Raskaaksi 2021

On kyllä hieno viiva :love7

Hitto, jos oisin yhtään sekopäisempi kuin jo olen niin pukisin ostohousut jalkaan ja lähtisin ostamaan vaunuja :grin En ole eronnut Facebookin vaunukirppareilta ja nyt lävähti myynti-ilmo mun rakkausvaunuista ja olisi vieläpä hyvään hintaan :sorry: Mutta se taitais olla jo ihan nextlevel hullua vauvakuumeilua :grin Joten puen työhousut jalkaan ja painun töihin, saapa muuta ajateltavaa :grin
Äläpäs nyt siellä! Mulla on jo vaunut hankittuna vaikkei mulla oo ees ensimmäistäkään lasta!

Äläpäs nyt siellä! Mulla on jo vaunut hankittuna vaikkei mulla oo ees ensimmäistäkään lasta!

Okei eli enää täytyy taivuttaa toi toinen puoliso että meidän on aivan pakko hakea ne ja ei oo ees aikaista :grin

Alaselästä, mulla eilen kipuili alaselkä, tosin se saattoi johtua siitä kävelystä auraamattomalla tiellä. Nyt vähän jomottaa enää, mutta mulla on tosin alaselän kanssa ollut ongelmia :grin

Okei eli enää täytyy taivuttaa toi toinen puoliso että meidän on aivan pakko hakea ne ja ei oo ees aikaista :grin

Alaselästä, mulla eilen kipuili alaselkä, tosin se saattoi johtua siitä kävelystä auraamattomalla tiellä. Nyt vähän jomottaa enää, mutta mulla on tosin alaselän kanssa ollut ongelmia :grin

Juu kun mulla on ollu jo vuosia se päätös et ne on joko emmaljungan duo edget tai Ora Untot. Löysin meille täydelliset emmaljungat niiiiin vähän käytettyinä et menis ihan uusista ja mun oli pakko ostaa ne. :laughing002 Jälkikäteen ajateltuna, oli hyvä että ostin nuo emmaljungat, koska niihin saa adapterin jolla ne saa tarvittaessa myös kaksosvaunuiksi, jos sattuis vaikka niin että tuliski kaksoset. :rolleyes:

Mulla on aina ollu selän kanssa ongelmia, mutta harvoin alaselän kanssa, nyt on niin karsea jomotus välillä ettei mikään auta siihen. Mulla on töissä myös sähköpöytä sekä kotona että toimistolla, eli mä voin halutessani seistä tai istua. En ole havainnut mittaavaa hyötyä seisomisesta tai istumisesta. :D

Epiglottikselle onnea ja vauvaliimaa!

noista kikkakolmosista. Mulla on pco tyyppiset munasarjat ja gyneltä saatu lääkitys ei toimi halutulla tavalla niin aika paljon tullut nyt googleteltua miten pystyisi ”luonnonmukaisilla” keinoilla vaikuttaa omaan kiertoon. Ajattelin etten siinä mitään menetä jos testaan näitä alkuvuoden ajan, ilmottaudutaan keväämmällä varmaan hoitoihin jos ei mitään ala tapahtumaan. Tässä kierrossa mulla on ollut geleet, maca, vitex, donaferty ja vitamiineja. Lisäksi oon yrittänyt noudattaa matalan glykeemisen indeksin mukaista ruokavaliota. Pidän voittona jos kierrot ees lyhenee, olkoon se sitten näiden ansiota tai ei. Ainakin oletetun oviksen aikaan oli alakerrassa enemmän tuntemuksia kun on pitkään aikaan ollut.

nyt oon päässyt myös tässä kierrossa pidemmälle testaamatta kuin viime kiertossa. Yritän malttaa ensi viikon perjantaihin, jolloin olisi kaks viikkoa oletetusta oviksesta. Tänään siis kp27. Eilen oli pistävä tunne alavatsalla, mutta toisaalta kävin pitkästä aikaa työpaikkaruokalassa syömässä ja oli ruokavaliosta poikkeavaa ruokaa niin olisiko vain ollut kaasua :grin.

