Raskaaksi 2021

Moikkkulimoi!

Täällä 24v ja esikoinen toiveissa. Ehkäisy on jätetty tammikuun 4.pv pois. Kp14/27-?. Flo’n mukaan keskimääräinen kierron pituus 25pv, en osaa tarkkaan sanoa, kun ollut tosiaan kierto 11-35 flo’n mukaa. :grin Must tuntuu että ovis oli ehkä la-su.. nyt eilen ja tänään ollut iltaisin pahoinvointia, mistä se johtuu?

Nyt lähdettiin täälläkin piinaviikoille! Dpo0 siis tänään, katsotaan kuinka pitkälle jaksan ennen testailuja. :joyful:

Jee joku samalla dpo päivillä mun kanssa! :grin Mä koitan olla mahdollisimman pitkään ennen testailuja, mutta itseni tuntien oon tikuttamassa dpo9 eli jaksan päivän pidempään kuin viimeksi :grin

Moikkkulimoi!

Täällä 24v ja esikoinen toiveissa. Ehkäisy on jätetty tammikuun 4.pv pois. Kp14/27-?. Flo’n mukaan keskimääräinen kierron pituus 25pv, en osaa tarkkaan sanoa, kun ollut tosiaan kierto 11-35 flo’n mukaa. :grin Must tuntuu että ovis oli ehkä la-su.. nyt eilen ja tänään ollut iltaisin pahoinvointia, mistä se johtuu?

Mulla on välillä oviksen aikoihin pahoinvointia, viime kierrossa oli ennen ovista toosi pahat olot. Nyt ollu lievempää kuvotusta :)

Kp19 ja huomaa, kuinka alkaa kierron loppupäätä kohti olla enempi mielessä raskautuminen/plussaamistoive :grin Ei kuitenkaan liikaa, tänään just kerkesin pohtia miten ihanaa aikaa tää on nyt kun stressi on poissa ja pystyy raskaaksi tulemisen toiveen pitämään ns taustalla. Vaikka talletteluja onkin joka 2pv, ne menee pitkälti mielihalujen mukaan :headphone:

Jee joku samalla dpo päivillä mun kanssa! :grin Mä koitan olla mahdollisimman pitkään ennen testailuja, mutta itseni tuntien oon tikuttamassa dpo9 eli jaksan päivän pidempään kuin viimeksi :grin
Jep täysin sama, jos dpo 9 kestän niin oon jo pidemmälle jaksanut kuin viimeksi :p

Kp19 ja huomaa, kuinka alkaa kierron loppupäätä kohti olla enempi mielessä raskautuminen/plussaamistoive :grin Ei kuitenkaan liikaa, tänään just kerkesin pohtia miten ihanaa aikaa tää on nyt kun stressi on poissa ja pystyy raskaaksi tulemisen toiveen pitämään ns taustalla. Vaikka talletteluja onkin joka 2pv, ne menee pitkälti mielihalujen mukaan :headphone:
Musta tuntuu, että alkaa olla vähän liiankin kova stressi, kun tää on eka kierto ja eka kerta kun tikutan ovista. Jos se ovis nyt vaan tapahtuisi, niin pääsis piinaileen. Musta tuntuu että stressaan nyt enempi sitä ovista, kuin ite raskautumista :banghead: Veikkaan, että seuraava kierto on jo henkisesti helpompi, kun vaan tietää, mitä kropassa tapahtuu. Onneks meilläkin tallettelut onnistuneet joka toinen päivä ihan paineettomasti ja "spontaanisti" :cat:

Nuorena äidiksi Monesko yrityskuukausi sulla on? Mulla paineita kun ei vakiokumppania,vaan sellainen ns.fwb- suhde,hän tietää että ei ole ehkäisyä ja mä haluan lapsen. [QUOTEE]
Nuorena äidiksi Monesko yrityskuukausi sulla on? Mulla paineita kun ei vakiokumppania,vaan sellainen ns.fwb- suhde,hän tietää että ei ole ehkäisyä ja mä haluan lapsen.

Enää en luota Pregcheckiinkään...Perhana millaisen viivanpaikan sain äsken kun testasin huvikseni kun teki niin paljon mieli...Katsokaas tätä viivanpaikkaa;
View attachment 98523

Ja tein myös Ultran,jotta näette kun moni on kysellyt onko niissä viivanpaikkaa..Mä sain myös siihen väriä.
View attachment 98517
Huonot kuvanlaadut taas,anteeksi siitä.

