Raskaaksi 2021

Toinenkin räikeän positiivinen ovisplussa tehty ja miehenkin viettelin jo :king Ajoitus on ainakin siis nappi, nyt toivotaan vaan että kaikki muukin sujuu:sign17

Hmm tulin töistä kotiin ja katsoin testiä uudelleen ja kyllä mun mielestä selkee viiva on :angelic: Toivottavasti siellä olis tyyppi joka pysyy matkassa.. Kp30/32.. Laitan kuvan vielä..
Onnea Suva! :hug007

omaanapaa, dpo2 ja testit tilattu valmiiksi :grin Tilasin kotitestiltä Sofin liuskoja ja sit niitä ultimate(?) puikkoja. Ja viime kierrosta jäi se apteekin ultra. Ehkä niillä pärjää :grin Onko kellään kokemuksia jakaa noista sofeista?
:grin:grin:grin

Mulla on noita sofin liuskatestejä ollut (10miu) ja niillä sai kyllä vesilintua heittää :grin Ei siis millään meinannut saada näkyvää viivaa esiin. Jopa RFSU 25 miu testiin piirtyi nopeammin haamu kuin noihin sofin one step liuskoihin. Mut olihan ne halpoja :rolleyes:

Hassua että tunsin kivut oikealla puolella mutta nyt kipuaa vasen selkeästi... voikohan olla heijastuskipu ku kyllä kai se veritippa vv seassa oviksesta johtui koska laskin et muutoin olis dpo5 jos eka ovisplus lasketaan (tummempi kuin kontrolli) ja seukki tosiaan oli sit yhtä tumma . Testasin koska halusin nähdä miten ne toimii ku en oo niitä oikein käyttänyt. Olisi ehkä varmin se digitaalinen hommata? Nyt jotku apteekin omat. Eka viiva liki olematon ja sit vahvistui ja testi viiva tummempi ja toinen sit siitä myöhemmin eli kp16. Ja se kyl sopii ton veritipan kanssa yksiin. Tuskin olis kiinnittyminenkään tässä kierron vaiheessa joten mielenkiinnolla odotan mahdollisia oireita.

Nännit oli eka kipeet mut nyt ei enää oikeen

Vähän omaanapaa:
Mulla oli jotenkin tosi erikoinen kierto oviksen tienoilla. Munisten kasvukipuja tuntui jo monena päivänä ennen ovista ja ovis oli vähän epäselkeä ajankohdaltaan. Oletan että se tapahtui su-ma yöllä, tai myöhään su illalla. En oo varma. Oon aina ollut hankala tunnistamaan vasurin oviksia enkä yleensä edes niitä tunne. Oikeella tunnen kyllä selvästi. No enihuu.
Nyt on siis dpo 2 ja luulen että tunnen näitä oviksen jälkeisiä juttuja vieläkin. Mulla siis rakkula kasvoi heti siinä kohdun takana kun mulla on kuulemma vinot munasarjat. Onks se ihan normaalia että tuntee monta päivää oviksesta kaikenlaisia pieniä särkyjä silloin tällöin? :shifty: Ois kiva jos vois jo nostaa vähän toiveitaan et ne ois raskausjomoja, koska viime tärppikierrossa tunsin tosi aikasessa vaiheessa kaikkee ihan pientä, tärpittömässä en ikinä mitään...mutta vähän pakko jarruttaa innokasta mieltään.

Ja juu, tiedän ihan hyvin ettei vielä tässä kohtaa tapahdu edes kiinnittymistä joten mitään ei voi tuntea, halusin vain oksentaa tän jonnekki.

Mulla on noita sofin liuskatestejä ollut (10miu) ja niillä sai kyllä vesilintua heittää :grin Ei siis millään meinannut saada näkyvää viivaa esiin. Jopa RFSU 25 miu testiin piirtyi nopeammin haamu kuin noihin sofin one step liuskoihin. Mut olihan ne halpoja :rolleyes:

No hitto. Noi liuskat mitä tilasin oli 25miu mut se puikko oli 10. Noo teen tieteellistä tutkimusta :grin Saatoin myös ehkä tilata pari apteq testiä vahingossa tossa hetki sitten :angelic::hilarious:

omaanapaa, dpo2 ja testit tilattu valmiiksi :grin Tilasin kotitestiltä Sofin liuskoja ja sit niitä ultimate(?) puikkoja. Ja viime kierrosta jäi se apteekin ultra. Ehkä niillä pärjää :grin Onko kellään kokemuksia jakaa noista sofeista?

