Raskaaksi 2021

Höm, eikös tämä ole vielä negatiivinen ovulaatiotesti? Lähinnä siksi hämmentää, että tuossa toisessa laidassa viiva kyllä näyttää olevan yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Mutta muista kohdista on haaleampi :Face Without Mouth: pienessä kuvassa ainakin selkeä nega..?

PXL_20211217_115849207~2.jpg

Muoks, kuivumisen jälkeen vielä:

PXL_20211217_121157329~2.jpg

... Ehkä tää vaan meinaa että kannattaa illemmalla testaa uusiks? :P

Muokattu viimeksi:
Höm, eikös tämä ole vielä negatiivinen ovulaatiotesti? Lähinnä siksi hämmentää, että tuossa toisessa laidassa viiva kyllä näyttää olevan yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Mutta muista kohdista on haaleampi :Face Without Mouth: pienessä kuvassa ainakin selkeä nega..?

View attachment 109157

View attachment 109158

tässä mun plussasta vielä kans kuva, tääki kyl ehkä vähän epäselvä kuva,mut mä suosittelen kans tekee uuen, mulle tuli ihan tasapaksu viiva ja yhtä vahva kun kontrolli.

Liitteet

• IMG_20211213_160805.jpg
    IMG_20211213_160805.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 98

View attachment 109157

View attachment 109158

Mulla ei koskaan ovisplussa oo ton tummempi. Kyllä mä laskisin plussaksi :)

Oon aivan pihalla :loudlycrying: tänään dpo 9 ja nyt tuli vv:n mukana vaaleanpunaista tuhrua. Menkat alkaa aina dpo 13, ei kai ne nyt voi nyt jo alkaa :( niin jo elättelin toiveita tärpistä. Ollut niitä alavatsatutemuksiakin. Huoh. Ottaa päähän. Tänään aamulla tein rfsu:n herkän ja nega se tietysti oli. Miten ne nyt jo voi alkaa :loudlycrying:

Oon aivan pihalla :loudlycrying: tänään dpo 9 ja nyt tuli vv:n mukana vaaleanpunaista tuhrua. Menkat alkaa aina dpo 13, ei kai ne nyt voi nyt jo alkaa :sad001 niin jo elättelin toiveita tärpistä. Ollut niitä alavatsatutemuksiakin. Huoh. Ottaa päähän. Tänään aamulla tein rfsu:n herkän ja nega se tietysti oli. Miten ne nyt jo voi alkaa :loudlycrying:
Kyllä minusta kuulostaa oikein lupaavalta, olisko kiinnittymisvuotoa! Odota pari päivää ja testaa. :smiling face with heart-eyes:

Kyllä minusta kuulostaa oikein lupaavalta, olisko kiinnittymisvuotoa! Odota pari päivää ja testaa. :smiling face with heart-eyes:

Voisko olla :folded: jotenkin niin paska olo nyt. Toki joo, voihan se olla... Ärsyttävää... Pitääkin tutkia tota kiinnittymisvuotojuttua. Ekassa raskaudessa ei ollut. Kuinkakohan kauan kestää ja paljonkohan tota tuhrua voi tulla... Siis menkkaoloa ei muuten oo. Eikä nyt turvotakaan, kuten yleensä kun menkat alkaa.

Oon aivan pihalla :loudlycrying: tänään dpo 9 ja nyt tuli vv:n mukana vaaleanpunaista tuhrua. Menkat alkaa aina dpo 13, ei kai ne nyt voi nyt jo alkaa :sad001 niin jo elättelin toiveita tärpistä. Ollut niitä alavatsatutemuksiakin. Huoh. Ottaa päähän. Tänään aamulla tein rfsu:n herkän ja nega se tietysti oli. Miten ne nyt jo voi alkaa :loudlycrying:

Vois hyvin olla kiinnittymisvuotoa:smiling-eyes: ja dpo9 on niin aikaisin, että suurin osa taitaa vielä saada negan. Toivotaan parasta:folded:

