Raskaaksi 2021

Täällä on taas tapahtunut niin paljon että on pää ihan pyörällä kun luin 160 viestiä:shy:

Ihanaa että näkyi plussiakin:p

Tsemppihalit kaikille joilla koitti TAAS kp1:sad001

Olen ollut poissa pari päivää koska ei ole MITÄÄN tuntemuksia. Tissikipu loppui ovikseen, mikä toisaalta oli positiivista et tissikipu oli ja eggikset myös. Tallettelut meni nappiin jos laskin oikein. Ehkä vähän nuhaa ja kurkun karheutta mut ei muuta. Odotan menkkoja ensiviikon sunnuntaille, hitokseen päiviä vielä piinailtavana:woot:
Joko tipun tuolilta jos oon raskaana tai sitten innolla seuraavaan kiertoon jolloin on toivottavasti oikean puolen vuoro ja kaikki oireet aina voimakkaammat:rolleyes:

Mulla kysta aiheutti kipua noin.

No tätähän mä oon ajatellu :sorry:
Aiheuttiko se muita oireita?
Nyt ei enää ollu samaa tunnetta. Eikä eilenkään toisen kerran, ku kävin vessas.

Näin niin todentuntuisia unia, että hohhoijaa. Ja siihen kuului myös positiivisen raskaustestin teko. Hohhoijaa voi 12201 :angelic::banghead:

Näin niin todentuntuisia unia, että hohhoijaa. Ja siihen kuului myös positiivisen raskaustestin teko. Hohhoijaa voi 12201 :angelic::banghead:

Ei oikein muita oireita ollu, niin ja tuntuu painellessa semmoinen möykky :hilarious: lääkärissä epäiltiin ensin uusiutuneeksi nivustyräksi. Ovat kuitenkin aina surkastuneet pois joten ei ole tarvinnut mitään toimenpiteitä itsellä.

Nenässäni on vikaa. Se on tukossa ja mun nenässä haisee kokoajan vienosti koiranpennun pissa. Eikä meillä ees oo koiraa!

Mulla on vaan paha olo :hungover::grin Ja aamukahvi maistui karseelta, toki keittäjässä varmaan vika, mun puoliso keittää aina arkisin kahvit tai lataa mulle vklopuksi valmiiks jos mulla on töitä mutta eilen ei laittanut :angry4:grin

Mulla on flo:n mukaan dpo 10. Tuo päivä muuttuu ihan koko ajan mutta veikkaan sen olevan aika lähellä oikeaa. Testeinä on vain rfsu tavallisia liuskoja. Ajattelin käydä apteekista hakemassa mulle yhtä rasvaa ja jos samalla sais hankittua pari herkkää testiä.

Mulla on flo:n mukaan dpo 10. Tuo päivä muuttuu ihan koko ajan mutta veikkaan sen olevan aika lähellä oikeaa. Testeinä on vain rfsu tavallisia liuskoja. Ajattelin käydä apteekista hakemassa mulle yhtä rasvaa ja jos samalla sais hankittua pari herkkää testiä.

Täälläkin dpo 10. En malttanut odottaa joten tein herkän ja normi testin. Tyhjiä oli :grin eli todennäköisesti uuteen kiertoon jossei myöhäisempää kiinnittymistä ole tapahtunut.

Liitteet

• 6343C936-E1C7-4759-A7BE-E5DAFFDEF4AE.jpeg
    6343C936-E1C7-4759-A7BE-E5DAFFDEF4AE.jpeg
    21 KB · Katsottu: 169
Huomenta!
Osaisiko joku kertoa mitä ihmettä tämä verinen limavuoto voisi olla?
Eli kerron teille,nyt on kp 15.
Kiertopv 14 eli eilen ovistestissä näkyi huima nousu, mutta ei tasavahvat viivat (tosin en tehnyt oikein,olin juonut nestettä yms joten saattaa olla että se laimensi). Rakastelut oli kp 13 ja kp14. Eilen aamulla siis viimeksi ja lastit sisään(sori kuvaus). Ja ovis saattaisi olla täsmälleen ollut kp 14. Ja nyt kp 15 aamulla tuli pyyhkiessä tätä limaista verensekaista valkovuotoa.
Mulla ei ole koskaan ollut oviksen aikaan mitään erityisiä vuotoja (veristä ainakaan). Ainostaan oviskivut. Nyt oviskipuja ei ole tullut vielä ollenkaan. Rinnatkin oli tosi arat eilen illalla ja aamulla. En mitään syytä keksi näihin tämäaamuisiin arkoihin rintoihin.
Tämä erilainen verinen valkovuoto tuli siis vain paperiin pyyhkiessä.
Neuvokaa olen aivan ulalla?

Muokattu viimeksi:

Mulla ei kysta oireillut kuin vasta puhjetessaan, siitä kivusta soitinkin ambulanssin. Mut meni ohi sitten kun viitaaleja mittailtiin. Ultrassa ei näkynyt mitään enää...

