Raskaaksi 2021

Ne hoki siellä että viis muista testeistä että yhteys neuvolaan tai lääkäriin jos on on ohjeen mukainen pos ja on se, saman näköinen kun se haamu esimerkki ohjeessa... Hoin että kyllä nuo muut olisi jotain näyttänyt. Kuulemma englannista lähettää mulle digin kuitenkin... Just juu.kova luotto on testeihinsä

No taidan tilata sit jatkossa niitä sofeja tai raskauskeijun niitä 25 mlU koska nekin yleensä iha negoja ollu... Pc kans nykyää iha kuraa. Ku raskauskeijun ovis liuskoja käytän yleensä. Nyt en tiiä testaanko edes mut vois tilata varuiksi kaappiin... Huoh

olikos niin että huomena pitäs menkat sulla alkaa? kyllähän toi voi hyvinkin pitää paikkaansa kun selkeästi on vahvistunut eilisestä! Toivoa on siis, ei luulis että tolleen vahvistuu ja tosiaan ihan tasapaksu viiva joka erottuu kyllä kuvaankin ihan selvästi!

Kyllä mäkin uppisss sinuna varaisin ajan labraan, varmistuis siitä onko hcg:tä. :smiling-eyes:
Kiitos tsemppauksista. :Two-hearts: Ehkä mä uskallan ajatella, että olisin ovuloinut kun kerta testitkin näytti LH huipun... mä kun en tosiaan noita lämpöjä mittaa täysin oikeaoppisesti sängyssä heti herättyäni ja 2 desimaalin mittarilla vaan vessaan hipsittyäni 1 desimaalin mittarilla.

olikos niin että huomena pitäs menkat sulla alkaa? kyllähän toi voi hyvinkin pitää paikkaansa kun selkeästi on vahvistunut eilisestä! Toivoa on siis, ei luulis että tolleen vahvistuu ja tosiaan ihan tasapaksu viiva joka erottuu kyllä kuvaankin ihan selvästi!
Mutta rfsu nega ja pc.. Ni siks en usko. Ostan digin ehkä jos huomenna toi plus testi näyttää pos

Mulla on nyt semmosta samantyylistä kipuilua munasarjojen kohdilla kun oviksen aikaan mut lievempää. Mitäs tää nyt on

Sain ovisplussan kp 12 digiin ja kp 13 rfsu liuskaan. Kipuja on ollut mutta ei yhtään verrattavissa viime kiertoon jossa tiesin täsmälleen koska munasolu irtosi.

mulla oli viimekierrossa kans ihan selkeet kivut, mutta tässä kierrossa huvikseen testasin kp 9 ja tuli vahva plussa, eikä siis minkäännäkösiä oireita ollut, et ihan puskista tuli. Huvikseen siis testasin kun ihan ekaa kertaa ovista aloin vasta tässä kierrossa tikuttelemaan. :smiling-eyes:

Mutta rfsu nega ja pc.. Ni siks en usko. Ostan digin ehkä jos huomenna toi plus testi näyttää pos

tee päivä/ilta pissasta noista jompikumpi, pc tai rfsu, kun must toi rfsu ei kyl oo nimensä mukaan herkkä, monikin on saanu sillä haamun vasta just sinä päivänä ku menkkojen pitäs alkaa...

Huomenta ryhmään :smiling-eyes: minä siis sain eilen aamulla kp12 Clearblue digitaalisella ovistestillä hymynaaman ja onneksi saatiin viime yönä sänkyhommat onnistumaan, huh! Meinasi kyllä tulla suorituspaineet tällä kertaa ihan molemmille, kun tajusi että nyt on oikeastaan pakko onnistua. No mutta nyt vaan sitten odotellaan että mitä tapahtuu. Ihanaa päivää kaikille :red-heart:

Predicktor early negatiivinen. Dpo 10. Ei haamun haamua. 96% varmuudella näyttää tänään koska on vain 5 päivää odotettuihin mekkoihin. :disappointed-face:

tee päivä/ilta pissasta noista jompikumpi, pc tai rfsu, kun must toi rfsu ei kyl oo nimensä mukaan herkkä, monikin on saanu sillä haamun vasta just sinä päivänä ku menkkojen pitäs alkaa...

