Raskaaksi 2021

Jaa nyt on outoa. Elikkäs.. Nyt olis niinku kp 6....Mulla noi ovistestit ku oli tummia ni aattelin sillee puoliks läpällä tehdä sit aamulla pc mikä jäi kaappiin ku ne menkat alkoi to.. Ne ku oli jotenki erilaiset kuitenkin ja sain olevinaan haamun sitte siihen aamulla.. Nooh aattelin et varmaan viivanpaikka vaan mut testataan vielä varuiksi ja kävin ostaa.. Illalla monen tunnin pidätyksellä ihmetyksekseni siihen piirtyy viiva heti n Min päästä kastamisesta ja on vahvempi kuin aamulla.. (RFSU LIUSKA NEGA jonka kastoin sit samaan??!) Oon nyt vähän vaa et mitä ihmettä tapahtuu tai miten nää antaa mulle tämmösiä tuloksia kierron alussa..??? Enköhän tuu siis aamulla sanoo et nega taas ku pakkohan tuo on vielä katsoa se vika pc... Jos se näyttää jostain kumman syystä jotain tämmöstä ni meen hakee digin kyllä ja sit ihmettelen et mitä hemmettiä nyt. Tossa ekassa kuvasarjassa aamun haamua ja alimpana siinä kuivuneena et ei kadonnut kuten noi viivanpaikat yleensä..

Tokassa kuvasarjassa tän illan testi ja pistän vielä erikseen kuvan siitä kuivuneena että SAATTE IHMETELLÄ MUN KANSSA ET MITÄ TÄÄ ON:Grimacing Face::Weary Cat Face::Weary Cat Face::Eyes::Eyes::Eyes:
Kävi miten kävi...... En halua yksin ihmetellä :Face With Tears Of Joy::Face With Tears Of Joy::Face With Tears Of Joy:

Muoks. Vielä aattelin et eihän se nyt VOI MENKKOJEN JÄLKEEN OLLA HAAMU mutta sitte vahvistui perkele ni mitä #€€&€#%???

kyl mä nään ihan selkeen haamun tossa iltakuvasarjassa!! :White Smiling Face:

Ei tää musta mene kyllä viivanpaikka selityksellä millään mut toki sit on kyllä virheellinen testi tms jos aamulla tyhjä tms.. Tässä vielä aamuinen vs ilta

Liitteet

• PCIMG_2021-12-21_21-20-43.JPG
    PCIMG_2021-12-21_21-20-43.JPG
    529.5 KB · Katsottu: 171
Mut mistä tässä vois olla kyse jos se pirulainen on oikia haamu :Weary Cat Face:
Kun olis nyt joko kp 38 pikaiseen laskettuna tai kp 6 :Face Without Mouth::Face Without Mouth:

kuule nyt on todella vaikea sanoa mistä on kyse!:rolling:
Ihmeellisiä asioita sattuu näköjään muillekkin eikä vaan mulle! :tears:

Ei tää musta mene kyllä viivanpaikka selityksellä millään mut toki sit on kyllä virheellinen testi tms jos aamulla tyhjä tms.. Tässä vielä aamuinen vs ilta

on tossa illan ihan selkee haamu, melkonen viivanpaikka jos tollasta näyttää kun ton näkee ihan ettei tarvi edes tihrustaa kuvaa. :Upside Down Face:

kuule nyt on todella vaikea sanoa mistä on kyse!:rolling:
Ihmeellisiä asioita sattuu näköjään muillekkin eikä vaan mulle! :tears:
No kyl nyt on kumma.. Ku eka tuli sitä vahvistuvaa viivaa ainoastaan siihen cb plus testiin ja sit alkoi menkat mut oli niukemmat ja No.. Oudot? Ja sit jos tää näyttää tämmöstä mut sit rfsu negaa joka yleensä näyttää viivanpaikkaa ku ei raskaana ja ja :tears::rolling:
Tä on kyl naurettavaaaaaa

on tossa illan ihan selkee haamu, melkonen viivanpaikka jos tollasta näyttää kun ton näkee ihan ettei tarvi edes tihrustaa kuvaa. :Upside Down Face:
Juu ihan selkeet.. Ei tarvinnu tihrustaa yhtään missään valossa.. Täysin selvä ja just et se jäi siihen eikä haalistunut poois kuten ne oletetut viivanpaikat

Me saatiin tänään siemennesteanalyysin tulos ja diagnoosi oli asthenoteratozoospermia.
Eli yhden näytteen perusteella sperman hedelmöittämiskyky arvioidaan lievästi alentuneeksi. (Siittiöiden liikkuvuus on alentunut)

