Raskaaksi 2021

Hei!

kysyisin vinkkiä teiltä kenellä jo ennestään lapsia. Kun alkuraskauden oireiksi sanotaan rintojen tarkemmin nännien arkuus niin oletteko huomanneet arkuuden olevan aivan eri tasoa raskaava kuin pms oireissa? Meillä yk6 menossa ja kp 27/30 ja dpo11. Yleensä itselläni on pms oireina nännien arkuus mutta nyt eilen alkanut arkuus joka edelleen jatkuu on aivan omaa luokkaansa siis nännit ovat todella kosketus arat ja sepäs vasta herättääkin toivoa taas plussasta. Kuitenkin eriä tässä kierrossa on että olen ollut nuhakuumeessa yli viikon ja joutunut syömään eri lääkkeitä joten ehkä se arkuus johtuukin näistä lääkkeistä... noh en tiedä ja r testejä ei ole kotona koska päätin etten tee enää testejä ennenkun menkat myöhässä. Sorruin yhen ovulaatiotestin tekemään tänään kesken päivän, siihen tuli selkeä viiva muttei tasavahva. Olen lukenut että osalla ovulaatiotesti voi vahvistus kierron lopussa ja se olisi ihan normaalia ilmsn raskautta... onko jollakin oma kohtaista kokemusta ei positiivisestä ovistestistä joka on muuttunu positiiviseksi ja raskaus todella alkanut. Aika kaukaa haettua. Nyt varmaan täti tulee kylään hetikun taas tänbe kirjoitin ja kun toivo herännyt plussasta, kuten joka kerta.

Lapsia ei ole, mutta raskauksia kyllä. Ensimmäisessä oli tissit tosi kipeät, päältä ja kyljistä heti plussasta, plus helmikuun kylmyys teki pahaa, vaikka oli vaatteita ja paksu takki jne. Tokasta en muista, mutta tää kolmas. Odotin ja puristelin, ei mitään tuntemuksia tisseissä, ei niin mitään muutosta. Väitän, että vasta rv9:llä alkoi rinnoissa tuntumaan. Että se siitä "tisseistä huomaa".

Öö, mitä ihmettä?

satunnaisesti olen tikuttanut ovista loppukierrossakin, nyt muutama päivä väliä ja äsken tein vidlä testin parin tunnin pidätyksellä... voisko reagoida raskauteen vai onko sieltä nyt toinen ovis tulossa vai mitä ihmettä??! :wideyed:

Dpo 12, kp 22/32

Liitteet

• F240EB99-78E8-429F-A0EA-3A2456A8D9DF.jpeg
    F240EB99-78E8-429F-A0EA-3A2456A8D9DF.jpeg
    16.2 KB · Katsottu: 218
Hei!

kysyisin vinkkiä teiltä kenellä jo ennestään lapsia. Kun alkuraskauden oireiksi sanotaan rintojen tarkemmin nännien arkuus niin oletteko huomanneet arkuuden olevan aivan eri tasoa raskaava kuin pms oireissa? Meillä yk6 menossa ja kp 27/30 ja dpo11. Yleensä itselläni on pms oireina nännien arkuus mutta nyt eilen alkanut arkuus joka edelleen jatkuu on aivan omaa luokkaansa siis nännit ovat todella kosketus arat ja sepäs vasta herättääkin toivoa taas plussasta. Kuitenkin eriä tässä kierrossa on että olen ollut nuhakuumeessa yli viikon ja joutunut syömään eri lääkkeitä joten ehkä se arkuus johtuukin näistä lääkkeistä... noh en tiedä ja r testejä ei ole kotona koska päätin etten tee enää testejä ennenkun menkat myöhässä. Sorruin yhen ovulaatiotestin tekemään tänään kesken päivän, siihen tuli selkeä viiva muttei tasavahva. Olen lukenut että osalla ovulaatiotesti voi vahvistus kierron lopussa ja se olisi ihan normaalia ilmsn raskautta... onko jollakin oma kohtaista kokemusta ei positiivisestä ovistestistä joka on muuttunu positiiviseksi ja raskaus todella alkanut. Aika kaukaa haettua. Nyt varmaan täti tulee kylään hetikun taas tänbe kirjoitin ja kun toivo herännyt plussasta, kuten joka kerta.

Mä en muista et mulla olisi ollut nännit erityisen kipeänä alkuraskaudesta, ei tosin oikeen oo ikinä muutenkaan pms oireena (paitsi viime kierrossa :grin).

Öö, mitä ihmettä?

satunnaisesti olen tikuttanut ovista loppukierrossakin, nyt muutama päivä väliä ja äsken tein vidlä testin parin tunnin pidätyksellä... voisko reagoida raskauteen vai onko sieltä nyt toinen ovis tulossa vai mitä ihmettä??! :wideyed:

Dpo 12, kp 22/32

moony testin kuva on vähän epäselvä oliko viivat siis tasavahvat ja ovistesti plussa? Tein itsekin tänään ovistesin dpo11 kp27/30 jossa selkeä toinen viiva muttei tasavahva.. piinaavaa aikaa! Onko sulla yleensä ovistesti miten reagoinut loppukierrosta? Tuleeko yleensä millaista viivaa?

