Raskaaksi 2021

Samoissa mennään. :) Mulla on dpo 3 myös. Mulla ei oo kyllä vielä mitään tuollaisia vuotoja, mutta kyllähän tuo vähän sellaiseen kiinnittymisvuotoon vihjailisi. :happy: Aina välillä tuntuu sellanen ikävä ns. muljaus tuolla alamahassa ja nivusissa kokoajan ihmejomo päällä. :wacky:

Mä en jotenkin usko et voi olla kiinnittymistä koska eikös siihen mee joku viikko? Tosin laitoin Googlen laulaa ja löysin jonkun blogin missä oli dpo3 tullu vaaleanpunaista vuotoa ja dpo10 sit plussannu :grin Jomottaa kyllä tonne vasemmalle puolelle ja keskelle alavatsaa. Noh katsotaan mihin tilanne vie. :grin Mun pitäis siivota kun meille tulee asunnonkatsoja tänään mut täällä mä istun puhelin kädessä ja googlailen :sorry:

meitä on nyt paljon :grin täälläkin dpo2-3 ja tukkoisuus, tärinäkipu ja turvotus seurana.
onneks ei tarvii piinailla yksin :happy:

Täällä porukka selkeesti synkannu kiertonsa samoihin uomiin :hilarious: Ehkä tälleen etänä ja korona-aikaan evoluutio synkkaa kierrot myös virtuaalisesti paljon toistensa kanssa tekemisissä olevilla naisilla. Normaalistihan kierrot kulkee aika lailla käsikädessä muiden lähipiirissä elävien naisten kanssa. Toki ite sain vasta kuukautiset loppumaan, et vielä saa ootella viikon taikka kaks piinapäiviä...

Täällä porukka selkeesti synkannu kiertonsa samoihin uomiin :hilarious: Ehkä tälleen etänä ja korona-aikaan evoluutio synkkaa kierrot myös virtuaalisesti paljon toistensa kanssa tekemisissä olevilla naisilla. Normaalistihan kierrot kulkee aika lailla käsikädessä muiden lähipiirissä elävien naisten kanssa. Toki ite sain vasta kuukautiset loppumaan, et vielä saa ootella viikon taikka kaks piinapäiviä...
Joo synkassa menevät kierrot on kyl jännä ilmiö! Mulla on mun miehen siskon kanssa kierto synkassa ja aina kilpaa valitetaan menkkakivuista. Viime viikonloppuna sillä oli niin kipee maha et melkeen jouduttiin järkkään se ensiapuun, mut ku se sano et se meni parissa tunnissa ohi niin mä kysyin siltä heti ekana et oisko voinu olla ovis, ja pienen juttelun jälkeen me todettiin että sehän se. Itse sympatiasärkyilin oviskivuissa niin jostain syystä tuli mieleen oviskivut niistä sen kipuja tulkitessa. laughing6

Laskinkin väärin, eilen oli dpo11 eikä dpo12 kuten kirjotin. No, nega se testi tänään aamullakin oli. Odotamme menkkoja pian saapuvaksi :sorry:

menee jotenkin tunteisiin muiden raskausuutiset. Lapsellinen fiilis, miks toi saa raskautuu mut mä en! Ja siis meillähän juuri loppuu yk1..

aattelin etten alkais ostamaan ovistestejä mut jotenkin on fiilis että ehkä sittenkin? Teen tunnustuksen, en oo kerennyt ees foolihappoa tms vitskuja aloittamaan. Nyt pistän senkin homman hoitoon

Mulla on kyl niin pessimisti olo et huhhuijaa.

Noh eka yk ja tjot et mikäpä mä oon valittaa ku muilla yk160 eikä kuulu ei näy.

No itse oon huomannu et edelleen sama kierto ku mun parhaalla ystävällä kenen kaa asuttiin yhdessä ennen ku mä muutin miehen kanssa yhteen ja tästä vuosia aikaa.

Meen naimisiin pian niin sillä tjot ku halutaan aika nopeasti sen jälkeen raskautta ja jo iän puolesta myös...

