Raskaaksi 2021

Lakritsa: voi ei...mulla oli juuri ulkoinen munanjohtimessa. Se että menkat myöhässö yli 2 viikkoa ja hcg vain 80 niin kielii ulkoisesta. Mulla oli hcg melki 500 kun menkat myöhässä 1.5 viikkoa. Ellet ole hedelmöittynyt niin että ovis ollut tosi myöhään ja viikkoja tosi vähä vasta et hcg vielä niin alhanen.

Jos sulla kierto sellainen ettet oikeen tiedä mis mennään niin mahdollista on et raskaus on oikeassa paikassa ja olet niin alussa vielä. Toivotaan et kohtuun ilmestyykin raskauspussi ja alkio jne!

Lakritsa: Voimia ja tsemppiä ❤️

Moony: Onnittelut ❤️

Täällä odotellaan ovista viikonvaihteeseen / ens viikon alkuun. Väsyttää tuhottomasti ja mahaa (ja muutenkin etuvarustusta) turvottaa valtavasti yhä edelleen eli eipä ole viimepäivinä jaksanut kauheasti yritystä miettiä. Mies oletettavasti kiinni töissä taas ainakin loppuviikon, mut kattellaan josko se ovis välillä tulis.

On sairaalasta:
Menkat nyt 18 pvää myöhässä. Viime viikolla tein negatiivisen testin. Noh, tänään aamulla alkoi särkeä alamaha ja munasarjoja niin että olin haljeta. Oli pakko lähteä päivystykseen. Siellä ultra sisäisesti ja diagnoosi puhjennut kysta munasarjassa. Menin kotiin ja kivut hellitti. Sitten soitettiin että hcg verikokeessa yli 80, että tulepas takaisin. Nyt sit kotitestikin plussa. Nyt siis epäillään kohdunulkoista raskautta ja oon yön yli tarkkailussa. Se "kysta" saattoikin olla alkio. Huomenna uusia labroja ja kokeita. PELOTTAA!
Toivotaan et ois vaan kysta mikä on puhjennut ja alkio ois oikeessa paikassa. Paljon tsemppiä! :smiley-angelic001

Täällä pää on haljeta! Sattuu iha törkeästi päähän! Ikinä oo sattunu tällee. Ja tää on ollu eilen ja tais olla toissapäivänäki! Mikä juttu :confused004
Ja se on sellast aaltoilevaa enemmänki. Ja samaan aikaa olo et menkat alkais ku alavatsas jomottaa hennosti

Nyt on sitten plussakierto,näin mä olen päättänyt :wink:playful:
Elikäs kaikki keinot käyttöön mitkä edesauttaa raskautumista. Mitäs kaikkea onkaan?
Mun esikoinen sai alkunsa helposti eli ekalla kierrolla,ja samoin muut raskaudet,sekä kuopuskin tuli heti.
Mutta olin 18v ja kuopusta yrittäessä 23v. Nyt ikää kohta 38v mutta en enää halua ajatella iän olevan esteenä.
Luin että kahvia saisi juoda vain kupin päivässä jos haluu hedelmöittyä. Mä juon 5 kuppia aamuisin. :shy:
Vihreä tee auttaa hedelmöitymiseen ,tämän testasin esikoisesta ja tepsi,sekä laitoin jalat ylös seinälle(en muista kauanko pidin?). Mitään muuta jippoa en tehnyt ja ovista en edes tiennyt milloin oli.
Edellämainitun lisäksi gelee royale kapselit, niistä ontäällä oma ketjukin.

On sairaalasta:
Menkat nyt 18 pvää myöhässä. Viime viikolla tein negatiivisen testin. Noh, tänään aamulla alkoi särkeä alamaha ja munasarjoja niin että olin haljeta. Oli pakko lähteä päivystykseen. Siellä ultra sisäisesti ja diagnoosi puhjennut kysta munasarjassa. Menin kotiin ja kivut hellitti. Sitten soitettiin että hcg verikokeessa yli 80, että tulepas takaisin. Nyt sit kotitestikin plussa. Nyt siis epäillään kohdunulkoista raskautta ja oon yön yli tarkkailussa. Se "kysta" saattoikin olla alkio. Huomenna uusia labroja ja kokeita. PELOTTAA!
Tsemppiä! :shy::Heartred

Aika todella pieni todennäköisyys siihen on, että alkio löytyisikö oikeasta paikasta... mutta huomenna se selviää :sad001 eniten pelottaa että joutuu leikkaukseen ja lähtee koko munanjohdin... Mutta yritän olla ajattelematta sitä vaihtoehtoa.