Onko kellään mitään kokemusta, että mitäs nyt? En malttais odottaa huomista lääkäriaikaa, että mitä mulle sanotaan jatkoista.. Jännittää ihan hitokseen.. :loudlycrying:

Me saatiin tänään siemennesteanalyysin tulos ja diagnoosi oli asthenoteratozoospermia.
Eli yhden näytteen perusteella sperman hedelmöittämiskyky arvioidaan lievästi alentuneeksi. (Siittiöiden liikkuvuus on alentunut)

Onko kellään mitään kokemusta, että mitäs nyt? En malttais odottaa huomista lääkäriaikaa, että mitä mulle sanotaan jatkoista.. Jännittää ihan hitokseen.. :loudlycrying:

On toivoa kun on liikkuvia kuitenkin.. :folded::Two-hearts:
Niistä kaiketi pystyy hoidoilla keräämään liikkuvammat yksilöt ja inssin avulla kokeilla alkuun:red-heart:
Sana lievästi alentunut myös kuulostaa vielä ihan hyvälle :red-heart::smiling-eyes:
Mies vehnänalkioöljy ja maca kuurille mars jos ei jo ole

No kyl nyt on kumma.. Ku eka tuli sitä vahvistuvaa viivaa ainoastaan siihen cb plus testiin ja sit alkoi menkat mut oli niukemmat ja No.. Oudot? Ja sit jos tää näyttää tämmöstä mut sit rfsu negaa joka yleensä näyttää viivanpaikkaa ku ei raskaana ja ja :tears::rolling:
Tä on kyl naurettavaaaaaa

no mun ovis ihmettelyt on sitte ihan yhtä naurettavia! :tears: mä teen huomen ovis testin ja herkän r. testin. (dpo8) jos ovis ollu viimeviikolla. mä tuun sit kaikkien testienkaa tänne aamulla kans ihmettelemään jos niissä on mitään ihmettelemistä, mutta ei nää oireet kyllä ihan samat oo mitä aijemmissa oviksissa.. :tears:

on se nyt kumma että pistää mielen ihan sekasin yks ovulaatio! :tears:

Jännä aamu tiedossa :tears::folded:
Musta tuntuu et tulee ihan puhas nega mut ihmettelen edelleen silti ku tuo on selvin/selkein haamunen mitä oisin ei raskaana saanut kyllä...
Lisäksi mulla on lievää menkka jomoa mitä ei vuodon aikana ollut yhtään ja kaikkee mielenkiintoista et ihmettelen kyllä kroppaani kovasti.. Paino noussut yli kilon ku vuoto loppui ku yleensä käy päinvastoin jne yms. Kaikkee outoa siiiiiis

Pc näytti negaa ennen vuotoa. Se cb plus näytti sitä ihmeen vahvistuvaa viivaa
Pc:n haaleimmatkin haamut muuttuu kuivuessaan vielä punertavimmiksi kuin testiajalla, eikä niistä tarvi mun kokemuksen mukaan arpoa että onko väriä vai ei. Viivanpaikkahailut jää kuivuessaan värittömiksi tai katoavat kokonaan.

Tuorein kokemus mulle on sellainen, et dpo8 ei näkynyt mitään paitsi se väritön viivanpaikka ja dpo9 tuli sit haalea, mut selkeästi punertava haamu, siis pc-liuskaan. Ja se vahvistui ihan silmissä kyllä dpo10 jo, vaikka oli haalea silloinkin. Sama kokemus loppukesältä (raskaus meni kesken sit 9+).

Jos olis oikea viiva kyseessä, niin sen uskoisi vahvistuvan huomenna, pidetään peukkuja :White Smiling Face:

Pc:n haaleimmatkin haamut muuttuu kuivuessaan vielä punertavimmiksi kuin testiajalla, eikä niistä tarvi mun kokemuksen mukaan arpoa että onko väriä vai ei. Viivanpaikkahailut jää kuivuessaan värittömiksi tai katoavat kokonaan.

Tuorein kokemus mulle on sellainen, et dpo8 ei näkynyt mitään paitsi se väritön viivanpaikka ja dpo9 tuli sit haalea, mut selkeästi punertava haamu, siis pc-liuskaan. Ja se vahvistui ihan silmissä kyllä dpo10 jo, vaikka oli haalea silloinkin. Sama kokemus loppukesältä (raskaus meni kesken sit 9+).

