Raskaaksi 2021

ON mulle on tullu viivasokeus eli en enää erota onko vahvistunut.. Kuvassa ylempi edellis illalta ja alempi nyt aamulla ja mun silmään ei mitään eroa...
on tuo selvästi vahvistunut! Mutta peräkkäisinä päivinä se on ihan normaalia vaikkei vahvistuiskaan kun HCG tuplaantuu noin parin päivän välein, eli selkeämmät erot saa kun testaa joka toinen päivä. :) Mutta mun silmään on vahvistunut!

Tänään Dpo 6 ja oireina juilinta sekä oikea munis kipuilee. Tukkoisuutta taas... Huomaatteko muuten nuhan oireita aina luteaalivaiheessa? Tuntuu et aina ovulaation jälkeen on nuhainen tai tukkoinen sekä kurkkua karhii. Ahdistavaa koska korona :banghead::hilarious: Toki vastustuskyky alenee jotta mahdollinen kiinnittyminen tapahtuisi eikä kroppa hylkisi hedelmöitynyttä munasolua :bookworm:
Joo mulla kans. aina oviksen jälkeen alkaa tukkoinen kausi, aamulla (ja yölläkin) menee herkästi nenä tukkoon mutta muuten ei oo mitään flunssaoireita.

Mä veikkaan että tänään on dpo1-2 ja eilen talleteltiin vielä varuiksi, nyt voi kyl pitää kunnon tauon siitäkin puuhasta :laughing002 eilen aloitin terot taas, kun olin lähes varma et ovis on ohi. lämmöt nousi tänään vaan himppasen, mutta ne on olleetkin hitaammat viime aikoina. sit piinailemaan vaan :nailbiting: odotan menkkoja alkavaks viimeistään helmikuun alussa.

Otin tämmöisen kokeiluun. Macaa on seassa ja pelkän vedenkin kanssa tosi hyvää :bookworm: Haju ei imartele.

Liitteet

• 2F225587-4488-476D-8893-C05826AB797C.jpeg
    2F225587-4488-476D-8893-C05826AB797C.jpeg
    37 KB · Katsottu: 145
Meillä mies lähti taas viikoksi töihin, esikoinen 9v on koko viikon etäkoulussa ja 2v on todella rankassa uhmaiässä sekä 9kk oppi kk sitten jo kävelemään, nii itellä alkaa nyt jo paukut loppua. Vähän semmonen olo, että ihan hullua haluta enempää lapsia, kun just ja just haluaa nää olemassa olevat. Eilen ja tänään kaikki kolme lasta vetäneet useampia itkupotkuraivareita. Tekis mieli itekki.

(Älkää käsittäkö väärin, oon vaan todella uupunut, rakastan lapsiani)

Tsemppiä! :Heartred näistäkin tunteista pitää minusta puhua, se ei vähennä sitä rakkautta mutta joskus on ihan ok sanoa olevansa uupunut ja jaksamisen rajoilla. Ja että ne lapset joskus väsyttää niin ettei tiedä miten seuraavaan päivään pääsee. Ne tunteet on inhimillisiä ja sallittuja. Toivottavasti pian helpottaa ja pääset jossain vaiheessa hengähtämäänkin. Onko sulla tukiverkostoa lähellä, vai ootko koko viikon yksin lasten kanssa kun mies töissä?

ON mulle on tullu viivasokeus eli en enää erota onko vahvistunut.. Kuvassa ylempi edellis illalta ja alempi nyt aamulla ja mun silmään ei mitään eroa...

Mä en vahvistumisesta osaa sanoa, mutta paremmin näkeväthän oli sitä mieltä että vahvistunut on ja toisaalta, ihan normaalia ettei heti muutosta tuu kun voi sen 1,5-2 vuorokautta kestää että hcg tuplaantuu. Eli rauhallisin mielin olisin, erottuu kuitenkin selkeästi ja jospa huomenna jo vahvempi :)

Onnea Moony! ❤️

Isot tsempit Lakritsalle❤️

ON: tänään ollut kipuilua lähes koko päivän. Ovis ripaskaa en tunnista mutta menkkoja se edeltää kylläkin. Tuntee elävänsä kun ensin alkaa menkkakivut potenssiin 10 ja sen jälkeen alkaa suolistossa kiertämään ja kipuilee. Sit vuotaa molemmista päistä. Ylevää :hilarious::hilarious:

