Raskaaksi 2021

Mulla oli ihan kauhea flunssa viime kierrossa ja silti joku koitti tarrata matkaan mukaan. Just ovulaation aikaan ja toinen flunssa kiinnittymisen aikaan.

joo mä muistelin että täällä oli joillain flunssaa myös oviksen tienoilla ja sen jälkeen kun oli niistä särkylääkkeistäkin puhetta. Ite tosiaan olin flunssassa ihan jatkuvasti kun neljättä aloin odottaa, että on tässä mahdollisuus vielä, mutta ei kiva tietenkään just nyt tässä kohtaa! :Face Without Mouth:

Noo mä jään odottelee tätiä ja seurailen täällä ja toivon muille jännääjille Plussatuulia :red-heart::red-heart::red-heart:
Olenkohan minä ainoa uppiniskainen, mutta minusta silti voisit olla raskaana. Viivat on cb:ssä vahvistunut ja runsas vv on ainakin itselleni ollut aivan selkeä raskausoire.

Joudun palaamaan tänne... Tänään alkoi vuoto ja kivut... Ei tulekkaan meille vauvaa taaskaan :loudlycrying::loudlycrying: tänään olisi ollut rv 5+5 :Broken Heart:
Toinen km vuoden sisään milloin on meidän vuoro:loudlycrying:

Olenkohan minä ainoa uppiniskainen, mutta minusta silti voisit olla raskaana. Viivat on cb:ssä vahvistunut ja runsas vv on ainakin itselleni ollut aivan selkeä raskausoire.

täällä sitten myös toinen uppiniskainen, ajattelin ihan samaa, noi viivat kun ovat selkeesti vahvistuneet päiväpäivältä!

Sos naiset tarviin tulkinta apua. Tein frsu testin vaikka tiedän et nehän näyttää varmaksi vasta sit ku menkat on jääny pois ku ei oo aikaisia testejä ne. Ja koskin vahingossa siihen pissaseen päähän sormilla ku olin testannut ni vaikuttaako se tulokset et onko testi ns pilalla. Onko tossa joku pieni haamu alku vai vaan viivan paikka vai kuvittelenko mä näkeväni jotain mitä siinä ei oikeesti oo koska eilinen early predictor testi oli täysin valkoinen nega ilman mitään viivan paikkaa.

Dpo 11

Muok. Eiku pc toi oliki eikä frsu

Liitteet

• IMG_20211216_100157.jpg
    IMG_20211216_100157.jpg
    1,022.6 KB · Katsottu: 157
Muokattu viimeksi:
Kiva.. Nyt aloin sit miettiä onks mulla joku syöpä :sad-face::crying-face:
Cb sivuilta

Liitteet

• Screenshot_2021-12-16-10-12-06-935_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2021-12-16-10-12-06-935_com.android.chrome.jpg
    484.2 KB · Katsottu: 139
Sos naiset tarviin tulkinta apua. Tein frsu testin vaikka tiedän et nehän näyttää varmaksi vasta sit ku menkat on jääny pois ku ei oo aikaisia testejä ne. Ja koskin vahingossa siihen pissaseen päähän sormilla ku olin testannut ni vaikuttaako se tulokset et onko testi ns pilalla. Onko tossa joku pieni haamu alku vai vaan viivan paikka vai kuvittelenko mä näkeväni jotain mitä siinä ei oikeesti oo koska eilinen early predictor testi oli täysin valkoinen nega ilman mitään viivan paikkaa.

Dpo 11
Tämähän on pc eikä rfsu?
Olen näkevinäni väriä tossa kyllä hitusen.. Huomenna näyttäisi jo vahvempaa, toivotaan vahvistumista :red-heart:

Dpo 11

mä nään ainakin tässä haamun, en usko että kosketus siihen päähän on vaikuttanut tulokseen! :smiling face with heart-eyes:

joo mä muistelin että täällä oli joillain flunssaa myös oviksen tienoilla ja sen jälkeen kun oli niistä särkylääkkeistäkin puhetta. Ite tosiaan olin flunssassa ihan jatkuvasti kun neljättä aloin odottaa, että on tässä mahdollisuus vielä, mutta ei kiva tietenkään just nyt tässä kohtaa! :Face Without Mouth:
Mulla oli tässä kierrossa oviksen jälkeen flunssaa et nosti ihan kuumeen.. Ja buranaa oli pakko ottaa ku ei ollu sillon panadolia kaapissa

täällä sitten myös toinen uppiniskainen, ajattelin ihan samaa, noi viivat kun ovat selkeesti vahvistuneet päiväpäivältä!