Olipas muuten siinäkin onni että sairastuin flunssaan vasta oviksen jälkeen! Jos ovis olis ollut yhtäaikaa niin kyllä olis peitonheiluttelut jääny väliin ja tää kierto olis mennyt siinä! :tears: Kaikkea sitä ehtii miettimään tässä kun makaa sängyn pohjalla peittojen alla, paperitupot sieraimissa ja pyyhekäärö otsalla! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

mä ihmettelen vaan ettei mun rinnat oo kipeytyneet vielä oviksen jälkeen, niinkun yleensä tulee tosi aroiksi. Tosin enhän mä tiedä milloin oon ovuloinut aijemmin, oon vaan laskenut et ovulaation jälkeen kolmantena päivänä yleensä kipeytyy ja loppuu vähän ennen kun menkat alkaa..:Smirking Face:

Mikähän ovisflunssa nyt on liikkeellä, kun mä kanssa eilen sain lievänä puolison lapselta flunssan ja tänään näyttää ovistesti plussaa :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: mulla ei juuri muuta oiretta ollu ku hitusen koholla lämpö ja kauhee pääkipu. Nyt molemmat jo onneks helpottanu. Paracetamolilla selvis onneksi pääkivusta :)

Tein siis uuen ovistestin nyt illemmalla ja kyl tuo selkeä plussa on! Nyt kp10. Viime kuussa oli ovis kp17 ja keskimäärin on kp14. Että onneksi alotin kans ajoissa mittaamiset, ihme sekoilua :Grimacing Face:

Muoks: tässä viel kuva tästä illemmaisesta testistä!
PXL_20211217_164244847~2.jpg

Täällä nyt vielä pähkäilen tätä vuotoa. Tosi tuhruista, hennon vaaleanpunaista, ei hyytymiä. Toivon niin, että tää olis jotain muuta kuin lyhentynyt oviksen jälkeinen aika (luteaali?) Koska siis ihan aina on ovis tullut ja siitä dpo 13 alkaa menkat. Nyt tosi outoa, että menkat alkaisi dpo 9. Alavatsa nipistellyt ja kihlemöinyt, ei juilinut niin kuin menkoissa... On tää aina niin salapoliisihommaa, ei mitään järkee, miten kroppa toimii kai sitä sunnuntaina aamulla vois testata...

Täällä nyt vielä pähkäilen tätä vuotoa. Tosi tuhruista, hennon vaaleanpunaista, ei hyytymiä. Toivon niin, että tää olis jotain muuta kuin lyhentynyt oviksen jälkeinen aika (luteaali?) Koska siis ihan aina on ovis tullut ja siitä dpo 13 alkaa menkat. Nyt tosi outoa, että menkat alkaisi dpo 9. Alavatsa nipistellyt ja kihlemöinyt, ei juilinut niin kuin menkoissa... On tää aina niin salapoliisihommaa, ei mitään järkee, miten kroppa toimii kai sitä sunnuntaina aamulla vois testata...
Toivotaan kovasti että oliskin kyse kiinnittymisestä, tsemppiä :smiling face with heart-eyes:

Täällä eilen (kp19) positiivinen ovulaatiotesti ja voi huhhuh, miten kivulias ovulaatio :Grimacing Face: Oon nää kaks päivää miettiny että pitääkö kohta ottaa panadolia, jos edes vähän helpottais, ei jää ainakaan epäselväks onko ovulaatio vai ei :Face With Tears Of Joy: Viimeisen vuoden aikana tuntunu kuukausi kuukaudelta vaan voimakkaammin ja nyt oikeesti tuntuu kyllä todella voimakkaasti :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Voiko olla ihan kunnon ovisoireet, vaikka ovulaatiota ei tapahtuisikaan?

En ole löytänyt tässä kierrossa LH-huippua laisinkaan, vaikka oireiden perusteella kaikki on mennyt kuten elokuvissa. Aamulämmöt jäänyt tietysti mittaamatta, niin ei voi senkään perusteella sanoa tapahtuiko/tapahtuuko ovista.

Ovisplussa on ollut pääsääntöisesti kp14 ilapäivällä. Oireiden perusteella (limat, halut) eilen illalla kp14:ssa selkeät oireet loppuivat tyypillisesti kuin seinään, mutta kahdesti päivässä testaamalla en ole plussaa saanut, en edes sinne päinkään. Olen tosi nopea plussaaja ja plussa myöskin katoaa yhtä nopeasti (illalla saatu plussa on seur. aamuna jo haalea), mutta eikai nyt sentään näin nopeasti, ettei kerkeä sitä edes bongaamaan...