Tänään Dpo 6 ja oireina juilinta sekä oikea munis kipuilee. Tukkoisuutta taas... Huomaatteko muuten nuhan oireita aina luteaalivaiheessa? Tuntuu et aina ovulaation jälkeen on nuhainen tai tukkoinen sekä kurkkua karhii. Ahdistavaa koska korona :banghead::hilarious: Toki vastustuskyky alenee jotta mahdollinen kiinnittyminen tapahtuisi eikä kroppa hylkisi hedelmöitynyttä munasolua :bookworm:

Täälläkin nuhan oireita, nyt dpo4. Näin korona-aikaan ei tosiaankaan kiva. :bored: Mutta tosiaan tuosta vastustuskyvyn alentumisestahan se käsittääkseni johtuu, joten ei auta kuin tarkkailla tilannetta.

Ijomeolle tsemppiä kotiin! Kyllä sitä itsekin on näin kahden lapsen kanssa hetkittäin miettinyt että oonkohan menettäny järkeni kokonaan kun arki näiden kahdenkin kanssa on välillä mitä on. Esikoisella vielä aisti- ja tunnesäätelyn ongelmaa, koulussa sujuu hyvin mutta kotona tietty purkaantuu sitten kuormitukset. Mutta muistan kyllä kuinka vihdoin kuopuksen plussasin vuoden jälkeen ja mietin alussa varsinkin että ei helvetti ei tästä tuu mitään enkä oo valmis tähän. Ja kyllä itse voin ainakin myöntää että välillä elämä on aivan perseestä mutta rakastan silti näitä ylikaiken. Näistä on kyllä mun mielestä hyväkin puhua ääneen. Mutta tsemppiä suuresti sinne!

omaanapaa, dpo2 ja testit tilattu valmiiksi :grin Tilasin kotitestiltä Sofin liuskoja ja sit niitä ultimate(?) puikkoja. Ja viime kierrosta jäi se apteekin ultra. Ehkä niillä pärjää :grin Onko kellään kokemuksia jakaa noista sofeista?

Näin niiin villejä unia viimeyönä että oksat pois ja heräilin monta kertaa. Yhdessä unessa mun työkaveri tuli töihin ja sen laukusta tipahti rfsu raskaustestipaketti ja yksi käytetty testi jota sitten tiirailin mun pomon kanssa ja siinä oli hailakka haamuviiva, juostiin sitten tän työkaverin luokse ja huudettiin ihan täysiä ”sä oot raskaana!! Tässä on haamuviiva nyt meet hakee cb digin firman kortilla” :grin:grin:grin

Tsemppiä! :Heartred näistäkin tunteista pitää minusta puhua, se ei vähennä sitä rakkautta mutta joskus on ihan ok sanoa olevansa uupunut ja jaksamisen rajoilla. Ja että ne lapset joskus väsyttää niin ettei tiedä miten seuraavaan päivään pääsee. Ne tunteet on inhimillisiä ja sallittuja. Toivottavasti pian helpottaa ja pääset jossain vaiheessa hengähtämäänkin. Onko sulla tukiverkostoa lähellä, vai ootko koko viikon yksin lasten kanssa kun mies töissä?
Saan mie normaalisti apua tänne kotiin, mutta nyt tosiaan esikoisella karanteeni altistumisen vuoksi. Koko luokka oli altistunut ja siksi etäkoulu.
Karanteeni koskee vain esikoista, mutta tarkoittaa sitä, että meillä ei saa käydä vieraita.
Mut kyllä tää tästä. Kiitos tsempeistä.
Nyt on taas uusi päivä ja toivottavasti keksitään jotain kivaa. Jos tuo uhmaikäinenki innostuis jostain muusta kuin ein hokemisesta.

2veelle odotetaan päivähoitopaikkaa tähän keväälle ja varmaan tuo 9kuinen menee myös päivähoitoon ennenkuin neljäs syntyy. Jos nyt koskaan tärppää. Hoidossa olisivat 2-3pv viikossa.

Kuulumisia tänne taas sairaalasta: tänään hcg oli 110 ja kohdun limakalvolla näkyi pienenpieni jyvä. <3 Lääkäri oli sitä mieltä, että kyseessä voi olla myös kohdun sisäinen alkuvaiheessa oleva raskaus. Perjantaina hcg mitataan verestä uudelleen ja viikon päästä pe uusi ultra. Nyt vain toivon että tuo jyvänen olisi sitä mitä luullaan!!! :Heartbigred Vielä ei kuitenkaan uskalla juhlia, sillä kohdun ulkoinenkin on edelleen mahdollinen.

