Raskaaksi 2021

Tottakai mulla negatiivinen oli vielä, 5 päivää viikonloppuun ja kokeilen sit ehkö uusiks, veikkaan et ensviiko alus alkaa menkat jos en raskaana ole /kroppa sekoa.

On se piinallista odotella alkaako menkat vai ei. Mulla on nyt siis ovulaatiotestailut alkaneet. Nyt on kp 10/25-26. Minä toivon,että saan nyt tällä kierrolla ovulaation kiinni testillä. En uskalla kahta kertaa päivässä testata vielä kun oli eilen niin heikohko viiva. Ja testit pitää riittää ainakin kp 15 asti...Sitten tarvitsisi vielä se mies saada kyläilemään...
Ostin jo valmiiksi Apteekin Ultra testit sekä Pregcheckejä 2 kpl. Puhelimessanikin on 4 sovellusta joista saa seurattua kiertoa ja ennustaa ovulaation. :grin:happy:

Mulla ennusti viimeviikolle ovista. Toki yritin n. Keskimääräsen kierron mukaa laskea mut en sit tiiä onnistuinko kuin hyvin, mut nyt jos on uskomista, ni oviksest on 8 pvää :rolleyes: tai sit en ovuloi ollenkaa :nailbiting:

Mulla oli kans alkuraskaudessa tissit jonkun verran kipeenä!

Nyt ei oo kyllä oikeen mitään oiretta. Ei vaan oo. :confused005 Dpo9.

Nuorena äidiksi Monesko yrityskuukausi sulla on? Mulla paineita kun ei vakiokumppania,vaan sellainen ns.fwb- suhde,hän tietää että ei ole ehkäisyä ja mä haluan lapsen.

Enää en luota Pregcheckiinkään...Perhana millaisen viivanpaikan sain äsken kun testasin huvikseni kun teki niin paljon mieli...Katsokaas tätä viivanpaikkaa;
A453BDAF-7793-4218-8BB1-D8B1B07BA5E5.jpeg

Ja tein myös Ultran,jotta näette kun moni on kysellyt onko niissä viivanpaikkaa..Mä sain myös siihen väriä.
B23DF689-752A-4E37-9A9D-DDBF95DC107C.jpeg

Huonot kuvanlaadut taas,anteeksi siitä.

Muokattu viimeksi:
Mulla kp12 menossa, limat on luojan kiitos katoamassa, mutta hajuakaan ei ole koska o+ päivä on ja onko se ollut jo:hilarious: Totesin että en tikuta ja en ole nyt sitten tikuttanut, tjottailulla menee tämä kierto.

Radiossa puhuttiin yks aamu, että kumman valitset mieluummin koko päiväksi : märät sukat vai märät alushousut? Ja totesin miehelle että märät sukat, kun oviksen aikaan on niin inhottavaa kun tuntuu että limat vaan valuu tasaseen tahtiin 3-4 päivän ajan ja pikkuhousunsuojankin läpi aina hetkellisesti tuntee sen märän:laughing001

Ääh nyt iski taas pessimistisyys päälle. Varmaan oon vaan kuvitellu ettö ois niiiiiiiin kipeet tissit mut ehk tää on vaa normi pms tuntemuksia... hain pari testiäki tänään mut en oo testannu viel.. ehk huomen aamuna jos oon tosi epätoivonen :Dd kummiski tulee vaa negaa ja menkat pitös torstaina alkaa suunnilleen

Ääh nyt iski taas pessimistisyys päälle. Varmaan oon vaan kuvitellu ettö ois niiiiiiiin kipeet tissit mut ehk tää on vaa normi pms tuntemuksia... hain pari testiäki tänään mut en oo testannu viel.. ehk huomen aamuna jos oon tosi epätoivonen :Dd kummiski tulee vaa negaa ja menkat pitös torstaina alkaa suunnilleen

Meillä on samat piinapäivät :excited001 täällä kp 25 ja mikään ei tunnu miltään, ei koske mihinkään, mieliala aika neutraali, enemmän ärsytys herkkä. Nyt tunnen jo sen loppu viikon pettymyksen ja sit täällä tulis puolisen vuotta yritystä. Yritän olla loppu viikkoon ilman testejä, jos täti ei tule ennen sitä kylään

Mitähän tämäkin nyt taas. Kp 8 ja maha aivan todella kipeä. Ihan semmonen klassinen menkkajomo vaikka menkat just loppu pari pv sitte :confused004

