Raskaaksi 2021

Hei ensimmäistä kertaa täällä ja ihan mielenkiinnosta kysyn. Onks tää haamu? mä kun en näistä niin osaa tulkita. Aina ollu selkee nega tai tumma viiva.

plussana mä tämän nään. Varovaiset onnittelut! :smiling face with heart-eyes:

Tämä saatto olla tullu sen ajan ulkopuolella! En ole tehnyt enempää testejä kun on kalliita katsotaan kuinka käy

Mikä dpo sulla siis on? Näissähän tosiaan ohjeena taitaa olla kaikissa, ettei testiajan jälkeen enää ole luotettava. Mutta toki se haamu testiin jää kuivuessaankin. Nää Predictorit taitaa ollakin aika kalliita, kun on noita superherkkiä. Mä ostan aina vaan noita perusliuskoja marketista, kun en viitsi hirveesti käyttää testeihin rahaa. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Joo toisiamme tukien täällä ollaan. Itse olin poissa foorumilta varmaan kolme vuotta ja ihana huomata, että täällä sama meininki jatkuu. Ihan kun olis kotiin tullut <3. Nää on semmoisia asioita joita ei voi jakaa kovin monen kanssa ja on kiva, että täällä kaikki ollaan samassa veneessä ja tuetaan toisiamme :).

Mun puhelin sekoilee, tuplat pois:tears: mutta joo, onneksi täällä on pääsääntöisesti tosi hyvä henki:smiling face with heart-eyes:

mä olin myös jonkuaikaa pois ja kun palasin niin mun mielestä tää ryhmähenki, ainakin täällä on parantunut niin että nyt on hyvä kysyä ja jutella. :thumbs-up: Pidetään tämä tälläisenä, tuetaan ja kannustetaan toisiamme jatkossakin! :red-heart:

Joo en ottanut itseeni, kun menetin jo toivon ku joka kierrossa saanu ns toivoa vähän ja sit romahtaa.. Oma moka ku aloitan testailee liian ajoissa.. Nyt siis dpo 11 ja selvä oviskipu oli siis illalla 2.12 ja samana aamuna ovisplussa..
Ja sit kun tää kroppa tekee uusia oireita jatkuvasti mistä toivo kans ehkä heräilee..
Vielä yritin itselle vannoa tän kierron alussa etten tässä kierrossa testaile varhain mut oon ihmisenä vaan tosi malttamaton.. Ja hassua kuitenkin just ku vasta haamujen haamun saanu esikoisesta dpo13 ja tokasta en ees muista mikä dpo tai kp oli..
Harmittaa ku ei ne testit tullu postissa ku vissii tää joulukuu postia hidastaa entisestään. Pitänee se silti hakee vielä yks pc paketti kun kerta testaillut jo ni antaa mennä sitten.

Moikka!
Liityn mukaan joukkoon, vanha kääkkä, joka kuumeilee myöhäis iltatähteä! Kirjoitin tuolla +40 v.ryhmässä, mutta siellä hiljaisempaa yritys puolella. Täällä muutama + 35 ryhmästä joten ajattelin minäkin kingetä tänne..

Nyt menossa yk 2 kiertopäivällä 22/32 Ovulaatiosta ei tietoa, mutta talletettu on n3 pv.n välein kp 9 lähtien. Viime kierrossa aloitettiin hommat ehkä liian myöhään ja nega tuli. Nyt toivottavasti ajoitukset olisi kohdillaan!

En tiedä tunteeko näin vanhana erilailla oireita ym.mutta on jo monta päivää ollut huono olo, ja tuli flunssa, normisti en ole oikeastaan ikinä flunsassa. Nyt outona juttuna suu ihan kuiva, mitä ei ikinä ole ollut. Luin jostain että voi olla alkuraskauden oire.. onko muilla ollut? Ajattelin testailla ensi viikonloppuna, josko jotain näkyisi...Olisi ihana Joululahja! Täällä oli muitakin joulun alla jännäilijöitä, toivotaan parasta!!