Nyt on pakko kysyä! Te joilla nyt DPO4 tai sitä luokkaa, onko teillä alaselkä kipee? Mulla on siis ollut jo oviksesta asti toi alaselkä jomoinen ja särkee vähän samalla tavalla kuin olisi seissyt koko päivän jaloillaan.
särkee! ja on jotenkin jäykkä ja kireä. tänään siis dpo3-4. tosin mullakin on selkäongelmia vähän väliä, mut tää on erilaista. myös tuolta lantion sivuilta jomottelee.

lisäksi ollu edelleen eggiksiä (viime kierrossa oli kans tällaiset superpitkät limat...) ja jomoja alamahalla. tänään sentään lämmöt hitusen nousussa.

Epiglottikselle onnea ja vauvaliimaa!

noista kikkakolmosista. Mulla on pco tyyppiset munasarjat ja gyneltä saatu lääkitys ei toimi halutulla tavalla niin aika paljon tullut nyt googleteltua miten pystyisi ”luonnonmukaisilla” keinoilla vaikuttaa omaan kiertoon. Ajattelin etten siinä mitään menetä jos testaan näitä alkuvuoden ajan, ilmottaudutaan keväämmällä varmaan hoitoihin jos ei mitään ala tapahtumaan. Tässä kierrossa mulla on ollut geleet, maca, vitex, donaferty ja vitamiineja. Lisäksi oon yrittänyt noudattaa matalan glykeemisen indeksin mukaista ruokavaliota. Pidän voittona jos kierrot ees lyhenee, olkoon se sitten näiden ansiota tai ei. Ainakin oletetun oviksen aikaan oli alakerrassa enemmän tuntemuksia kun on pitkään aikaan ollut.

nyt oon päässyt myös tässä kierrossa pidemmälle testaamatta kuin viime kiertossa. Yritän malttaa ensi viikon perjantaihin, jolloin olisi kaks viikkoa oletetusta oviksesta. Tänään siis kp27. Eilen oli pistävä tunne alavatsalla, mutta toisaalta kävin pitkästä aikaa työpaikkaruokalassa syömässä ja oli ruokavaliosta poikkeavaa ruokaa niin olisiko vain ollut kaasua :grin.

Kiitos paljon:love7

Tsemppiä kovasti, toivotaan tärppiä sinnekin:Heartred

Juu kun mulla on ollu jo vuosia se päätös et ne on joko emmaljungan duo edget tai Ora Untot. Löysin meille täydelliset emmaljungat niiiiin vähän käytettyinä et menis ihan uusista ja mun oli pakko ostaa ne. :laughing002 Jälkikäteen ajateltuna, oli hyvä että ostin nuo emmaljungat, koska niihin saa adapterin jolla ne saa tarvittaessa myös kaksosvaunuiksi, jos sattuis vaikka niin että tuliski kaksoset. :rolleyes:

Mulla on aina ollu selän kanssa ongelmia, mutta harvoin alaselän kanssa, nyt on niin karsea jomotus välillä ettei mikään auta siihen. Mulla on töissä myös sähköpöytä sekä kotona että toimistolla, eli mä voin halutessani seistä tai istua. En ole havainnut mittaavaa hyötyä seisomisesta tai istumisesta. :D

Emmaljungat on kyl jees, meil kävi muutamat pyörähtää. Mun rakkaudet on bugaboon Buffalot, ne oli meil viimeiset ja itkin silloinkun ne haettiin uuteen kotiin :grin Puoliso silloin lupas että saan ne uudestaan sit jos kolmas tulee.

Jännää nuo sun selkäkivut :pompus:

Mullakin oviksen jälkeen alaselkäsärkyjä muutaman päivän, just samanlaisia kun kuvailitte.

Hei, tuli tämmönen asia mieleen, kun suunniteltu sektio. Miten se vaikuttaa laskettuun aikaan, tehdäänkö se yleensä aikasemmin vai miten?