Meillä on samat piinapäivät :excited001 täällä kp 25 ja mikään ei tunnu miltään, ei koske mihinkään, mieliala aika neutraali, enemmän ärsytys herkkä. Nyt tunnen jo sen loppu viikon pettymyksen ja sit täällä tulis puolisen vuotta yritystä. Yritän olla loppu viikkoon ilman testejä, jos täti ei tule ennen sitä kylään

mepäs mennään just samoissa meilläki nyt yk6 ja tulee puoli vuotta täyteen. Ei oo ollu hailuroita raskaustesteissä tai mitään muutakaan koko aikana kun ekat 4 kiertoa testailin. Nyt eka kertaa oli ovistikut mukana ku halusin varmistaa että ovis on sillonku flo ja itsekin sitä epäilen limoista ja olikin ovis plus just samaan aikaan eli ei siitäkään kiinni. Ollaan yleensä noin joka toinen päivä talleteltu vähän yli oviksen. Molemmat aika nuoria vielä minä 26 mies 28 ja normaalipainoisia ja liikunnallisia joten ärsyttää ettei tärppää ja ympärillä muilla tutuilla vaan heti yk1 tärpännyt ja me vaan odotellaan ja odotellaan. Melkeen jo toivo menny tähä yrittämiseen vaikka ymmärrän et voi mennä vuosikin ilman sen kummempaa syytä mut kuitenkin harmittaa kovasti. Kierto aina ollut tasanen noin 30pv ja ovislimat tullu tasasesti joka kierrossa monia vuosia jo. Hormonaalista ehkäsyä ei oo ollu kun muutaman kuukauden kokeilu jotai vuosis sitten mutta todettiin ettei se sovi meille niin kumilla menty ettei voi syyttää sitäkään ettei kierto ois viel tasaantunu ehkäsyn jälkeen tms. Eikä myöskään saitastettuja sukupuolitauteja kummallakaan. En tiiä mistä kiikastaa mutta ottaa kaaliin.

Sulla ei ole montaa päivää enää jännittämistä. Millä testillä ajattelit huomenna testata? Mullakin oli todella arat rinnat mutta ne oli pms oireita sitten luulisin. Vaikea siis erottaa niistä koska tärppää,kun ne on tulleet mulle viime aikoina joka kk ennen menkkoja.

mepäs mennään just samoissa meilläki nyt yk6 ja tulee puoli vuotta täyteen. Ei oo ollu hailuroita raskaustesteissä tai mitään muutakaan koko aikana kun ekat 4 kiertoa testailin. Nyt eka kertaa oli ovistikut mukana ku halusin varmistaa että ovis on sillonku flo ja itsekin sitä epäilen limoista ja olikin ovis plus just samaan aikaan eli ei siitäkään kiinni. Ollaan yleensä noin joka toinen päivä talleteltu vähän yli oviksen. Molemmat aika nuoria vielä minä 26 mies 28 ja normaalipainoisia ja liikunnallisia joten ärsyttää ettei tärppää ja ympärillä muilla tutuilla vaan heti yk1 tärpännyt ja me vaan odotellaan ja odotellaan. Melkeen jo toivo menny tähä yrittämiseen vaikka ymmärrän et voi mennä vuosikin ilman sen kummempaa syytä mut kuitenkin harmittaa kovasti. Kierto aina ollut tasanen noin 30pv ja ovislimat tullu tasasesti joka kierrossa monia vuosia jo. Hormonaalista ehkäsyä ei oo ollu kun muutaman kuukauden kokeilu jotai vuosis sitten mutta todettiin ettei se sovi meille niin kumilla menty ettei voi syyttää sitäkään ettei kierto ois viel tasaantunu ehkäsyn jälkeen tms. Eikä myöskään saitastettuja sukupuolitauteja kummallakaan. En tiiä mistä kiikastaa mutta ottaa kaaliin.

Toi kuulostaa kyllä harmilliselta, toivottavasti tää olis nyt teidän kierto :Heartred Minulla on 14 syntynyt poika ja miehelläni ei ennestään. Molemmat ollaan alle 30 vuotiaita. Minulla toki kierukka ehti olla 5 vuotta ja taitaa pitkään ja hartaasti palautua hormonitoiminta normaaliksi.. :banghead:

Sulla ei ole montaa päivää enää jännittämistä. Millä testillä ajattelit huomenna testata? Mullakin oli todella arat rinnat mutta ne oli pms oireita sitten luulisin. Vaikea siis erottaa niistä koska tärppää,kun ne on tulleet mulle viime aikoina joka kk ennen menkkoja.

ostin rfsu herkän testin jolla vois 6pv ennen menkkoja muka testata, ja sit pari pc normi liuskaa, lähikaupan ainoat mistä valita :D huomen ois 2 pv menkkoihin ja dpo 13 uskois jo jotai hailuraa näkyvän jos ois raskaana, mut tuskin olen. En tiiä vielä tuhlaanko testejä vai ootanko vaan kiltisti pari päivää että mahdolliset menkat alkaa.

