Epiglottikselle onnea ja vauvaliimaa!
noista kikkakolmosista. Mulla on pco tyyppiset munasarjat ja gyneltä saatu lääkitys ei toimi halutulla tavalla niin aika paljon tullut nyt googleteltua miten pystyisi ”luonnonmukaisilla” keinoilla vaikuttaa omaan kiertoon. Ajattelin etten siinä mitään menetä jos testaan näitä alkuvuoden ajan, ilmottaudutaan keväämmällä varmaan hoitoihin jos ei mitään ala tapahtumaan. Tässä kierrossa mulla on ollut geleet, maca, vitex, donaferty ja vitamiineja. Lisäksi oon yrittänyt noudattaa matalan glykeemisen indeksin mukaista ruokavaliota. Pidän voittona jos kierrot ees lyhenee, olkoon se sitten näiden ansiota tai ei. Ainakin oletetun oviksen aikaan oli alakerrassa enemmän tuntemuksia kun on pitkään aikaan ollut.
nyt oon päässyt myös tässä kierrossa pidemmälle testaamatta kuin viime kiertossa. Yritän malttaa ensi viikon perjantaihin, jolloin olisi kaks viikkoa oletetusta oviksesta. Tänään siis kp27. Eilen oli pistävä tunne alavatsalla, mutta toisaalta kävin pitkästä aikaa työpaikkaruokalassa syömässä ja oli ruokavaliosta poikkeavaa ruokaa niin olisiko vain ollut kaasua
.