Täällä dpo8 ja eilen jomotteli vielä. Nyt ei minkäänlaisia oireta. Vv on runsaampaa mut niin on lähes aina ennen menkkoja. Vois melkee vkl testata :nailbiting:

Eipä meillä oo ku keskeytetty ollut ns ehkäisy ja mulla ollut terolut välillä jos kierrot pitenee eli en aina ovuloi

Täällä dpo8 ja eilen jomotteli vielä. Nyt ei minkäänlaisia oireta. Vv on runsaampaa mut niin on lähes aina ennen menkkoja. Vois melkee vkl testata :nailbiting:
Mul ei oo yhtään vv mikä on vissiin huono merkki. Ovista ennen juu ja sit limat ja nyt kuivaa! Miks. Yleensä mul holskii koko ajan

Mun ystävä vannoo gelee royaliin mut ite en uskalla
Mulla eka lapsi tuli geleen avustamana :) oli suurin ongelma pitkät kierrot, niin se heti lyhens kierron ns. normaaliksi ja siitä kierrosta sit raskauduinkin.

Seuraavan haluaisin kuitenkin ihan ilman vippaskonsteja kun ekassa oli sit ongelmaa istukassa ja napanuorakin oli lyhyt. Tuskin geleen syytä, mut haluun minimoida mahdollisuudet

Onko tän hyödyistä/vaikutuksista jotain luotettavaa lähdettä, lähinnä mihin vaikuttaa yms. En oikeen löytänyt mitään.
Täällä vauvakuumetta osiossa on kiva ketju jossa on ko. tuotteesta puhetta,kannattaa vilkaista. :)
Tämähän on siis luonnontuote joten sitä ei tutkittu kuten lääkeaineita, joten kovin luotettavia lähteitä tuskin löytyy. Luonnontuotteissa on hyvä pitää mukana terve skeptisyys. Itse tosiaan aloitin puolikkaiĺla ja siirryin sit kokonaisiin annoksiin kun totesin etten ainakaan itse koe mitään haittaa olevan.

Omaa napaa pikku stressissä ja pää pehmeänä:
Iltapissasta 2h pidätyksellä oli pakko tehä Digi, vaikka huomenna onki verikokeeseen menoa jossa taas mitataan hcg :smiley-ashamed005

Liitteet

• IMG_20210121_162638.jpg
    IMG_20210121_162638.jpg
    18.5 KB · Katsottu: 246
Omaa napaa pikku stressissä ja pää pehmeänä:
Iltapissasta 2h pidätyksellä oli pakko tehä Digi, vaikka huomenna onki verikokeeseen menoa jossa taas mitataan hcg :smiley-ashamed005
Oii no nyt vaikuttaa kyllä siltä että kyllä siellä ihan oikeassa paikassa köllitään! Onnea ja tarrasuķkia! :Heartbigred

Täällä vauvakuumetta osiossa on kiva ketju jossa on ko. tuotteesta puhetta,kannattaa vilkaista. :)
Tämähän on siis luonnontuote joten sitä ei tutkittu kuten lääkeaineita, joten kovin luotettavia lähteitä tuskin löytyy. Luonnontuotteissa on hyvä pitää mukana terve skeptisyys. Itse tosiaan aloitin puolikkaiĺla ja siirryin sit kokonaisiin annoksiin kun totesin etten ainakaan itse koe mitään haittaa olevan.

Kiitos näin vähän ajattelinkin! En itse ajatellut ottaa käyttöön, mutta kiinnostaa oppia eri asioista ihan jo tulevan ammatin puolesta :smiley-bounce013

Uusi raskaaksi yrittävä ilmottautuu. Kiertopv 11 ja ovista bongailtu testein. Pillerit jätetty pois 12/20 joten kierto jokseenkin sekaisin eikä tietoa milloin ovis. Vuonna kypärä ja kirves, ennen pillereiden popsimista oli tasaiset 28pvn kierrot. Ikää on kohta 41 ja teini-ikäiset lapset. Iltatähti kuume iski syksyllä ja tässä sitä nyt kovasti yritetään :smiley-angelic003

Takaisin