Hämmentävää, että oireet kertoisi ovulaation olleen täysin normaalisti ja normaaliin aikaan, mutta sitten kaikki muu on sen tapahtumista vastaan.

Kp 10 ja voi olla ettei mies lähdekään maanantai aamuna reissuun . Ei vielä mitään merkkejä ovulaation lähestymisestä. Muutenkin tää on ensimmäinen luomu kierto pillereiden lopettamisen jälkeen. Saa nähdä ovuloinko milloin vai en ollenkaan. Viime kuussa osui päivään 14, mutta voi olla että nyt venähtää. Mulla on ollut yleensä päivinä 15-20.

Voiko olla ihan kunnon ovisoireet, vaikka ovulaatiota ei tapahtuisikaan?

En ole löytänyt tässä kierrossa LH-huippua laisinkaan, vaikka oireiden perusteella kaikki on mennyt kuten elokuvissa. Aamulämmöt jäänyt tietysti mittaamatta, niin ei voi senkään perusteella sanoa tapahtuiko/tapahtuuko ovista.

Ovisplussa on ollut pääsääntöisesti kp14 ilapäivällä. Oireiden perusteella (limat, halut) eilen illalla kp14:ssa selkeät oireet loppuivat tyypillisesti kuin seinään, mutta kahdesti päivässä testaamalla en ole plussaa saanut, en edes sinne päinkään. Olen tosi nopea plussaaja ja plussa myöskin katoaa yhtä nopeasti (illalla saatu plussa on seur. aamuna jo haalea), mutta eikai nyt sentään näin nopeasti, ettei kerkeä sitä edes bongaamaan...

Hämmentävää, että oireet kertoisi ovulaation olleen täysin normaalisti ja normaaliin aikaan, mutta sitten kaikki muu on sen tapahtumista vastaan.

Mä en osaa antaa mitään tarkkaa vastausta, mutta mulle kävi tossa elokuussa niin, että lääkärin kehoituksesta päätin olla tikuttelematta seuraavan kierron. Tuli täysin vastaavat ovulaatio-oireet kun edellisen puolen vuoden aikana ja hurrasin et jes en tartte enää tikkuja kun niin hyvin jo ite bongaan. Kuitenkin kierto vaan venyi ja venyi ja vaikka oletettu ovulaatio oireiden perusteella oli kp18 niin menkat alkoi vasta kp43 :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Tein monia raskaustestejäkin jotka täysin negoja. Sen jälkeen oon taas tikutellut oviksen :Face With Tears Of Joy:
Tuskin tää vastaus auttaa mitään, mutta toivotaan että sulla olis nyt ovulaatio ollut vaikka testit negoja :) eihän ne aina varmastikkaan 100% paikkaansa pidä :)

Mä pohdin tässä että ottaisko taas tikut oviksen etsintään vai ei.. sanovat että tuovat vaan stressiä mutta ehkä kuitenkin saa mielenrauhaa loppukiertoon kun tietää milloin se mahdollisesti on ollut. Eli tikkukaupoille.. menee joulu kivasti ajoitellessä petipuuhia ja pissimällä tikkuun - hip hei.

Mä pohdin tässä että ottaisko taas tikut oviksen etsintään vai ei.. sanovat että tuovat vaan stressiä mutta ehkä kuitenkin saa mielenrauhaa loppukiertoon kun tietää milloin se mahdollisesti on ollut. Eli tikkukaupoille.. menee joulu kivasti ajoitellessä petipuuhia ja pissimällä tikkuun - hip hei.

Mä kyllä tunnistan itsessäni ton, että mua jotenkin stressaa, jos en yhtään tiedä, missä mennään. Että vaikken ole nyt tikkuja käyttänyt, niin kuitenkin lämmöistä ja sylkitestillä seurannut tilanetta. Ja tikut taidan ottaa viimeistään ensi kiertoon. Jotenkin oviksen jälkeen tulee sellanen vähän helpottunutkin fiilis, kun ”saa” alkaa piinailemaan, että miten on käynyt. Toki tässä vaikuttaa ehkä sekin, ettei tartte väkisin olla kokoajan varmuuden vuoksi olla heiluttelemassa peittoja, jos ei huvita. (Vaikka välillä huvittaakin, niin kuitenkin).

Takaisin