Raskaaksi 2021

Kyl vaan pilkistelee siellä! Eikös olis mahdollista että ei ne negoja ole, vaan kiinnittymisyrirtyksiä? Että ihan oikeita haamuja jotka aiemmin vaan ei jatkanu matkaa, ja ehkä tämä jatkaa? :) Siis kun tosiaan itsellä ei ole ikinä tullut yhtään mitään jälkeä mihinkään, niin vaikea uskoa että noi olis oikeasti negoja! Ainakin kovasti toivoa on että joku siellä yrittää jatkaa nyt sun mukana matkaa :)

Kyl vaan pilkistelee siellä! Eikös olis mahdollista että ei ne negoja ole, vaan kiinnittymisyrirtyksiä? Että ihan oikeita haamuja jotka aiemmin vaan ei jatkanu matkaa, ja ehkä tämä jatkaa? :) Siis kun tosiaan itsellä ei ole ikinä tullut yhtään mitään jälkeä mihinkään, niin vaikea uskoa että noi olis oikeasti negoja! Ainakin kovasti toivoa on että joku siellä yrittää jatkaa nyt sun mukana matkaa :)
Kiitos toivotaan :Two-hearts: luulen että ehkä se pc on se mikä tuotti pettymyksen ku sillon ennen valmistajan vaihtoa oli paras luotto testi ja nyt me ei tulla enää toimeen :rolling: ja nää cb siniviivan testit uusia tuttavuuksia silleen ni en sit luota tohon kaa tulokseen ku lukenu paljon et antaa vääriä plussia ns kaikki missä sininen toi viiva.. Mut siks pieni toivon kipinä pysyy koska vahvistui ja koska tuli heti näkyviin..

On mul silti sellai fiilis et aamulla negaa koska on käynyt silleen niin monta kertaa aiemminkin..

Muokattu viimeksi:
Äsken ku kaivoin sen liuskan ni se on menny iha semmiseks hassuksi enkä oo varma erottaako siitä viivaa ni saattoi olla se joku värikertymä mikälie ni ei oo aamuksi toiveet korkealla vaikka cb viiva vahvistui ja pysyi.... Siksi juuri kehoitetaan ettei saisi katsoa uudelleen ettei anna vääriä toiveita kun voi tulla se roskis haamu eli viivanpaikka näkyviin mut jos toisinpäin ni on huono merkki

:Heavy Exclamation Mark Symbol:Muoks. Kuvat lisätty.. Piti muokata valotuksia että sai kuvaan näkymään...

Liitteet

• IMG_20211215_212932.jpg
    IMG_20211215_212932.jpg
    201.2 KB · Katsottu: 126
  • IMG_20211215_213629.jpg
    IMG_20211215_213629.jpg
    253.9 KB · Katsottu: 129
Muokattu viimeksi:
Äsken ku kaivoin sen liuskan ni se on menny iha semmiseks hassuksi enkä oo varma erottaako siitä viivaa ni saattoi olla se joku värikertymä mikälie ni ei oo aamuksi toiveet korkealla vaikka cb viiva vahvistui ja pysyi.... Siksi juuri kehoitetaan ettei saisi katsoa uudelleen ettei anna vääriä toiveita kun voi tulla se roskis haamu eli viivanpaikka näkyviin mut jos toisinpäin ni on huono merkki

Haluutko laittaa kuvan tiirailtavaksi siitäkin? :smiling-eyes:

Kyllä Uppiss tossa RFSUssa jotain pilkistää. :smiling-eyes:

Vitsi ihmettelen tätä mun kroppaa, ollut tosi paljon vihlontaa/nippailuja alavatsalla vaihtelevasti molemmin puolin munasarjojen kohdalla. Eilen oli vasen puoli oikeen tosissaan arka. Vv tullut tosi paljon ja sylkiovistestissä oli tänään jo saniaiskuviota. Pitänee käydä ostamassa noita ovistestejä ja testata, että mitä tää nyt taas on. En millään usko, että vois ovis olla vielä, mutta ehkä kroppa harjoittelee jo:tears:

Kyllä Uppiss tossa RFSUssa jotain pilkistää. :smiling-eyes:

