Raskaaksi 2021

Pitikin jo aiemmin kirjoittaa, mutta tullut aina jotain kiirettä.. Meillä nyt myös yk 2 meneillään ja viime kierrossa aloitettiin hommat varmaan liian myöhään. Voisko olla että ovis onkin yleensä just tuollain alkukierrossa, niin kuin sulla nyt. Onneksi tikutit! Luulen että mulla ollut sama juttu ja toivonkin että kp 10 lähtien sänkyhommat osuisi kohdilleen! En tiedä yhtään koska mulla ollut ovis mutta tuon kahden viikon aikana n.joka 3 pvä harrasteltiin. Ja tuosta flunssasta. Kp 17 eli juuri mahdollisen oviksen aikaan, mulla yhtäkkiä nousi kuume ja siitä alkoi flunssa! En ole normisti ikinä kipeä. Tosin lapset olivat yskässä joten heiltä varmaan tarttui, mutta kuitenkin. Nyt menossa kp 25/ 32 ajattelin viikonloppuna testailla jos testit tulee postissa. Monilla just flunssa tullut kun raskautunut..Niin kuin Herttarouvallakin! Toivotaan että flunssa toisi meille onnea!

Mullakin tässä kierrossa ollu flunssaa. Saa nähä miten käy.

Oli kyllä mahtava säkä, että tikutit ja uskon samoin että kaikki menee niin kuin on tarkoitettu! En ole ikinä testannut ovistikkuja..tässä kierrossa piti, mutta en saanut aikaseksi! Juu, luulen myös että mullakin ovis voi olla jo alku kierrossa kun oon tähän asti kuvitellut ja laskureitten mukaankin vasta 14 päivää ennen menkkoja olis ovis. Nyt ollut välillä menkkamaista mahakipua, ja huonoa oloa, joka nyt helpottanut. Tää flunssa juttu oli kyllä outo, kaks päivää lämpöö n 37,8 ja yskä ja nuha, ja kun nyt muistelen niin viimevraskauden alussa olin myös flunssassa viikon. Voiko olla että immuunipuolustus laskee hieman alkion vuoksi ja flunssa pääsee iskemään helpommin.. tai sitten vaan muuten flunssa ja joutuu uudelle kierrokselle..Mutta toivossa pysytään!!

mä sain pojalta tämän flunssan, mutta sillä on ollut peräkkäin nyt monta flunssaa ja nyt sitten vasta tulin itse kipeäksi. Aloin miettimään tota ihan samaa että onko tääkin nyt joku merkki että olis tärpännyt.:tears:No katsotaan mitä tuleman pitää, joulun alla testailen ensimmäisen kerran! :Two-hearts:

Imetys ainakin julkisella pitäis olla loppu ennen seuraavaa siirtoa.
Tai näin meille sanottiin varhaisultrassa silloin, että aikaisintaan vuoden päästä synnytyksestä sitten yhteyttä kun haluatte PAS:iin.

Sulla jo hyvin viikkoja takana:red-heart: ja kohta vauvakin sylissä :Two-hearts:

Joo, imetyksen pitää olla loppu ensin! Siitä meitäkin ohjeistettiin, sanottiin että 6-12kk päästä voi sitten soitella riippuen siitä imettääkö vai ei.
Me kokeillaan imetystä, odotan jotenkin, että tämä meidän vauva on myös maitoallerginen, joten jauhemaidoilla mentäisiin luultavasti erittäin suurella todennäköisyydellä:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Juu elikkä toi cb plus on ihan susi.. Rfsu blanco... Cb piirtyi taas heti pystyviiva kun väri lähti leviämään ja jäi siihen..... Älkää ostako tätä testiä jos ette haluu pahaa mieltä. Arvasin tän kyllä jo eilen et aamulla on jompikumpi/molemmat negaa.
Toi pitäs vetää markkinoilta ku cb vielä luulis olevan luotettava merkki ja kallis...

Cb myös noin susi?!! En olisi ikinä uskonut…

Hei,
En ole aktiivinen enää palstalla koska meillä jäi yritys tauolle. Uskon että aloitamme ensi vuoden puolella, mutta toistaiseksi emme.

Eli raskauduin yk1 heti, alkuraskauden keskenmeno. Sitten tiputteli taas ja plussasin uudestaan mutta ei vauvaa tuostakaan. Tämä oli maaliskuussa. Huhtikuussa tuli kuukautiset ihan oikeaan aikaan ja äärimmäisen runsaana. Toukokuussa päivän tiputteli ja sitten pitkä tauko. En ovuloinut varmaan lainkaan, mutta koko ajan oli hormonaalista oirehdintaa ja testejäkin kului reilusti. Milloin haamua yms yms ja gynekologin mukaan kaikki ok. Ovulaatio vain tuntui uupuvan.
Hakeuduin pari kuukautta sitten lääkäriin ja sitten tunsin ovulaation oireet! Kivut, limat ja kaikki. 14 päivää myöhemmin menkat, ja normaalit.
Tuosta taas kp19 tuntui kovat kivut ja kp32 kipua alaselässä ja kp33 muuttui kp1. Eli varhaisesta keskenmenostakin keholla kesti palautua noin 9kk mikä on hitusen ironista, sillä juurikin kun olisi ollut la niin oli se eka ovulaatio minkä tunsin ja jonka mukaan ne menkatkin tuli.

