Raskaaksi 2021

mä tikutin eilen oviksen kun oli tosi kovat kivut siitä johtuen. tänää ei muuta, kun ihan järkyttävät limat tuli aamulla wc käynnillä :tears: mulle uus juttu, tai en oo ihan hetkeen kyllä tollasia limoja nähny :tears:
Ovulaatiolima on semmosta väritöntä ja todella venyvää. Ja silloin on paras mahdollinen aika harrastaa seksiä, koska se edesauttaa siittiöitä kapasitoitumaan ja pääsemään perille oikeaan paikkaan . Mä vielä varmistaisin tänään petipuuhat .
 
Mulla tuli tänään sitte ku oviskipua vasemmalle puolen hetkeksi ja tuntuu edelleen kun suoraan sanoen käy vessassa punnaa ni tuntuu siellä se kipu... Se sattuisi kyllä jos lh huippu olis ollu eilen ni siks olis ollu se selkee haamu r testissä :eek: nyt ois kyl maailman kirjat totaalisen sekaisin jos nyt ovis ois et sit ois kierto melkoisen lyhyt ku luteaali mulla on se 13-14vrk.. Mikä ihme tätä kroppaa nyt vaivaaaaaaa.. Kierto normisti nyt ollu 30-33. No pitää hyödyntää tänään vaikka sit ei ois olisikaan..
Tässä illan ovis tikku.. Ei se kyl iha plussa ollut mut mulla on kyllä tosi lyhyt lh piikki ja vaikee täten saada kiinni... Hmm
Olis kyl jännä ovis heti menkkojen perään....
 

Liitteet

  • IMG_20211221_195907.jpg
    IMG_20211221_195907.jpg
    201.3 KB · Katsottu: 114
Mulla tuli tänään sitte ku oviskipua vasemmalle puolen hetkeksi ja tuntuu edelleen kun suoraan sanoen käy vessassa punnaa ni tuntuu siellä se kipu... Se sattuisi kyllä jos lh huippu olis ollu eilen ni siks olis ollu se selkee haamu r testissä :eek: nyt ois kyl maailman kirjat totaalisen sekaisin jos nyt ovis ois et sit ois kierto melkoisen lyhyt ku luteaali mulla on se 13-14vrk.. Mikä ihme tätä kroppaa nyt vaivaaaaaaa.. Kierto normisti nyt ollu 30-33. No pitää hyödyntää tänään vaikka sit ei ois olisikaan..
Tässä illan ovis tikku.. Ei se kyl iha plussa ollut mut mulla on kyllä tosi lyhyt lh piikki ja vaikee täten saada kiinni... Hmm
Olis kyl jännä ovis heti menkkojen perään....
Mul on ovistestit tän näkösiä (tai joskus ollu tummempiaki) läpi kierron, mut ovulaation aikana oikeesti tumma se toinen viiva. Eli sitä LHta on elimistössä vähän kokoajan, siks ovistestit usein näyttää läpi kierron (ovulaatiota lukuunottamatta) tuolta :)
 
Mulla tuli tänään sitte ku oviskipua vasemmalle puolen hetkeksi ja tuntuu edelleen kun suoraan sanoen käy vessassa punnaa ni tuntuu siellä se kipu... Se sattuisi kyllä jos lh huippu olis ollu eilen ni siks olis ollu se selkee haamu r testissä :eek: nyt ois kyl maailman kirjat totaalisen sekaisin jos nyt ovis ois et sit ois kierto melkoisen lyhyt ku luteaali mulla on se 13-14vrk.. Mikä ihme tätä kroppaa nyt vaivaaaaaaa.. Kierto normisti nyt ollu 30-33. No pitää hyödyntää tänään vaikka sit ei ois olisikaan..
Tässä illan ovis tikku.. Ei se kyl iha plussa ollut mut mulla on kyllä tosi lyhyt lh piikki ja vaikee täten saada kiinni... Hmm
Olis kyl jännä ovis heti menkkojen perään....

mulla oli se ovis huippu eilen ja tikussa aivan yhtä tumma testiviiva kun kontrolliviivakin. Kivutkin oli sen mukaset ja tänää tosiaa limat sitten saapui myös!
Nyt pitää muistaa ettei ihan liian liki menkkojen loputtua ala testailee, ettei tuu vääriä tuloksia tikkuun ja ens kiertoon ostan digiovistestejä varmistamaan! :Smiling Face With Smiling Eyes:
Onneksi petihommat suoritettiin eilen, vaikka tänää olis ilmeisesti hyvä varmistella vielä, se jää nähtäväksi onnistuuko enää tänään. :Smirking Face:
 
