epiglottis
Satasella mukana keskusteluissa
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
View attachment 98586 Pakko vielä laittaa tämä! En oo koskaan saanut pregcheckiin viivaa, ja nyt vasta dpo 8. Niin innostunut
Mulla antanut tuollaista viivanpaikkaa kaks viime kiertoa. Jos vahvistuu sulla, nii plussa.Pahoittelut jo etukäteen kuvaspämmistä, täällä dpo 8 ja pregcheck haamuilee
Aamun ekasta ja tokasta pissasta testatut, näänkö ihan omiani.. Tietysti laatu huononee, kun tänne laittaa.
Mulla antanut tuollaista viivanpaikkaa kaks viime kiertoa. Jos vahvistuu sulla, nii plussa.
Oih! Oispa ihanaa jos pieni olisi oikeessa paikassa! Ootko yhä sairaalassa vai pääsitkö pois?Kuulumisia tänne taas sairaalasta: tänään hcg oli 110 ja kohdun limakalvolla näkyi pienenpieni jyvä. Lääkäri oli sitä mieltä, että kyseessä voi olla myös kohdun sisäinen alkuvaiheessa oleva raskaus. Perjantaina hcg mitataan verestä uudelleen ja viikon päästä pe uusi ultra. Nyt vain toivon että tuo jyvänen olisi sitä mitä luullaan!!! Vielä ei kuitenkaan uskalla juhlia, sillä kohdun ulkoinenkin on edelleen mahdollinen.
Mulle kävi vähän samanlailla kuopuksen kohdalla.. voin kertoa tarinan jos kiinnostaa, minun oletettu kohdunulkoinen täyttää kohta 7vuotta ♡Kuulumisia tänne taas sairaalasta: tänään hcg oli 110 ja kohdun limakalvolla näkyi pienenpieni jyvä. Lääkäri oli sitä mieltä, että kyseessä voi olla myös kohdun sisäinen alkuvaiheessa oleva raskaus. Perjantaina hcg mitataan verestä uudelleen ja viikon päästä pe uusi ultra. Nyt vain toivon että tuo jyvänen olisi sitä mitä luullaan!!! Vielä ei kuitenkaan uskalla juhlia, sillä kohdun ulkoinenkin on edelleen mahdollinen.
Pahoittelut jo etukäteen kuvaspämmistä, täällä dpo 8 ja pregcheck haamuilee
Aamun ekasta ja tokasta pissasta testatut, näänkö ihan omiani.. Tietysti laatu huononee, kun tänne laittaa.
Täällä yksi ilmoittautuu mukaan eli ikää 30 ja eka haaveissa. Tjottailua nyt kun taustalla pari km...
Nyt kp18 kun kirjoitan ja ovistestit plussaa tai tasavahvaa pari kertaa eli eka jo kp10 ja toinen sit kp16 ja eilen tuli vv seassa tippa verta. Talletukset kyl meni mönkään ku vasta eilen illalla ja sit sitä ennen 3 päivää taukoa. Joten seuraan ny oireita vaan..
Eli dpo1 nyt ilmeisesti ja lämmöt noussut, kylmän väreitä ja lentsu mikä ny iski heti ennen ovista. Oikea puoli oli kipee ja kyljet eilen et tais tulla. Mulla se käy nii nopee et taitaa mennä ohi siksi.
Nännit vähän arat eipä liiemmin ja melko kuivaa. Sylkeä erittynyt viime päivinä reilusti ja ikenet kovilla oli tos oviksen tienoilla.
Toki tikutus uutta ja BBT myös mut oli noussut kyl jo.
Toivottavasti mahtuu joukkoon kuumeilemaan :)
Kiitos, näin toivomme. Jospa se nopeasti tulisi.Tervetuloa, toivotaan pikaista plussaa!