Huomenta!
Ko 13 ovistestissä näkyi huima nousu, mutta ei tasavahvat viivat (tosin en tehnyt oikein,olin juonut nestettä yms joten saattaa olla että se laimensi). Rakastelut oli kp 13 ja 14. Eilen aamulla siis viimeksi ja lastit sisään(sori kuvaus). Ja ovis saattaisi olla täsmälleen ollut kp 14. Ja nyt kp 15 aamulla tuli pyyhkiessä tätä limaista verensekaista valkovuotoa.
Mulla ei ole koskaan ollut oviksen aikaan mitään erityisiä vuotoja (veristä ainakaan). Ainostaan oviskivut. Nyt oviskipuja ei ole tullut vielä ollenkaan. Rinnatkin oli tosi arat eilen illalla ja aamulla. En mitään syytä keksi näihin tämäaamuisiin arkoihin rintoihin.

Sanoisin kyllä että voittaa ovikseen. Mullakin on rinnat kipeät oviksen aikoihin. Kyllä munasolun irtoaminen voi aiheuttaa vähäistä vuotoa.

Hei onko kenelläkään muulla ollut tälläistä? Dpo2 ja suoraan sanoen on toosa kipeä :dead: Kova paineentunne ja särkee. Myöskin alavatsa aristaa ja turvottaa. Samaa hommaa on ollut viime kierrossa, mutta ei mielestäni näin voimakkaana.
Onko tämä
a) progesteronin aiheuttamaa turvotusta ja sitä kautta paineentunnetta
b) puhjenneen munarakkulan vuotaman nesteen aiheuttamaa ärsytystä ja turvotusta ja sitä kautta paineentunnetta
c) kohdunkaulan särkyä syystä x
d) kysta
e) jokin muu, mikä?
f) osallistun vain arvontaan

Hei onko kenelläkään muulla ollut tälläistä? Dpo2 ja suoraan sanoen on toosa kipeä :dead: Kova paineentunne ja särkee. Myöskin alavatsa aristaa ja turvottaa. Samaa hommaa on ollut viime kierrossa, mutta ei mielestäni näin voimakkaana.
Onko tämä
b) puhjenneen munarakkulan vuotaman nesteen aiheuttamaa ärsytystä ja turvotusta ja sitä kautta paineentunnetta
d) kysta
e) jokin muu, mikä?

Osallistun vain arvontaan.

Mut mulla oli myös menkkajomoja.
Ja kerran kokeilin kohdunsuuntilannetta, niin yhdeltä sivulta oli arka ja samaan aikaan kun siihen kohtaan koitti, niin tuntui myös jossain vasemmalla alavatsalla. Eli tää on se kysta. Mun mielestä. Tai hulluus. Kallistun hulluuteen. Ja kystaan.

Onko tämä
d) kysta
e) jokin muu, mikä?

f! Mikä on arvontapalkinto? :grin Mulla oli kans oisko ollu just dpo1 ja 2 värkki kipeä, vähän sellainen ku ois harrastanu extremejyystöä, särki välillä tosi paljon. Mutta en tosiaan osaa vastata tarkemmin vaan osallistun arpomiseen.

Onko tämä
d) kysta
e) jokin muu, mikä?

Osallistun vain arvontaan ja jään kytikselle, jos joku tietää oikean vastauksen.

Onko tämä
d) kysta
e) jokin muu, mikä?

Osallistun vain arvontaan ja jään kytikselle, jos joku tietää oikean vastauksen.

Huomenta!
Kiertopv 14 eli eilen ovistestissä näkyi huima nousu, mutta ei tasavahvat viivat (tosin en tehnyt oikein,olin juonut nestettä yms joten saattaa olla että se laimensi). Rakastelut oli kp 13 ja kp14. Eilen aamulla siis viimeksi ja lastit sisään(sori kuvaus). Ja ovis saattaisi olla täsmälleen ollut kp 14. Ja nyt kp 15 aamulla tuli pyyhkiessä tätä limaista verensekaista valkovuotoa.
Ihan normaalia oviksessa. Sulla on mahdollisesti ollut yöllä ovis niin ei oo ollut myöskään ollut kipuja. :)

Onko tämä
d) kysta
e) jokin muu, mikä?
Tää kuulostaa hullulta, mutta mä vihaan vispipuuroa, mutta kun katsoin sun profiilikuvaa niin alko tekeen mieli vispipuuroa! :hilarious: tuli vaan yhtäkkiä mieleen

Hyvin vahvistui tuo ovistesti tänään. Huh, onneks onnistuttiin tallettelee eilen, kun tuo mies on nyt päivystyksessä kätensä takia, saanu siihen kipupiikin ja odottelee röntgeniin pääsyä, ei olisi onnistunu tallettelut enää.
Toitsi vihdoin toisi jo tulosta, ensi kuussa tulee 12kk yritystä täyteen

https://aijaa.com/p7hRD7

Takaisin