View attachment 108928
jep! kp9 ja sanoin miehelle et mä vaan testaan huvikseen!ollaan ehitty kerran heilutella peittoa, tuskin riittää
mutta siis kp9, voiks tää pitää paikkaansa???
mulla on kerran ollut ovulaatio myös jo kp 10,
tuli ihan puskista

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
View attachment 108928
jep! kp9 ja sanoin miehelle et mä vaan testaan huvikseen!ollaan ehitty kerran heilutella peittoa, tuskin riittää
mutta siis kp9, voiks tää pitää paikkaansa???

Oijoi tee heti.. Kyl näyttää jo laimeemmastakino mä meinasin yks päivä kirjotella et jos ei olis menkat niin voisin luulla et oon raskaanaoli meinaan paripäivää ihan kauheeta pahoinvointia ja nälkä ihan jatkuvasti, mutta nyt ainakaan tällä hetkellä ei mitää oireita. Noiden ovistestien mukana tuli one step testäjä, ilmeisesti kaupan päällisenä, toki voin testata senkin
![]()
Kyl musta kannattaa varuiks testata :D mä tossa viikonloppuna testasin, kun oli tulossa alkoholin nauttimista, vaikka oli kuukautiset pahimmillaan :Dno mä meinasin yks päivä kirjotella et jos ei olis menkat niin voisin luulla et oon raskaanaoli meinaan paripäivää ihan kauheeta pahoinvointia ja nälkä ihan jatkuvasti, mutta nyt ainakaan tällä hetkellä ei mitää oireita. Noiden ovistestien mukana tuli one step testäjä, ilmeisesti kaupan päällisenä, toki voin testata senkin
![]()
Röntgeniin olin siis menossa siinä! Tuon kommentin jälkeen oon alkanu sit aika tarkaks, ja testaillu ennen alkoholi-iltoja vaikka olis selvää etten oo raskaana!Ääh eiks sulla ois muuta testiä kun nuo? Mulla näytti raskaana tuollaisen mut joskus iha negaa ja joskus turhia haamuja joo.. HmmView attachment 108930
nega!
viivanpaikkaa näyttää kyllä selkeesti nämä testit, eipä ole aijempaa kokemusta näistä!
Ääh eiks sulla ois muuta testiä kun nuo? Mulla näytti raskaana tuollaisen mut joskus iha negaa ja joskus turhia haamuja joo.. Hmm
Just oon tuommoisen iha negan tehnyt tässäkin kierrossa liian ajoissa

Kokeile ihmeessä.. Jännääno on mulla sitte sofin testejä mut nekin taitaa olla aika kökkö huonoja![]()

no on mulla sitte sofin testejä mut nekin taitaa olla aika kökkö huonoja![]()

Mä kans veikkaan ovista :D jos ovis tuli selkeenä plussana testiin niin tuokin olis musta sit jo jotain näyttäny!

Joo, no se on sentään plussaa että vähän nopeemmin pääset jännäilemään!joo ovis se on!
sofi näytti täysin negaa, se kun on hyvä testi ettei anna edes viivan paikkoja niin ei jää arvailujen varaan ja tosiaan ihan selkeetä plussaa pitäs jo näyttää!
no, ei mitään, 9-11 päivää niin pääsen testailee sitten onko tässä kierrossa tärpännyt!![]()
onneks on ovistestit ja lämmönseurannat, ne paljastaa noita elimistön sekoiluja! Mulla kans oli viime kierrossa yli viikon myöhässä ovulaatio ja sen seurauksena tietty kuukautisetkin, olishan siinä ilman tota ovulaatioseurantaa ollu jo aika täpinöissä kun kuukautiset yli viikon myöhässä 

Onneks sentään oli siteitä mukana. Menkat siis piti alkaa avulaatiosta katsottuna ke-to. Katsotaan alkaako tästä nyt ihan kunnolla ne menkat vai mitä tämä on, mutta voi vitsi kuinka paljon harmittaa.Joo, no se on sentään plussaa että vähän nopeemmin pääset jännäilemään!onneks on ovistestit ja lämmönseurannat, ne paljastaa noita elimistön sekoiluja! Mulla kans oli viime kierrossa yli viikon myöhässä ovulaatio ja sen seurauksena tietty kuukautisetkin, olishan siinä ilman tota ovulaatioseurantaa ollu jo aika täpinöissä kun kuukautiset yli viikon myöhässä
![]()
menetin toivon lähes samantien tähän kiertoon kun ei olla ehditty kun kerran heilutella peittoa, ja tänään tottakai
Mutta aijon kyllä tikuttaa tota ovista vielä kuitenkin että haalistuuko viiva tosta nyt sitten! 
no joo, miten paljon noi ovisten ajankohdat vaihtelee kierroissa? minä kun tosiaan tein elämäni ensimmäisen ovistestin tänää kp9 ja heti vahva plussa, vaikka sanoin miehelle että kunhan huvikseen kokeilen!menetin toivon lähes samantien tähän kiertoon kun ei olla ehditty kun kerran heilutella peittoa, ja tänään tottakai
Mutta aijon kyllä tikuttaa tota ovista vielä kuitenkin että haalistuuko viiva tosta nyt sitten!
![]()

Ja onks toi sofi sit nykyää parempi ku pc? Jos ei anna tämmösiä viivoja ainakaan.. Tosin jos mun pississä vikaa ni kaikissa näkyyjoo ovis se on!
sofi näytti täysin negaa, se kun on hyvä testi ettei anna edes viivan paikkoja niin ei jää arvailujen varaan ja tosiaan ihan selkeetä plussaa pitäs jo näyttää!
no, ei mitään, 9-11 päivää niin pääsen testailee sitten onko tässä kierrossa tärpännyt!![]()