meni kkm jälkeen 3kk, että kiertoon tuli jotain tolkkua (menkat tuli kyllä säännöllisesti, mutta just ovisoireita oli vähän väliä, limat mitä sattuu, yms).

Nyt viimein löysin tämän ketjun. Hei kaikille.:greet025 :)

Meidän yritys toisen lapsen osalta on vihdoin päässyt alkamaan. Otettiin kierukka pois muutama päivä sitten ja tästä se alkaa. Ensimmäisen kohdalla meni lähes kaksi vuotta letroavuisteiseen plussaan niin saa nähdä kauanko tällä kertaa menee. Ensin ihan luomuna ja nyt eri tilanne kun ei ollut hormooniehkäisy vaan kuparikierukka. Ja pitää toi uhmaikäinen aika kiireisenä meitä. Piti oikein ovenkahva vaihtaa toisin päin ettei niin nopeaa yllätä meitä jos hiippailee herättyään oven taakse:grin

Muita joilla ollu kuparikierukka täällä? Miten teillä on käynyt? :happy:

Takaisin