Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyl se taitaa olla 25.
Ja jotain tuossa näkyy!
Joillain oli ollut niin et pc ei mitään ja digi oli plussa (viikkodigi on herkkä).
Jos tuo clearblue tarkoittaa plussaa niin huomenna se on varmasti vahvempi!
Ehdin ostaa huomiselle ton saman mutta viallinen plussa taitaa olla. Ja siis ihan selvä silmälle sininen, yhtä paksu viiva. Ei siis viivanpaikka kyseessä.
Digin oisin hakenut jos toi rfsu olis näyttänyt jotain kans...
Vasta syyskuulla. Mutta jotenkin viime kuu anto niin kovat toiveet että nyt tää tästä käynnistyy.Koska oot lopettanut? Sehän voi viedä puoli vuotta tai enemmänkin ennenkuin tasoittuu.
Okei.. No on kyllä nyt nii tärkee tuo et etin löytyykö säpöä minne vaikka englanniksi vois kirjoitella....Oot ihan oikeassa! Ei sais tulla!
Jos googletat clearblue evap line, niin tosiaan näkee et noi siniviivatestit voi antaa törkeitä viivoja ilman raskautta.
Etsin.. No nimenomaan.... Niin paha mieli on nyt et huhhuh ku vielä tein sen sillee et ei varmaa näy mitää tai jos näkyy ni sellai ku eilen mut vahvempi ni kyl ottaa koville....Löysitkö?
Vielä sulla kuitenkin om mahis et vahvistuu
Mut ihan peestä jos tulee testiin tommosta ilman että tarkoittaa mitään.
Eihän tässä uskalla ite tehdä muita kun digejä jatkossa.
Jonotan live chatissa ja enkuksi pitäö kirjoitella.Etsin.. No nimenomaan.... Niin paha mieli on nyt et huhhuh ku vielä tein sen sillee et ei varmaa näy mitää tai jos näkyy ni sellai ku eilen mut vahvempi ni kyl ottaa koville....
Sain ovisplussan kp 12 digiin ja kp 13 rfsu liuskaan. Kipuja on ollut mutta ei yhtään verrattavissa viime kiertoon jossa tiesin täsmälleen koska munasolu irtosi.Ootko tehnyt testejä?
Minä en ainakaan omalla kohdallani oo oikein pystynyt tajuamaan näistä lämmöistä mitään aiemmin ainakaan. Oviksen kuitenkin aina bongasin jne.
Kaivoin sulle esimerkin mun yhdestä kierrosta
View attachment 109054
Joskus voi olla ovuloimattomia kiertoja ja se on ok! Mulla on ollut 2 aiemmassa yrityksessä (kierto venyi 40+, ei ovisplussaa, ei kipuja jne).
Tässä vielä tää kuivuneena.. Kyllä mulla tuli ihan itku.. Kun vahvistunut oli niin selvästi eiliseen
Oot ihan oikeassa! Ei sais tulla!
Jos googletat clearblue evap line, niin tosiaan näkee et noi siniviivatestit voi antaa törkeitä viivoja ilman raskautta.