Raskaaksi 2021

Oiiii elämä onnea!!!!!
Kiitos ! :love7

Nyt kun vaan pysyisi kyydissä:oops: uskon kyllä et viimeksi johtui siitä kun kovat hormonit ollu käytössä eikä menkkoja ehtinyt tulla joten ehkei ollut otollista kiinnittyä kunnolla, ja sillon se eka ovis oli tosi myöhään, olisko ollut kp22. Joten nyt kun yhdet kunnon kuukautiset ollu ja ovis kp 10. :smiley-angelic001

Onnittelut Moony :gen014 ja Suvalle vahvistumista, olis kyllä törkeä viivanpaikka jos se on! Toivotaan että pian tulee vahvistus ja voi onnitella :wink

Voiko ovis tulla aiemmin, kuin lh huippu tulee?
Oon ymmälläni tän menkkajomon takia. Sitä nyt on koko ajan. Ja välillä vihloo munasarjoja. Mielestäni aiemmin ei tämmöstä oireita ole tullu.
Mut oletettu ovis ois ollu lauantaina, niin voiko tämmöstä olla jo nyt :wideyed:
En kyllä usko raskautumiseen :pompus:

Moikkkulimoi!

Täällä 24v ja esikoinen toiveissa. Ehkäisy on jätetty tammikuun 4.pv pois. Kp14/27-?. Flo’n mukaan keskimääräinen kierron pituus 25pv, en osaa tarkkaan sanoa, kun ollut tosiaan kierto 11-35 flo’n mukaa. :grin Must tuntuu että ovis oli ehkä la-su.. nyt eilen ja tänään ollut iltaisin pahoinvointia, mistä se johtuu?

Mikä ehkäisy sulla oli käytössä? Voi kestää kauankin ehkäisyn lopetuksesta että hormonitoiminta normalisoituu.

Oon ymmälläni tän menkkajomon takia. Sitä nyt on koko ajan. Ja välillä vihloo munasarjoja. Mielestäni aiemmin ei tämmöstä oireita ole tullu.
Mut oletettu ovis ois ollu lauantaina, niin voiko tämmöstä olla jo nyt :wideyed:
Ei voi, koska se LH-huippu on se mikä aiheuttaa ovulaation tapahtumisen (luteinisoiva hormoni viimeistelee munasolun kypsymisen ja aiheuttaa irtoamisen). Mut mulla on ollu ihan sama homma, että aika moiset jomottelut ollut jo pari päivää ja varsinkin eilen (kp19) ihan tosi kipeä illalla, mut niin vaan opk edelleen ihan nega. :arghh:

:smiley-bounce016Oo onnea moony mahtava plussa!!

mää lankesin testaamaan heräkällä testillä ja pelkkää tyhjää täynnä ja kuviteltuja kipuja, tietenki. Mulle tulee aina nii tyhmä olo ku testaa ennnen menkkojen alkua, et mitä nyt oikee kuvittelin. Nonii ja sit takas elämään ilman turhia testaamisia ennenki menkat ois oikeesti myöhässä.

Ei voi, koska se LH-huippu on se mikä aiheuttaa ovulaation tapahtumisen (luteinisoiva hormoni viimeistelee munasolun kypsymisen ja aiheuttaa irtoamisen). Mut mulla on ollu ihan sama homma, että aika moiset jomottelut ollut jo pari päivää ja varsinkin eilen (kp19) ihan tosi kipeä illalla, mut niin vaan opk edelleen ihan nega. :arghh:

No tätä mä ajattelinkin. Voihan se olla, et sen kemiallisen jälkeen hormonitoiminta hyrrää hullunlailla ja koko viime viikon ovistuntemukset tuntu jotenkin kovilta. Ja nyt kuulostelee itseään jotenkin tarkemmin. Mut ei tämmöstä oo ollu ku ehkä paria päivää ennen menkkoja. Joten outoa :wideyed:
Mä oon aina tosi pessimistinen, mut nyt herää epäilyksen peikkolaughing7

Haluan kuulla lisää tästä ovisripulista:grin
Mulla meni nimittäin su (oletettu ovispäivä) maha rippelle mut en osannut yhdistää et voisi liittyä ovikseen. Yleensä on vaan kipuja oikealla puolella mut nyt kun ehkä on vasemman vuoro niin ei ollut kipua...
Haha :grin useimmissa kierroissa mulla ovista edeltävinä päivinä menee maha ihan kuralle. kerran, pari tyhjenee ihan kunnolla. ja sit ei oo taas mitään ongelmaa. nyt on kyllä ollu pari kiertoa ilman tätä oiretta, mikä ei varsinaisesti haittaa :laughing021

Ja nyt oon eilen ja tänään huomannu, kun oon töissä kassalla, niin just alavatsa osuu tohon kassaan ja tuntuu inhottavalle :smiley-angelic006

Moony onnea ja tarrasukkia :love017
Suvalla selkeä haamu, toivottavasti vahvistuu!!

Jos nuo epämääräiset ja uudet kivut epäilyttävät, niin aina kannattaa poiketa gynellä. Itsellä munasarjojen vihlontaa ja jomottelua aiheutti kystat.

Takaisin