Tähän vielä pistän ekan plussa haamun ja mille näytti parin päivän päästä et siks nää nykyiset pct antanu turhaa toivoa...
Muoks. Lisäsin esikoisesta ekan dpo 13 haamun seuraavana päivänä kuva samassa alhaalla

Liitteet

• IMG_20211213_142717.jpg
    IMG_20211213_142717.jpg
    262.9 KB · Katsottu: 140
  • IMG_20211213_142625.jpg
    IMG_20211213_142625.jpg
    304.7 KB · Katsottu: 139
  • PCIMG_2021-12-13_14-31-32.JPG
    PCIMG_2021-12-13_14-31-32.JPG
    435.9 KB · Katsottu: 138
Itse oon saanut ekan haamun jopa silloin, kun menkat olleet jo viikon myöhässä. Toivoa on siis aina menkkoihin asti! Ehkä henkisesti on negan jälkeen kuitenkin hyvä odotella edes seuraavaan päivään ennen uutta testiä, ja antaa rauhassa kehon hoitaa tehtäväänsä. Kyllä se viiva siitä lähtee vahvistumaan, kun aihetta on. Toivottavasti mahdollisimman pian kaikilla ❤️

Laitanpa tännekin. Tänä aamuna vasta lämmöissä droppi, lauantai aamuna digi näytti ovisplussaa ja eilen aamulla rfsu? Illalla rfsu oli jo heikentynyt huomattavasti. Voiko olla että ovis on vasta tänään tulossa? Vähän kipuilua ja paineen tunnetta oikealla puolella, ei kuitenkaan läheskään sellasta ku viime kuussa vasemmalla. Toki edellinen oli mun eka ovulaatio ehkäisyn lopettamisen jälkeen ainakin todistetusti. Voiko johtua siitä kovemmat kivut?

Liitteet

• 20211213_121350.jpg
    20211213_121350.jpg
    403 KB · Katsottu: 116
IMG_20211213_160805.jpg

jep! kp9 ja sanoin miehelle et mä vaan testaan huvikseen! :tears: ollaan ehitty kerran heilutella peittoa, tuskin riittää:loudlycrying:
mutta siis kp9, voiks tää pitää paikkaansa???

Muokattu viimeksi:
View attachment 108928

jep! kp9 ja sanoin miehelle et mä vaan testaan huvikseen! :tears: ollaan ehitty kerran heilutella peittoa, tuskin riittää:loudlycrying:
mutta siis kp9, voiks tää pitää paikkaansa???
Kyllä se voi hyvin riittää :). Meilläkin riitti yksi kerta just ennen ovulaatiota viime kierrossa. Mä testailen digillä ja en osaa sanoa noista testeistä mitään. Kai se ovulaatio voi tosiaan tulla jo noillakin päivillä. Mistä lasket menkat alkaneeksi? Siitä kun tiputtelee vai vasta sitten kun kunnon vuoto alkaa? Mä oon lukenut semmosen kirjan kun ”taking charge of your fertility” ja siinä mainittiin että laske ekaksi päiväksi se kunnon vuotopäivä ja jos alkaa vasta klo 18 jälkeen niin siitä seuraava on kp1. Mulla tiputtelee pari kolme päivää. Ja joillakin varmaan voi tapahtua ovulaatio jo noilla päivillä. Itsellä menee aina sinne 14 tai yli. Miten pitkiä luteaalivaiheita teillä on? Mulla on vaan 11 päivää. Silti onnistuneita raskauksia.