Ikävä kp1 <3

Onnee kyl näkyy selvä tos detectorissa on vissiin early predictor testi ja kyl näkyy myös noissa pc testeissä... ainakin uusimmassa mä nään.

ON: dpo3 ja juilii edelleen ja maha kovempi kuin aiemmin johtuen varmaan keltarauhashormonista. Lämmöt kohos mut tänä aamuna yhtäkkiä tippu 0,4 astetta mistä lie johtuu.. hehkeä iho kyl ku näppyi vaik muille jakaa ja hiukset sähköiset.. nyt ei oo tippunut nii paljon hiuksia kuin mulla yleensä tässä vaiheessa kiertoa eikä rinnat oo koko päivän kipeet arat vaan välillä "polttaa" mikä on itse asiassa uutta ku yleensä kosketusarat. Muutoin toki arkaa ja jotain juilintaa mut ei mitää erikoista. Nuha totta kai. Oviksen aikana oksettaa nyt se lähti pois. En oo raskaaksi tulossa ku talletuksia ei tarpeeksi ajoissa ja muutenkin se olo et menkkoja odotellessa varsinkin ku alapää on mahdoton sahara!!! Onko muilla näin?

särkee! ja on jotenkin jäykkä ja kireä. tänään siis dpo3-4. tosin mullakin on selkäongelmia vähän väliä, mut tää on erilaista. myös tuolta lantion sivuilta jomottelee.

lisäksi ollu edelleen eggiksiä (viime kierrossa oli kans tällaiset superpitkät limat...) ja jomoja alamahalla. tänään sentään lämmöt hitusen nousussa.

Joo sellanen tosi ärsyttävä jomotus kokoajan selässä. Toivottavasti ei kestäisi kauaa.... Mulla jäi taas eggikset pois, viimetärpissäkin jäivät pois... Sattumaa.

Emmaljungat on kyl jees, meil kävi muutamat pyörähtää. Mun rakkaudet on bugaboon Buffalot, ne oli meil viimeiset ja itkin silloinkun ne haettiin uuteen kotiin :grin Puoliso silloin lupas että saan ne uudestaan sit jos kolmas tulee.

Jännää nuo sun selkäkivut :pompus:

Joo, mä oon pyöritellyt mun miehen siskolla vaikka mitä eri vaunuja, emmaljungaa, britaxia, phil&teds, bugaboo, petite cherie.... Kaupoissa lisäksi tuo Ora, nordic plus, ABC desing ja Stokke. Aina silti se mieli kääntyi takaisin emmaljungiin :hilarious: Mut oon kyllä noita bugaboon vaunujakin jossain kohtaa pähkäillyt ja ihan laadukas merkkihän sekin on! Tuplavaunuina ne bugaboo donkey duot oli kyllä aivan ihanat kun pääsin sellaisia testaileen! :love7

Mullakin oviksen jälkeen alaselkäsärkyjä muutaman päivän, just samanlaisia kun kuvailitte.

Hei, tuli tämmönen asia mieleen, kun suunniteltu sektio. Miten se vaikuttaa laskettuun aikaan, tehdäänkö se yleensä aikasemmin vai miten?

uu. Älä nosta toiveitani enempiä :woot: Sektioon en kyllä valitettavasti osaa oikein sanoa mitään. Mua pelottaa ajatus koko sektiosta ja teen synnärillä vaikka kärrynpyöriä ettei tarvitsisi mennä sektion kautta :smiley-angelic001

Alaselkää on särkenyt tässä kierrossa nyt ennen ovista, dpo1 nyt menossa niin en vielä osaa sanoa jatkuuko se.

Joo ja jos en oo vielä muistanut onnitella, niin onnea Epiglottis!:3some

Mä en noista sektioista oikein tiedä mutta mitä oon joskus kuullut ja ymmärränyt niin aika lähelle laskettua vissiin se päivä laitetaan. Toki eri sit jos on selkeät perusteet aikaisemmin. Mutta tähän varmaan joku viisaampi vastaa :)

Omakohtainen kokemus suunnitellusta sektiosta meni niin, että leikkaus oli sovittu noin viikko ennen la. Synnytys käynnistyi kuitenkin itsestään 2 vko ennen la, joten mentiinkin sitten kiireelliseen sektioon.