Mulla taas on aina pms-oireena viikon ajan ennen menkkoja rintojen arkuus, mutta aina kun olen ollut raskaana, niin se on puuttunut alkuun kokonaan ja tullut vasta sen jälkeen kun menkat on ollut 1-2 viikkoa myöhässä.

moony testin kuva on vähän epäselvä oliko viivat siis tasavahvat ja ovistesti plussa? Tein itsekin tänään ovistesin dpo11 kp27/30 jossa selkeä toinen viiva muttei tasavahva.. piinaavaa aikaa! Onko sulla yleensä ovistesti miten reagoinut loppukierrosta? Tuleeko yleensä millaista viivaa?

Otin uuden kuvan nyt testiajan jälkeen, onko selkeempi? On kyllä tasavahvat tai niin vahvat mitä ovisplussa mulla yleensäkin, nyt en tehnyt digiä kun olin varma ettei plussa olisi... en oo tainnut loppukierrosta ennen edes tikuttaa eli en tiedä miten reagoi. Eiku taisin viimeksi tehdä kun raskauttakin testasin, viivaa oli muttei noin vahvaa. Viimeksi kun olinkin jo raskaana tietämättäni tuli ovisplussa. :oops:

Liitteet

• 8475673C-8571-4A44-A92E-15263D9FFB2D.jpeg
    8475673C-8571-4A44-A92E-15263D9FFB2D.jpeg
    8 KB · Katsottu: 214
Hep, täällä myös dpo 0, kiva et on piinailukavereita! Ja tod. näk. testaan liian aikaisin taas... :joyful:

Me mennään taas aika samassa, mulla on myös oireista päätelleen ovis tässä lähipäivinä :joyful: En ole testannut niin ihan tarkka päivä ei ole tiedossa

Olikos muita samaan tahtiin piinailevia? Täällä dpo0 tänään, eli tuskaisen hitaasti kuluvat päivät edessä.. :hilarious:

Mullaki tuli ovistestiin hymynaama eli oviksen pitäisi ajoittua huomiselle. Kivut on jo nyt ihan järkyttäviä, joten huomisen kivut tulee varmasti olemaan infernaaliset :dead:

Öö, mitä ihmettä?

Dpo 12, kp 22/32

Kokeileppa raskaustesti huomenna!?

Kokeileppa raskaustesti huomenna!?

Mulla on huomenna kehityskeskustelu töissä enkä haluaisi tän vaikuttavan siihen :grin kun on raskaana tuntuu että se lukee kissan kokoisin kirjaimin otsassa ja mun on tosi vaikea valehdella enkä kuitenkaan tässä kohtaa asiasta kertoisi. Siksi haluan odottaa siihen tiistaihin :grin hetki pitäisi vielä siis kärvistellä. Ja pitäisikö jaksaa petipuuhiakin nyt sitten varoiksi :wideyed::hilarious:

Mulla on huomenna kehityskeskustelu töissä enkä haluaisi tän vaikuttavan siihen :grin kun on raskaana tuntuu että se lukee kissan kokoisin kirjaimin otsassa ja mun on tosi vaikea valehdella enkä kuitenkaan tässä kohtaa asiasta kertoisi. Siksi haluan odottaa siihen tiistaihin :grin hetki pitäisi vielä siis kärvistellä. Ja pitäisikö jaksaa petipuuhiakin nyt sitten varoiksi :wideyed::hilarious:

Ehdottomasti laittaisin peiton myös heilumaan jos onkin toinen ovis :happy: tsemppiä kehityskeskusteluun. Hyvä tosiaan siirtää raskaustestin tekoa tiistaille :happy:

Hei,

Kehottaisin kans moonya tekeen raskaustestin, koska sulla on selkeä plussa ovistestissä niin uskon sen olevan plussa myös raskaustestissä :D kerro tiistaina heti mitä rtesti näytti!

mulla oliki just semmonen haalea mut selkeän viiva ovistestis joka ovistestis kuitenki on nega, höh

Tsemppiä jälleen piinailijoille! Jännää!

Noihin testeihin palaten, nykyään tosi huono luotto herkkiin ja muihin kun viivanpaikkoja ja epäselviä tuloksia on nyt paljon ollut. Jos vähänkään joutuu tiirailemaan niin mieluummin odottaa menkkojen alkuun. Tosi raskasta kierrosta toiseen tiirailla viivoja ja elätellä toiveita viivanpaikan takia. Sitten pettymys kahta kauheampi ja toivo menee:sorry: Kurjaa ja itsensä kiusaamista.

ON: En usko tässä kierrossa plussaan kun peitto heilui sunnuntaina ja ovis mahdollisesti keskiviikkona. Eikä oikeastaan oo semmosta piinailua tai testailuhimoja. Jos menkat ei alakkaan niin voin testata :angelic: Tällä viikkoo löysäilly kuntoilun suhteen, mutta ostin lapsille synttärilahjaks Nintendo Switch:in ja itelleni kuntonyrkkeily pelin siihen. Kokeilin kaverilla ja oli tosi kiva. Toki oon käyny potkunyrkkeilyssä, mutta korona on taas vaikuttanut harrastuksiin ja vapaa-aikaan!

