Raskaaksi 2021

Miten tonne clearblue pystyy tekee reklaa? Rfsu herkkä näyttää myös negaa samasta pissasta ku nopsaa hain sen........ Sinne on pelkkä puh nro ja lukee että voi vastata joku englanniksi.. En osaa varmaa enkuksi sinne valittaa tota asiaa tarpeeksi selvästi
Tuo on meinaan ihan selvä plussa eikä viivanpaikka vaikka haalea onkin ja viallisia plussia ei saisi testeihin tulla.........

Kyl se taitaa olla 25.
Ja jotain tuossa näkyy!

Joillain oli ollut niin et pc ei mitään ja digi oli plussa (viikkodigi on herkkä).
Jos tuo clearblue tarkoittaa plussaa niin huomenna se on varmasti vahvempi!

Ehdin ostaa huomiselle ton saman mutta viallinen plussa taitaa olla. Ja siis ihan selvä silmälle sininen, yhtä paksu viiva. Ei siis viivanpaikka kyseessä.
Digin oisin hakenut jos toi rfsu olis näyttänyt jotain kans...

Ehdin ostaa huomiselle ton saman mutta viallinen plussa taitaa olla. Ja siis ihan selvä silmälle sininen, yhtä paksu viiva. Ei siis viivanpaikka kyseessä.
Digin oisin hakenut jos toi rfsu olis näyttänyt jotain kans...

no siis onhan törkee viivanpaikka jos tolleen näyttää! :Smirking Face:

Oot ihan oikeassa! Ei sais tulla!

Jos googletat clearblue evap line, niin tosiaan näkee et noi siniviivatestit voi antaa törkeitä viivoja ilman raskautta.
Okei.. No on kyllä nyt nii tärkee tuo et etin löytyykö säpöä minne vaikka englanniksi vois kirjoitella.... :crying-face::disappointed-face:

Tässä vielä tää kuivuneena.. Kyllä mulla tuli ihan itku.. Kun vahvistunut oli niin selvästi eiliseen :loudlycrying::loudlycrying::loudlycrying:

Liitteet

• IMG_20211215_091257.jpg
    IMG_20211215_091257.jpg
    322.4 KB · Katsottu: 168
Löysitkö?

Vielä sulla kuitenkin om mahis et vahvistuu ❤️
Mut ihan peestä jos tulee testiin tommosta ilman että tarkoittaa mitään.

Eihän tässä uskalla ite tehdä muita kun digejä jatkossa.
Etsin.. No nimenomaan.... Niin paha mieli on nyt et huhhuh ku vielä tein sen sillee et ei varmaa näy mitää tai jos näkyy ni sellai ku eilen mut vahvempi ni kyl ottaa koville....

Etsin.. No nimenomaan.... Niin paha mieli on nyt et huhhuh ku vielä tein sen sillee et ei varmaa näy mitää tai jos näkyy ni sellai ku eilen mut vahvempi ni kyl ottaa koville....
Jonotan live chatissa ja enkuksi pitäö kirjoitella.

Ootko tehnyt testejä?

Minä en ainakaan omalla kohdallani oo oikein pystynyt tajuamaan näistä lämmöistä mitään aiemmin ainakaan. Oviksen kuitenkin aina bongasin jne.

Kaivoin sulle esimerkin mun yhdestä kierrosta

View attachment 109054

Joskus voi olla ovuloimattomia kiertoja ja se on ok! Mulla on ollut 2 aiemmassa yrityksessä (kierto venyi 40+, ei ovisplussaa, ei kipuja jne).
Sain ovisplussan kp 12 digiin ja kp 13 rfsu liuskaan. Kipuja on ollut mutta ei yhtään verrattavissa viime kiertoon jossa tiesin täsmälleen koska munasolu irtosi.

Tässä vielä tää kuivuneena.. Kyllä mulla tuli ihan itku.. Kun vahvistunut oli niin selvästi eiliseen :loudlycrying::loudlycrying::loudlycrying:

siis ihan oikeesti näyttääkö nää näin väärin? ton pystyy lukee plussaksi ihan helposti. Nämä testit kyllä kierrän kaukaa jos tämä on väärä plus!
Mä tilasin sofin liuskoja tossa ekassa yk:ssa kun en tiennyt onko ne millasia. Ne on kyllä just siitä hyviä että antaa aivan puhtaan negan, ei mitään viivanpaikkoja niin ei jää yhtään arvailujen varaan!
Toi on jo kyllä törkeyden huippu tollanen viivanpaikka!

Ne hoki siellä että viis muista testeistä että yhteys neuvolaan tai lääkäriin jos on on ohjeen mukainen pos ja on se, saman näköinen kun se haamu esimerkki ohjeessa... Hoin että kyllä nuo muut olisi jotain näyttänyt. Kuulemma englannista lähettää mulle digin kuitenkin... Just juu.kova luotto on testeihinsä

No taidan tilata sit jatkossa niitä sofeja tai raskauskeijun niitä 25 mlU koska nekin yleensä iha negoja ollu... Pc kans nykyää iha kuraa. Ku raskauskeijun ovis liuskoja käytän yleensä. Nyt en tiiä testaanko edes mut vois tilata varuiksi kaappiin... Huoh

Oot ihan oikeassa! Ei sais tulla!

Jos googletat clearblue evap line, niin tosiaan näkee et noi siniviivatestit voi antaa törkeitä viivoja ilman raskautta.

Joo katsoin kyllä muuten, siellä on just tosta jos tullut ohut viiva siihen sivuun tai testiajan jälkeen mut mulla tuli tasapaksu ja heti värin mentyä

Tässä vielä tuo ohjeen kuva..

MUOKS lisätty!!!!!!!!:Heavy Exclamation Mark Symbol::Heavy Exclamation Mark Symbol:

Liitteet

• IMG_20211215_095240_1.jpg
    IMG_20211215_095240_1.jpg
    3 MB · Katsottu: 150
  • IMG_20211215_101848.jpg
    IMG_20211215_101848.jpg
    295.5 KB · Katsottu: 137
  • PCIMG_2021-12-15_10-20-32.JPG
    PCIMG_2021-12-15_10-20-32.JPG
    487.1 KB · Katsottu: 134
Muokattu viimeksi:
Takaisin