Täällä on.. odotas.. 4kk. :) ei kovi paljoa siis mut oletan et kroppa on hidas toipuu.
Toki taas on menkkamaista outoa jomotusta jota ei voi edes selittää mut niin on ennenkin nyt ollut ilmna raskautta et.. tiedä sit :think005

Meillä samat päivät :rolleyes: mulla tänään dpo 12. Tarkoitus olisi jaksaa tiistaille testaamatta... sillon vois testata. Oireita ei ole muita kun rinnat tuntuu aroilla ja semmonen ”pakottava” tunne, välillä tuntemuksia jossain tuolla kohdussa, mutta ei suurempia... Elättelen toiveita plussasta, mutta viimeksi oli niin varma tunne siitä ja nega oli kuitenkin, joten...:sad001 mulla viime kierto oli kyllä 32 päivää ja vasta kp22...
Tsemppiä piinailuun:happy:

Eli saadaan yhdessä jännittää, tsemppiä sinne kans:happy:

Joo miulla kans vähä pakottava tunne mut tosi vähäistä. Ja sit itellä sama et oli jotenkin semmonen fiilis et on raskaana mut en ollut ku kierto veny monella päivällä :meh:

Mutta jos sit huomenna aamusta testaa, ni jos se jotain näyttäis:)

Täälläkin taitaa vasta tänään olla dpo0, tai sillä ainakin lasken, joten piinailijoita riittää :) kovat kivut ollu tänään. Huomiseks odotan ainakin jonkinlaista lämmönnousua.

Tänään dpo 6 ja alavatsalla kipuilua ja pulputusta. Limaa myös tullut runsaammin, toivottavasti kiinnittymistä:happy093

Täällä samanlaista eilen ja tänään. Menossa oletettavasti dpo5.

Muuten tuosta useammasta ovulaatiosta! On hyvin mahdollista, että useampi munasolu irtoaa kierron aikana. Meillä suvussa paljon kaksosia ja nimenomaan epäidenttisiä eli hedelmöittyneet kahdesta eri munasolusta. Mulla on kaksoisveli ja olen saanut myös epäidenttiset kaksoset. Heillä oli 3pv eroa ultrissa :troll::hilarious:

Moikkkulimoi!

Myös hormonitoiminnan muutokset/heittelyt tekee toisille pahoinvointia. Voi siis sopia tuohon pillerien lopetukseen myös. :)

ON ihan huolella nyt...
Näiden apteekin ultrien ohjeissa lukee että tuloksen saa 3min.. Niin miten kauan niissä on tulkinnan varaa? 5min? 10min? No mulla alkoi 3min kohdalla näkyä viiva mutta tausta oli niin punanainen vielä joten ei saanut selkeää kuvaa mutta 5min kohdalla siinä on jo selkeä viiva.. En tiedä näkyykö väri mut sitä koitin saada kuvaan.. Sain siis eilen tähän haamun värillä ja mun mielestä tää on vahvempi jo.. Laitan kuvat eilisestä ja tästä auki ja kiinni kp 28/32 tänään on dpo ei hajua Muoks lisäsin tän päiväisestä vielä yksinään kuvan

Liitteet

• Polish_20210118_222452279.jpg
    Polish_20210118_222452279.jpg
    22.2 KB · Katsottu: 186
  • Polish_20210118_222859960.jpg
    Polish_20210118_222859960.jpg
    19.9 KB · Katsottu: 176
  • IMG_20210118_223745.jpg
    IMG_20210118_223745.jpg
    10.7 KB · Katsottu: 182
Muokattu viimeksi:
ON ihan huolella nyt...
Näiden apteekin ultrien ohjeissa lukee että tuloksen saa 3min.. Niin miten kauan niissä on tulkinnan varaa? 5min? 10min? No mulla alkoi 3min kohdalla näkyä viiva mutta tausta oli niin punanainen vielä joten ei saanut selkeää kuvaa mutta 5min kohdalla siinä on jo selkeä viiva.. En tiedä näkyykö väri mut sitä koitin saada kuvaan.. Sain siis eilen tähän haamun värillä ja mun mielestä tää on vahvempi jo.. Laitan kuvat eilisestä ja tästä auki ja kiinni kp 28/32 tänään on dpo ei hajua

Toi alempi on kyllä jo selkeä punertava haamu, tai haamu ja haamu! Mulla ei noista sen kummempia kokemuksia ole kun viime kierrossa tein kolme (:grin:grin) ja yhteen sain tosi näkyvän viivanpaikan ja puolisokin sitä katteli et ehkä skidisti punersi, mutta kaks muuta oli ihan selvät negat. Kaivoin roskakorista kuvatkin eikä se mun näkyvä viivanpaikka ollut edes noin vahva kuin sulla toi ylempi haaleampi. Onks sulla muita testejä? Näyttää kyllä aika hyvältä :angelic:.