Kuulumisia tänne taas sairaalasta: tänään hcg oli 110 ja kohdun limakalvolla näkyi pienenpieni jyvä. :Heartred Lääkäri oli sitä mieltä, että kyseessä voi olla myös kohdun sisäinen alkuvaiheessa oleva raskaus. Perjantaina hcg mitataan verestä uudelleen ja viikon päästä pe uusi ultra. Nyt vain toivon että tuo jyvänen olisi sitä mitä luullaan!!! :Heartbigred Vielä ei kuitenkaan uskalla juhlia, sillä kohdun ulkoinenkin on edelleen mahdollinen.
Ihanaa että toivoa on! Nyt on kaikki sormet ja varpaat ristissä, että jyvä olisi oikeassa paikassa :smiley-angelic001

Kuulumisia tänne taas sairaalasta: tänään hcg oli 110 ja kohdun limakalvolla näkyi pienenpieni jyvä. :Heartred Lääkäri oli sitä mieltä, että kyseessä voi olla myös kohdun sisäinen alkuvaiheessa oleva raskaus. Perjantaina hcg mitataan verestä uudelleen ja viikon päästä pe uusi ultra. Nyt vain toivon että tuo jyvänen olisi sitä mitä luullaan!!! :Heartbigred Vielä ei kuitenkaan uskalla juhlia, sillä kohdun ulkoinenkin on edelleen mahdollinen.

Ihana kuulla hyviä uutisia!:Heartred Pidetään peukkuja:smiley-angelic003

Pahoittelut jo etukäteen kuvaspämmistä, täällä dpo 8 ja pregcheck haamuilee:smiley-ashamed005

Aamun ekasta ja tokasta pissasta testatut, näänkö ihan omiani.. Tietysti laatu huononee, kun tänne laittaa.

Liitteet

• ACA23612-FB7E-4E81-87E0-8CB82DBB67D0.jpeg
    ACA23612-FB7E-4E81-87E0-8CB82DBB67D0.jpeg
    20.2 KB · Katsottu: 201
  • 42F18761-537C-429C-85A8-14656D8F3037.jpeg
    42F18761-537C-429C-85A8-14656D8F3037.jpeg
    27.7 KB · Katsottu: 205
Muokattu viimeksi:

Onpa kiva kuulla että nyt on toivoa myös kohdun sisäiseen raskauden alkuun ! Toivottavasti olisi sitä :Heartred

Vavec hyvä uni sulla laughing6

Mä en vahvistumisesta osaa sanoa, mutta paremmin näkeväthän oli sitä mieltä että vahvistunut on ja toisaalta, ihan normaalia ettei heti muutosta tuu kun voi sen 1,5-2 vuorokautta kestää että hcg tuplaantuu. Eli rauhallisin mielin olisin, erottuu kuitenkin selkeästi ja jospa huomenna jo vahvempi :)
Hyvin sanottu, olen samaa mieltä :Heartpink

Ja sitten päivän omanapa: Mä olin jo heittämässä kirvestä kaivoon tämän kierron osalta, mutta katsokaapa kuin hieno ovisplussa!! :hello2 Limatkin saapui. Eikä kyllä yhtään liian aikaisin, sillä eletään jo kp21.. kierto ollut sen 31 päivää eli luteaalivaihe parhaimmillaankin olisi vain noin 9 päivää jos se munasolu sieltä huomenna ottaa lähdön :confused1 Mutta TULIHAN SE SIELTÄ PERHANA!
20210120_115309.jpg

Epiglottis, kyllä nyt näyttää että siellä vauveli kyydissä olis. Haalea plussa selvästi näkyy:)

Lakritsa: toivotaan että hcg nousee tarpeeksi ja kyseessä olisi kohdunsisäinen raskaus!!:angelic:

Täällä ei ihmeempää....en ole nyt varma mitkä dpot on kun oli tuo kohdunulkoinen niin vähän hämärät oli nuo ovishommat...
Kai sitä vois testata tästä päivästä eteenpäin joka päivä jos jotain alkas näkyy:shifty: Tuskimpa vaa...

Vähän on alavatta jomotusta...vähän kun lievää menkka tai kasvukivun tuntuista kohdun alueella.

Takaisin