Voimia :Heartred
Tämä ei lohduta, mut jos niin käy, niin plussaan riittää yksikin toimiva johdin. Mä yritin silloin ajatella, että joskus se oma vointi on kaikista tärkein, että saat itsesi pelastettua, vaikka se toinen johdin lähtisikin. Toivottavasti siihen ei tarvitse joutua :Heartred

On sairaalasta:
Tsemppiä ihan hurjasti ja voimia :Heartred
Mulla itsellä on vaan yksi munasarja käytössä ja sillä jo kaksi elävää lasta saanut aikaan joten jos pahin skenaario toteutuu nii ei kuitenkaan ole peli menetetty

Avena tässä yhteen uutiseen linkki :) toivottavasti toimii
https://www.iltalehti.fi/elamanvoima/a/a14867b3-6c8b-404a-99a5-b631cd7167b5

Lakritsalle tsempit!:Heartred

Huoh, olin ajatellut että päivät menisi nopsaa kun olisi vasta sunnuntaina ollut viikon ensimmäinen vapaapäivä mutta lapset päättikin tulla kipeiksi eikä saada niille hoitajaa niin jäin sitten ite kotiin, aivan liikaa aikaa pyöriä vauvafoorumeilla :grin No ei auta, punaviinilasin kanssa sohvalle ja potkin puolison kauppaan hakemaan suklaata ja jatkan tuota edellisen 2020 ketjun lukemista :angelic:

On sairaalasta:

Voi ei, tsemppiä, toivotaan ettei kovin huonoja uutisia tule :Heartred

Pahoittelut! Onko vuoto ihan normaalia vai runsaampaa/niukempaa? Jollakinhan tulee vuotoja raskaudesta huolimatta. Tee uusi testi jonkun ajan kuluttua ja katso näyttääkö yhä raskautta vai hiipunut. Niin saat varmuuden.

Nyt vasta tulin takas foorumille nuiden kuukautisten alettua :oops: piti vähän huilua ja saada muuta ajateltavaan. Joo oli se runsaampaa, kivut kovempia ja kesti vähän normaalia kauemmin vuoto, 5vrk.

Kiitos kaikille paljon tsempeistä:smiley-angelic003 ja kommenteista, oli ihana lukea niitä!:smiley-angelic003

Samaa mitä hyvin @Noaidi sanoit, niin sanoi mun mieskin; onpahan nyt huomattu, että keho toimii :Heartpink
Nyt vain uuteen kiertoon hyvillä mielin. Kyllä meitä vielä onnistaa :Heartred

On sairaalasta:

Tsemppiä paljon!!

Avena tässä yhteen uutiseen linkki :) toivottavasti toimii
https://www.iltalehti.fi/elamanvoima/a/a14867b3-6c8b-404a-99a5-b631cd7167b5

Lakritsalle tsempit!:Heartred

Huoh, olin ajatellut että päivät menisi nopsaa kun olisi vasta sunnuntaina ollut viikon ensimmäinen vapaapäivä mutta lapset päättikin tulla kipeiksi eikä saada niille hoitajaa niin jäin sitten ite kotiin, aivan liikaa aikaa pyöriä vauvafoorumeilla :grin No ei auta, punaviinilasin kanssa sohvalle ja potkin puolison kauppaan hakemaan suklaata ja jatkan tuota edellisen 2020 ketjun lukemista :angelic:
Multa heti kiellettiin punaviini kun alko piinapäivät, kade :joyful::grin

Meillä mies lähti taas viikoksi töihin, esikoinen 9v on koko viikon etäkoulussa ja 2v on todella rankassa uhmaiässä sekä 9kk oppi kk sitten jo kävelemään, nii itellä alkaa nyt jo paukut loppua. Vähän semmonen olo, että ihan hullua haluta enempää lapsia, kun just ja just haluaa nää olemassa olevat. Eilen ja tänään kaikki kolme lasta vetäneet useampia itkupotkuraivareita. Tekis mieli itekki.

