Maikkunen
Satasella mukana keskusteluissa
Täällä dpo5 ja tänään iltapäivän ajan ollut jostain syystä vihlontaa oikeassa munasarjassa. Saa nähdä onko tämä oire jostain vai onko taas oma mielikuvitus vauhdissa.
Luin muuten joiltain sivustoilta noista kiinnittymiskivuista, onko teillä kellään kokemuksia tai muistikuvia niistä? Itse en muista että minulla olisi noita erityisemmin ollut aiemmissa raskauksissa, tosin en varmaan silloin erityisemmin kiinnittänyt niihin mitään huomiota.
Luin muuten joiltain sivustoilta noista kiinnittymiskivuista, onko teillä kellään kokemuksia tai muistikuvia niistä? Itse en muista että minulla olisi noita erityisemmin ollut aiemmissa raskauksissa, tosin en varmaan silloin erityisemmin kiinnittänyt niihin mitään huomiota.

Toivotaan parasta.

aamuinen testi (testaan klo 10 ja klo 16 tällä hetkellä ja usein varmistan vielä noin 20 aikaan, jos ip:n testi on ollut siinä hilkulla plussa) oli jo hurjasti tummempi kuin mikään testi aikaisemmin plus halut ja limat tuli takaisin, että katsotaan mitä iltapäivän testi näyttää. Mahdottomuus ei ole ovuloida nyt kp15 tai kp16:kaan, siinä paikkeillakin on plussa tullut bongattua, mutta suurimmaksi osaksi plussa on tullut kp14. Ja mulla tosiaan niin nopea rykäisy sekä plussa että itse ovulaatio (todnäk 12h plussasta), että testaan sen vuoksi 2-3 kertaa päivässä. Jos olisin testaillut vain kerran päivässä, en olisi koskaan varmasti plussaa saanut.
Toivottavasti nopeana ihmisenä ovuloin siis eilen, niin ei kaikki lemmet olisi niin hirmu kaukana ovulaatiosta. Kp12, kp14 ja kp15 lähimmät. Tällä päivällä tuskin enää merkitystä jos lämpöihin ja oloihin luottaminen, vaikka miten panisi. FF:kään ei anna superhyviä tsäänssejä, vain "ihan ok".