Vitsi ihmettelen tätä mun kroppaa, ollut tosi paljon vihlontaa/nippailuja alavatsalla vaihtelevasti molemmin puolin munasarjojen kohdalla. Eilen oli vasen puoli oikeen tosissaan arka. Vv tullut tosi paljon ja sylkiovistestissä oli tänään jo saniaiskuviota. Pitänee käydä ostamassa noita ovistestejä ja testata, että mitä tää nyt taas on. En millään usko, että vois ovis olla vielä, mutta ehkä kroppa harjoittelee jo:tears:

mikäs kp siellä olikaan nyt menossa?

edit.
googlesta kävin tutkailee tota sylkiovis testiä, kuinka luotettava on? Meinaan että vois itekkin kokeilla jos on luotettava ja helppo tulkita!
mä vaan sitä että itelläki toi ovis oli kp9 enkä olis kyllä uskonut. :tears:

Näin jälkikäteen kun mietin että jos mulla useastikkin on ollut heti menkkojen jälkeen ovis, niin siinä on kyllä mennyt hyvin sitten sänkyhommat ohi :tears: mut tosiaan oli eka kerta ovistestille niin saa nähdä ens kierrossa missä kohtaa ovis on, jotenkaan en nyt luota että tärppiä tulis vielä ja jäin miettimään tota sylkitestiä että tekis mieli kokeilla ens kierrossa!:smiling-eyes:

Muokattu viimeksi:
Iiih, ompa täällä jännät paikat!!!!
Kyllä munkin silmään Uppiksella haamuilee :Heartred

Ite testasin taas negan x)
Tai korkeintaan joku viivanpaikka.
Rfsu puikko. Iltapissa, en malttanu oottaa aamuun kun mies toi kauppatilauksen :D

pc oli ihan vitivalkoinen.

muoks. Lisäsin toisen kuvan , kun kävin tiirailemassa n 30min päästä. Vaikka tiiän ettei sais.. :P
dpo10

Liitteet

• 667ADB83-BE76-4449-80C4-4684D34D8148.jpeg
    667ADB83-BE76-4449-80C4-4684D34D8148.jpeg
    103.4 KB · Katsottu: 125
  • DAAC5AE6-5817-4A85-A06A-4FDAFAC42F70.jpeg
    DAAC5AE6-5817-4A85-A06A-4FDAFAC42F70.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 124
Muokattu viimeksi:
Mulla taas tuli sillee reilusti vv et tuntui ja ihan piti katsoa alkoiko menkat.. Mut hassua sinänsä ku menkat mulla alkaa yleensä pienen tuhrun kera alkuun.. Mulla on kauhee fiilis et ne alkaa huomenna kuitenkin knyt ei kyl tuntemuksia mihinkään suuntaan) ja menin digillä vielä Mittaa ruumiinlämmön kielen alta joka oli mun normi 36,4... Voiko silti olla raskaana edes?? En ole seuraillut näitä nyt ollenkaan missään kierrossa. :sad-face:

Rfsu puikko. Iltapissa, en malttanu oottaa aamuun kun mies toi kauppatilauksen :D

muoks. Lisäsin toisen kuvan , kun kävin tiirailemassa n 30min päästä. Vaikka tiiän ettei sais.. :P mutta tähän ilmeisesti heitti toisinpäin noi.

dpo10

Mulla tää testi oli myös tänää ihan nega ja pc melko varmasti myös... Ja sulla varhainen dpo :Two-hearts:

mikäs kp siellä olikaan nyt menossa?

edit.
googlesta kävin tutkailee tota sylkiovis testiä, kuinka luotettava on? Meinaan että vois itekkin kokeilla jos on luotettava ja helppo tulkita!
mä vaan sitä että itelläki toi ovis oli kp9 enkä olis kyllä uskonut. :tears:

Näin jälkikäteen kun mietin että jos mulla useastikkin on ollut heti menkkojen jälkeen ovis, niin siinä on kyllä mennyt hyvin sitten sänkyhommat ohi :tears: mut tosiaan oli eka kerta ovistestille niin saa nähdä ens kierrossa missä kohtaa ovis on, jotenkaan en nyt luota että tärppiä tulis vielä ja jäin miettimään tota sylkitestiä että tekis mieli kokeilla ens kierrossa!:smiling-eyes:

