Raskaaksi 2021

Täällä dpo5 ja tänään iltapäivän ajan ollut jostain syystä vihlontaa oikeassa munasarjassa. Saa nähdä onko tämä oire jostain vai onko taas oma mielikuvitus vauhdissa.

Luin muuten joiltain sivustoilta noista kiinnittymiskivuista, onko teillä kellään kokemuksia tai muistikuvia niistä? Itse en muista että minulla olisi noita erityisemmin ollut aiemmissa raskauksissa, tosin en varmaan silloin erityisemmin kiinnittänyt niihin mitään huomiota.

Täällä dpo5 ja tänään iltapäivän ajan ollut jostain syystä vihlontaa oikeassa munasarjassa. Saa nähdä onko tämä oire jostain vai onko taas oma mielikuvitus vauhdissa.

Luin muuten joiltain sivustoilta noista kiinnittymiskivuista, onko teillä kellään kokemuksia tai muistikuvia niistä? Itse en muista että minulla olisi noita erityisemmin ollut aiemmissa raskauksissa, tosin en varmaan silloin erityisemmin kiinnittänyt niihin mitään huomiota.

täällä sama dpo ja mahaa on juilinut pitkin päivää ja ihan turvonnut koko alavatsa. :Face Without Mouth:
Saas nähä mitä tapahtuu, mutta ihmettelen ettei rinnat oo vieläkään kipeytyneet niinkun aikasemmissa kierroissa oviksen jälkeen.

Kyllä se niin taisi olla, että perjantaina alkoi kp 1. Vuoto jatkunut siitä asti ja voimistunut. Hyytymiä ei ole ollut, kirkkaan punaista vuotoa. Todella outoa, että dpo 9 jo alkoi vuoto. Tein tänään aamulla herkän testin ja negaa oli. Jos ensi kierron oviksen jälkeinen aika yhtä lyhyt, varaan kyllä lekurin. Turha lasta on yrittää noin lyhyellä luteaalivaiheella :( noh, mutta positiivista on se, että tämänkin jälkeen on taas uusi mahdollisuus yrittää <3

Lqitoin plus vai ei sinne ihmeteltäväksi onko taas rfsu semmonen turha vai mitä.saa arvailla
En tiiä mikä kp tai dpo sen puolee ku meni kierrot sekasi
Illalla tehty

Lqitoin plus vai ei sinne ihmeteltäväksi onko taas rfsu semmonen turha vai mitä.saa arvailla
Illalla tehty

Oliko punertava? Täällä foorumilla kuvanlaatu menee niin kököksi, että paha sanoa onko viivanpaikka vai haamu. Mutta testaile vaikka huomenna aamusta / ylihuomenna uudelleen. Jos on haamu, niin lähtee kyllä vahvistumaan nopsaan.:smiling-eyes: Toivotaan parasta.:folded:

Muokattu viimeksi:
Hitto mä oon miettinyt koko illan että oliko mulla ovulaatio jo tänään. Testasin aamulla plussan ja en oo testannut eilen ollenkaan. Mitään limoja ei ole tässä kierrossa näkynyt mikä ihmetyttää myös. Ja vasta kp 11. Vai olenko mä tosiaan tulossa jo niin vanhaksi…ovulaatiot kuulemma aikaistuu ja mikähän mahdollisuus on sitten onnistuneeseen raskauteen….saa nähdä miten lyhyt kierto tästä nyt sitten tulee.

Mulla nyt kyllä kp 1. Nyt jo normi menkka vuotoa, vaikka erityylistä kuin ennen. Ei niin kovia alamaha kipuja kuin yleensä, mutta uskottava se on, että ei tärpännyt tästä kierrosta. Viime raskaus alkoi yhdestä kerrasta koko kuussa, niin nyt tuntuu hölmöltä että ei se enää niin helppoa olekkaan.. Ehkä hommaan ne ovistikut uuteen kiertoon!

Illalla tehty
Laita toki tännekin kuvaa!
En tiedä käykö kuinka moni muissa ketjuissa keskustelemassa, mutta ite oon jotenki täysin jumiutunu tähän ketjuun .. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Kai tuota pitää asennoitua siihen, että kohta pitää siirtyä uuteen ketjuun, kun vuosi vaihtuu.. Toivottavasti on sitten vihdoin "meidän vuosi"!

