Raskaaksi 2021

View attachment 109305

Tossa mun kevään kierron pregcheckin ovistestit. Pari kertaa tummeni, tuolla 3. Ylhäältä oli tuoreena lähes plussa. Mut ei kuitenkaan.

Samoihin aikoihin tein rfsun testejä (näitä 1x päivässä ja pc 2x, 3 viimeistä molemmissa samaan aikaan tehty).

View attachment 109304

mulla on siis näitä one step ovis testejä, mut kyl mä katoin et tää olis ollu plussa kp 9.. nythän mua sit alkokin pelottaa et ovis ei ollukkaan oikeesti :crying-face: tässä vielä kuva tästä omasta, jota siis ajattelin plussaksi. :sad-face: IMG_20211221_081511.jpg

IMG_20211221_091906.jpg

Tosta aijemmasta hölmistyneenä tein uuden testin ja tällänen oli loppu tulos, mikäs tää nyt sit on jos ei plussa? :tears: mä oon ihan pihalla ku lumiukko nyt näiden kanssa.:Eyes: kp 17 menossa.. tää kävis järkeen enemmän, mut sit taas, peitto on heilunut sunnuntaina viimeksi, onko ees mahdollisuuksia enää tälle kierrolle. Ja mulla tuli aamulla vasen puoli vatsasta kipeäksi niin sopis kyllä kuvaan. :side_tear:

No plussaa tuokin on! Hmmm.
Oliko tää sun eka kerta kun teit ovistestejä? Ootko tehnyt raskaustestiä?
On mahiksia sunnuntain hommilla myös!

joo tää on eka kierto kun ikinä tikuttelen. Tein samaan aikaan one stepin liuska testin ja nega oli.
Tänää olis pakko heilutella vielä myös. Tää tän päivänen on aamulla toisesta pissasta tehty, onko sillä merkitystä? toi kp 9 on iltapäivällä tehty..

Ei sillä merkitystä ole. Ainoastaan aamulla ei aina kannata koska silloin ei välttämättä tuu plussaa.

kyl mä luulen näiden kipujen takia että ovis on nyt! ihan sama kipu mikä ollut nyt joka kierrossa. tätä ei ollut silloin kp9 eikä mitään limoja tai muitakaan, en ainakaan huomannut. Nyt on tää kipu ja limat kohillaan.
No ei auta ku yrittää vielä tänää ja odotella sitten ens viikkoon kuinka käy! Testailen silti joulun tienoilla jos nyt jostain kumman syystä se ovis oli silloin kp9 niinkun testi näytti.
Ens kiertoon ostan digitestejä, nää liuskathan antaa ihan mitä sattuu tuloksia!

View attachment 109311

Tosta aijemmasta hölmistyneenä tein uuden testin ja tällänen oli loppu tulos, mikäs tää nyt sit on jos ei plussa? :tears: mä oon ihan pihalla ku lumiukko nyt näiden kanssa.:Eyes: kp 17 menossa.. tää kävis järkeen enemmän, mut sit taas, peitto on heilunut sunnuntaina viimeksi, onko ees mahdollisuuksia enää tälle kierrolle. Ja mulla tuli aamulla vasen puoli vatsasta kipeäksi niin sopis kyllä kuvaan. :side_tear:

Oho onpa jännä, tääkin on kyllä ihan selvä plus. Niin ja eihän sunnuntaista ole montaa päivää, että ihan hyvät mahikset on.:smiling-eyes: Ja tänään kerkeää vielä.

Mä olen kanssa vähän toiveikas, että oliskohan ovis tulossa. Lämmöt vähän laskeneet ja ollut taas alavatsalla nippailuja. Tosin viime kierrossa lämmöt droppasi monta kertaa ennen kuin ovuloin. Sylkiovistestikin näyttää taas saniaisia, mutta on kyllä näyttänyt melkein koko kierron tähän asti :rolling: hitsi kun ei ole muita ovistestejä, enkä viitsi mennä ostamaan, kun odottelen niitä postista. Posti taas niin hidas, että saas nähdä koska tulevat.

