Oiiii elämä onnea!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos !Oiiii elämä onnea!!!!!
Paljon onnea!!!
Moikkkulimoi!
Täällä 24v ja esikoinen toiveissa. Ehkäisy on jätetty tammikuun 4.pv pois. Kp14/27-?. Flo’n mukaan keskimääräinen kierron pituus 25pv, en osaa tarkkaan sanoa, kun ollut tosiaan kierto 11-35 flo’n mukaa. Must tuntuu että ovis oli ehkä la-su.. nyt eilen ja tänään ollut iltaisin pahoinvointia, mistä se johtuu?
Ei voi, koska se LH-huippu on se mikä aiheuttaa ovulaation tapahtumisen (luteinisoiva hormoni viimeistelee munasolun kypsymisen ja aiheuttaa irtoamisen). Mut mulla on ollu ihan sama homma, että aika moiset jomottelut ollut jo pari päivää ja varsinkin eilen (kp19) ihan tosi kipeä illalla, mut niin vaan opk edelleen ihan nega. :arghh:Voiko ovis tulla aiemmin, kuin lh huippu tulee?
Oon ymmälläni tän menkkajomon takia. Sitä nyt on koko ajan. Ja välillä vihloo munasarjoja. Mielestäni aiemmin ei tämmöstä oireita ole tullu.
Mut oletettu ovis ois ollu lauantaina, niin voiko tämmöstä olla jo nyt
En kyllä usko raskautumiseen
Ei voi, koska se LH-huippu on se mikä aiheuttaa ovulaation tapahtumisen (luteinisoiva hormoni viimeistelee munasolun kypsymisen ja aiheuttaa irtoamisen). Mut mulla on ollu ihan sama homma, että aika moiset jomottelut ollut jo pari päivää ja varsinkin eilen (kp19) ihan tosi kipeä illalla, mut niin vaan opk edelleen ihan nega. :arghh:
Haha useimmissa kierroissa mulla ovista edeltävinä päivinä menee maha ihan kuralle. kerran, pari tyhjenee ihan kunnolla. ja sit ei oo taas mitään ongelmaa. nyt on kyllä ollu pari kiertoa ilman tätä oiretta, mikä ei varsinaisesti haittaaHaluan kuulla lisää tästä ovisripulista
Mulla meni nimittäin su (oletettu ovispäivä) maha rippelle mut en osannut yhdistää et voisi liittyä ovikseen. Yleensä on vaan kipuja oikealla puolella mut nyt kun ehkä on vasemman vuoro niin ei ollut kipua...
Voiko ovis tulla aiemmin, kuin lh huippu tulee?
Oon ymmälläni tän menkkajomon takia. Sitä nyt on koko ajan. Ja välillä vihloo munasarjoja. Mielestäni aiemmin ei tämmöstä oireita ole tullu.
Mut oletettu ovis ois ollu lauantaina, niin voiko tämmöstä olla jo nyt
En kyllä usko raskautumiseen