Eli siis lähinnä avasin tätä kun oireitahan mulla oli ties mitä ja nyt kun on ollut kolmet normaalit kuukautiset niin huomaa mitä ne omat pms oireet sitten on. Ainakin ovulaation huomasin nyt molemmilla kerroilla ja kuukautiskivut on kovemmat. Synnyttänyt en siis ole, mutta olinhan hetken raskaana, joten uskon tämänkin vaikuttaneen melko paljon.

Plussatuulia kaikille ja ehkä vielä minäkin palaan linjoille, en ihan heti mutta joskus vielä :)

Lapsettomuuden selvitystä aloitettu, ja ongelma taisikin selvitä nopeasti, kun siemennesteanalyysissä ei havaittu siittiöitä. Miehelle olen kuitenkin raskautunut keväällä, joten aivan täysin en siittiöttömyyteen usko, mutta tässä näytteessä ei ollut mitään. Helpoksi tätä ei siis ole tehty meille. :( Ensi viikolla lääkäri, jonka toivon kirjoittavan lähetteen lapsettomuuspolille ja pääsisimme etenemään asian kanssa.

Itse olen myös CB earlyllä saanut törkeän virhe-positiivisen ja sen jälkeen on jäänyt hyllylle koko roska.

Plussatuulia kaikille ja tsemppiä yrityksiin!

Uppis, kyllå munkin mielestä raskaana olet, noi testit on selvästi vahvistuneet! Mitä jos ostat ihan vaan digitaalisen viikkonäytöllisen? Mä luulen että se on jo raskaana 1-2 <3

jiines, kyllä haamuilee!!! Selvästi punertaa! Iih <3
Jännäääää! X)

Iinamarika, voi ei :( halaus ! <3
Meillä myös kaksi keskenmenoa rv 6+ tienoilla. Ja ainakin yksi kemiallinen.
Joka toinen raskaus meillä mennyt siis kesken.
Voimia!

Vaikka nyt tuntuu ihan hirveältä. Niin sittenkun se vauva on siinä sylissä asti, sitä ymmärtää että kaikella oli joku tarkoitus, sillä muuten ette olisi saaneet sitä joka siinä sylissä on. <3 Muistan sen lohduttoman tunteen itsekin. Mutta vasta sen ymmärtää myöhemmin. <3 Muistakaa surra rauhassa. Kaikki tunteet on sallittuja. Kaikki ei välttämättä ymmärrä millaiselta menetykseltä se tuntuu, jos ei ole itse kokenut. <\3

Iinamarika, voi ei :sad001 halaus ! :Heartred
Meillä myös kaksi keskenmenoa rv 6+ tienoilla. Ja ainakin yksi kemiallinen.
Joka toinen raskaus meillä mennyt siis kesken.
Voimia!

Vaikka nyt tuntuu ihan hirveältä. Niin sittenkun se vauva on siinä sylissä asti, sitä ymmärtää että kaikella oli joku tarkoitus, sillä muuten ette olisi saaneet sitä joka siinä sylissä on. :Heartred Muistan sen lohduttoman tunteen itsekin. Mutta vasta sen ymmärtää myöhemmin. :Heartred Muistakaa surra rauhassa. Kaikki tunteet on sallittuja. Kaikki ei välttämättä ymmärrä millaiselta menetykseltä se tuntuu, jos ei ole itse kokenut. <\3
Kiitos lohduttavista sanoista :red-heart:

Voisko joku kertoa mitä mun kropassa tapahtuu. :No Evil Monkey: Ihme nippailuja on edelleen vasemmalla muniksen kohdalla. Pari päivää sitten oli illalla ihan kunnon kipeää pistelyä, joka säiteili selkäänkin. Kiertopäivien perusteella en usko oviksen vielä olleen, eikä lämmötkään ole nousseet selvästi. Sylkiovistesti taas useamman päivän näyttänyt jo saniaisia, taitaa olla sekin ihan susi:tears: taidan hakea tänään perusovistestejä ja raskaustestejä kaupasta. Voisi sitä ovista vähän testailla paremmin. Ja sulkea pois kohdunulkoisen, kun se aina vähän kummittelee mielessä, varsinkin kun noi menkat oli taas tavallista lyhyemmät ja niukemmat. Tosin edes tarkkaa enää tiedä, mikä mahtaa olla oma ”normaali” nykyisin. Jotain kystaakin mietin. Mutta mulla ei ole koskaan ollut ja syyskuussa leikkauksen yhteydessä tähystivät munasarjat ja ne oli ok.

Takaisin