Raskaaksi 2021

Avena1234 kuulostaa ihan ovikselta. Toivottavasti nyt käy tärppi kun noin hyvin ajoitettu. Mulla rinnat vasta nyt dpo4 kipeytynyt kunnolla ja sit oli verilimaa kun ovuloin ja just tummunut testi tehty pari päivää aiemmin.

Nyt en tiedä mut kysta minulle on tuntunut isolta ja puhkeaminen tekee kipeää! Nyt on vaan nuha, koskee alavatsaa seksin jälkeen (vois lopettaa koko hommailut hetkeksi ku ei yhtään tee mieli) ja jäätävä pms ketutus päällään

No ehkä yk1 olisi ollut liian helppoa raskautua mut saa aina toivoa.

f! Mikä on arvontapalkinto? :grin Mulla oli kans oisko ollu just dpo1 ja 2 värkki kipeä, vähän sellainen ku ois harrastanu extremejyystöä, särki välillä tosi paljon. Mutta en tosiaan osaa vastata tarkemmin vaan osallistun arpomiseen.
Onneksi olkoon voitit arvonnan, palkinto lienee jo itsessään tieto siitä, että ollaan toosakipukavereita :dance011

Tää kuulostaa hullulta, mutta mä vihaan vispipuuroa, mutta kun katsoin sun profiilikuvaa niin alko tekeen mieli vispipuuroa! :hilarious: tuli vaan yhtäkkiä mieleen
Haha! Sattumoisin mun teki mieli vispipuuroa foorumille rekisteröityessä. :biggrin

Heips, liityn joukkoon, toista muksua toiveissa ja ehkäisy jäänyt pois vuoden vaihteessa. Tänään aamupäivällä pisti munaskuihin sil viisii et actionia tälle päivälle luvassa, pitää laittaa junnulle dvd:ltä Kaapoa kunhan mies palaa mehtältä.

Te kenellä on ollut kemiallinen raskaus kuinka nopeasti hävisi oireet jos niitä oli? Entä miten kauan meni että ei näkynyt raskaustestissä positiivisena? Pe aamuyöllä alkoi järjetön vuoto eikä ole siis vähentynyt ollenkaa mut väsymys ja pahoinvointi ja pissa hätä on edelleen päällä.. Edellisellä kerralla ei ollut oireita ja testi muuttui heti vuodon alettua negatiiviseksi.. Nyt en ole edes testannut kun en jaksa lähtee kauppaan edes..

DPO 5 (koska se on äärimmäisen oleellinen tieto aina piinapäivillä):cool:

Kevennys ja omanapa.
Mulla ei ole tapana kilaroida turhasta, paitsi tänään. Löydän useimmiten ratkaisun kun munaan, paitsi tänään. Vedin juuri maailman turhimmasta asiasta itkupotkuraivarit. Here's the story.

Ostettiin eilen iso kasa kananmunia, kun halvalla sai. Aamulla sitten mietin että mitä munista tekisi ja ajattelin että munakasrulla olisi tosi hyvä! Siispä mä etsin jonkun kivan ohjeen ja aloin väsätä. Ensimmäinen asia mikä meni vikaan, oli se että laitoin kaks munaa liikaa. No big deal, tuskin vaikuttaa mihinkään. Toinen asia joka meni vikaan oli se että meillä oli leivinpaperi loppu. Laitoin tilalle folioo mutta unohdin voidella sen..... niih. Sehän tarttu siihen folioon kiinni. Siinä kohtaa alko jo kiukuttaa kun koitin repiä sitä läpyskää irti siitä foliosta, mies ehdotti että jos me tehtäis sille jotain muuta. Ei minusta ollut ollenkaan sama asia, halusin munakasrullaa! (vaikken oikeastaan edes eritysemmin pidä siitä) Lopputuloksena se että mulla on riekaleisia folionpaloja pitkin keittiönpöytää ja siinä pöydällä epämääräinen kasa kananmunamössöä jonka seassa oli foliopaloja. Lopulta mulla palo ihan käämit ja aloin kirota sitä koko hommaa ja menin itku kurkussa raivotiskaamaan kun mies jäi nyppimään sitä foliota sen mössön seasta.
Mä en voi käsittää miten mulla meni niin pahasti kuppi nurin, :confused: mut lopulta mies sai uuniin jonkinlaisen munakasvuoan, eli se vaan latoi ne munakaspalat ja sen rullan täytteet vuokaan ja ihan hyvää se oli.
Mut mä en tee enää ikinä munakasrullaa, kun en vain osaa.

Lisää omanapaa. Mulla jomottaa nivusia ihan tosi paljon kokoajan. Siis sellaiset menkkajomot. apua.
Mulla särkee myös sappea. Ai.

Te kenellä on ollut kemiallinen raskaus kuinka nopeasti hävisi oireet jos niitä oli? Entä miten kauan meni että ei näkynyt raskaustestissä positiivisena? Pe aamuyöllä alkoi järjetön vuoto eikä ole siis vähentynyt ollenkaa mut väsymys ja pahoinvointi ja pissa hätä on edelleen päällä.. Edellisellä kerralla ei ollut oireita ja testi muuttui heti vuodon alettua negatiiviseksi.. Nyt en ole edes testannut kun en jaksa lähtee kauppaan edes..
öööömmm no siis mulla näytti negaa vasta sitten kun vuoto loppui. Niin kauan ku vuotoa oli niin oli testissäkin haamu.

