Raskaaksi 2021

D08A68C3-37E8-46BB-AAA0-3D8DBC804E65.jpeg
Pakko vielä laittaa tämä! En oo koskaan saanut pregcheckiin viivaa, ja nyt vasta dpo 8. Niin innostunut:smiley-bounce013

Muokattu viimeksi:
Mulla antanut tuollaista viivanpaikkaa kaks viime kiertoa. Jos vahvistuu sulla, nii plussa.

No ompa ikävää, jos noin selkeää viivanpaikkaa näyttänyt.. Mä en oo tosiaan pregcheckiin saanut koskaan viivanpaikkoja taikka haamuja, viime kierrossakin kemiallisessa ihan planco, kun herkempi testi haamuili. Sain myös haamun herkempään clearbluehen samalla.
1690A153-B396-4284-8130-C9386D6E9009.jpeg

Kuulumisia tänne taas sairaalasta: tänään hcg oli 110 ja kohdun limakalvolla näkyi pienenpieni jyvä. :Heartred Lääkäri oli sitä mieltä, että kyseessä voi olla myös kohdun sisäinen alkuvaiheessa oleva raskaus. Perjantaina hcg mitataan verestä uudelleen ja viikon päästä pe uusi ultra. Nyt vain toivon että tuo jyvänen olisi sitä mitä luullaan!!! :Heartbigred Vielä ei kuitenkaan uskalla juhlia, sillä kohdun ulkoinenkin on edelleen mahdollinen.
Oih! Oispa ihanaa jos pieni olisi oikeessa paikassa! Ootko yhä sairaalassa vai pääsitkö pois?

Kuulumisia tänne taas sairaalasta: tänään hcg oli 110 ja kohdun limakalvolla näkyi pienenpieni jyvä. :Heartred Lääkäri oli sitä mieltä, että kyseessä voi olla myös kohdun sisäinen alkuvaiheessa oleva raskaus. Perjantaina hcg mitataan verestä uudelleen ja viikon päästä pe uusi ultra. Nyt vain toivon että tuo jyvänen olisi sitä mitä luullaan!!! :Heartbigred Vielä ei kuitenkaan uskalla juhlia, sillä kohdun ulkoinenkin on edelleen mahdollinen.
Mulle kävi vähän samanlailla kuopuksen kohdalla.. voin kertoa tarinan jos kiinnostaa, minun oletettu kohdunulkoinen täyttää kohta 7vuotta ♡

Pahoittelut jo etukäteen kuvaspämmistä, täällä dpo 8 ja pregcheck haamuilee:smiley-ashamed005

Aamun ekasta ja tokasta pissasta testatut, näänkö ihan omiani.. Tietysti laatu huononee, kun tänne laittaa.

Kyllä niissä jotain näkyy! Toivottavasti vahvistuu!

Omaa napaa:

Ei jestas mikä NÄNNISÄRKY XD
Ei oo ikinä ollu tällästä, ettei pysty edes liivejä pitämään... Kauheeta oli töissäki olla ku oli niin epämukavaa :"D
Kaikki hipaisutki tuntuu tosi epämiellyttäviltä

Hmm tulin töistä kotiin ja katsoin testiä uudelleen ja kyllä mun mielestä selkee viiva on :angelic: Toivottavasti siellä olis tyyppi joka pysyy matkassa.. Kp30/32.. Laitan kuvan vielä..

Liitteet

• IMG_20210120_155506.jpg
    IMG_20210120_155506.jpg
    12.9 KB · Katsottu: 221
Hienoa Suva!!

Tein testin kun tulin töistä ja on ollut outoo jomotusta kohdun seudulla tänään. Mä en tiedä varmaksi mikä dpo mutta jos lasketaan siitä voimakkaimmasta ovisplussasta niin vasta dpo 6 ja jos tasavahvoista viivoista niin joko 7 tai 8....mutta pc näky heti testiajalla haamun haamu joka oli valoa vasten punertava. Mutta kuivuttua näkyy niiiiin hennosti että ajattelin jättää kuvaamatta ja odotella josko se vahvistuisi. Pe mulla on veritesti vielä ja jos se olis täysi nolla niin sit tuo ei ollut kuin törkee viivanpaikka. Viimeksi siis arvo 1.1 enää....jos olis edes vähän noussut niin tietäs et siellä tapahtuu. Toki voi olla ettei vielä edes veres näkyisi jos tää oli vaan viivanpaikka ja olis liian aikasta.

