Raskaaksi 2021

Niin paljon onnea moonylle!!! Ihanaa:love7 Paljon vauvaliimaa, tarrasukkia ja ihan mitä vaan että pysyy kyydissä :grin:Heartred

Ihanaa, täällähän on plussattu! Onnea Moony!

Ja suvan testissä nään kyllä jotain, toivottavasti vahvistuu :Heartred

vielä pitäisi yli viikko malttaa että voi itse testata :hilarious:

Nyt on sitten plussakierto,näin mä olen päättänyt :wink:playful:
Elikäs kaikki keinot käyttöön mitkä edesauttaa raskautumista. Mitäs kaikkea onkaan?
Mun esikoinen sai alkunsa helposti eli ekalla kierrolla,ja samoin muut raskaudet,sekä kuopuskin tuli heti.
Mutta olin 18v ja kuopusta yrittäessä 23v. Nyt ikää kohta 38v mutta en enää halua ajatella iän olevan esteenä.
Luin että kahvia saisi juoda vain kupin päivässä jos haluu hedelmöittyä. Mä juon 5 kuppia aamuisin. :shy:
Vihreä tee auttaa hedelmöitymiseen ,tämän testasin esikoisesta ja tepsi,sekä laitoin jalat ylös seinälle(en muista kauanko pidin?). Mitään muuta jippoa en tehnyt ja ovista en edes tiennyt milloin oli.

Elikäs kaikki keinot käyttöön mitkä edesauttaa raskautumista. Mitäs kaikkea onkaan?
Mun esikoinen sai alkunsa helposti eli ekalla kierrolla,ja samoin muut raskaudet,sekä kuopuskin tuli heti.
Mutta olin 18v ja kuopusta yrittäessä 23v. Nyt ikää kohta 38v mutta en enää halua ajatella iän olevan esteenä.
Luin että kahvia saisi juoda vain kupin päivässä jos haluu hedelmöittyä. Mä juon 5 kuppia aamuisin. :shy:
Vihreä tee auttaa hedelmöitymiseen ,tämän testasin esikoisesta ja tepsi,sekä laitoin jalat ylös seinälle(en muista kauanko pidin?). Mitään muuta jippoa en tehnyt ja ovista en edes tiennyt milloin oli.

Mä oon lukenut että lasi punaviiniä päivässä ovulaation jälkeen auttaisi raskautumaan, tiedä sitten kuinka paikkansapitävää se on. Mutta itse kokeilen nyt :grin Sekä kuukuppia jotkut käyttää kikkakolmosena.

Mä oon lukenut että lasi punaviiniä päivässä ovulaation jälkeen auttaisi raskautumaan, tiedä sitten kuinka paikkansapitävää se on. Mutta itse kokeilen nyt :grin Sekä kuukuppia jotkut käyttää kikkakolmosena.
En juo alkoholia,varsinkaan(!) punaviiniä,hyiiii. Mutta tuo kuukuppi-kikka kuulostaa hyvältä. Mulla on sellainen,tarvitsee siis keittää valmiiksi jos vaikka kokeilisi...Mitä sillä edesautetaan,ja kauanko sitä pidetään seksin jälkeen ja hetikö se laitetaan?Tiedätkö?

Moony, onnea ja kaikki vauvatökötit mukaan!!!!

Kikkakolmosia: greippimehua ovikseen asti, maca-jauhe sen mukaan mitä kykenee syömään (megayök!!!!), punaviiniä oviksen jälkeen. Niin ja seksiä ei kantsi unohtaa...

Dpo 0-2. Lopetin tasavahvoihin viivoihin ovistestailut, mut o-ripsa ja jomot puhuu dpo 0:n puolesta. Peittoja on tuuletettu joka käänteessä, joten nyt vaan jännätään!

Oon lukenut muutamasta tutkimuksesta et runsas lohen syönti saattais edistää raskaaksi tuloa. Ja jossain tutkimuksessa oli todettu kalanmaksaöljyn käytön parantavan miesten siemennesteen laatua. Itse en oikein luota mihinkään vippaskonsteihin, eikä nytkään oo käytössä mitään, mut esikoista yrittäessä raskauduin siinä kierrossa, jonka aikana söin poikkeuksellisen paljon lohta. Syön siis muutenkin aika paljon kalaa, mut tuolloin oli koko ajan himo siihen:think005 Saattaa kyllä olla ihan puhdasta sattumaa:cat:

Onnea moonylle!! :Heartred

ON: kuinkahan paljon gynen arvio voi heittää, kun se torstaina sanoi että ovis olis viikonlopun aikana :think005 nimittäin lämmöt on vielä alhaalla ja tänään tuli ihan megalimat. ne voi tosin olla just poistumassakin kropasta, monesti on ollu oviksen jälkeen limoja vielä päivän kaks. ja joskus lämpöjen nousussakin kesti pidempään kuin se vuorokausi. no, jos jaksais niin vois tänään vielä varmistella, kun sunnuntaina oli viimeset tallettelut. saa nähdä innostuuko mies vielä :laughing002 nyt ei jaksa ressaa!