öööömmm no siis mulla näytti negaa vasta sitten kun vuoto loppui. Niin kauan ku vuotoa oli niin oli testissäkin haamu.
Joo nii aattelinkin et voi käydä..

Kerroin eilen illalla miehelle kun oltiin saatu lapset nukkumaan.. Mies itki niin paljon.. Olin ihan kahden vaiheilla että kerronko edes koska tiedän että hän on erittäin herkkä ihminen.. Meni siinä loppu ilta lohduttaessa miestä.. Mutta aattelin että kerron kun sovittiin että jos raskaus ei ala luomusti nii ei sitten enää mitään hoitojuttuja/ lääkkeitä oteta käyttöön vaan ollaan kiitollisia näistä kahdesta jotka ollaan jo saatu... Mutta ehkä toisaalta oon tullut toisiin ajatuksiin mikäli saadaan raskaus kiinnittyy ja pysyy lääkkeellä matkassa niin miks ei.. Ja miehen eilisestä reaktiosta aattelin että kyllä hän ehkä sen kolmannen haluaisi keinolla millä hyvänsä :Heartred

Noaidi, täällä kilarikaveri ja aika samoilla deepeeoilla, dpo 4-7.:greet025 Aamusta asti on eniten vituttanu kaikki ja raivosiivosin koko huushollin! Pms potenssiin sata!

Hei, täällähän oli mitä mainioin visa, en arvaile enkä osallistu edes arvontaan, tän päivän fiiliksellä ei kuitenkaan käy flaksi tai saan vaan jonkun hikisen toosakivun!! :dance011

Eli nyt siis vaan enää naurattaa kun vituttaa nii paljon!

Onko jollain testipäivä mietittynä? Mä niiiiiiiin putoon jos en plussaa nyt. Saattaa nää toki olla vaihdevuosioireitakin.... :excited001

Mulla tuli sillo keskiviikkoiltana mahdollista kiinnittymistuhrua. Niin ehkä voisin huomenna kokeilla testata. Nega se varmaan on. Mut en taida malttaa olla testaamatta. Vaikka ihmeissään sitä kyselinkin aiemmin, et miks ihmiset alkaa testata niin aikaisin. Ihminen on vähän typerä :angelic::grin
Eli viksummat. Voisko huomenna jo näkyä?
Ja tuntuu taas typerämmältä olo ku mietin tämmöstä, ku oon lähes varma et raskaana en ole.

Äsken join kupin kahvia ja söin jonkun keksin. Tuli aika huono olo.
Mut nyt taas tökkii tonne alavasemmalle.

Mulla tuli sillo keskiviikkoiltana mahdollista kiinnittymistuhrua. Niin ehkä voisin huomenna kokeilla testata. Nega se varmaan on. Mut en taida malttaa olla testaamatta. Vaikka ihmeissään sitä kyselinkin aiemmin, et miks ihmiset alkaa testata niin aikaisin. Ihminen on vähän typerä :angelic::grin
Eli viksummat. Voisko huomenna jo näkyä?
Ja tuntuu taas typerämmältä olo ku mietin tämmöstä, ku oon lähes varma et raskaana en ole.

Äsken join kupin kahvia ja söin jonkun keksin. Tuli aika huono olo.
Mut nyt taas tökkii tonne alavasemmalle.
Voi näkyä, tai sitte ei. Ei varmaan ollut se vastaus minkä halusit. Mutta käsittääkseni muutama päivä kiinnittymisestä näkyy veressä ja siitä muutama päivä niin pissassa. Mulla ei ole tähän mitään lähdettä, muistan vain lukeneeni jostain:rolleyes:

DPO 5 (koska se on äärimmäisen oleellinen tieto aina piinapäivillä):cool:

Kevennys ja omanapa.
Mulla ei ole tapana kilaroida turhasta, paitsi tänään. Löydän useimmiten ratkaisun kun munaan, paitsi tänään. Vedin juuri maailman turhimmasta asiasta itkupotkuraivarit. Here's the story.

Ostettiin eilen iso kasa kananmunia, kun halvalla sai. Aamulla sitten mietin että mitä munista tekisi ja ajattelin että munakasrulla olisi tosi hyvä! Siispä mä etsin jonkun kivan ohjeen ja aloin väsätä. Ensimmäinen asia mikä meni vikaan, oli se että laitoin kaks munaa liikaa. No big deal, tuskin vaikuttaa mihinkään. Toinen asia joka meni vikaan oli se että meillä oli leivinpaperi loppu. Laitoin tilalle folioo mutta unohdin voidella sen..... niih. Sehän tarttu siihen folioon kiinni. Siinä kohtaa alko jo kiukuttaa kun koitin repiä sitä läpyskää irti siitä foliosta, mies ehdotti että jos me tehtäis sille jotain muuta. Ei minusta ollut ollenkaan sama asia, halusin munakasrullaa! (vaikken oikeastaan edes eritysemmin pidä siitä) Lopputuloksena se että mulla on riekaleisia folionpaloja pitkin keittiönpöytää ja siinä pöydällä epämääräinen kasa kananmunamössöä jonka seassa oli foliopaloja. Lopulta mulla palo ihan käämit ja aloin kirota sitä koko hommaa ja menin itku kurkussa raivotiskaamaan kun mies jäi nyppimään sitä foliota sen mössön seasta.
Mä en voi käsittää miten mulla meni niin pahasti kuppi nurin, :confused: mut lopulta mies sai uuniin jonkinlaisen munakasvuoan, eli se vaan latoi ne munakaspalat ja sen rullan täytteet vuokaan ja ihan hyvää se oli.
Mut mä en tee enää ikinä munakasrullaa, kun en vain osaa.

