Mullakin oli hymynaama mittarissa kp12, olen siis jo 42v. Mutta Starilla taisi olla ovis vielä aikaisemmin ja hän kai oli nuorempi neitokainen vielä![]()
Juu kai se tästä aikaisestakin ovulaatiosta voi onnistua. Tänään kp 12 ja dippi lämmöissä. Olisko sitten tänään itse päivä :). Meillä osui tallettelut nyt aika hyvin. Kolme edellistä päivää. Luulisi siittiöitä olevan valmiina paikalla odottelemassa.
Testi oli nyt aamulla edelleen hymynaama. Mulla yleensä näkyy kaksi päivää se plussana.

arvatkaapa poltteleeko ne nyt kaapissa... Mutta sinnikkäästi oon päättänyt testata vasta torstaina kun menkkojen pitäisi alkaa pe jos kierto on yhtä lyhyt kuin ennenkin.
Täällä ihme vihlontaa ollut mahalla ja lämmöt seilaa miten sattuu. Josko se ovis sieltä kuitenkin vasta olis vasta tuloillaan, vaikka olikin tosi kovia nippailuja alkukierrosta. Toisaalta mietin, että voikohan sitä päivä menkkojen jälkeen yleensä edes tulla raskaaksi, kun onko kohdussa edes vielä kunnon limakalvoa, mihin tarttua. Tosin ei ole kyllä aiheesta mitään kokemusta, kun ovis ollut aina selvästi myöhemmin. 
Vaikka kyllä mä en siltikään nyt usko yhtään tähän kiertoon enään tän flunssankaan takia. Silti testailu on jännää kun aina toivoa kuitenkin on.