Täällä yksi ilmoittautuu mukaan eli ikää 30 ja eka haaveissa. Tjottailua nyt kun taustalla pari km...

Nyt kp18 kun kirjoitan ja ovistestit plussaa tai tasavahvaa pari kertaa eli eka jo kp10 ja toinen sit kp16 ja eilen tuli vv seassa tippa verta. Talletukset kyl meni mönkään ku vasta eilen illalla ja sit sitä ennen 3 päivää taukoa. Joten seuraan ny oireita vaan..

Eli dpo1 nyt ilmeisesti ja lämmöt noussut, kylmän väreitä ja lentsu mikä ny iski heti ennen ovista. Oikea puoli oli kipee ja kyljet eilen et tais tulla. Mulla se käy nii nopee et taitaa mennä ohi siksi.

Nännit vähän arat eipä liiemmin ja melko kuivaa. Sylkeä erittynyt viime päivinä reilusti ja ikenet kovilla oli tos oviksen tienoilla.

Toki tikutus uutta ja BBT myös mut oli noussut kyl jo.

Toivottavasti mahtuu joukkoon kuumeilemaan :)

Täällä yksi ilmoittautuu mukaan eli ikää 30 ja eka haaveissa. Tjottailua nyt kun taustalla pari km...

Nyt kp18 kun kirjoitan ja ovistestit plussaa tai tasavahvaa pari kertaa eli eka jo kp10 ja toinen sit kp16 ja eilen tuli vv seassa tippa verta. Talletukset kyl meni mönkään ku vasta eilen illalla ja sit sitä ennen 3 päivää taukoa. Joten seuraan ny oireita vaan..

Eli dpo1 nyt ilmeisesti ja lämmöt noussut, kylmän väreitä ja lentsu mikä ny iski heti ennen ovista. Oikea puoli oli kipee ja kyljet eilen et tais tulla. Mulla se käy nii nopee et taitaa mennä ohi siksi.

Nännit vähän arat eipä liiemmin ja melko kuivaa. Sylkeä erittynyt viime päivinä reilusti ja ikenet kovilla oli tos oviksen tienoilla.

Toki tikutus uutta ja BBT myös mut oli noussut kyl jo.

Toivottavasti mahtuu joukkoon kuumeilemaan :)

Tervetuloa, toivotaan pikaista plussaa! :happy:

Täällä ollut myös tänään hassuja jomotuksia kohdun alueella, mutta tänään voi olla mitä tahansa dpo6-dpo3 väliltä, niin tuskin ihan näin aikaisin tuntuisi mitään raskauteen liittyvää :joyful: Vielä pitää odotella jonkun aikaa ennen kun tietää paremmin..

Niin käytössä miehellä l-arginiini, maca ja joku muukin tämmönen hieno fertility juttu miehille ja itsellä greippimehu kp1-ovis.

Mitään se kummempaa ei oo eikä haluta. Syön monipuolisesti ja vähähiilarista sekä treenaan ok määrän. Itse käytän kaikki B ryhmän vitamiinit, B12 erikseen ja sit D ja Q10.

Dpo12, pakko oli heti tehdä testi kun postissa saapuivat. Annoin toki lämmetä niiden eka. Täysin blanko :sour: menkkojen pitäis alkaa vasta sunnuntaina mut tuskin se lopputulosta muuttaa, ovis oli sillo ku oli ja kyllähän se plussa jo näkyis.

ON - edelleen menkkajomoja. Ja närästystä. Paineen tunnetta alavatsalla. Välillä jomotus menee ja sit tulee taas takas. Outoa on :pompus::wideyed:

Muokattu viimeksi:
Takaisin