Jos olis oikea viiva kyseessä, niin sen uskoisi vahvistuvan huomenna, pidetään peukkuja :White Smiling Face:

Onko nää teidän pc liuskat niitä herkkiä vai normeja jotka lupaa vasta 1 pv kuukautisten pois jäämisestä?

Kiitos :red-heart:
En vaa ymmärrä miten tulisi noin selvä punertva viivanpaikka joka vielä vahvistui jo tuossa välillä.. Aamuisessakin sellainen oli ja mulla tos loppu kierron just ne viivanpaikat katosi näkymättömiin kuivuessaan.. Nyt siksi myös toivo heräsi hiukan mutta siis tosi äimänä olen enkä turhan pettynyt kuitenkaan jos ei vahvistu.

Tota mietin että onko normaalia sit et se rfsu nega mut muistelen kyllä et pc antanut haamuja ennen sitä... Kai?

En kyllä arvannut että tässä ehtisi/"joutuisi" uudelleen jännäillä ennen joulua :tears::red-heart:

MUOKS. Lisäsin kuvan jonka äsken vielä nappasin :D kyllä siinä minusta ihan punertava viiva näkyy eikä tämmöstä ole edes viivanpaikkaa mulla ikinä kuivana tää testi näyttänyt

Liitteet

• IMG_20211221_225148.jpg
    IMG_20211221_225148.jpg
    245.3 KB · Katsottu: 156
Muokattu viimeksi:
Kiitos :red-heart:
En vaa ymmärrä miten tulisi noin selvä punertva viivanpaikka joka vielä vahvistui jo tuossa välillä.. Aamuisessakin sellainen oli ja mulla tos loppu kierron just ne viivanpaikat katosi näkymättömiin kuivuessaan.. Nyt siksi myös toivo heräsi hiukan mutta siis tosi äimänä olen enkä turhan pettynyt kuitenkaan jos ei vahvistu.

Tota mietin että onko normaalia sit et se rfsu nega mut muistelen kyllä et pc antanut haamuja ennen sitä... Kai?

En kyllä arvannut että tässä ehtisi/"joutuisi" uudelleen jännäillä ennen joulua :tears::red-heart:

Oliskohan ovis voinut ollakin myöhemmin? Kun jos alkuperäinen pitää paikkansa, niin luulisi näkyvän ihan kunnon viivat jo. Mutta näen kanssa jotain haamua tossa PC:ssä. Kunpa lähtisi vahvistumaan. :smiling-eyes:

Onko nää teidän pc liuskat niitä herkkiä vai normeja jotka lupaa vasta 1 pv kuukautisten pois jäämisestä?
Pc liuskat on herkkyydeltään 25, mutta todettu näyttävän haamua nopeammin kuin monet herkiksi (10) mainostetut liuskatestit. Mulla on kahdesti jäänyt haamu "kiinni" noilla pc-liuskoilla jo dpo9. Ja koska plussat on tullu hoidoilla, niin dpo-päivöt on pilkuntarkasti oikeat.

Oliskohan ovis voinut ollakin myöhemmin? Kun jos alkuperäinen pitää paikkansa, niin luulisi näkyvän ihan kunnon viivat jo. Mutta näen kanssa jotain haamua tossa PC:ssä. Kunpa lähtisi vahvistumaan. :smiling-eyes:

mä ajattelin tätä samaa! :thumbs-up:

Nämä ohjeethan on viitteellisiä ja laskettu keskimääräisten kiertojen mukaan. Ja toi 1pv kuukautisten poisjäämisestä on luultavasti ohjeistettu sillä ajatuksella, että jos testi silloin näyttää negaa, niin siihen voi luottaa, ettei hyvin todennäköisesti enää muutu positiiviseksi.

PC:t monella antaa haamuja jo aiemmin, esim. ekassa raskaudessa sain haamun jo dpo10 eli mun tapauksessa 2pv ennen menkkoja.

Oli ainakin ovis plussa silloin kp 19 aamulla ja kivut samana iltana ja siksi kova luotto oli siihen.. Mutta outoa tää on kuitenkin. Jos huomenna plussa ja hakisin digin ja näyttäisi raskaana ni soittaisin heti neuvolaan voisko päästä heti huomenna verestä katsoo hcg ni ehtisi kaiketi tulos yli huomiseksi... Ois aika pyllystä joulun pyhät osotwllauja miettiä.. Mutta saas nähä aamulla. Ei meinaisi tässä paljon uni tulla :Grimacing Face:

Takaisin