Tiistaina mies saa siemennesteanalyysin tulokset ja keskiviikkona mulla on taas lääköriaika ja saan jotain selvyyttä niihin prolaktiiniarvoihin ja muutenkin jatkosta jotain infoo.

Tämä kierto (yk13) on nyt oviksen metsästysvaiheessa ja kp 15/32. Flo ennustaa ovista torstaille, mutta yritän kuitenkin saada myös tikutettua sen pirulaisen :Cat Face With Wry Smile:

Ihanaa jouluviikkoa kaikille ja laitelkaahan muutkin niitä testikuvia meille tiirailtavaks.. Toivotaan mahdollisimman monta positiivista testitulosta jouluksi! :Father Christmas::Heart With Ribbon:

Laita toki tännekin kuvaa!
En tiedä käykö kuinka moni muissa ketjuissa keskustelemassa, mutta ite oon jotenki täysin jumiutunu tähän ketjuun .. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Kai tuota pitää asennoitua siihen, että kohta pitää siirtyä uuteen ketjuun, kun vuosi vaihtuu.. Toivottavasti on sitten vihdoin "meidän vuosi"!

Tiistaina mies saa siemennesteanalyysin tulokset ja keskiviikkona mulla on taas lääköriaika ja saan jotain selvyyttä niihin prolaktiiniarvoihin ja muutenkin jatkosta jotain infoo.

Tämä kierto (yk13) on nyt oviksen metsästysvaiheessa ja kp 15/32. Flo ennustaa ovista torstaille, mutta yritän kuitenkin saada myös tikutettua sen pirulaisen :Cat Face With Wry Smile:

Ihanaa jouluviikkoa kaikille ja laitelkaahan muutkin niitä testikuvia meille tiirailtavaks.. Toivotaan mahdollisimman monta positiivista testitulosta jouluksi! :Father Christmas::Heart With Ribbon:

Montako päivää on sen siemenneste analyysin ja tuloksen saamisen välillä? Mulla mies menossa sinne 22 pv ja mietitään et kauankohan joutuu jännätä tuloksia.

Mulla on varmaan nyt samanlaista sittenkin ehkä tapahtumassa :tears: aamuinen testi (testaan klo 10 ja klo 16 tällä hetkellä ja usein varmistan vielä noin 20 aikaan, jos ip:n testi on ollut siinä hilkulla plussa) oli jo hurjasti tummempi kuin mikään testi aikaisemmin plus halut ja limat tuli takaisin, että katsotaan mitä iltapäivän testi näyttää. Mahdottomuus ei ole ovuloida nyt kp15 tai kp16:kaan, siinä paikkeillakin on plussa tullut bongattua, mutta suurimmaksi osaksi plussa on tullut kp14. Ja mulla tosiaan niin nopea rykäisy sekä plussa että itse ovulaatio (todnäk 12h plussasta), että testaan sen vuoksi 2-3 kertaa päivässä. Jos olisin testaillut vain kerran päivässä, en olisi koskaan varmasti plussaa saanut.

Tais olla mulla käytössä Sofi. Paljon olen pahaa kuullut siitä, mutta ainakin tähän mennessä lukuunottamatta nyt tätä kiertoa olen hyvin vahvat plussat aina saanut. Voi toisaalta johtua tuosta tiheästä testaamisestakin, että on aina se plussa tullut bongattua.

Noh, nyt on jyystetty joka toinen päivä tämä viikko ja jos tänään vielä eilisen lisäksi uusi varmistus, varsinkin jos se plussa tulisikin tänään. Ompahan kerrankin oviksen aikoihin naija nakutettu eikä aina olla liian myöhässä tai aikaisessa miehen reissutyön vuoksi, joten pakko se on miehen kotona olo nyt käytettävä kunnolla hyväksi :rolling:

Se plussa tuli kuitenkin vasta eilen kp16 aamupvällä. Päivän mittaan oli aikamoisia kramppeja, tänään aamulämpö koholla. Mies jo kaukana töissä joten eiliseltä päivältä jäi varmistukset tekemättä.. :Relieved Face: Toivottavasti nopeana ihmisenä ovuloin siis eilen, niin ei kaikki lemmet olisi niin hirmu kaukana ovulaatiosta. Kp12, kp14 ja kp15 lähimmät. Tällä päivällä tuskin enää merkitystä jos lämpöihin ja oloihin luottaminen, vaikka miten panisi. FF:kään ei anna superhyviä tsäänssejä, vain "ihan ok".