(Älkää käsittäkö väärin, oon vaan todella uupunut, rakastan lapsiani)

Onnea Moony! ❤️

Isot tsempit Lakritsalle❤️

ON: tänään ollut kipuilua lähes koko päivän. Ovis ripaskaa en tunnista mutta menkkoja se edeltää kylläkin. Tuntee elävänsä kun ensin alkaa menkkakivut potenssiin 10 ja sen jälkeen alkaa suolistossa kiertämään ja kipuilee. Sit vuotaa molemmista päistä. Ylevää :hilarious::hilarious:

Tänään Dpo 6 ja oireina juilinta sekä oikea munis kipuilee. Tukkoisuutta taas... Huomaatteko muuten nuhan oireita aina luteaalivaiheessa? Tuntuu et aina ovulaation jälkeen on nuhainen tai tukkoinen sekä kurkkua karhii. Ahdistavaa koska korona :banghead::hilarious: Toki vastustuskyky alenee jotta mahdollinen kiinnittyminen tapahtuisi eikä kroppa hylkisi hedelmöitynyttä munasolua :bookworm:

Tänään Dpo 6 ja oireina juilinta sekä oikea munis kipuilee. Tukkoisuutta taas... Huomaatteko muuten nuhan oireita aina luteaalivaiheessa? Tuntuu et aina ovulaation jälkeen on nuhainen tai tukkoinen sekä kurkkua karhii. Ahdistavaa koska korona :banghead::hilarious: Toki vastustuskyky alenee jotta mahdollinen kiinnittyminen tapahtuisi eikä kroppa hylkisi hedelmöitynyttä munasolua :bookworm:

Joo! Musta tuntuu, että oon aina jotenkin tukossa varsinkin aamuisin. Nenä on ihan tukossa ja kurkussa tuntuu pala. Antaa päivän aikana periksi kunnes taas seuraavana aamuna sama juttu. Tätä jatkuu aina menkkoihin asti, yleensä dpo2 alkaen:bookworm:

Mistä tuli mieleen, että nyt tuntuu juurikin että olis flunssa kun nenä ihan tukossa ja kurkku karhea:hilarious: Ennustin o+ maanantaille, joten ainakin täsmäisi.

Meillä mies lähti taas viikoksi töihin, esikoinen 9v on koko viikon etäkoulussa ja 2v on todella rankassa uhmaiässä sekä 9kk oppi kk sitten jo kävelemään, nii itellä alkaa nyt jo paukut loppua. Vähän semmonen olo, että ihan hullua haluta enempää lapsia, kun just ja just haluaa nää olemassa olevat. Eilen ja tänään kaikki kolme lasta vetäneet useampia itkupotkuraivareita. Tekis mieli itekki.

(Älkää käsittäkö väärin, oon vaan todella uupunut, rakastan lapsiani)

Voi ei tsemppiä sulle sinne kotiin :Heartpink kyllä toisinaan itselläkin paukut meinaa kotona loppua, kun lapset on vielä pieniä ja molemmilla kamala uhma. Joten tiedän mitä saatat tarkoittaa :greet025 lapset on maailman kauheimpia uhmapyllyjä ja silti niin rakkaita ettei sitä edes voi sanoilla käsittää. Nyt kun itellä raskaustesti näyttää positiivista ja menkat myöhässä ni mietin että mikäköhän hulluus iskenyt että haluttiin kolme lasta pienellä ikäerolla mutta :p

ON mulle on tullu viivasokeus eli en enää erota onko vahvistunut.. Kuvassa ylempi edellis illalta ja alempi nyt aamulla ja mun silmään ei mitään eroa...

Liitteet

• Polish_20210120_074310205.jpg
    Polish_20210120_074310205.jpg
    17.5 KB · Katsottu: 219
Takaisin