Raskaaksi 2021

Mulla jomottelut on poissa. Illalla tuli vessapaperia ihan haaleanvaaleanpunaista kerran. Nyt aamulla ei oo tullu. Alakerta tuntuu märältä, mutta ei vuoda vv tai mitään muutakaan. Ja ihan ok olo :pompus: outo kierto kertakaikkiaan:angelic:
Kävin kurkkimassa sun vanhempia viestejä jotta päästään asian ytimeen! Viikonloppuna oli siis ovis? Mitäs jos tuo onkin kiinnittymisvuotoa. Nuo sun oireet kuulostaa täysin mun viime raskauden oireilta oviksen jälkeen. Dpo 5-7 tuli kertaalleen niukkaa vuotoa paperiin ja olo oli tosi märkä koko ajan vaikkei sieltä sitten mitään ollut valunutkaan.

Mulla jomottelut on poissa. Illalla tuli vessapaperia ihan haaleanvaaleanpunaista kerran. Nyt aamulla ei oo tullu. Alakerta tuntuu märältä, mutta ei vuoda vv tai mitään muutakaan. Ja ihan ok olo :pompus: outo kierto kertakaikkiaan:angelic:

Mikä kp tai dpo? :)

Täällä tapahtuu niin paljon sellasia asioita, joita en oo edes ajatellu olevan mahdollista, siinä vaiheessa, kun lasta aletiin puuhaamaan. Toki siinä vaiheessa, kun ehkäisy jäi pois, alkoi tutkailemaan kaikkia oireita ja mahdollisia komplikaatioita, mutta tätä palstaa lukiessa niistä jotenki tulee nettiartikkelien sijaan jotenki todellisempia. Kuten kohdun ukoisen epäilyt, kemialliset, keskenmenot sun muut. Ei voi muuta sanoa, ku tsemppiä kaikille, jotka kamppailee haasteiden kanssa!!

ON: Tänään kp6. Vuoto loppui eilen, joten alotettiin saman tien tallettelut ja jatketaan sitä päivittäin seuraavaan kiertoon asti (paitsi jos illalla väsyttää, eikä vaan jaksa). Flo ennustaa ovista ens viikon loppuun ja "Oma kalenteri" kahden viikon päähän. Jostain kumman syystä suoliluiden välinen alue särkee ja jomottelee ja tuntuu kovin oudolta, ihan ku kroppa ei oikeen osais päättää miten toimia ilman hormonaalista ehkäisyä. Toivottavasti ei kuitenkaan olisi endo ärhäköitymässä, sitä ehkä pelkää eniten.
Toki syynä kipuiluun voi olla myös ratsastusvalmennukset (ma ja ti), joissa treenattiin istuntaa, jolloin syvät vatsalihakset ovat aika kovilla ja siksi nyt jumissa. :hilarious:

mä täällä tuskailen aamulämpöjen kanssa, jotka ei oo vieläkään lähteny kunnolla nousuun. toki on ollu aamuheräilyä lapsen takia, mutta yleensä heräilystä huolimatta on noussu. no toivottavasti se on vielä tulossa...koska kuvittelin oviksen olleen niin että nyt ois dpo2-3. oviksen jälkeiset oireet ainakin on.

Tsemppiä kaikille piinailuihin ja talletteluihin yms :winkOma kierto menee ainakin kalenterin mukaan just oikein miehen töitä ajatellen. Tulee siis kotiin ma aamulla ja ovulaatio pitäis olla keskiviikkona. Ovistestejä en vielä ostanut, mutta ehkä ensi kiertoon. Tuo reissutyö mutkistaa asioita, niin toki ois hyvä tietää tarkemmin, milloin ovuloi. Toisaalta en halua tietää kuinka moni ovulaatio jää oikeasti hyödyntämättä.

Itseä pelottaa tuo ku raskaus, kun oon sairastanu klamydian oireettomana, eikä aavistustakaan, että kauan se mulla oli. Munasarjat kyllä ultrattiin, eikä mitään vikaa löydetty. Ja kaks lasta senkin jälkeen on tehty :facepalm:

Täällä tässä uupumuksen keskellä pohdin imetyksen lopettamista, koska kuukautiskierron palattua imetys on alkanut sattumaan riippuen vähän kierron vaiheesta. Viime yönä meinas itku tulla, kun yhä herätään 3-5x yössä syömään ja joka kerta saa hammasta purra itse, kun sattuu niin kovaa. Toisaalta imetys on itselle myös todella tärkeää, kun vauvan kaipuu on kova. Ei tuo 9kuinen tunnu enää yhtään vauvalta, kun kävelee ja kiipeilee jo.

Täällä nyt dpo 9 ja viiva punaisempi, kun eilen:happy093 Kuvat: ylempi heti testiajalla ja alempi kuivana.

Liitteet

• D7C68341-D57F-4FB6-B284-E29C020B4718.jpeg
    D7C68341-D57F-4FB6-B284-E29C020B4718.jpeg
    23.5 KB · Katsottu: 220
  • B27DF44C-EA39-459A-8684-C317681EEFBC.jpeg
    B27DF44C-EA39-459A-8684-C317681EEFBC.jpeg
    38.3 KB · Katsottu: 222
Koskahan mahtais mahdollinen haamu tai plussa näkyä, jos toi eilinen oiskin ollu kiinnittymistuhrua
:rolleyes:

Mun viimeisimmistä raskaudesta on aikaa pian 12v enkä todellakaan muista mitään tämmöstä. En tiiä muistanko muutenkaan mitään. Muuta ku et oli kamalan huono olo pitkän aikaa :p

Koskahan mahtais mahdollinen haamu tai plussa näkyä, jos toi eilinen oiskin ollu kiinnittymistuhrua

Mun viimeisimmistä raskaudesta on aikaa pian 12v enkä todellakaan muista mitään tämmöstä. En tiiä muistanko muutenkaan mitään. Muuta ku et oli kamalan huono olo pitkän aikaa :p

Mulla oli dpo6 poltetta alavatsalla ja olin näkevinäni ihan pientä veritippaa paperissa. Tosiaan ekan kerran testasin dpo 8 ja sillon jo näkyi kahdessa eri testissä.

