Raskaaksi 2021

Uppisss on kyllä jaksanut olla sinnikäs noiden testien kanssa. Toivotaan että joku selvyys löytyy :smiling-eyes:

Tein itse tänä aamuna taas digitaalisen ovistestin huvikseen ja tyhjää rinkulaa näytti. Tiistai aamuna oli hymynaama testissä, joten ovis on ollut tässä parin päivän sisällä jossain vaiheessa. Vatsakipuja oli vaihtelevasti, mahdotonta sanoa tarkempaa ajankohtaa.

Mutta toivotaan että toissa yön seksihetki miehen kanssa osui suunnilleen kohdilleen, sitä ennen sunnuntai-iltana oli edellinen kerta. Jännää :smiling face with heart-eyes:

En jaksaisi olla sinnikäs mutta kun toinen antaa turhaa toivoa ni pakkohan se oli jatkaa vielä kokeilua.. Oon ihan rikki tähän:loudlycrying: :loudlycrying:
Selvä plussa testissä mut on nega..... No saapahan korkata sen viinipullon huomenna........

En jaksaisi olla sinnikäs mutta kun toinen antaa turhaa toivoa ni pakkohan se oli jatkaa vielä kokeilua.. Oon ihan rikki tähän:loudlycrying: :loudlycrying:
Selvä plussa testissä mut on nega..... No saapahan korkata sen viinipullon huomenna........
Mikä ton cb herkkyys olikaan? Jos ei vaan näy vielä siinä rfsu ? :/

kyllä toi cb edelleen haamuilee mun silmään ! <3

Ku kaikissa testeissä olis näin selvä tyhjä/valkoinen viivanpaikka näkyvissä ja voi kun olisin muistanut tämän ni ois tehnyt tällä ja ei ois palanu rahaa nii paljon ku ois uskonut heti et ei oo plussa.. Tästä lähin kierrän cb kaukaa paitsi jos tulee haamua jollain muulla ni sit uskaltaa tehä digin..... Pakko oli tehä tää vielä koska mulla on outo nyt toi vetinen vv ja semmosta saman tyylistä kipua ku oviksen aikaan mut miedompaa... Et jokin mahtaa olla "vialla".. Pitänee varata aikaa gynelle jos semmoselle täällä pääsee julkisen kautta. Usein tarttis olla joku tosi raskauttava syy. Mulla myös kohdunnapukka osottaa tonne ihan ns sivulle(mm vaikee epistöö kuppi tai tamppooni ettei tuu ohi vuotoja) ja vinossa tokan lapsen jälkeen ni tiedä johtuuko siitä ettei tuu raskaaksi tms.. Who knows

Liitteet

• IMG_20211216_084221.jpg
    IMG_20211216_084221.jpg
    213.2 KB · Katsottu: 135
Ku kaikissa testeissä olis näin selvä tyhjä/valkoinen viivanpaikka näkyvissä ja voi kun olisin muistanut tämän ni ois tehnyt tällä ja ei ois palanu rahaa nii paljon ku ois uskonut heti et ei oo plussa.. Tästä lähin kierrän cb kaukaa paitsi jos tulee haamua jollain muulla ni sit uskaltaa tehä digin..... Pakko oli tehä tää vielä koska mulla on outo nyt toi vetinen vv ja semmosta saman tyylistä kipua ku oviksen aikaan mut miedompaa... Et jokin mahtaa olla "vialla".. Pitänee varata aikaa gynelle jos semmoselle täällä pääsee julkisen kautta. Usein tarttis olla joku tosi raskauttava syy. Mulla myös kohdunnapukka osottaa tonne ihan ns sivulle(mm vaikee epistöö kuppi tai tamppooni ettei tuu ohi vuotoja) ja vinossa tokan lapsen jälkeen ni tiedä johtuuko siitä ettei tuu raskaaksi tms.. Who knows
harmi että oli näin epäselvä tilanne pitkään <3 onko sulla kuinka pitkään synnytysten jälkeen ollut "normaali" kierto? mietin vaan että tuo oviskivun tyylinen voi olla ihan vaan keltarauhaskipuakin, joka on ihan normaalia luteaalivaiheessa :smiling-eyes: itsellä ainakin ollu vastaavaa, varsinkin menkkoja lähestyttäessä. mutta tietty kannattaa käydä tutkimuksissa, jos joku huolettaa :thumbs-up:

Tämä vielä et mistä helevetistä tuo cb vielä sai ton vahvistumisen ku tämä on taas vahvempi ku eilen.... Mittaa jotai iha muuta ku hcg varmaan.....

Mittaa ketutus käyrää ku nousee :tears::tears:

Liitteet

• IMG_20211216_085610.jpg
    IMG_20211216_085610.jpg
    329.1 KB · Katsottu: 147
harmi että oli näin epäselvä tilanne pitkään :Heartred onko sulla kuinka pitkään synnytysten jälkeen ollut "normaali" kierto? mietin vaan että tuo oviskivun tyylinen voi olla ihan vaan keltarauhaskipuakin, joka on ihan normaalia luteaalivaiheessa :smiling-eyes: itsellä ainakin ollu vastaavaa, varsinkin menkkoja lähestyttäessä. mutta tietty kannattaa käydä tutkimuksissa, jos joku huolettaa :thumbs-up:
Kierto ollu normaali ja se keltarauhas kipuilu on tuttua joistain kierrosta mut se on erilaista ja tuntuu sen muniksen puolella josta irronnut.. Tää tuntuu enempi kohdun tietämillä :sad-face:

Tämä vielä et mistä helevetistä tuo cb vielä sai ton vahvistumisen ku tämä on taas vahvempi ku eilen.... Mittaa jotai iha muuta ku hcg varmaan.....