Haha, ihanat uppiniskaiset :red-heart::red-heart::tears:
Noo niin kauan lienee toivoa kunnes täti tuloo.

Jotenki taas itestä tuntuu vähä pahalle, kun tuli näin helpolla taas plussa itellä. Vaikka iha 100% en vielä uskalla luottaa, oireita ei juuri ole kuin pientä maha- ja selkäkipuilua.. mutta jos vkloppuna vielä näyttää plussaa ni kai se maanantaina soitettava nla. Tänää oletettu rv3+6 kuitenki vasta. Jään seurailemaan kuitenki vielä taustalle :smiling-eyes:
Tänään tein vaa rfsu 25herkkyyden, sekin oli vahvistunut.. pitäs ostaa niitä pc liuskoja ni sais kattoa tummumista..

Ja toivon plussatuulia kaikille, erityisesti Uppisss :red-heart:
Pahoittelut iinamarika :red-heart:

Liitteet

• 1639643304998.jpg
    1639643304998.jpg
    7.1 MB · Katsottu: 158
Tämähän on pc eikä rfsu?
Olen näkevinäni väriä tossa kyllä hitusen.. Huomenna näyttäisi jo vahvempaa, toivotaan vahvistumista :red-heart:

Joo nii oliki pc. Oon nyt kaupassa ostaa lisää testejä ja tajusin et kirjotin aikasemmin väärän merkin :No Evil Monkey:

Muokkaus kaupan jälkeen kotona.
En kestä ku tää on vaa liian jännittävää.

Huomaa kyllä et jos unohtaa syödä ni tulee vähä huono olo mut en tiiä tuliko sit muutenkin. Täällä on sellane itkuhermoromahus päivä selkeesti.

Muokattu viimeksi:
Mulla oli ihan kauhea flunssa viime kierrossa ja silti joku

Pitikin jo aiemmin kirjoittaa, mutta tullut aina jotain kiirettä.. Meillä nyt myös yk 2 meneillään ja viime kierrossa aloitettiin hommat varmaan liian myöhään. Voisko olla että ovis onkin yleensä just tuollain alkukierrossa, niin kuin sulla nyt. Onneksi tikutit! Luulen että mulla ollut sama juttu ja toivonkin että kp 10 lähtien sänkyhommat osuisi kohdilleen! En tiedä yhtään koska mulla ollut ovis mutta tuon kahden viikon aikana n.joka 3 pvä harrasteltiin. Ja tuosta flunssasta. Kp 17 eli juuri mahdollisen oviksen aikaan, mulla yhtäkkiä nousi kuume ja siitä alkoi flunssa! En ole normisti ikinä kipeä. Tosin lapset olivat yskässä joten heiltä varmaan tarttui, mutta kuitenkin. Nyt menossa kp 25/ 32 ajattelin viikonloppuna testailla jos testit tulee postissa. Monilla just flunssa tullut kun raskautunut..Niin kuin Herttarouvallakin! Toivotaan että flunssa toisi meille onnea!

Pitikin jo aiemmin kirjoittaa, mutta tullut aina jotain kiirettä.. Meillä nyt myös yk 2 meneillään ja viime kierrossa aloitettiin hommat varmaan liian myöhään. Voisko olla että ovis onkin yleensä just tuollain alkukierrossa, niin kuin sulla nyt. Onneksi tikutit! Luulen että mulla ollut sama juttu ja toivonkin että kp 10 lähtien sänkyhommat osuisi kohdilleen! En tiedä yhtään koska mulla ollut ovis mutta tuon kahden viikon aikana n.joka 3 pvä harrasteltiin. Ja tuosta flunssasta. Kp 17 eli juuri mahdollisen oviksen aikaan, mulla yhtäkkiä nousi kuume ja siitä alkoi flunssa! En ole normisti ikinä kipeä. Tosin lapset olivat yskässä joten heiltä varmaan tarttui, mutta kuitenkin. Nyt menossa kp 25/ 32 ajattelin viikonloppuna testailla jos testit tulee postissa. Monilla just flunssa tullut kun raskautunut..Niin kuin Herttarouvallakin! Toivotaan että flunssa toisi meille onnea!