Alaselkää on särkenyt tässä kierrossa nyt ennen ovista, dpo1 nyt menossa niin en vielä osaa sanoa jatkuuko se.

Joo ja jos en oo vielä muistanut onnitella, niin onnea Epiglottis!:3some

Kiitos!:love7

Aivan, no katsotaan mitä lääkäri on mieltä asiasta. Mulla siis ainut vaihtoehto sairauksien vuoksi on suunniteltu sektio.

Kun olin menossa esikoisesta suunniteltuun sektioon perätilan takia, niin meille varattiin aika rv39. En tiiä vastaako yhtään kysymykseen, mutta meillä ois siis ainaki ollu vähä aiemmin :)

Oon koettanut pitää foorumin käyttöä vähän vähemmällä ja varmaan saanutkin vähän vähennettyä. Nyt kp11 ja vielä en ole menettänyt järkeäni tässä kierrossa. Yritän pysyä hyvin maltillisena. Flo ja natural cykles ennustaa ovista vasta kp17, joten katsellaan katsellaan :angelic: Olen kahtena päivänä tehnyt ovistestin, mutta ollut niin nega kuin voi vaan olla, en oo kyllä muuta vielä oottanutkaan.

Jotain plussia olin täällä taas näkevinäni, paljon onnea niille onnekkaille ja viivoille vahvistumista :love7

Kavereilla on ainakin suunniteltu sektio tehty n.39+0.
Itsellä se tehtiin jo 36+0 kun oli pelkona että lähtis ennenaikaisesti syntymään.

Äh, mun pitäis hakea töitä kun hoitovapaa loppuu keväällä.
Mulla on vakkarityö mutta se on niin kaukana etten sinne kyllä voi mennä (175km/edes takaisin). Eli päivästä menis 3h työmatkoihin.:banghead:

Ei vaan meinaa löytyä motivaatiota. Paria paikkaa olen hakenut mutta en ole niistä töitä saanut.
Mulla on huono kun olen ollut pois töistä yli viisi vuotta niin kaikki työjutut on unohtuneet ja ohjelmatkin on eri kuin ennen.

Kiva tarjota itseensä uuteen työpaikkaan, että joo ottakaa minut mutta en kyllä heti voi olla hyödyksi kun täytyy ensin palauttaa mieleen kaikki ja opetella uudet ohjelmat.:eek:

Lisäks reissaa et jos jollain ihmeellä tulisin pian raskaaksi niin hävettäis jäädä pian pois. Vaikka kyl siihen se 8kk menee vähintään.:angelic:

Onnea, onnea plussanneille:love7

On, ovistestissä nyt lähes tasavahvat viivat, joten ovis lienee huomenna, enkä saa nyt ukkelia kellistettyä kun sillä revähti olkapäässä jotain, ja on niin kovasti kipee ettei muuta tee kuin sadattelee :violent001 että näin. Viimeksi hommailtu keskiviikkona...tuskin riittää :smiley-angry016 että ottaa pannuun

Tuun törkeesti nyt vaan hehkuttamaan omaa napaa, mutta jee hormonaalinen päänsärky on palannut! Ehkä jotain lupausta ovislimoistakin eli mun keho ei ainakaan täysin uinu tässä kierrossa!

Pikaisesti selaamalla muutama sivu sitten taisi olla puhetta yrityskierroista. Me ollaan oltu ilman ehkäisyä yli 16 vuotta ja lapsia tuossa ajassa saatu 4. Ei enää pitkään aikaan ole jaksanut tai halunnut miettiä monesko yk lähtee milloinkin käyntiin. Näin sitä ehkä yrittää itseään suojella niiltä negatiivisilta ajatuksilta.

Takaisin