Jaa nyt on outoa. Elikkäs.. Nyt olis niinku kp 6....Mulla noi ovistestit ku oli tummia ni aattelin sillee puoliks läpällä tehdä sit aamulla pc mikä jäi kaappiin ku ne menkat alkoi to.. Ne ku oli jotenki erilaiset kuitenkin ja sain olevinaan haamun sitte siihen aamulla.. Nooh aattelin et varmaan viivanpaikka vaan mut testataan vielä varuiksi ja kävin ostaa.. Illalla monen tunnin pidätyksellä ihmetyksekseni siihen piirtyy viiva heti n Min päästä kastamisesta ja on vahvempi kuin aamulla.. (RFSU LIUSKA NEGA jonka kastoin sit samaan??!) Oon nyt vähän vaa et mitä ihmettä tapahtuu tai miten nää antaa mulle tämmösiä tuloksia kierron alussa..??? Enköhän tuu siis aamulla sanoo et nega taas ku pakkohan tuo on vielä katsoa se vika pc... Jos se näyttää jostain kumman syystä jotain tämmöstä ni meen hakee digin kyllä ja sit ihmettelen et mitä hemmettiä nyt. Tossa ekassa kuvasarjassa aamun haamua ja alimpana siinä kuivuneena et ei kadonnut kuten noi viivanpaikat yleensä..
Tokassa kuvasarjassa tän illan testi ja pistän vielä erikseen kuvan siitä kuivuneena että SAATTE IHMETELLÄ MUN KANSSA ET MITÄ TÄÄ ON
Kävi miten kävi...... En halua yksin ihmetellä
Muoks. Vielä aattelin et eihän se nyt VOI MENKKOJEN JÄLKEEN OLLA HAAMU mutta sitte vahvistui perkele ni mitä #€€&€#%???
kyl mä nään ihan selkeen haamun tossa iltakuvasarjassa!!