Raskaaksi 2021

no mä meinasin yks päivä kirjotella et jos ei olis menkat niin voisin luulla et oon raskaana :tears: oli meinaan paripäivää ihan kauheeta pahoinvointia ja nälkä ihan jatkuvasti, mutta nyt ainakaan tällä hetkellä ei mitää oireita. Noiden ovistestien mukana tuli one step testäjä, ilmeisesti kaupan päällisenä, toki voin testata senkin :tears:
Oijoi tee heti.. Kyl näyttää jo laimeemmastaki

no mä meinasin yks päivä kirjotella et jos ei olis menkat niin voisin luulla et oon raskaana :tears: oli meinaan paripäivää ihan kauheeta pahoinvointia ja nälkä ihan jatkuvasti, mutta nyt ainakaan tällä hetkellä ei mitää oireita. Noiden ovistestien mukana tuli one step testäjä, ilmeisesti kaupan päällisenä, toki voin testata senkin :tears:
Kyl musta kannattaa varuiks testata :D mä tossa viikonloppuna testasin, kun oli tulossa alkoholin nauttimista, vaikka oli kuukautiset pahimmillaan :D

Joku kerta lääkäri kysyi multa että oonko raskaana. Vastasin että en, vaan on kuukautiset just. Lääkäri siihen että niin, no eihän se mitään tarkota, voi olla raskaana siitä huolimatta :Eyes: Röntgeniin olin siis menossa siinä! Tuon kommentin jälkeen oon alkanu sit aika tarkaks, ja testaillu ennen alkoholi-iltoja vaikka olis selvää etten oo raskaana!

IMG_20211213_175746.jpg

nega!
viivanpaikkaa näyttää kyllä selkeesti nämä testit, eipä ole aijempaa kokemusta näistä!

Ääh eiks sulla ois muuta testiä kun nuo? Mulla näytti raskaana tuollaisen mut joskus iha negaa ja joskus turhia haamuja joo.. Hmm
Just oon tuommoisen iha negan tehnyt tässäkin kierrossa liian ajoissa

no on mulla sitte sofin testejä mut nekin taitaa olla aika kökkö huonoja :tears:

no on mulla sitte sofin testejä mut nekin taitaa olla aika kökkö huonoja :tears:

tosin nythän näiden pitäs näyttää jo ihan selkeetä vissiin, menkat alko kp 27 ja nyt uus kp 9 menossa. normi kierto mulla oli sen 30-32.
et ovishan se ihan tosiaan vaan taitaa näillä päivillä olla! :Eyes:

Mä kans veikkaan ovista :D jos ovis tuli selkeenä plussana testiin niin tuokin olis musta sit jo jotain näyttäny!

joo ovis se on!
sofi näytti täysin negaa, se kun on hyvä testi ettei anna edes viivan paikkoja niin ei jää arvailujen varaan ja tosiaan ihan selkeetä plussaa pitäs jo näyttää! :thumbs-up:
no, ei mitään, 9-11 päivää niin pääsen testailee sitten onko tässä kierrossa tärpännyt! :folded::tears:

joo ovis se on!
sofi näytti täysin negaa, se kun on hyvä testi ettei anna edes viivan paikkoja niin ei jää arvailujen varaan ja tosiaan ihan selkeetä plussaa pitäs jo näyttää! :thumbs-up:
no, ei mitään, 9-11 päivää niin pääsen testailee sitten onko tässä kierrossa tärpännyt! :folded::tears:
Joo, no se on sentään plussaa että vähän nopeemmin pääset jännäilemään! :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: onneks on ovistestit ja lämmönseurannat, ne paljastaa noita elimistön sekoiluja! Mulla kans oli viime kierrossa yli viikon myöhässä ovulaatio ja sen seurauksena tietty kuukautisetkin, olishan siinä ilman tota ovulaatioseurantaa ollu jo aika täpinöissä kun kuukautiset yli viikon myöhässä :Relieved Face:

Päivitystä tän päiväseen, että punaruskea vuoto alkoi nyt töissä joka tuli aivan puskista. :loudlycrying::loudlycrying: Onneks sentään oli siteitä mukana. Menkat siis piti alkaa avulaatiosta katsottuna ke-to. Katsotaan alkaako tästä nyt ihan kunnolla ne menkat vai mitä tämä on, mutta voi vitsi kuinka paljon harmittaa.