Mulla on ollut Sofin testejä. Niissä oli välillä viivan paikkaa, välillä ei. Raskaus kuitenkin näkyi sitten punaisena, erotti kyllä ihan hyvin niistä aiemmista hailuroista. Että kaiketi mulla toimi ihan jees.

Ja paljon onnea plussista, joita täällä onkin nyt tullut kiitettävästi! Toivotaan, että kaikilla pysyy tyypit kyydissä :happy:

Kerro ihmeessä tarinasi :happy119:Heartpink
Kotiin pääsin siis tänään ... Jännittää kamalasti, miten tässä käy.

Joo eli menkat oli ollu myöhässä mut en rtestiin mitään viivoja saanu, joten oletin vaan stressistä johtuvan.
Sit alkoi alavatsa kipu joka oli niin kova et valvoin yhden yön, ja aamulla sain isäni tulemaan hoitamaan esikoista ja veljeni vei minut päivystykseen. Siellä mittasivat et vähän lämpöä, ja hitusen crp koholla. Jonkun ajan päästä (makasin siellä verhojen takana sängyllä odottamassa) tuluvat sanomaan että rtesti on positiivinen, et minut viiään ultraan, että epäilys kohdunulkousesta. Ultralla totesivat ettei ainakaan kohdussa mitään näy. Kärräsivät osastolle, että konsultoivat päivystävää kirurgia.
Kivut siinä sitten alkoi väistyä sängyllä maatessa. Hoitaja tuli sanoo, kun oli jo ilta, että leikkaavat aamulla.
Miä sit pärähdin itkuun, että mitä te leikkaatte jos mitään ei oo löytyny, että en miä nyt anna itteeni avata tosta vaan. No sanoivat lopulta, että seurataan huomiseen. No seuraavana päivänä crp olikin normaali, hcg oli jotain 400-500. Kuume oli laskenut. Vointi oli parempi. Oli viikonloppu. Kirurgi teki sitten päätöksen, että tulet maanantaina naistentautienosastolle, aamulla annat ensin verikokeen että mikä on huh tilanne, että uusibtaultra ja sitten myrkyt jolla kohtu varmuudeksi tyhjennetään ja mahdollinen kohdun ulkoinen lopettaa kasvun ja kuihtuu pois.
Näin tehtiin, ma koitti ja olin ultrattavana kun lääkäri lausahti " kyllä täällä näyttäisi kohdussa alkio olevan"..... että vastaa noin 6+2. Huh oli jo useita tuhansia, kun se siis pe oli ollut sen 400-500 , lauantaina jotain 1000 ja muistelen sen olleen jotakin 7000 silloin maanantaina.
Lääkäri sanoi että soita omaan tk:een ja pyydä raskaudenkeskeytys jos se on sun toive, että kun tämä alkio onkin täällä kohdussa, niin noita tyhjennysmyrkkyjä ei voida nyt antaa, muuta kuin toisen lääkärin lähetteellä...
Ajoin sit kotiini kauheessa tunnemyrskyssä itkien ja myöhemmin ajatellen että entä jos se kirurgi olisikin minut leikannut sillon..... ei olisi minulla tuota maailman aurinkoisinta tyttöä nyt

Mulle tuo tuli täysin puskista, mutta kaikki kävi sitten parhain päin, vaikka tyttöni yksin oonkin kasvattanut.