Pyh, miksi kaikki yk:t menee aina siihen, että ajoitukset on ihan pielessä. Ärsyttävää.

Muokattu viimeksi:

Mulla viime "raskaudessa" (kemiallinen) oli dpo4 ja dpo5 juuri tuollaista vihlomista, ei voinut kuvitella, tuli aina niin puun takaa, eli sanoisin, että kuulostaa lupaavalle :Slightly Smiling Face:

Meillä meni tässä kierrossa ajoitukset ihan pieleen sairastelun takia. Dpo -2 on ainut kerta millä pieni mahdollisuus. Siis onhan tuokin vielä ihan ok, eli toivottavasti riittää. Dpo 4 omien tuntemusten perusteella. Joulun jälkeen pitäisi menkat alkaa.

Montako päivää on sen siemenneste analyysin ja tuloksen saamisen välillä? Mulla mies menossa sinne 22 pv ja mietitään et kauankohan joutuu jännätä tuloksia.
Torstaina mies kävi antamassa näytteen ja tiistaina kuulee tulokset, eli 5 päivää meni täällä. Ja Jyväskylän Ovumia meillä näytteenantopaikkana.

Mä en tiedä kauanko olisi siemennesteanalyysissä mennyt. Helsingin väestöliitolla käytiin, mutta tulokset käytiin lääkärin kanssa läpi pari viikkoa näytteen antamisen jälkeen kasvotusten läpi.

Julkiselle vai yksityiselle?
Julkisella voi mennä monta viikkoa, muistaakseni 2-4. Meillä ne tulokset tuli kantaan näkyviin, mut siitä meni vielä jonkin aikaa että lääkäri soitti.
Ai teille tuli Kantaan julkisella? Mun mielestä me yritettiin niitä Kannasta löytää eikä onnistunut! Tulokset saatiin vasta sit joku kuukausi näytteenoton jälkeen lääkärin vastaanotolla! Se tuntui vähän pitkältä.

:rolling::smiling-eyes:
Hitto mä oon miettinyt koko illan että oliko mulla ovulaatio jo tänään. Testasin aamulla plussan ja en oo testannut eilen ollenkaan. Mitään limoja ei ole tässä kierrossa näkynyt mikä ihmetyttää myös. Ja vasta kp 11. Vai olenko mä tosiaan tulossa jo niin vanhaksi…ovulaatiot kuulemma aikaistuu ja mikähän mahdollisuus on sitten onnistuneeseen raskauteen….saa nähdä miten lyhyt kierto tästä nyt sitten tulee.

Mullakin oli hymynaama mittarissa kp12, olen siis jo 42v. Mutta Starilla taisi olla ovis vielä aikaisemmin ja hän kai oli nuorempi neitokainen vielä :smiling-eyes:

Mulla oli kans tässä kierrossa kp10 ovulaatio, ja ikää 34! Viime kierrossa oli kp17, hiukan heittelyä nyt siis, ehkä tämä kierto paikkasi viime kuun sekoilua. :D

:rolling::smiling-eyes:

Mullakin oli hymynaama mittarissa kp12, olen siis jo 42v. Mutta Starilla taisi olla ovis vielä aikaisemmin ja hän kai oli nuorempi neitokainen vielä :smiling-eyes:

Joo, mä sain tikutettua tasapaksun ja vahvan viivan kp9. Ikää 36v. :tears:
Mä en tiedä mitä mun kropassa tapahtuu kun edellinen kierto kesti vain 27 pv ja oli lyhyin kierto koskaan! Nyt sitten ovisplussa kp9. ihan kummallista, yrittääkö mun kroppa kertoa että ikää tulee ja muutokset sen mukana..tiedä häntä:tears:

nyt dpo6 ja erilaiset vihlasut alavatsan tienoilla ollu läsnä koko aamun, taas erilaista kun eilen. Herätessä oli tosi huono olo ja jatkuu edelleen. Toi huono olo voi johtua myös tästä flunssasta..:Smirking Face:

Takaisin