Joo, no se on sentään plussaa että vähän nopeemmin pääset jännäilemään! :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: onneks on ovistestit ja lämmönseurannat, ne paljastaa noita elimistön sekoiluja! Mulla kans oli viime kierrossa yli viikon myöhässä ovulaatio ja sen seurauksena tietty kuukautisetkin, olishan siinä ilman tota ovulaatioseurantaa ollu jo aika täpinöissä kun kuukautiset yli viikon myöhässä :Relieved Face:

no joo, miten paljon noi ovisten ajankohdat vaihtelee kierroissa? minä kun tosiaan tein elämäni ensimmäisen ovistestin tänää kp9 ja heti vahva plussa, vaikka sanoin miehelle että kunhan huvikseen kokeilen! :tears: menetin toivon lähes samantien tähän kiertoon kun ei olla ehditty kun kerran heilutella peittoa, ja tänään tottakai :smiling face with heart-eyes: Mutta aijon kyllä tikuttaa tota ovista vielä kuitenkin että haalistuuko viiva tosta nyt sitten! :Eyes:

no joo, miten paljon noi ovisten ajankohdat vaihtelee kierroissa? minä kun tosiaan tein elämäni ensimmäisen ovistestin tänää kp9 ja heti vahva plussa, vaikka sanoin miehelle että kunhan huvikseen kokeilen! :tears: menetin toivon lähes samantien tähän kiertoon kun ei olla ehditty kun kerran heilutella peittoa, ja tänään tottakai :smiling face with heart-eyes: Mutta aijon kyllä tikuttaa tota ovista vielä kuitenkin että haalistuuko viiva tosta nyt sitten! :Eyes:

Ootko tosiaan varma ettet voi olla raskaana? Ovulaatiotesti voi myös sen näyttää.

Mä taas kiusasin itseäni.. Mun pissa on viallista kele.. Aamuksi onneks medigoo ni jospa siihe ei tulis viivanpaikkaa edes ni tartteis arpoa... Melkein jo iha täs naurattaa sen puolee :tears::rolling::rolling::rolling:

Edit näköjää meni iha epäselväksi ku tänne pisti ku nui pienennetyt kuvat.. Pistän pari erikseen.. Huoh

Muoks Muoks. Tein huvikseen myös o testin.. Ainahan ne tummuu loppu kiertoon kohti kai mut tein silti ja laitoin vielä kuvan :rolling::thumbs-up:

Liitteet

• PCIMG_2021-12-13_20-15-25.JPG
    PCIMG_2021-12-13_20-15-25.JPG
    443.9 KB · Katsottu: 136
  • IMG_20211213_195346.jpg
    IMG_20211213_195346.jpg
    300.9 KB · Katsottu: 120
  • IMG_20211213_200911.jpg
    IMG_20211213_200911.jpg
    263.3 KB · Katsottu: 138
  • IMG_20211213_202918.jpg
    IMG_20211213_202918.jpg
    237.9 KB · Katsottu: 130
Muokattu viimeksi:
joo ovis se on!
Ja onks toi sofi sit nykyää parempi ku pc? Jos ei anna tämmösiä viivoja ainakaan.. Tosin jos mun pississä vikaa ni kaikissa näkyy :rolling::rolling:

Hyvä huomata että muutkin testailee kun piinapäivät pahimmillaan menossa :D. Mä lupasin itselleni etten aloita sitä testailua, mutta niin vain kun jonku hailuran testiin sai, niin eihän sitä voinut testata kerran päivässä vaan useammin. Toivon tähän kiertoon kuitenkin etten testaisi kuin vasta sitten kun tulee repäisykipuja munasarjojen tienoille. Niitä mulla ei oo tullut kuin vaan silloin kun testi ollut positiivinen. Mutta tiedän jo nyt että dpo8 testi kuumottelee kaupassa .

Tervehdys kaikille :smiling-eyes:

Täällähän on jännät ajat menossa taas :smiling face with heart-eyes:

Itsellä eka terolut kuuri ja menkkoja ei kuulu. Tänään olisi normi kierron mukaan pitänyt alkaa. Terolutit söin kp 15-24 ja viimeisimmän pillerin otin viim.viikon tiistaina. Miten nopeasti kuukautisten pitäisi niiden jälkeen alkaa, onko kenelläkään tietoa? Huomenna tulee 6pvää viimeisimmästä pilleristä.

Testejä tullut tehtyä,mutta negaa näyttää.

Meniköhän mun kierto nyt ihan sekaisin noista :loudlycrying:

IMG_20211213_203636.jpg

Tein vielä kertaalleen molemmat. ylempi one step ja alempi sofin testi. Negoja molemmat, mutta toi one stepin testi näyttää kyllä törkeämpää viivanpaikkaa kun pc:n. Tossa one stepin testissä on vielä joku painauma tossa testialueen vieressä.
Se vaan on nyt kp9 ja ovis. Hyvää tässä on se että huvikseen harjottelin ovistestin kanssa ja antoikin sitten vahvan plussan heti ensimmäisellä, etten jäänyt odottelemaan sinne kp 10 ja myöhemmäksi! :tears:

Takaisin