Mikä ehkäisy sulla oli käytössä? Voi kestää kauankin ehkäisyn lopetuksesta että hormonitoiminta normalisoituu.

Minipillerit, ennen sitä oli kapseli.. kerkesin pillereit syömää 1,5kk... ja nyt tosiaan lauantaista lähtien on ollut menkkajomotust mitä ennen ei oo ollu

Kiitos superisti jokaiselle! :Heartred:Heartred

Suvalla mun mielestä kyllä selkeä viiva jo, varovaiset onnittelut, toivottavasti vahvistuu :Heartred mikä dpo sulla olikaan?:)

Mulla tuntunut koko päivän vihlaisuja kohdussa, ei mitään pahoja mutta tuntuu. Muistan esikoisesta samat, soitin sillon neuvolaankin kun ei tiennyt mikä on normaalia. Kieltämättä jännittää, eikä oikein usko todeksi.:rolleyes: Koitan olla rauhallisin mielin ja testi kun oli ihan selkeä en myöskään aijo enempää testailla. Soittelen neuvolaan torstaina. :rolleyes:

Kiitos superisti jokaiselle! :Heartred:Heartred

Suvalla mun mielestä kyllä selkeä viiva jo, varovaiset onnittelut, toivottavasti vahvistuu :Heartred mikä dpo sulla olikaan?:)

Mulla tuntunut koko päivän vihlaisuja kohdussa, ei mitään pahoja mutta tuntuu. Muistan esikoisesta samat, soitin sillon neuvolaankin kun ei tiennyt mikä on normaalia. Kieltämättä jännittää, eikä oikein usko todeksi.:rolleyes: Koitan olla rauhallisin mielin ja testi kun oli ihan selkeä en myöskään aijo enempää testailla. Soittelen neuvolaan torstaina. :rolleyes:

Mikäs kp sulla nyt oli?

Minipillerit, ennen sitä oli kapseli.. kerkesin pillereit syömää 1,5kk... ja nyt tosiaan lauantaista lähtien on ollut menkkajomotust mitä ennen ei oo ollu

Okei. Voi tosiaan hetki mennä että kroppa alkaa toimimaan ns normaalisti.

On sairaalasta:
Menkat nyt 18 pvää myöhässä. Viime viikolla tein negatiivisen testin. Noh, tänään aamulla alkoi särkeä alamaha ja munasarjoja niin että olin haljeta. Oli pakko lähteä päivystykseen. Siellä ultra sisäisesti ja diagnoosi puhjennut kysta munasarjassa. Menin kotiin ja kivut hellitti. Sitten soitettiin että hcg verikokeessa yli 80, että tulepas takaisin. Nyt sit kotitestikin plussa. Nyt siis epäillään kohdunulkoista raskautta ja oon yön yli tarkkailussa. Se "kysta" saattoikin olla alkio. Huomenna uusia labroja ja kokeita. PELOTTAA!

Liitteet

• IMG_20210119_150853.jpg
    IMG_20210119_150853.jpg
    8.1 KB · Katsottu: 225
On sairaalasta:
Menkat nyt 18 pvää myöhässä. Viime viikolla tein negatiivisen testin. Noh, tänään aamulla alkoi särkeä alamaha ja munasarjoja niin että olin haljeta. Oli pakko lähteä päivystykseen. Siellä ultra sisäisesti ja diagnoosi puhjennut kysta munasarjassa. Menin kotiin ja kivut hellitti. Sitten soitettiin että hcg verikokeessa yli 80, että tulepas takaisin. Nyt sit kotitestikin plussa. Nyt siis epäillään kohdunulkoista raskautta ja oon yön yli tarkkailussa. Se "kysta" saattoikin olla alkio. Huomenna uusia labroja ja kokeita. PELOTTAA!

Tsemppiä paljon! Voiko olla mahdollista että siellä olisi alkio ihan oikeassa paikassa?

On sairaalasta:
Paljon tsemppiä!! :hilarious:

Aika todella pieni todennäköisyys siihen on, että alkio löytyisikö oikeasta paikasta... mutta huomenna se selviää :sad001 eniten pelottaa että joutuu leikkaukseen ja lähtee koko munanjohdin... Mutta yritän olla ajattelematta sitä vaihtoehtoa.

Lakritsa, voi ei toivotaan että kaikki menisi hyvin. Voimia selvittelyihin! :(

Moonylle onnea! :king

Takaisin