Lisää omanapaa. Mulla jomottaa nivusia ihan tosi paljon kokoajan. Siis sellaiset menkkajomot. apua.
Mulla särkee myös sappea. Ai.
Mä pitäisin tätä kyllä raskausoireena:shy:

Voi näkyä, tai sitte ei. Ei varmaan ollut se vastaus minkä halusit. Mutta käsittääkseni muutama päivä kiinnittymisestä näkyy veressä ja siitä muutama päivä niin pissassa. Mulla ei ole tähän mitään lähdettä, muistan vain lukeneeni jostain:rolleyes:

Tuo vastaus toi kyllä luottoa tähän hulluuteen :grin:grin

Ihan ihan aikaisintaan hätähousutestaus dpo8, mut mieluiten dpo9, hyvä itsehillintäsuoritus jos testaa vasta dpo10. Itse asetin itselleni testipäiväksi ensi viikon lauantain eli dpo9, kp31/31. :salut

Nyt on tullu uutena asiana tänään sähköiskut tuonne jonnekin toosaan. Plus et väsyttää. Tosin 7 päivän työputki takana ja heräsin aamulla 6.30. Silläkin varmaan vaikutusta väsyyn :confused:

Kiinnittyminen on yleensä 7-10 päivää hedelmöittymisestä ja hcg alkaa siitä nousta, siinä menee noin pari päivää että alkaa näkyä pissatestissä, riippuen miten nopeasti se nousee ja kuinka hyvin erittyy virtsaan.

Jaahas. Muksut vinkunu mummolaan yöks. Jos tänään riipasis kunnon sokerihumalan ja kattois kaikkee hömppää miehen kans kaksin. Toivottavasti mies on ovela kettu ja toimii niinkuin mä yleensä. Olin töis ja mies käymässä porukoillaan lasten kanssa. Nykyään melkeimpä muksut ite pyytää mummolta saadaanko jäädä. Jos mua kattovat niin totean ”en minä täällä asu, kysykää mummolta” :hilarious: ulkoistan päätöksen teon mummolle :hilarious:

Joo-o, joko mulla on viivalasit päässä tai sit oli haamujen esiäiti tänään aamulla tikussa :grin veikkaan viivalaseja, eikä sitä kuvaan oikeen saa. Kp24/27 joten aikaistakin on varmaan (kun dpo ei tietoa) :hilarious:
Isoisä menehtyi pari päivää sitten, ja sitä vähän koitan tässä sulatella. Jokseenkin surumielinen olo, mutta se kuuluu asiaan. Aikanaan sekin helpottaa :happy:

Joo-o, joko mulla on viivalasit päässä tai sit oli haamujen esiäiti tänään aamulla tikussa :grin veikkaan viivalaseja, eikä sitä kuvaan oikeen saa. Kp24/27 joten aikaistakin on varmaan (kun dpo ei tietoa) :hilarious:
Isoisä menehtyi pari päivää sitten, ja sitä vähän koitan tässä sulatella. Jokseenkin surumielinen olo, mutta se kuuluu asiaan. Aikanaan sekin helpottaa :happy:

Otan osaa.

Mun kemiallisen vuoto alkoi 2.1. Kävin vessassa aamulla joskus kuuden maissa ja aamulla sain kuulla, että ukki oli nukkunut pois 5.30. Vähän tuli hullu olo silloinkin.
Tänään ukkini sitten siunattiin. Toivoisin et tähän päteis nyt se, että kun yksi poistuu niin yksi tulee tilalle :Heartpink

Mul kkm näkyi pitkään. Kemiallisesta ei tietoo.

Dpo4 ja on ärtsy olo mut ei infernaalisen huono. Ihan hyvä ruokahalu, jaksoin treenata ja sitten kävin lenkillä joten reipasta. Kyllä tekis mieli alkaa dippailla testei et olisko mut ku tiedän et näin asia ei kuitenkaan oo. Mut saa toivoa.

Mun ainut outo oire on täysi haluttomuus. En halua seksiä yhtään ja mies on ihmeissään et miks. Meillä on melko aktiivinen suhina petipuolel mut nyt ei ku en haluu. Yleensä tässä vaiheessa mä haluun enemmän ja vv runsaampi mut nyt ei. Sahara ja himot tiessään. TMI sori mut näin.

Takaisin