Nuorena äidiksi
Satasella mukana keskusteluissa
Tottakai mulla negatiivinen oli vielä, 5 päivää viikonloppuun ja kokeilen sit ehkö uusiks, veikkaan et ensviiko alus alkaa menkat jos en raskaana ole /kroppa sekoa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ääh nyt iski taas pessimistisyys päälle. Varmaan oon vaan kuvitellu ettö ois niiiiiiiin kipeet tissit mut ehk tää on vaa normi pms tuntemuksia... hain pari testiäki tänään mut en oo testannu viel.. ehk huomen aamuna jos oon tosi epätoivonen :Dd kummiski tulee vaa negaa ja menkat pitös torstaina alkaa suunnilleen
Meillä on samat piinapäivät täällä kp 25 ja mikään ei tunnu miltään, ei koske mihinkään, mieliala aika neutraali, enemmän ärsytys herkkä. Nyt tunnen jo sen loppu viikon pettymyksen ja sit täällä tulis puolisen vuotta yritystä. Yritän olla loppu viikkoon ilman testejä, jos täti ei tule ennen sitä kylään
Ääh nyt iski taas pessimistisyys päälle. Varmaan oon vaan kuvitellu ettö ois niiiiiiiin kipeet tissit mut ehk tää on vaa normi pms tuntemuksia... hain pari testiäki tänään mut en oo testannu viel.. ehk huomen aamuna jos oon tosi epätoivonen :Dd kummiski tulee vaa negaa ja menkat pitös torstaina alkaa suunnilleen
mepäs mennään just samoissa meilläki nyt yk6 ja tulee puoli vuotta täyteen. Ei oo ollu hailuroita raskaustesteissä tai mitään muutakaan koko aikana kun ekat 4 kiertoa testailin. Nyt eka kertaa oli ovistikut mukana ku halusin varmistaa että ovis on sillonku flo ja itsekin sitä epäilen limoista ja olikin ovis plus just samaan aikaan eli ei siitäkään kiinni. Ollaan yleensä noin joka toinen päivä talleteltu vähän yli oviksen. Molemmat aika nuoria vielä minä 26 mies 28 ja normaalipainoisia ja liikunnallisia joten ärsyttää ettei tärppää ja ympärillä muilla tutuilla vaan heti yk1 tärpännyt ja me vaan odotellaan ja odotellaan. Melkeen jo toivo menny tähä yrittämiseen vaikka ymmärrän et voi mennä vuosikin ilman sen kummempaa syytä mut kuitenkin harmittaa kovasti. Kierto aina ollut tasanen noin 30pv ja ovislimat tullu tasasesti joka kierrossa monia vuosia jo. Hormonaalista ehkäsyä ei oo ollu kun muutaman kuukauden kokeilu jotai vuosis sitten mutta todettiin ettei se sovi meille niin kumilla menty ettei voi syyttää sitäkään ettei kierto ois viel tasaantunu ehkäsyn jälkeen tms. Eikä myöskään saitastettuja sukupuolitauteja kummallakaan. En tiiä mistä kiikastaa mutta ottaa kaaliin.
Sulla ei ole montaa päivää enää jännittämistä. Millä testillä ajattelit huomenna testata? Mullakin oli todella arat rinnat mutta ne oli pms oireita sitten luulisin. Vaikea siis erottaa niistä koska tärppää,kun ne on tulleet mulle viime aikoina joka kk ennen menkkoja.
Toi kuulostaa kyllä harmilliselta, toivottavasti tää olis nyt teidän kierto Minulla on 14 syntynyt poika ja miehelläni ei ennestään. Molemmat ollaan alle 30 vuotiaita. Minulla toki kierukka ehti olla 5 vuotta ja taitaa pitkään ja hartaasti palautua hormonitoiminta normaaliksi.. :banghead:
No mutta sähän olet pitkälle jaksanut odottaa testaamista. Minä sain plussan tuolla ekalla mainitsemillasi testillä viime kesäkuussa,kuvakin on tallella. Se oli 2 vrk ennen kun muut testit näytti. Kp taisi olla 34. Mulla näkyy todellakin myöhään,tai sitten johtui siitä että menikin kesken.ostin rfsu herkän testin jolla vois 6pv ennen menkkoja muka testata, ja sit pari pc normi liuskaa, lähikaupan ainoat mistä valita :D huomen ois 2 pv menkkoihin ja dpo 13 uskois jo jotai hailuraa näkyvän jos ois raskaana, mut tuskin olen. En tiiä vielä tuhlaanko testejä vai ootanko vaan kiltisti pari päivää että mahdolliset menkat alkaa.
No mutta sähän olet pitkälle jaksanut odottaa testaamista. Minä sain plussan tuolla ekalla mainitsemillasi testillä viime kesäkuussa,kuvakin on tallella. Se oli 2 vrk ennen kun muut testit näytti. Kp taisi olla 34. Mulla näkyy todellakin myöhään,tai sitten johtui siitä että menikin kesken.
oliko sulla mikä dpo sillon kun testasit? Jäikö kemialliseksi vai menikö missä vaiheessa kesken? Halutko laittaa kuvaa silloisesta plussatestistä jos on tallella vielä