Ehdottomasti laittaisin peiton myös heilumaan jos onkin toinen ovis :happy: tsemppiä kehityskeskusteluun. Hyvä tosiaan siirtää raskaustestin tekoa tiistaille :happy:

kiitos!:smiley-angelic001

Hei,

Kehottaisin kans moonya tekeen raskaustestin, koska sulla on selkeä plussa ovistestissä niin uskon sen olevan plussa myös raskaustestissä :D kerro tiistaina heti mitä rtesti näytti!

mulla oliki just semmonen haalea mut selkeän viiva ovistestis joka ovistestis kuitenki on nega, höh

Varmasti kerron :shy: toivotaan, että oot oikeessa!

Arvatkaa vaan tuleeko uni kun pyörii tuhat asiaa mielessä :grin mies kuorsaa vieressä autuaan tietämättömänä asiasta, mutta varmuudeksi tallettelut hoidettu :wink

Hei!

Mulla oli aivan infernaalista nännikipua kun odotin esikoista. Jouduin teippaamaan nännit että pystyi liivejä pitämään. Tämä oli ennen plussaa. Ekassa keskenmenossa oli myös tissit kipeät mut ei mitään edellisen kaltaista, toisessa km ei olleet tissit ollenkaan kipeät.

Täällä ei mitää mainittavia tuntemuksia, vähän jomottelee kummallakin puolella. Eggikset on tulleet jo 3pv joten oletan oviksen olevan tänään tai viimeistään huomenna. To ja tänään talleteltu, aika nappiin meni ajoitus onneksi. Nyt ei kun piinailemaan:p

Nukuin tosi huonosti. Juoksin vessassa monta kertaa, ja näin ollut jo muutamana yönä. Sekin saa toiveet heräämään :rolleyes: no tämä päivä enää...:oops:

Mulla on kyllä hyvä mieli on tosta eilisestä testistä, koska se oli pienestä kiinni ettei jäänyt tekemättä. Jos siis ei plussaa tarkoita niin sain aika vahingossa oviksen kiinni ja päästiin tallettelemaan. Muuten olis painuttu suorinta tietä nukkumaan :grin

Muokattu viimeksi:
Nukuin tosi huonosti. Juoksin vessassa monta kertaa, ja näin ollut jo muutamana yönä. Sekin saa toiveet heräämään :rolleyes: no tämä päivä enää...:oops:

Mulla on kyllä hyvä mieli on tosta eilisestä testistä, koska se oli pienestä kiinni ettei jäänyt tekemättä. Jos siis ei plussaa tarkoita niin sain aika vahingossa oviksen kiinni ja päästiin tallettelemaan. Muuten olis painuttu suorinta tietä nukkumaan :grin

Ai että mä kadehdin niitä jotka pystyy olla testaamatta :grin

Toi mun ovis vähän yllätti, talleteltiin eilen illalla ja tänään aamulla, ehkä se toivottavasti riittää. Yleensä koitetaan talletella ennen ovis+. Jäi kaikki jotenkin viime tinkaan kun edellisellä kierrolla oli kaikki hyvissä ajoin valmiina ja aloitin tikuttelunkin aikaisemmin kuin nyt :grin Nyt ei ole kyllä ollut sen suurempia kipuilujakaan mutta limaneritys taas vahvempaa kuin viime kierrossa. On tää ihmiskeho jännä kun sitä kyttäämällä kyttää :grin

täällä oli puhetta rintaoireista. mulla ei esikoista yrittäessä ollut mitään rintaoireita ikinä PMS:nä, mutta plussakierrossa rinnat kipeytyi paljon jo ennen plussaamista. ei siis nännit, vaan ihan rinnat sivuilta ja alta. myös kasvoivat ekan parin raskauskuukauden aikana niin että piti uusia liivit, ja paras ystävä sanoi että olisi arvannut raskauden rintavarustusta katsomalla, jos ei olisi tiennyt :hilarious:... nännien aristus alkoi vasta myöhemmin, mutta sekin oli kyllä raskausoireena. nyt sit toisen kohdalla PMS:n kuuluu pientä rintojen aristusta, tai ehkä ennemminkin sellaista sähköiskumaista tuntemusta, mutta ei niin voimakkaana että häiritsisi elämää mitenkään kummemmin.

ON: odottelin ovista (ja niin teki gynekin) viikonlopulle, mut en oo nyt ihan varma tästä o_O limat on puuttunu melkein kokonaan tässä kierrossa, eikä ovisripuliakaan ole näkyny. jomotteluja munasarjoissa on ollut, mutta useampaan otteeseen. tänään on aamulämmöt vielä alhaalla, joten veikkaan et ovis oli eilen ja ne vaan nousee hitaasti kuten usein on käynyt, tai sit ovis tapahtui vast just tänä aamuna. no, joka tapauksessa tallettelut on tehty ke, pe ja su eli niillä mennään :cat:

Takaisin