Mun ekasta raskaudesta paljon vähempi aikaa ja en siltikään muista :hilarious: en sillon ollut vielä täällä niin ei osannu mitenkään miettiäkään kropan viestejä ennenku menkat olikin myöhässä ja sillon vasta testasinkin varmaan ekan kerran. Eli ei hajuakaan näkyisikö mitään miten paljon aiemmin :confused005 muistan vaan että rinnat oli tosi kipeät :grin

Muutenkin noissa testeissä näkyminen on kyllä niin kumma juttu, toisilla näkyy tosi aikaisin ja toisilla ei. Sitten esim. mulla keskeytyksen jälkeen oli raskaustestit kotona näyttäneet jo muistaakseni kaks viikkoa negaa (Sofin liuskat ja myös herkät puikot) kun verikokeessa oli sitten vielä hcg kuitenkin 21 eli oli varmasti ollut korkeampi sillon kun kotona tehty testi oli jo ihan nega. Että tiiäpä näistä sitten :woot: mä siis uskon, et tosi paljon voi olla vaihtelua ihan henkilöstä riippuenkin, miten aikaisin näkyy testissä. Eli jollain voi näkyä tosi aikaisin, mutta ei kannata täysin toivoa menettää vaikka ei olisi vielä tiettynä päivänä itellä mitään kotitesteissä. :rolleyes:

Okei, eli ehkä vois sunnuntaina tai maanantaina testata. Katotaan maltanko. Mutta koska jomotteluja on ja tuntuu, et menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä, niin ootan niitäkin alkaviksi :dead:

Siis nyt jotenkin ylianalysoi itseään ja kiinnittää kaikkeen huomiota. Äsken nauroin, kaks kertaa, niin molempina vihlas just tuolta vasemmalta puolen :angelic:
En uskalla miehelle kertoa, se nyt viimeistään pitäis mua hulluna :grin

Okei, eli ehkä vois sunnuntaina tai maanantaina testata. Katotaan maltanko. Mutta koska jomotteluja on ja tuntuu, et menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä, niin ootan niitäkin alkaviksi :dead:

Siis nyt jotenkin ylianalysoi itseään ja kiinnittää kaikkeen huomiota. Äsken nauroin, kaks kertaa, niin molempina vihlas just tuolta vasemmalta puolen :angelic:

Testasitko ovista? Huomasin itse kuinka paljon rauhallisemmin jaksoi odottaa testaamiseen, kun ovis oli tiedossa eikä tarvinnut arpoa mikä päivä ovis tapahtui ja mikähän dpo mahtaa olla:pompus:

Toi ylianalysointi on niin tuttua kaikki pienetkin jutut liittää mahdolliseen raskauteen. En tiie millä sais estettyä moisen yliajattelun:laughing001 Nyt taas en uskonu raskaustestin näyttävän mitään, kun ei ollut yhtään samoja oireita viime kierron kanssa. Ainoa huomattava asia on muutaman päivän jatkunut väsymys ja saamattomuus sekä rintojen muutokset

Pikaomanapa koska hyvin wtf fiilis. Kävin äsken vessassa ja pyyhkiessä hento vaaleanpunainen läikkä paperissa. No testasin paperilla vähän sisempää (pliis toivottavasti en ole ainoa joka näin tekee:grin) ja sieltä tuli ihan reippaasti tosi vaaleanpunaisen sekaista valkkaria. Onks mulla nyt joku tulehdus vai mitä hittoa :nailbiting:

Pikaomanapa koska hyvin wtf fiilis. Kävin äsken vessassa ja pyyhkiessä hento vaaleanpunainen läikkä paperissa. No testasin paperilla vähän sisempää (pliis toivottavasti en ole ainoa joka näin tekee:grin) ja sieltä tuli ihan reippaasti tosi vaaleanpunaisen sekaista valkkaria. Onks mulla nyt joku tulehdus vai mitä hittoa :nailbiting:
Mitkä sulla on kp? Tai dpo?
Mulla sama juttu eilen ja aiemmat viestit mun pohdinnoista ylempänä :angelic:

No sehän tässä onkin että vasta dpo3 menossa.. Luinkin noi viestit, mä sain sunnuntaina digiin hymyn eli sulla olis dpot pari päivää mua edellä.. Kamalan piinaavaa tämmönen, oon nyt paniikissa et mul on joku vikana :grin

No sehän tässä onkin että vasta dpo3 menossa.. Luinkin noi viestit, mä sain sunnuntaina digiin hymyn eli sulla olis dpot pari päivää mua edellä.. Kamalan piinaavaa tämmönen, oon nyt paniikissa et mul on joku vikana :grin

Samoissa mennään. :) Mulla on dpo 3 myös. Mulla ei oo kyllä vielä mitään tuollaisia vuotoja, mutta kyllähän tuo vähän sellaiseen kiinnittymisvuotoon vihjailisi. :happy: Aina välillä tuntuu sellanen ikävä ns. muljaus tuolla alamahassa ja nivusissa kokoajan ihmejomo päällä. :wacky:

Takaisin