ON ihan huolella nyt...
Näiden apteekin ultrien ohjeissa lukee että tuloksen saa 3min.. Niin miten kauan niissä on tulkinnan varaa? 5min? 10min? No mulla alkoi 3min kohdalla näkyä viiva mutta tausta oli niin punanainen vielä joten ei saanut selkeää kuvaa mutta 5min kohdalla siinä on jo selkeä viiva.. En tiedä näkyykö väri mut sitä koitin saada kuvaan.. Sain siis eilen tähän haamun värillä ja mun mielestä tää on vahvempi jo.. Laitan kuvat eilisestä ja tästä auki ja kiinni kp 28/32 tänään on dpo ei hajua Muoks lisäsin tän päiväisestä vielä yksinään kuvan

Aika törkeä viivanpaikka olis! Tekisin ylihuomenna uudestaan niin varmasti vahvempi jos plussa!

ON ihan huolella nyt...
Näyttää kyllä vahvistuneen. Toivotaan että huomenna on taas lisää väriä:p

täällä oli puhetta rintaoireista. mulla ei esikoista yrittäessä ollut mitään rintaoireita ikinä PMS:nä, mutta plussakierrossa rinnat kipeytyi paljon jo ennen plussaamista. ei siis nännit, vaan ihan rinnat sivuilta ja alta. myös kasvoivat ekan parin raskauskuukauden aikana niin että piti uusia liivit, ja paras ystävä sanoi että olisi arvannut raskauden rintavarustusta katsomalla, jos ei olisi tiennyt :hilarious:... nännien aristus alkoi vasta myöhemmin, mutta sekin oli kyllä raskausoireena. nyt sit toisen kohdalla PMS:n kuuluu pientä rintojen aristusta, tai ehkä ennemminkin sellaista sähköiskumaista tuntemusta, mutta ei niin voimakkaana että häiritsisi elämää mitenkään kummemmin.

ON: odottelin ovista (ja niin teki gynekin) viikonlopulle, mut en oo nyt ihan varma tästä o_O limat on puuttunu melkein kokonaan tässä kierrossa, eikä ovisripuliakaan ole näkyny. jomotteluja munasarjoissa on ollut, mutta useampaan otteeseen. tänään on aamulämmöt vielä alhaalla, joten veikkaan et ovis oli eilen ja ne vaan nousee hitaasti kuten usein on käynyt, tai sit ovis tapahtui vast just tänä aamuna. no, joka tapauksessa tallettelut on tehty ke, pe ja su eli niillä mennään :cat:
Haluan kuulla lisää tästä ovisripulista:grin
Mulla meni nimittäin su (oletettu ovispäivä) maha rippelle mut en osannut yhdistää et voisi liittyä ovikseen. Yleensä on vaan kipuja oikealla puolella mut nyt kun ehkä on vasemman vuoro niin ei ollut kipua...

Toi alempi on kyllä jo selkeä punertava haamu, tai haamu ja haamu! Mulla ei noista sen kummempia kokemuksia ole kun viime kierrossa tein kolme :)grin:grin) ja yhteen sain tosi näkyvän viivanpaikan ja puolisokin sitä katteli et ehkä skidisti punersi, mutta kaks muuta oli ihan selvät negat. Kaivoin roskakorista kuvatkin eikä se mun näkyvä viivanpaikka ollut edes noin vahva kuin sulla toi ylempi haaleampi. Onks sulla muita testejä? Näyttää kyllä aika hyvältä :angelic:.
Ei oo nyt muita testejä yhtään :banghead: ei ees aamuksi.. Tän siis ilta pissata otin 2,5h pidätyksellä..

Aika törkeä viivanpaikka olis! Tekisin ylihuomenna uudestaan niin varmasti vahvempi jos plussa!
Joo täytyy tehdä jollain muulla testillä vielä :angelic:

Mulla meni nimittäin su (oletettu ovispäivä) maha rippelle mut en osannut yhdistää et voisi liittyä ovikseen. Yleensä on vaan kipuja oikealla puolella mut nyt kun ehkä on vasemman vuoro niin ei ollut kipua...
Mitä haluat tietää, värin, koostumuksen, paineen jolla se lentää? :hilarious:

Ei vaan mullaki tulee aina oviksen aikaan tää ns ovisripuli, ei mahakipuja tai huonoa oloa ( tai no, oviksessa nää saa kaupan päälle) johon voisi ripulin yhdistää. Se tulee vain kerran ja aina just samaan aikaan kuin ovis. Näin siis mulla, kaikilla menee vähän omalla tavallaan :grin

Mä kärsin ovisripulista koko o+ päivän kera mahakramppien ja jatkuvan aaltoilevan pahoinvoinnin:meh::hilarious: ihan ku ois vatsapöpön saanu, sit ku o+ päivä menee ohi nii katoaa pahoinvointi ja ripuli

Takaisin