Raskaaksi 2021

Ja joo tää tuli mieleen siis sillä kun tossa välissä oli muissakin näkyvämpää haamua.. Raskauskeijun testissä ja predictor ainakin... Äh.. Inhottavaa....

Joo sitä innostuu ja sitten pudotaan korkealta ja kovaa :(. Mulla on kauhea mielialanlasku päivää ennen kuin menkat alkaa ja siitäkin tajusin että nyt ei näytä hyvältä. Onneksi nyt lähtee taas hormonit nousuun.

Tässä näkyy hienosti millaista värikertymää tää testi antaa viivanpaikan viereen.

Liitteet

• IMG_20211213_092500.jpg
    IMG_20211213_092500.jpg
    307.7 KB · Katsottu: 137
Mun silmään tää vois ko testillä olla plussan alku kun teit aiemmin sen yhden joka oli täysin nega :smiling-eyes::folded::Two-hearts:
Se on kyl näissä testeissä et katso onko viiva vielä siinä kun on kuivunut. Väärät haamut usein katoaa testistä kuivuttuaan.

Kaivelin joskus n. 10min päästä testin vielä ja oli täysin vitivalkoinen..

Himot vei voiton ja minä testasin. Käytin sen kaapissa odottavan apteekin herkän joka jäi viime kemiallisesta kierrosta yli. Kyllä sen oikeastaan tiesi ettei siellä mitään näy, mutta tulipahan sekin nyt varmistettua ihan kunnolla. Sain ainakin helpotusta tähän testaushimooni. :tears:

Uskon vahvasti, että, jos mulla jotain näkyy niin se näkyy vasta silloin, kun menkat pitäis alkaa. Niin kävi esikoisen raskaudessa ja viimekierrossa.

Nyt jaksan odottaa sinne torstaille ja, jos menkat ei ole siihen mennessä alkaneet niin teen tuon digin minkä kävin testaushimoissani eilen ostamassa.

Täällä nyt kp6 ja alkaa olla menkat taputeltu. Näyttääpä tällä kertaa jäävän vähän lyhyemmäksi kuin ennen, mutta ei haittaa yhtään. :rolling:

Nyt jännityksellä aloittelen oviksen metsästystä. Tosin jos jatkuu ovulointi vuorotellen eri puolilta, niin tää kierto kyllä on jo menetetty. Voi olla, että ostan kumminkin paketin noita jotain halpisovisliuskoja, että voisi testailla sitten, kun lämpöjen perusteella alkaa ovis olla lähellä. Flo ennustaa ovista kp20 27.12, mutta on kyllä ihan hakuammuntaa. Yleensä mulla on ollut ovis kp18-20 välillä, mutta viime kierrossa oli kp40 tai 41, että vähän heittelee :No Evil Monkey:

Ai että kun olisi kiva saada teille piinailijoille vielä plussia ennen joulua. Mä aion nauttia täysillä nyt jouluna kalaherkuista yms., kun ei sitä plussaa suotu.

Kyllähän noi viivanpaikat voi olla ihan sitäkin, että siellä on ollut kiinnittymisyritys. Mulla viime kierrossa dpo 9-13 näkyi ja vahvistui ja digi antoi raskaana 1-2. Silti menkat alkoi. Kaksi päivää myöhässä. Täällä menossa kp5 ja menkat taitaa olla ohi tänään :). Eilen jo aloitettiin treenit :D. Nyt vaan osuu todennäköisesti ovulaatio semmoiseen kohtaan että saa nähdä päästäänkö puuhiin tarpeeksi lähellä :sad001. Mies lähtee reissuun kun mulla kp12. Eli varmaan kp 11 puuhaillaan ja viime kierrossa ovulaatio oli todennäköisesti kp14. Että siinä ja siinä.

mulla tais olla just viimekierrossa kiinnittymisyritys, kun antoi ihan selkeän haamun yhteen testiin joka oli selkeä vielä testin kuivuessakin. Sen jälkeen yks haaleampi haamu ja sen jälkeen oli kaikki selkeitä negoja. :Face Without Mouth:

Täällä myös aloiteltu hyvissä ajoin treenit, tänää jossain kohtaa tikuttelen ovista, eihän se vielä oo kun kp9 vasta, mutta harjotellaan sitäkin! :Face With Tears Of Joy:

Heippa! Täällä ollut puolen vuoden tauko yrittämisestä pahojen solumuutosten takia, mutta nyt on alueet poistettu loopilla ja lupa raskautumiseen saatu. Nyt menossa toinen kierto kp22/25. Ja olisin tästä kierrosta voinut lyödä pääni pantiksi raskautumisesta. Heikotusta, hajuherkistymistä ja siitä aiheutuvaa kuvotusta, "kiinnittymisen" kohdallakin vuotoa, mutta lienee sekin ollut jotain muuta. Tänä aamuna testasin rfsun herkällä. Niin negatiivisen että toinenkin viiva jo siitä kalpeni. :tears: Tää on joku hyvä vitsi että PMS oireet on samat kun raskautumisessa. Yhteensä meillä on yritystä takana 12 kiertoa, yksi kkm 10 kierrossa. Tässä kuussa kävin verikokeissa, että löytyykö mun hormonitasoista jotain selittävää tekijää. Kaksi lasta jo minulle siunaantunut, miehelle olisi ensimmäinen. Mies kävi antamassa myös näytteen, ja siitä odotellaan tuloksia.