Voi itku mikä tilanne!
Tossahan on ihan selkeä haamu ja näyttäs minunkin silmään vahvistuneen!

mikä testi toi sun liuska testi oli? ei raksuta yhtään..

Pahoittelut Uppisss:loudlycrying::red-heart:

Onpa kyllä susia noi CB:t. Eikös täällä jollain muullakin antanut ihan törkeitä viivanpaikkoja? On kyllä tyhmää, kun eivät ole mitään halpoja testejä :disappointed-face:

Ja meinasin vielä kirjoittaa samaa kuin move88, että mulla kanssa välillä keltarauhanen aiheuttaa sellaisia samantyylisiä nippailuja kuin oviksen aikaan. Että voi hyvin johtua siitäkin. Mutta toki kannattaa käydä gynellä, jos on huoli omasta terveydestä. :red-heart:

Pahoittelut Uppisss:loudlycrying::red-heart:

Onpa kyllä susia noi CB:t. Eikös täällä jollain muullakin antanut ihan törkeitä viivanpaikkoja? On kyllä tyhmää, kun eivät ole mitään halpoja testejä :disappointed-face:

Ja meinasin vielä kirjoittaa samaa kuin move88, että mulla kanssa välillä keltarauhanen aiheuttaa sellaisia samantyylisiä nippailuja kuin oviksen aikaan. Että voi hyvin johtua siitäkin. Mutta toki kannattaa käydä gynellä, jos on huoli omasta terveydestä. :red-heart:

no siis mulle anto viimekierrossa cb early tällästä viivaa ja nega oli! :Smirking Face: mä vaan revin nää aina auki. tää tosin tuli testiajan jälkeen..

IMG_20211201_124218.jpg

no siis mulle anto viimekierrossa cb early tällästä viivaa ja nega oli! :Smirking Face: mä vaan revin nää aina auki. tää tosin tuli testiajan jälkeen..

View attachment 109115
Earlyyn oon saanu itsekin turhan viivanpaikan mut sen arvasinkin sellaiseksi. Oli myös sinertävä. Viime kierrossa. Ja joo siis se et nää antaa viivaa kuulemma testiajan jälkeen herkästi mut mulla tuli heti näkyviin.. En muuten ois ajatellu mitää näistä

Onks sulla Uppisss menkat jo myöhässä?

DPO 14 mut ei mitää viitteitä et ois alkamassa. Tyleensö alkaa tiputella jo ajoissa mut nyt vaa toi vetinen vv jne.. Erilainen kipuilu

Täs vielä näkyy täämö ketutus käyrän vahvistuminen... Siis toi vaaka viiva haalenee kuivuessa mut vahvistuminen näkyy tossa pystyviiva.....

Liitteet

• IMG_20211216_091842.jpg
    IMG_20211216_091842.jpg
    311.7 KB · Katsottu: 137
Musta tuntui kun testejä teki, että digi ja apteq oli ne kaikkein parhaimmat, ei antanut ainakaa itelle mitään turhia viivoja ja haamuja vaan sai heti selkeen tuloksen.
Ja testasin vasta menkkojen alkamispäivän aamuna, jos menkat ei ollu alkanu, kun silloin oli yleensä jo dpo13 tai dpo14, jolloin olis jotain näkynyt jos olis ollut näkyäkseen.

Mutta kyllä kahden vuoden aikana saiki tuijotella monia tyhjiä testejä. Päähän siinä lahos...

Toivottavasti monella on nyt tämä meneillään oleva tai edes seuraava kierto se kierto, josta tärppi kävisi:Two-hearts:

Täällä minä oon saikulla supistusten ja SI-nivelkipujen takia ja yritän saada aikaani kulumaan käsitöiden parissa. Rv29+6, huomenna pyörähtää rv30 käyntiin ja aletaan olla voitonpuolella tällä taipaleella.
Mies on jo tuumaillut ja vihjaillut, että eikös ensi vuoden loppusyksyllä sitten voisi varailla jo seuraavaa käyntiä Tayssiin ja PAS:iin, jotta saadaan pikkusisarus sitten tälle nyytille:tears:

Juu, kyl varsinkin noissa 2 viimeisessä näkyy! Nää on muuten Joo hassuja, kun se vaakaviiva ei ota sitä väriä itseensä vaan on vaan joku harmaa viiva ja se viiva tais illa ns. Siinä muovissa. Ja sit tosiaan kuivana ei oikein näy.
En muista yhtään 2v sitten et katosiko se vaakaviiva. Muistan vaan et plussa oli selkeä ja tuoreena kuvakin ja parin päivän päästä heitin rlskii ja kun jäljellä oli enää ohut reuna plussaviivasta.
Joo se vaakaviiva on siinä takakuoren semmosessa ulokkeessa se väri ja sitä on vähän jäänyt tuohon muoviin ja alkaa sit kuivana kadota mut tuo testi viiva pysyy samana. Tos ekassa kin oli selvä haamu ja sekin ku tuli heti ja toi vahvistuminen tossa oli kuitenki eniten persiistä

Se tais olla tämä kierto sitten tässä. Dpo2 ja kauheen flunssan löi päälle. Vielä en oo särkylääkettä ottanut, mutta kohta täytyy, eikä meillä ole kun buranaa! :crying-face:
Toisaalta, on sitä ennenkii tultu raskaaksi flunssista huolimatta, että kai tässä kuitenkin toivoa on vielä! :folded:
Mulla oli ihan kauhea flunssa viime kierrossa ja silti joku koitti tarrata matkaan mukaan. Just ovulaation aikaan ja toinen flunssa kiinnittymisen aikaan.

Takaisin