Mulla on nyt kp8 vasta, että olis kyllä superaikainen ovis. Mulla kun luteaali on vielä aika tarkkaan 12pv, niin tulis kyllä todellinen minikierto:No Evil Monkey:

Niin ja en oikein aina tiedä, että mitä mieltä olen ton luotettavuudesta. Näyttää kyllä oviksen aikaan niitä saniaisia, mutta saattaa niitä tulla muutenkin. Alkuun oli aika opettelua, että oppi laittamaan sopivan näytemäärän, kun liian vähällä syljellä ei näy mitään ja liialla määrällä taas ei myöskään näy mitään. Harjottelin aikanaan yhden koko kierron joka aamu ja nyt tosiaan olen ihan tykännyt käyttää. :smiling-eyes:

muoks. Lisäsin toisen kuvan , kun kävin tiirailemassa n 30min päästä. Vaikka tiiän ettei sais.. :P
dpo10

Ihan kuin tuossa puikossa jotain hailuraa pilkistäisi :smiling-eyes: toivotaan parasta:red-heart:

dpo10

Mulla tosiaan kokemus et jos ollu väärä pos ni se viiva katoaa siitä jossain kohtaa, katso aamulla vielä näkyykö haamu :) jos näkyy niin lupaavaa!

dpo10

Kyllä mä jotain haamua sieltä näen! :smiling face with heart-eyes:

Se tais olla tämä kierto sitten tässä. Dpo2 ja kauheen flunssan löi päälle. Vielä en oo särkylääkettä ottanut, mutta kohta täytyy, eikä meillä ole kun buranaa! :crying-face:
Toisaalta, on sitä ennenkii tultu raskaaksi flunssista huolimatta, että kai tässä kuitenkin toivoa on vielä! :folded:

Pakko sittenki myöntää itsekin et näkyy.. Aluksi näytti että ois hävinnyt ja kun semmosia viiruja näkyy tossa pinnassa ns.. Ennen kadonnut iha selvästi kokonaan jos johonki saanu just vaan viivanpaikan.. Peukut ylhäällä siis.. :Slightly Smiling Face:

Joko oot tehny testiä? Jännittää!!

Juu elikkä toi cb plus on ihan susi.. Rfsu blanco... Cb piirtyi taas heti pystyviiva kun väri lähti leviämään ja jäi siihen..... Älkää ostako tätä testiä jos ette haluu pahaa mieltä. Arvasin tän kyllä jo eilen et aamulla on jompikumpi/molemmat negaa.
Toi pitäs vetää markkinoilta ku cb vielä luulis olevan luotettava merkki ja kallis...

Liitteet

• PCIMG_2021-12-16_06-50-47.JPG
    PCIMG_2021-12-16_06-50-47.JPG
    513 KB · Katsottu: 148
  • IMG_20211216_062029.jpg
    IMG_20211216_062029.jpg
    239.3 KB · Katsottu: 148
  • IMG_20211216_070050.jpg
    IMG_20211216_070050.jpg
    270 KB · Katsottu: 142
  • IMG_20211216_070621.jpg
    IMG_20211216_070621.jpg
    274.4 KB · Katsottu: 139
Muokattu viimeksi:
Uppisss on kyllä jaksanut olla sinnikäs noiden testien kanssa. Toivotaan että joku selvyys löytyy :smiling-eyes:

Tein itse tänä aamuna taas digitaalisen ovistestin huvikseen ja tyhjää rinkulaa näytti. Tiistai aamuna oli hymynaama testissä, joten ovis on ollut tässä parin päivän sisällä jossain vaiheessa. Vatsakipuja oli vaihtelevasti, mahdotonta sanoa tarkempaa ajankohtaa.

Mutta toivotaan että toissa yön seksihetki miehen kanssa osui suunnilleen kohdilleen, sitä ennen sunnuntai-iltana oli edellinen kerta. Jännää :smiling face with heart-eyes:

Takaisin