Mulla tuli tänään sitte ku oviskipua vasemmalle puolen hetkeksi ja tuntuu edelleen kun suoraan sanoen käy vessassa punnaa ni tuntuu siellä se kipu... Se sattuisi kyllä jos lh huippu olis ollu eilen ni siks olis ollu se selkee haamu r testissä :eek: nyt ois kyl maailman kirjat totaalisen sekaisin jos nyt ovis ois et sit ois kierto melkoisen lyhyt ku luteaali mulla on se 13-14vrk.. Mikä ihme tätä kroppaa nyt vaivaaaaaaa.. Kierto normisti nyt ollu 30-33. No pitää hyödyntää tänään vaikka sit ei ois olisikaan..
Tässä illan ovis tikku.. Ei se kyl iha plussa ollut mut mulla on kyllä tosi lyhyt lh piikki ja vaikee täten saada kiinni... Hmm
Olis kyl jännä ovis heti menkkojen perään....

Kuulostaa kyllä erikoiselta. Jos kropan oudot kivut ja haamuilut jatkuvat läpi kierron, niin kävisin gynellä, ettei ole mitään kystia tmv. kiusana. Ne ainakin tekevät erikoisia vatsa tuntemuksia. Muutoin tikuttelisin rauhassa uutta ovista tikkuun. :)
 
Tänään kävi mies siemenneste-analyysissä ja soittivat siitä tunnin päästä että kaikki kunnossa. Huijentavaa kuulla että siemenneste on hyvää. Mikä olikaan sopivampi aika pantata analyysiin asti spermaa kun mulla on ollu nyt menkat 3pv ja sen verran piti pidättäytyy seksistä että pääsee testiin. Ajoitus täydellinen. Nyt menkat loppu ja pääsee taas petipuuhiin

On kyllä ihanaa että menkat on vaan sen 3 päivää eikä vuoda kovin paljoa. Nuorena oli 7 päivää ja kauhean kivuliaat. On ilo huomata että asia voi muuttua iän myötä.
 
Kiitos!
Meille tosiaan lääkäri tänään kirjoittaa lähetteen sinne lapsettomuustutkimuksiin.
Ei ruvennut terveyskeskuslääkäri sen kummemmin kommentoimaan mitään mun prolaktiiniarvoja tai miehen sperma-analyysiä.

Kuinkahan kauan menee lähetteen kirjottamisesta että pääsee sinne tutkimuksiin? Onko mitkä kokemukset porukalla? Keski-suomessa asutaan..

Meillä lähes sama tilanne, jotes tässä oma kokemus :) lääkäri kirjasi lähetteen marraskuun vikoilla päivillä ja se hyväksyttiin 3.12. Nyt tällä viikolla tuli ilmoitus että kutsukirje on tuloillaan ja aika meille varattu helmikuun loppuun :) pitkät kaksi kuukautta oottelua, mutta samalla huojentavaa ettei mene puolta vuotta tms! Tsemppiä :red-heart:
 
IMG_20211222_184702.jpg


mun oli pakko testata vielä kun sen ekan väärin luultu oviksen jälkeen nyt olis dpo8. Mut kattokaas millasen viivanpaikan one stepin herkkä puikko jättää jälkeensä! :Grimacing Face:
 
^ minä en ainakaan puhelimella näe mitään
:disappointed-face: täytyy katsoa koneelta käsin huomenna näkyykö paremmin.

Yks koiristamme istuu koko ajan mun edessä ja vaan tuijottaa mua. Alkaa olla jopa häiritsevää, koska ei se ikinä istu noin saati että olisi tapittamassa suoraan silmiin. Kysyin haluaako ulos vai onko nälkä vai mikä vaivaa, mutta tuijottaa vaan. Vaistoaakohan se jotain mitä minä en :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: Taitaa olla dpo2 tai 3, nippaillut toisessa nivusessa vähän väliä tänään. Ei yhtä voimakkaasti ja selkeästi kuin kemiallisessa, mutta vähän vastaavanlaisesti. Voi voi, taas lähtee mielikuvitus laukalle :Smirking Face:
 
^ minä en ainakaan puhelimella näe mitään
:disappointed-face: täytyy katsoa koneelta käsin huomenna näkyykö paremmin.