Toivon niin, että sinullakin siellä olisi kaikki hyvin ja raskaus jatkuu ♡
Ja tosiaan joskus se hcg vaan nousee hitaasti :)

Muokattu viimeksi:
heipsan! oon pitäny vähän taukoa taas ja tänne onkin parissa viikossa tullut hurja määrä viestiä! täytyy perehtyä, että mitä teille kuuluu :)!

on; en oo tässä kierrossa tikuttanu ovista, ihan oman mielenrauhan takia MUTTA kuitenkin alitajunnassa pyörii lapsentekoasiat..
näin mun hyvää kaverii tossa pari päivää sit ja se läpsäs sit heti naaman etee ultrakuvan ja meikähän sitten kävikin itkemään. olihan se sit pakko kertoa mistä moinen reaktio mut onneks hän ymmärsi, koska heilläkin miehensä kanssa ollut vaikeuksia saada ensimmäinen lapsi, kävivät hoidoissa jne. tää toinen sit vaa tulla tupsahti. iloinen tietysti olen heidän puolesta mut ottaa silti aika koville:sorry:
jotenkin sitä laskee päiviä, että ois toukokuu, kun meille on sillon tulossa lähete sinne naistenpolille. tietysti toivon et ennen sitä tulis raskaaksi mut ei sitä nyt uskalla liikoja toivoa :sorry:

Heippa kaikki! Kirjoittelin välillä tuolla 2020 -ryhmässä ja nyt vihdoin ajattelin pompata tänne. Olen yrittänyt seurailla teidän kirjoittelua, mutta en aina ihan pysy tahdissa mukana. :hilarious: Ollaan siis alle 30v pariskunta ja nyt alkamassa yk5, jos olen tulkinnut kierrot oikein. Mulla on siis semmoinen tilanne että epillerien lopettamisen jälkeen vuodot on muuttuneet niukoista niukemmiksi, enkä oikein tiedä pitäisikö tästä vuotojen niukkuudesta jo käydä jollekin puhumassa.. Viime kierto oli ennätykselliset 44 päivää ja nytkin tulee vaan ihan muutamia tippoja vuotoa. Tähän kiertoon otan ekan kerran käyttöön ovulaatiotestit ja toivon että niissä jotain näkyy. :smiley-angelic001 Tsemppejä kaikille omiin tilanteisiin! :3some

Joo eli menkat oli ollu myöhässä mut en rtestiin mitään viivoja saanu, joten oletin vaan stressistä johtuvan.
Sit alkoi alavatsa kipu joka oli niin kova et valvoin yhden yön, ja aamulla sain isäni tulemaan hoitamaan esikoista ja veljeni vei minut päivystykseen. Siellä mittasivat et vähän lämpöä, ja hitusen crp koholla. Jonkun ajan päästä (makasin siellä verhojen takana sängyllä odottamassa) tuluvat sanomaan että rtesti on positiivinen, et minut viiään ultraan, että epäilys kohdunulkousesta. Ultralla totesivat ettei ainakaan kohdussa mitään näy. Kärräsivät osastolle, että konsultoivat päivystävää kirurgia.
Kivut siinä sitten alkoi väistyä sängyllä maatessa. Hoitaja tuli sanoo, kun oli jo ilta, että leikkaavat aamulla.
Miä sit pärähdin itkuun, että mitä te leikkaatte jos mitään ei oo löytyny, että en miä nyt anna itteeni avata tosta vaan. No sanoivat lopulta, että seurataan huomiseen. No seuraavana päivänä crp olikin normaali, hcg oli jotain 400-500. Kuume oli laskenut. Vointi oli parempi. Oli viikonloppu. Kirurgi teki sitten päätöksen, että tulet maanantaina naistentautienosastolle, aamulla annat ensin verikokeen että mikä on huh tilanne, että uusibtaultra ja sitten myrkyt jolla kohtu varmuudeksi tyhjennetään ja mahdollinen kohdun ulkoinen lopettaa kasvun ja kuihtuu pois.
Näin tehtiin, ma koitti ja olin ultrattavana kun lääkäri lausahti " kyllä täällä näyttäisi kohdussa alkio olevan"..... että vastaa noin 6+2. Huh oli jo useita tuhansia, kun se siis pe oli ollut sen 400-500 , lauantaina jotain 1000 ja muistelen sen olleen jotakin 7000 silloin maanantaina.
Lääkäri sanoi että soita omaan tk:een ja pyydä raskaudenkeskeytys jos se on sun toive, että kun tämä alkio onkin täällä kohdussa, niin noita tyhjennysmyrkkyjä ei voida nyt antaa, muuta kuin toisen lääkärin lähetteellä...
Ajoin sit kotiini kauheessa tunnemyrskyssä itkien ja myöhemmin ajatellen että entä jos se kirurgi olisikin minut leikannut sillon..... ei olisi minulla tuota maailman aurinkoisinta tyttöä nyt

Mulle tuo tuli täysin puskista, mutta kaikki kävi sitten parhain päin, vaikka tyttöni yksin oonkin kasvattanut.

