Hei ensimmäistä kertaa täällä ja ihan mielenkiinnosta kysyn. Onks tää haamu? mä kun en näistä niin osaa tulkita. Aina ollu selkee nega tai tumma viiva.
plussana mä tämän nään. Varovaiset onnittelut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei ensimmäistä kertaa täällä ja ihan mielenkiinnosta kysyn. Onks tää haamu? mä kun en näistä niin osaa tulkita. Aina ollu selkee nega tai tumma viiva.
Etköhän sinä saa viiniä juoda vkl kun tuskin enää plussaa voi saada testiin
Onnea ensi kiertoon
Tämä saatto olla tullu sen ajan ulkopuolella! En ole tehnyt enempää testejä kun on kalliita katsotaan kuinka käy
Kyllä se voi hyvin riittää :). Meilläkin riitti yksi kerta just ennen ovulaatiota viime kierrossa. Mä testailen digillä ja en osaa sanoa noista testeistä mitään. Kai se ovulaatio voi tosiaan tulla jo noillakin päivillä. Mistä lasket menkat alkaneeksi? Siitä kun tiputtelee vai vasta sitten kun kunnon vuoto alkaa? Mä oon lukenut semmosen kirjan kun ”taking charge of your fertility” ja siinä mainittiin että laske ekaksi päiväksi se kunnon vuotopäivä ja jos alkaa vasta klo 18 jälkeen niin siitä seuraava on kp1. Mulla tiputtelee pari kolme päivää. Ja joillakin varmaan voi tapahtua ovulaatio jo noilla päivillä. Itsellä menee aina sinne 14 tai yli. Miten pitkiä luteaalivaiheita teillä on? Mulla on vaan 11 päivää. Silti onnistuneita raskauksia.View attachment 108928
jep! kp9 ja sanoin miehelle et mä vaan testaan huvikseen! ollaan ehitty kerran heilutella peittoa, tuskin riittää
mutta siis kp9, voiks tää pitää paikkaansa???
Kyllä se voi hyvin riittää :). Meilläkin riitti yksi kerta just ennen ovulaatiota viime kierrossa. Mä testailen digillä ja en osaa sanoa noista testeistä mitään. Kai se ovulaatio voi tosiaan tulla jo noillakin päivillä. Mistä lasket menkat alkaneeksi? Siitä kun tiputtelee vai vasta sitten kun kunnon vuoto alkaa? Mä oon lukenut semmosen kirjan kun ”taking charge of your fertility” ja siinä mainittiin että laske ekaksi päiväksi se kunnon vuotopäivä ja jos alkaa vasta klo 18 jälkeen niin siitä seuraava on kp1. Mulla tiputtelee pari kolme päivää. Ja joillakin varmaan voi tapahtua ovulaatio jo noilla päivillä. Itsellä menee aina sinne 14 tai yli. Miten pitkiä luteaalivaiheita teillä on? Mulla on vaan 11 päivää. Silti onnistuneita raskauksia.
Ovishan on vasta 24-36h sisällä tuosta huipusta? eli peitto heilumaan sitteView attachment 108928
jep! kp9 ja sanoin miehelle et mä vaan testaan huvikseen! ollaan ehitty kerran heilutella peittoa, tuskin riittää
mutta siis kp9, voiks tää pitää paikkaansa???
Ettei olis raskauden mahis kuitenkin ja siks o testi ois plussa?no tässä kierrossa oli outoa se että menkat alko ihan kunnolla verisellä vuodolla ja aivan yhtäkkiä, ei mitään tuntemuksia alkamisesta, itseasiassa tein raskaustestiä päiväpissasta kun sitten pyyhkiessä tulikin verta.. että outo on tämä kierto kokonaisuudessaan nyt jos tässä vaiheessa on jo ovis. Normaalin aikaa menkat kesti sen 6 päivää, perjantaina loppui ja lauantaina myöhään illalla heiluteltiin peittoa. Saattaa se riittää mutta tänään toki nyt sitten heilutellaan vielä. Eikä juuri mitään ovistuntemuksia ole ollut, vasemmalla puolella nippasi tossa aamulla, mutta en ajatellut sitä sen enempää kun näin varhaiset päivät vielä
Meillä jos ovis ois ollut eri aikaan(myöhemmin) ni ei peitto heilunut ns tarpeeksi .. Mut mulla sata varma ajankohtaku nii kovat kivut tulee siis.. Ja tää puoli mistä irtosi mulla kai toimivampi koska molemmat lapset tullu oik puolelta ku irronnutItse oon saanut ekan haamun jopa silloin, kun menkat olleet jo viikon myöhässä. Toivoa on siis aina menkkoihin asti! Ehkä henkisesti on negan jälkeen kuitenkin hyvä odotella edes seuraavaan päivään ennen uutta testiä, ja antaa rauhassa kehon hoitaa tehtäväänsä. Kyllä se viiva siitä lähtee vahvistumaan, kun aihetta on. Toivottavasti mahdollisimman pian kaikilla
Ettei olis raskauden mahis kuitenkin ja siks o testi ois plussa?