Yks koiristamme istuu koko ajan mun edessä ja vaan tuijottaa mua. Alkaa olla jopa häiritsevää, koska ei se ikinä istu noin saati että olisi tapittamassa suoraan silmiin. Kysyin haluaako ulos vai onko nälkä vai mikä vaivaa, mutta tuijottaa vaan. Vaistoaakohan se jotain mitä minä en :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: Taitaa olla dpo2 tai 3, nippaillut toisessa nivusessa vähän väliä tänään. Ei yhtä voimakkaasti ja selkeästi kuin kemiallisessa, mutta vähän vastaavanlaisesti. Voi voi, taas lähtee mielikuvitus laukalle :Smirking Face:


Aa okei, lienee mun silmissä ja puhelimessa joku värivirhe. :tears: tosin tää vetää kuvat ihan mössöksi muutenkin. Ei siis en odottanutkaan että plussaa näyttäs, lähinnä varuiksi, kun vähän epäselvä tilanne ollut. :Smiling Face With Open Mouth
ens viikolla testailen sitten oikeasti :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Mul on ovistestit tän näkösiä (tai joskus ollu tummempiaki) läpi kierron, mut ovulaation aikana oikeesti tumma se toinen viiva. Eli sitä LHta on elimistössä vähän kokoajan, siks ovistestit usein näyttää läpi kierron (ovulaatiota lukuunottamatta) tuolta :)


Joo sama juttu teen sit millo vaan ovis testin ni heikko viiva tuleen ainoostaa sillo ku on oikeeati ovulaatio ni viiva on vahva.
 
Star4, minä näen! Mulla on tosin herkkä silmä bongaan viivat mutta täytyy sanoa, että en koskaan ole saanut viivoja testeihin jos ne on negoja olleet myöhemminkin. Siis en minkäänlaisia viivoja, ei vaikka miten katselisi. Sitten kun on saanut viivan, vaikkakin sellaisen ettei näy kuin läpivalaisemalla koko testi, niin se on kääntynyt kyllä plussaksi. Testejä on tullut tehtyä elämän aikana khrm, sanoisinko, että aika monta

Tiedän tietysti myös että välillä testit oikeasti näyttää viivanpaikkaa. Aika siis näyttää miten käy!
 
Kyllä mä näen tässä jotain!

joo kyllä siinä selvästi näkyy, mutta ei ole näistä testeistä yhtään kokemusta että millasia viivan paikkoja nää näyttää. Sinänsä dpo8 ekan laskun mukaan, on tosi vähän, et ei siinä enempää pitäs näkyykkään jos mitään.. Mulla on tälläinen testi vielä toinen, niin pitänee varmistaa vielä sillä parin päivän päästä että on pelkkä viivanpaikka varmasti. On ollut niin ihmeellisiä oloja taas ettei ota selvää mitä nää tarkottaa, kun on aaltoilevasta pahoinvoinnista lähtien ollu oireita. Oon koittanut unohtaa kaikki mut hiukan hankalaa kun toi pahoinvointi vaikuttaa hyvin paljon esim siihen mitä pystyy syömään ja kaikkiin hajuihin kun alkaa oksettamaan.. :Face Without Mouth: Syitähän on monia mut suljen nyt tän ensimmäisenä pois. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Toi pahoinvointi helpottaa aina tällee iltaakohden, että pystyy jo syömäänkin jotain..tiedä sitten mitä on, kroppa on ihan sekasin.:Face With Stuck Out Tongue And Winking Eye:
 
Mulla tuli tänään sitte ku oviskipua vasemmalle puolen hetkeksi ja tuntuu edelleen kun suoraan sanoen käy vessassa punnaa ni tuntuu siellä se kipu... Se sattuisi kyllä jos lh huippu olis ollu eilen ni siks olis ollu se selkee haamu r testissä :eek: nyt ois kyl maailman kirjat totaalisen sekaisin jos nyt ovis ois et sit ois kierto melkoisen lyhyt ku luteaali mulla on se 13-14vrk.. Mikä ihme tätä kroppaa nyt vaivaaaaaaa.. Kierto normisti nyt ollu 30-33. No pitää hyödyntää tänään vaikka sit ei ois olisikaan..
Tässä illan ovis tikku.. Ei se kyl iha plussa ollut mut mulla on kyllä tosi lyhyt lh piikki ja vaikee täten saada kiinni... Hmm
Olis kyl jännä ovis heti menkkojen perään....