Ei ole enempää ku toi cb + et jos aamulla toi näyttää tämmöstä ni ostan digin vaik hitotta kyl ku menee rahaa hukkaan.....

Liitteet

• IMG_20211215_101848.jpg
    IMG_20211215_101848.jpg
    295.5 KB · Katsottu: 119
Ei ole enempää ku toi cb + et jos aamulla toi näyttää tämmöstä ni ostan digin vaik hitotta kyl ku menee rahaa hukkaan.....
Ei tämä voi olla pos koska pc näkyy valkoinen viivanpaikka ku katoin kuvia mitä siitä aamun samasta pissasta tehdystä otin.... MUOKS. EI OLLUT TÄN PÄIVÄN TESTI MITÄ KATSOIN... No jaah. En valittaisi muuten mut nyt vetik kyllä uuden överin et tommonen selkee positiivinen on feikki. Oispa ostanu vaa sen digin ni ois säästynyt turhalta harmilta

Muokattu viimeksi:
Sori. Tässä vielä kuvasarja siitä ku ekassa ei ollu väri vielä levinnyt edes kontrolli alueelle. Tokassa just sekin värjäytynyt. Näky viiva siis kokoajan...kaiketi haluan myös mainostaa sit et älkää vaaa kukaa ostako tätä testiä........

Liitteet

• PCIMG_2021-12-15_10-38-48.JPG
    PCIMG_2021-12-15_10-38-48.JPG
    363.3 KB · Katsottu: 121
  • PCIMG_2021-12-15_11-14-59.JPG
    PCIMG_2021-12-15_11-14-59.JPG
    386.8 KB · Katsottu: 113
Tuntuu pahalle olla nyt äänessä mut hei Hitto..

Tää ylempi pc on aamun siitä samasta ja joo kuivana paha sanoa mut voisko toi olla et olikin ehkä haamu?? En yleensä iha noi selkeitä kuiviin oo saanu kyl näkymään... Tuijotin enempi sitä plus testiä ni kuvat jäi ottamatta ja katsoin äsken eilisiä testejä :rolling::rolling:

Liitteet

• IMG_20211215_104752.jpg
    IMG_20211215_104752.jpg
    300.8 KB · Katsottu: 154
Tuntuu pahalle olla nyt äänessä mut hei Hitto..

Tää ylempi pc on aamun siitä samasta ja joo kuivana paha sanoa mut voisko toi olla et olikin ehkä haamu?? En yleensä iha noi selkeitä kuiviin oo saanu kyl näkymään... Tuijotin enempi sitä plus testiä ni kuvat jäi ottamatta ja katsoin äsken eilisiä testejä :rolling::rolling:

mä nään tossa ylemmässä ihan haamun, tai sit mun viivalasit tekee kepposia, mutta ihan hailakan haamun. alemmassa en kyllä mitään..

photo_2021-12-15_11-08-35.png

minä pelleilen näiden ovistestien kanssa, varmistaakseni että sain sen huipun kiinni silloin kp9. ehkä se pitää alkaa uskoa kun viiva haalistuu kokoajan. :tears:
Ylin tosiaan kp 9 ja alin tänää kp11 eli tänää dpo2. Kuinka pitkään nää näyttää ennen ku katoaa tuo viiva?
Entäs sitten kun laitoin flo sovellukseen ovulaatio plussan tonne kp9, niin se heitti päivällä sitä eteenpäin, eli kp10. Mistä mun kannattaa nyt laskee toi dpo alkaneeksi, kp9 vai kp10? :Smirking Face:

Takaisin