Toi kuulostaa kyllä harmilliselta, toivottavasti tää olis nyt teidän kierto :Heartred Minulla on 14 syntynyt poika ja miehelläni ei ennestään. Molemmat ollaan alle 30 vuotiaita. Minulla toki kierukka ehti olla 5 vuotta ja taitaa pitkään ja hartaasti palautua hormonitoiminta normaaliksi.. :banghead:

kiitti tsempistä tarvitaan kyllä :Heartred ”onneks” ei oo iän puolesta vielä niin kiire että jos hoitoja tarvii niin kerkeäis onnistua niillä toivon mukaan jos ei muuten. Noh ei nyt vielä noin tummis pilviö pitäis ennustella.

toivottavasti teilläkin ja kaikilla muilla piinailijoilla kohta plussa pärähtää :love7

ostin rfsu herkän testin jolla vois 6pv ennen menkkoja muka testata, ja sit pari pc normi liuskaa, lähikaupan ainoat mistä valita :D huomen ois 2 pv menkkoihin ja dpo 13 uskois jo jotai hailuraa näkyvän jos ois raskaana, mut tuskin olen. En tiiä vielä tuhlaanko testejä vai ootanko vaan kiltisti pari päivää että mahdolliset menkat alkaa.
No mutta sähän olet pitkälle jaksanut odottaa testaamista. Minä sain plussan tuolla ekalla mainitsemillasi testillä viime kesäkuussa,kuvakin on tallella. Se oli 2 vrk ennen kun muut testit näytti. Kp taisi olla 34. Mulla näkyy todellakin myöhään,tai sitten johtui siitä että menikin kesken.

Hei kaikille, löysin tämän foorumin vasta juuri ennen plussaa, joten en ehtinyt tähän ketjuun kirjoitella. Piinailijoille haluaisin kuitenkin jakaa oman kokemukseni.

Testasin ensimmäisen kerran rfsu:n herkällä dpo11, kun täällä joku saanut haamuja jo dpo8. Tämän ketjun innoittamana testasin jo tässä vaiheessa. Puhdas nega.

Seuraavan kerran testasin dpo15, nega tai haamu jota ei kyllä kukaan muu olisi nähnyt. Tämä oli apteekin oma ei herkkä testi. Kp 33/31.

Plussan sain sitten haaleana mutta varmana dpo17. Tässä kohdin kierto 35/31. Apteekin oma. Menkat siis useamman päivän jo myöhässä.

Dpo 19 plussa vahvistunut selvästi. Apteekin oma.

Yksi kkm takana, toivotaan että tämä pysyy kyydissä ❤️ tsemppiä kaikille kuumeilijoille ja älkää vaipuko epätoivoon mikäli sitä haamua/plussaa ei näy ennen oletettujen kuukautisten alkua...

No mutta sähän olet pitkälle jaksanut odottaa testaamista. Minä sain plussan tuolla ekalla mainitsemillasi testillä viime kesäkuussa,kuvakin on tallella. Se oli 2 vrk ennen kun muut testit näytti. Kp taisi olla 34. Mulla näkyy todellakin myöhään,tai sitten johtui siitä että menikin kesken.

oliko sulla mikä dpo sillon kun testasit? Jäikö kemialliseksi vai menikö missä vaiheessa kesken? Halutko laittaa kuvaa silloisesta plussatestistä jos on tallella vielä :angel7

oliko sulla mikä dpo sillon kun testasit? Jäikö kemialliseksi vai menikö missä vaiheessa kesken? Halutko laittaa kuvaa silloisesta plussatestistä jos on tallella vielä :angel7

Meni saman viikon lauantaina kesken kun olin alkuviikosta plussannut.
Tämä heikko plussa oli tiistaina,DPO 14. DPO 16 vasta näytti digitesti plussan,ja RFSU liuskatestissä erotti viivan samana aamuna.DPO 18 alkoi vuoto tosin. Tämä siis oli viime kesäkuussa.
On mulla kaikki kuvat tallella,tässä on se eka plussa jonka siis erotin itse(DPO 14), erittäin herkkä testi RFSU,mutta tosiaan myöhään näytti tämäkin minulla,ja vain näin haalean viivan.
.3162A0D9-2E77-48C5-BEE2-F24F73A61E53.jpeg

Takaisin