Mietin, että voiskohan tosiaan olla menkkojen jälkimaininkeja vielä. Monilla ovistestit voi ”haamuilla” pitkin kiertoa, mulla ainakin just ennen ja jälkeen menkkojen. Tietty jos on ihan selvät oireet, niin eihän sitä tiedä, vaikka oliskon superaikainen ovis. :smiling-eyes:
 
View attachment 109358

mun oli pakko testata vielä kun sen ekan väärin luultu oviksen jälkeen nyt olis dpo8. Mut kattokaas millasen viivanpaikan one stepin herkkä puikko jättää jälkeensä! :Grimacing Face:

Tää on siinä ja siinä, että ehkä jotain pilkistää :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:Mä olen yhden ainoan kerran eläessäni saanut näkyviin turhan viivanpaikan ja se taisi olla just tämä kyseinen puikkotesti. Tosin tein sellaisen tyyliin ekaa kertaa eläessäni ja saattaa olla, että vähän sähläsin testin kanssa (en älynnyt, että kannattaa dipata purkkiin), että saattoi vähän pissit mennä vääräänkin kohtaan. Liekö ollut sit siitä kiinni, kun sen jälkeen ole ikinä saanut turhia viivoja:rolling: mutta toivottavasti lähtee vahvistumaan:folded:
 
Siis joo tiedän toki noista testeistä kun on niistä monien vuosien lapsettomuus taustan takia paljonkin kokemusta, ikäväkyllä... ja yleensä saankin vahvan ja selkeän viivan kun oikee plussa.. Noihin kipuihin ja siihen raskaustestin haamun viittasin ja mietin et oisko siks ollut siis.. Mut voi olla et kystia ku mulla on todettu pcos jo kymmenisen vuotta sitten.. Se vaa parani ns itsestään ennen esikoista jo yhdessä kohtaa(Laihdutin mm 30kg ja luulen sillä olevan osuutta) ja mulla sen oireet oli jopa 3kk-6kk ilman menkkoja jne et sille tää ei ainakaan tunnu enkä sillon ovuloinut ilman lääkkeitä jne. Nyt on joku muu häikkä ku muuten ollu selvät ovikset ja luteaali yleensä sen 14vrk ja ihmeen tarkka kierto yms.. Noo eiköhän se oikee ovis sitte tuu joskus taas kp 16-19 ja alan tikutella vasta kp 15 säännöllisesti kun tosiaan yks päivässä sen vahvistuessa ei riitä, kun lyhyt lh piikki

Muoks. Muistui mieleeni et siks en uskoisi kystaan koska joskus aikanaan ku puhkesi moinen ni piti mennä sairaalaan kipu piikille koska se kipu oli out of this world....

Strar4
Näen myös. Ei anna viivanpaikkoja muuta kun jos tulee kuivana näkyviin vasta :White Smiling Face::Thumbs Up Sign:
 
Siis joo tiedän toki noista testeistä kun on niistä monien vuosien lapsettomuus taustan takia paljonkin kokemusta, ikäväkyllä... ja yleensä saankin vahvan ja selkeän viivan kun oikee plussa.. Noihin kipuihin ja siihen raskaustestin haamun viittasin ja mietin et oisko siks ollut siis.. Mut voi olla et kystia ku mulla on todettu pcos jo kymmenisen vuotta sitten.. Se vaa parani ns itsestään ennen esikoista jo yhdessä kohtaa(Laihdutin mm 30kg ja luulen sillä olevan osuutta) ja mulla sen oireet oli jopa 3kk-6kk ilman menkkoja jne et sille tää ei ainakaan tunnu enkä sillon ovuloinut ilman lääkkeitä jne. Nyt on joku muu häikkä ku muuten ollu selvät ovikset ja luteaali yleensä sen 14vrk ja ihmeen tarkka kierto yms.. Noo eiköhän se oikee ovis sitte tuu joskus taas kp 16-19 ja alan tikutella vasta kp 15 säännöllisesti kun tosiaan yks päivässä sen vahvistuessa ei riitä, kun lyhyt lh piikki

Muoks. Muistui mieleeni et siks en uskoisi kystaan koska joskus aikanaan ku puhkesi moinen ni piti mennä sairaalaan kipu piikille koska se kipu oli out of this world....

Strar4
Näen myös. Ei anna viivanpaikkoja muuta kun jos tulee kuivana näkyviin vasta :White Smiling Face::Thumbs Up Sign:

Toivottavasti saat oviksen kiinni eikä olisi ainakaan nyt mitään ongelmia missään mikä estäisi raskautumisen. :folded:

Toi jäi heti siihen kun se väri oli kokonaan tasoittunut, mutta koska otin kuvan ja heitin testin roskiin, ja vein roskat, niin en tiedä mitä sen jälkeen on tapahtunut, en odotellut että kuivuu tai mitään. Itse ajattelin sitä vain viivanpaikaksi, mutta nyt täytyy vielä varmistua ja tehdä se toinen sama testi muutaman päivän päästä. :thumbs-up:
 
Takaisin
Top