Ihanaa kuulla näin positiivista ajattelua! Toivotaan plussia flunssista huolimatta! :red-heart:

Toi mun oviksen tikuttelu oli oikeasti niin tuuria, kun miehelle vessaan mennessä sanoin että mä testaan vaan huvikseen, ettei vielä ole sellaiset päivät että vois olla. No mähän aloin kiljumaan jo vessassa ja mies luuli että mulla on joku hätä, se ihan pelästyi :tears:
Että jos tätä miettii niin melkonen onni oli jopa että testasin huvikseen kp9 ja sain huipun heti kiinni, tästä jos mulla alkais raskaus niin se oli sitten niin tarkoitettu jo heti alkuunsa. :red-heart:
Oliko niin ettet oo siis tikutellut ovista? Ens kierrossa ainakin kannattaa jos mietityttää tuo ajankohta. Mä luulen et mulla toi ovis on ollut aina heti menkkojen jälkeen, siks ei ehkä oo sänkyhommat ajoittuneet sit ihan kohilleen.:Smiling Face With Smiling Eyes:

Täällä dpo 8 tai 9. Alavatsa tuntuu sellaiselta piukealta, tiedostan sen jotenkin koko ajan, housuista tulee painetta alavatsalle ja jotenkin tunnen sen koko ajan. Rinnat edelleen turvoksissa, ei enää arat. Eilen tein onestepin testin, mielestäni sen herkkyys on 10. Siihen tuli testiajalla, tai siis kun voi tulkita testiä, ihan lyhyeksi ajaksi sellainen viiva, joka lähti pois muutamien sekuntien kuluessa. Mieskin sen näki. Ikinä käynyt noin.

Huomenna ajattelin testata uudelleen.

Ihanaa kuulla näin positiivista ajattelua! Toivotaan plussia flunssista huolimatta! :red-heart:

Toi mun oviksen tikuttelu oli oikeasti niin tuuria, kun miehelle vessaan mennessä sanoin että mä testaan vaan huvikseen, ettei vielä ole sellaiset päivät että vois olla. No mähän aloin kiljumaan jo vessassa ja mies luuli että mulla on joku hätä, se ihan pelästyi :tears:
Että jos tätä miettii niin melkonen onni oli jopa että testasin huvikseen kp9 ja sain huipun heti kiinni, tästä jos mulla alkais raskaus niin se oli sitten niin tarkoitettu jo heti alkuunsa. :red-heart:
Oliko niin ettet oo siis tikutellut ovista? Ens kierrossa ainakin kannattaa jos mietityttää tuo ajankohta. Mä luulen et mulla toi ovis on ollut aina heti menkkojen jälkeen, siks ei ehkä oo sänkyhommat ajoittuneet sit ihan kohilleen.:Smiling Face With Smiling Eyes:

Oli kyllä mahtava säkä, että tikutit ja uskon samoin että kaikki menee niin kuin on tarkoitettu! En ole ikinä testannut ovistikkuja..tässä kierrossa piti, mutta en saanut aikaseksi! Juu, luulen myös että mullakin ovis voi olla jo alku kierrossa kun oon tähän asti kuvitellut ja laskureitten mukaankin vasta 14 päivää ennen menkkoja olis ovis. Nyt ollut välillä menkkamaista mahakipua, ja huonoa oloa, joka nyt helpottanut. Tää flunssa juttu oli kyllä outo, kaks päivää lämpöö n 37,8 ja yskä ja nuha, ja kun nyt muistelen niin viimevraskauden alussa olin myös flunssassa viikon. Voiko olla että immuunipuolustus laskee hieman alkion vuoksi ja flunssa pääsee iskemään helpommin.. tai sitten vaan muuten flunssa ja joutuu uudelle kierrokselle..Mutta toivossa pysytään!!

Takaisin