Toivon niin, että sinullakin siellä olisi kaikki hyvin ja raskaus jatkuu ♡
Ja tosiaan joskus se hcg vaan nousee hitaasti :)

Oi ihana onnellinen loppu sun tapauksessa <3 mulla hcg oli tänää vasta 110, mutta onhan siinä toivoa että vielä nousee. Toivottavasti tälläkin stoorilla on iloinen loppu :) tulevat päivät näyttää.

oi ihanaa miten täällä jo ollut plussia parin viikon sisäänb!! toivotaan meille kaikille kunnon plussa tuulta nyt :cheers:Heartpink

Hei teille, mahtuuko mukaan? Yk monta kierähti käyntiin sunnuntaina ja pettymys sen mukainen:sad001 Kierukka irrotettiin 1/20, testi+ kesäkuussa ja pari viikkoa myöhemmin meni kesken. En tiiä joko pittää toivo heittää, kun ikää on jo 38, vaan kova lapsen kaipuu olisi. Omia ja miehen omia lapsia on kyllä
, nuorin jo esikoulu-iässä. Yhteisiä lapsia ei ole, vielä:smiley-ashamed008

Mulla nyt kp16 ja muutama päivä oviksesta. Eilen alko kans flunssaoireet, nenä tukossa, vilunväristyksiä ja lämmöt asteen verran koholla. Lisäks tänään ei oo ruoka maistunut, päätä särkee ja oksettaa ja huimaa. Nyt ei kyllä jaksais mitään vatsatautia tms :depressed: Aika usein tulee kans oviksen jälkeen nuo flunssaoireet. Viel täytys muutamia päiviä malttaa ennen testailua, vaikka toisaalta ei vieläkään oo sellanen tunne et olis onnistanut:confused:

Plaah, mulla on nyt aamuisin ollut vatsa sekaisin eilen ja tänään ja vaikka koitan olla rauhallisin mielin niin väkisinkin tulee ajateltua että liittyisiköhän mihinkään :grin Vaikka toki ei liity muuhun kuin siihen että oon muutenkin herkkävatsainen :hilarious: Alavatsajomot alkoi myös tänään, viime kierrossa ne jatkui pitkään oviksen jälkeen. Nyt ollut kyllä muuten kivutonta nuo pari päivää, eilen nippaili muutaman kerran peräjälkeen niin että joutui vähän hengitystä muuttamaan. Kohta nokka kohti hierojaa, tunnin aika ja mun selkä on aivan rikki. Tietenkin myös toiveikkaasti ajattelen että se jeesais mahdollista kiinnittymistä kun kroppa pääsee rentoutumaan :grin:grin

Toivottavasti lakritsa teillä olisi myös onnellinen loppu! :love7

Mulla jomottelut on poissa. Illalla tuli vessapaperia ihan haaleanvaaleanpunaista kerran. Nyt aamulla ei oo tullu. Alakerta tuntuu märältä, mutta ei vuoda vv tai mitään muutakaan. Ja ihan ok olo :pompus: outo kierto kertakaikkiaan:angelic:

Täällä aamulla rinnat näytti turvonneilta ja on ollut semmoset et huomaan niiden olemassa olon. Pientä vatsajomoa. Hitsi ärsyttää mennä huomenna verikokeisiin....jos näyttää nollaa:sad001 mut toisaalta voi olla kyllä liian aikasta et näkyisi edes veressä jos oisin raskautunut.

Täällä aamulla rinnat näytti turvonneilta ja on ollut semmoset et huomaan niiden olemassa olon. Pientä vatsajomoa. Hitsi ärsyttää mennä huomenna verikokeisiin....jos näyttää nollaa:sad001 mut toisaalta voi olla kyllä liian aikasta et näkyisi edes veressä jos oisin raskautunut.

Milloin muuten pitäisi verikokeessa alkaa näkyä, jos on raskaana? Tsemppiä ja toivotaan että ois tärpännyt :Heartred

Takaisin