Mulla tulee taas aamun ekasta pissasta plussa jos on tullakseen :smiling-eyes: edellinen plussa oli ja illalla olikin ne kivut.

mulla siis tää kipu tulee aina aamusta herätessä ja kestää koko päivän, ei oo kyl kauheen nautinnollista heilutella peittoa oviksen aikaan, mut minkäs teet :tears:
tänää on pakko jos yrittää ees vähän tuplata mahiksia :tears:

mutta siis pitäs kuunnella enemmän omaa kehoa ja luottaa noihin oireisiin jotka oviksessa tulee. Samoin kun ihmettelin ettei rinnatkaan oo kipeytyneet oviksen jälkeen, no siihenkin löytyi syy nyt. 3 päivää ja ne on kipeät, niinkuin aina oviksen jälkeen!
Voi että kun olisi vaan luottanut näihin merkkeihin, eikä testeihin! :loudlycrying: no ens kierrossa tiedän luottaa ja kuunnella enemmän omaa kehoa! :folded:

mutta siis pitäs kuunnella enemmän omaa kehoa ja luottaa noihin oireisiin jotka oviksessa tulee. Samoin kun ihmettelin ettei rinnatkaan oo kipeytyneet oviksen jälkeen, no siihenkin löytyi syy nyt. 3 päivää ja ne on kipeät, niinkuin aina oviksen jälkeen!
Voi että kun olisi vaan luottanut näihin merkkeihin, eikä testeihin! :loudlycrying: no ens kierrossa tiedän luottaa ja kuunnella enemmän omaa kehoa! :folded:

No onneksi testasit tänään uusiksi ja ei missään nimessä ole peli menetetty.:smiling-eyes: Jännä kyllä, että antoi ihan selvän plussan jo alkukierrostakin. Mutta kyllä tosiaan kannattaa niihin omiin oireisiin luottaa (paitsi piinapäivinä ns. raskausoireisiin:Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:)

Star4, tuo on kyllä ihme! Ihan selvä plussa tuo ensimmäinenkin! Täällä on yleensä ihmisillä ollut vaikea saada kunnon plussia noihin ja sulla tulee useempaan kertaan, onpa jännä!

Star4, tuo on kyllä ihme! Ihan selvä plussa tuo ensimmäinenkin! Täällä on yleensä ihmisillä ollut vaikea saada kunnon plussia noihin ja sulla tulee useempaan kertaan, onpa jännä!

musta tuntuu et mun kahdalla kaikki menee vähän erilailla aina kun toisilla, tämä sen taas todistaa :Face With Tears Of Joy: Mies oli ainakin innoissaan kun laitoin sille töihin viestiä että tänää peittoa heilumaan! :Face With Stuck Out Tongue And Winking Eye:

View attachment 109311

Mä en tiedä kävikö mulle nyt samalla tapaa.. mulle tuli ovisplussa kp16. Kp12, kp14 ja kp15 seksiä - ok voisi riittää hyvällä tuurilla, koska ovuloin nopeasti ja oli aikamoisia kramppeja ja lämmötkin oli jo koholla. No nyt sitten ihan vastoin kaikkia aikaisempia kiertoja ja nopeita oviksia, niin kp17 eli eilen tuli ihan puskista hirmuset limat pitkin päivää ja edelleen krampit vaivasi. Eli näinköhän sittenkin ovuloin vasta eilen :Grimacing Face: Niimpä petipuuhat ei taida olla niin lähellä ovista, että tärppi voisi käydä. Alkaa tosissaan ärsyttämään (kuten joka kierto valitan :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:), kun joka kierto menee siihen, että on liian aikaisessa tai liian myöhässä, koska miehen reissutyö vaikuttaa kamalasti siihen miten pääsee puuhaamaan. Yhdeksän kuukauden yrittämisestä edes sinne päin puuhat on tainnut osua neljästi oviksen ympärille. Tätä menoa se pakollinen vuoden yrittäminen on tapahtunut vasta kolmen vuoden päästä, hohhoijaa.

Taidan sanoa miehelle, että rupee sapattivapaalle vaippaka puoleks vuodeks näin alkuun eikä suunnittele mitään kaveri-iltojakaan sille ajalle, vaan sen pitää aina olla käden ulottuvilla :White Up Pointing Backhand Index:

Muokattu viimeksi:
Takaisin