Kyllä se voi hyvin riittää :). Meilläkin riitti yksi kerta just ennen ovulaatiota viime kierrossa. Mä testailen digillä ja en osaa sanoa noista testeistä mitään. Kai se ovulaatio voi tosiaan tulla jo noillakin päivillä. Mistä lasket menkat alkaneeksi? Siitä kun tiputtelee vai vasta sitten kun kunnon vuoto alkaa? Mä oon lukenut semmosen kirjan kun ”taking charge of your fertility” ja siinä mainittiin että laske ekaksi päiväksi se kunnon vuotopäivä ja jos alkaa vasta klo 18 jälkeen niin siitä seuraava on kp1. Mulla tiputtelee pari kolme päivää. Ja joillakin varmaan voi tapahtua ovulaatio jo noilla päivillä. Itsellä menee aina sinne 14 tai yli. Miten pitkiä luteaalivaiheita teillä on? Mulla on vaan 11 päivää. Silti onnistuneita raskauksia.

no tässä kierrossa oli outoa se että menkat alko ihan kunnolla verisellä vuodolla ja aivan yhtäkkiä, ei mitään tuntemuksia alkamisesta, itseasiassa tein raskaustestiä päiväpissasta kun sitten pyyhkiessä tulikin verta.. että outo on tämä kierto kokonaisuudessaan nyt jos tässä vaiheessa on jo ovis. Normaalin aikaa menkat kesti sen 6 päivää, perjantaina loppui ja lauantaina myöhään illalla heiluteltiin peittoa. Saattaa se riittää mutta tänään toki nyt sitten heilutellaan vielä. Eikä juuri mitään ovistuntemuksia ole ollut, vasemmalla puolella nippasi tossa aamulla, mutta en ajatellut sitä sen enempää kun näin varhaiset päivät vielä :loudlycrying:

Tosin kun en ole koskaan aijemmin tikutellut ovista, niin en tosiaan tiedä edes missä vaiheessa olen aikasemmin ovuloinut. Kuopuksesta raskausoireet alkoi ainakin viikkoa ennen kun menkkojen edes piti alkaa, niin silloin ainakin on ovis täytynyt olla tosi varhain. En nyt kuitenkaan yhtään ajatellut että se olis näin varhain:tears:

no tässä kierrossa oli outoa se että menkat alko ihan kunnolla verisellä vuodolla ja aivan yhtäkkiä, ei mitään tuntemuksia alkamisesta, itseasiassa tein raskaustestiä päiväpissasta kun sitten pyyhkiessä tulikin verta.. että outo on tämä kierto kokonaisuudessaan nyt jos tässä vaiheessa on jo ovis. Normaalin aikaa menkat kesti sen 6 päivää, perjantaina loppui ja lauantaina myöhään illalla heiluteltiin peittoa. Saattaa se riittää mutta tänään toki nyt sitten heilutellaan vielä. Eikä juuri mitään ovistuntemuksia ole ollut, vasemmalla puolella nippasi tossa aamulla, mutta en ajatellut sitä sen enempää kun näin varhaiset päivät vielä :loudlycrying:
Ettei olis raskauden mahis kuitenkin ja siks o testi ois plussa?

Itse oon saanut ekan haamun jopa silloin, kun menkat olleet jo viikon myöhässä. Toivoa on siis aina menkkoihin asti! Ehkä henkisesti on negan jälkeen kuitenkin hyvä odotella edes seuraavaan päivään ennen uutta testiä, ja antaa rauhassa kehon hoitaa tehtäväänsä. Kyllä se viiva siitä lähtee vahvistumaan, kun aihetta on. Toivottavasti mahdollisimman pian kaikilla ❤️
Meillä jos ovis ois ollut eri aikaan(myöhemmin) ni ei peitto heilunut ns tarpeeksi .. Mut mulla sata varma ajankohtaku nii kovat kivut tulee siis.. Ja tää puoli mistä irtosi mulla kai toimivampi koska molemmat lapset tullu oik puolelta ku irronnut

Ettei olis raskauden mahis kuitenkin ja siks o testi ois plussa?

no mä meinasin yks päivä kirjotella et jos ei olis menkat niin voisin luulla et oon raskaana :tears: oli meinaan paripäivää ihan kauheeta pahoinvointia ja nälkä ihan jatkuvasti, mutta nyt ainakaan tällä hetkellä ei mitää oireita. Noiden ovistestien mukana tuli one step testäjä, ilmeisesti kaupan päällisenä, toki voin testata senkin :tears:

Takaisin