Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ensimmäinen ovisplussa on dpo - 1, ovis päivä dpo 0 jne. Eli sulla on dpo 1 nyt.
View attachment 109066
minä pelleilen näiden ovistestien kanssa, varmistaakseni että sain sen huipun kiinni silloin kp9. ehkä se pitää alkaa uskoa kun viiva haalistuu kokoajan.
Ylin tosiaan kp 9 ja alin tänää kp11 eli tänää dpo2. Kuinka pitkään nää näyttää ennen ku katoaa tuo viiva?
Entäs sitten kun laitoin flo sovellukseen ovulaatio plussan tonne kp9, niin se heitti päivällä sitä eteenpäin, eli kp10. Mistä mun kannattaa nyt laskee toi dpo alkaneeksi, kp9 vai kp10?
LH hormonia voi erittyä pitkin kiertoa, siksi viivaa oi näkyä hailakasti vaikka missä vaiheessa. Ja sama vastaus kuin edellisillä että ovistesti on dpo -1. Aika samoilla päivillä mennään sun kanssa. Jos mun ovis tapahtui niin se oli maanantai kp 14 ja nyt ois dpo 2
Noi tuli testiajalla ja toki siis vahvistui selvemmiksi testiajan jälkeen. Ja et tänää vahvempi kuin eilen oli kans outoa.. Tos oli kollaaasi siitä värin leviämisestä asti yhdessä viestissä. En luota mihinkää viivoihin testiajan jälkeen ellei ne ilmesty testiajan puitteissa, meinaan siis mikä merkki vain.. Sen kans oppinut tässä (eli 3min päästä oli jo selvä sininen viiva kun tuli tosiaan heti värin levittyä ja 10min sisällä katsoin testiä enempi.. Toki katsoin myös sitte sen jälkeen mut sillä ei oo väliä siksi koska ne tuli tosiaan heti.)Täältä huutelee nyt kohta 18 kiertoa testaillut Älkää missään olosuhteissa, missään nimessä, ikinä - milloinkaan katsoko Clear bluen siniviivaisia testejä sekuntiakaan testiajan jälkeen. Niihin KAIKKIIN kuivuu viiva. Joo, se lukee myös testin ohjeissa, mutta jos satavarmasti haluaa vaan pahan mielen, niistä kaikista löytyy se viiva testiajan jälkeen.
Terveisin; Kokemuksen syvä rintaääni, jonka testailut jatkuu hoitojen alettua ja testiajan puitteissa
täällähän on sit meitä ainakin 3 joilla ovis ollut samoihin aikoihin, meinaatteko testailla ens viikolla? mä kyllä ajattelin, en malta oottaa, ja jos jouluaattona sais plussan testiin ni se vasta jotain olis se!
Edellisessä kierrossa testailin aikaisin ja tietysti tuli aina negaa, mikä aiheutti jotenkin turhan raskaita mielenliikkeitä; toivo-epätoivo-toiveikkuus-pettymys ym... Silloin totesin että mulle ei tuo aikainen testaaminen sovi ollenkaan, mieluummin odottelen rauhassa alkaako menkat vai ei ja testaan sitten jos ne ei ala ajallaan. Tosin voi olla että en sitten kuitenkaan malta pysyä erossa testeistä, mutta jos vaan pystyn olemaan ostamatta testejä niin eipähän niitä joulupyhinä mistään pääse ostamaan enää vaikka haluaisikin Eikun hitsi sen ovistesti paketin mukana tuli pari, pitänee polttaa ne takassa jo tänään etten mene vahingossa testaamaan liian aikaseen
Mulla on niin lyhyet kierrot (24pv) että jouluaattona pitäis alkaa menkat. Testaan sillon viimeistään aikasella cb digillä (dpo11) ihan jo viinin ja kalojenkin takia. Toki vaikka testi ois kuin negaa mut menkat ei ala aattona niin sitten vältän tietenkin viinin juontia joulupöydässä.täällähän on sit meitä ainakin 3 joilla ovis ollut samoihin aikoihin, meinaatteko testailla ens viikolla? mä kyllä ajattelin, en malta oottaa, ja jos jouluaattona sais plussan testiin ni se vasta jotain olis se!
Mulla on niin lyhyet kierrot (24pv) että jouluaattona pitäis alkaa menkat. Testaan sillon viimeistään aikasella cb digillä (dpo11) ihan jo viinin ja kalojenkin takia. Toki vaikka testi ois kuin negaa mut menkat ei ala aattona niin sitten vältän tietenkin viinin juontia joulupöydässä.
mä menin tilailemaan jotain herkkiä testejä kun aattelin että haluun joulun aikaan testailla kuitenkin. Mulla ei viime kierrossa tullut mitään epätoivoa, mutta toiveet ehti vähän herätä siinä yhden pc:n haamussa. Mä kun en silleen kuitenkaan usko noihin omalla kohdalla ennen kun näkyy selkeänä se viiva. Vaikka me yritetään viidettä, niin silti pitää pystyä olemaan jalat maassa ja järki päässä ettei meille sitä ehkä enää anneta ja sitten täytyy vaan olla kiitollinen näistä neljästä mitkä on ja yksi yhteinenkin kun meillä jo on.
Mä sain tässä raskaudessa tolla samalla testillä hieman tummemman haamun samana aamuna ku menkkojen piti alkaa. Pc ei mulla näyttänyt plussaa/haamua ku vasta sit ku menkat oli jo myöhässä. Kaikki muut testit oli jo siinä vaiheessa näyttänyt jo pitkään melko vahvoja plussia.Mitä tässä pitäs ajatella ku tää testi on vahvistunut eiliseen huomattavasti mut pc ei näyttäis olevan ku väritön viivanpaikka?? Takakuori kuvassa irrotettu ni poikkiviiva pois.
Okei mut mulla pc lisäksi myös se rfsu herkkä oli nega samasta pissasta siks jotenki uskon et tuo on nega..Mä sain tässä raskaudessa tolla samalla testillä hieman tummemman haamun samana aamuna ku menkkojen piti alkaa. Pc ei mulla näyttänyt plussaa/haamua ku vasta sit ku menkat oli jo myöhässä. Kaikki muut testit oli jo siinä vaiheessa näyttänyt jo pitkään melko vahvoja plussia.
Saitko siis ennen tota ylempää kuvaa ni ihan negan pc ja tällä plus testillä jo haamun silti?Tässä esimerkiksi samana päivänä samasta pissata tehdyt testit. Pc liuska melko haalea vaikka menkat jo päivän myöhässä tuossa vaiheessa.
Joo sain. Ehkä just jotain viivanpaikan näköstä, ku eri kulmissa ja valaistuksissa käänteliSaitko siis ennen tota ylempää kuvaa ni ihan negan pc ja tällä plus testillä jo haamun silti?
Eli joo siis tein sillo aamulla sen "herkän" rfsu ja oli nega.. Nyt sit päiväpissa liuskan eli pidetään vielä hullua jännityksessä ku halusin vaa kokeilla vielä jollain eri testillä anskukan innoittamana
Muistan ku viimeks vasta näitä tehdessä iha naurahdin ku ei tullu ees sitä viivanpaikkaa näihin...Mut en ihmettele enää mitää.. Mun pissassa on jotain vikaa
Musta tuntuu et universumi haluaa vaa viiä mun rahat ja mielenterveyden et pitäö ostaa lisää testejä
Aamuksi löytyy tämmönen ja tuo cb