Ehkä vielä joskus! :red-heart:

Tsemppiä muillekin yritykseen, on tämä välillä todella hermoja raastavaa!

Täällä taas piinapäivät :Grimacing Face: su 5.12. o-liuskatesti antoi viivat, cb digital vilkkuvan hymynaaman. Silloin heiluteltiin peittoja. Maanantaina en enää testannut, mutta tiistaina testasin, niin jäi cb digitaliin pysyvä naamakuva ja liuskatestiin edelleen vahvat viivat... Luulin, että o olis ollut silloin maanantaina, mutta ei sitten vissiin. No mutta tiistainakin heiluteltiin peittoja. Ja tää oli eka kerta, kun aikataulut sopi niin, että päästiin ennakkoon tallettelemaan. Muut kerrat on menneet niin, että vasta ovisbongauksesta päästy heiluttelee. En nyt osaa laskea dpota, kai se sitten oli niin, että ti dpo 0? En tiedä :Grimacing Face:nyt kuitenkin dpo 5 tai 6. Samanlaisia oireita kuin aikaisimmissakin kierroissa.

Täällä on ollut nyt siihen malliin haamuja ja viivanpaikkoja et mie en halua alkaa raastamaan hermojani vaan siirrän testaamisen perjantaille jos ei menkat ole alkaneet.. ihan hirveetä jahkailla että onks vai ei. Sit jos menkat tulee torstaina kuten ennustetaan, niin viinipullon voi korkata ihan rauhassa :tears:

Edit, tänään töihin ajellessa hassusti kutitti mahan sisäpuolelta.. hmm.

Hei ensimmäistä kertaa täällä ja ihan mielenkiinnosta kysyn. Onks tää haamu? mä kun en näistä niin osaa tulkita. Aina ollu selkee nega tai tumma viiva.

Liitteet

• 5CF8792D-208B-4C25-BA26-704C6FC5A880.jpeg
    5CF8792D-208B-4C25-BA26-704C6FC5A880.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 166
Hei ensimmäistä kertaa täällä ja ihan mielenkiinnosta kysyn. Onks tää haamu? mä kun en näistä niin osaa tulkita. Aina ollu selkee nega tai tumma viiva.

Näyttää haamulta mun silmään, kun erottuu noi selkeästi ja punertaakin :smiling face with heart-eyes:

Heippa! Täällä ollut puolen vuoden tauko yrittämisestä pahojen solumuutosten takia, mutta nyt on alueet poistettu loopilla ja lupa raskautumiseen saatu. Nyt menossa toinen kierto kp22/25. Ja olisin tästä kierrosta voinut lyödä pääni pantiksi raskautumisesta. Heikotusta, hajuherkistymistä ja siitä aiheutuvaa kuvotusta, "kiinnittymisen" kohdallakin vuotoa, mutta lienee sekin ollut jotain muuta. Tänä aamuna testasin rfsun herkällä. Niin negatiivisen että toinenkin viiva jo siitä kalpeni. :tears: Tää on joku hyvä vitsi että PMS oireet on samat kun raskautumisessa. Yhteensä meillä on yritystä takana 12 kiertoa, yksi kkm 10 kierrossa. Tässä kuussa kävin verikokeissa, että löytyykö mun hormonitasoista jotain selittävää tekijää. Kaksi lasta jo minulle siunaantunut, miehelle olisi ensimmäinen. Mies kävi antamassa myös näytteen, ja siitä odotellaan tuloksia.

Ehkä vielä joskus! :red-heart:

Tsemppiä muillekin yritykseen, on tämä välillä todella hermoja raastavaa!

No mutta vielä voi hyvin plussaksi muuttua. Toi RFSU herkkä on muutenkin tosi epäluotettava, kun osalle antaa turhia haamuja ja toisilla taas ei tyyliin ole näyttänyt edes raskautta. :rolling:

Ja toi kiinnittymisvuoto kuulostaa kyllä tosi lupaavalta, kun sitä ei voi kuvitella ja jos ei yleensä ole tiputtelua ennen menkkoja, niin ei ole mikään tyypillinen PMS-oire. Muut oireet on kyllä aika hankalia erottaa PMS-oireista, ainakin omasta kokemuksesta tuntuu, etten uskalla enää luottaa omiin oloihin ollenkaan:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Pitäisin plussana jo, toivotaan vahvistumista :folded:

Täällä on ollut nyt siihen malliin haamuja ja viivanpaikkoja et mie en halua alkaa raastamaan hermojani vaan siirrän testaamisen perjantaille jos ei menkat ole alkaneet.. ihan hirveetä jahkailla että onks vai ei. Sit jos menkat tulee torstaina kuten ennustetaan, niin viinipullon voi korkata ihan rauhassa :tears:

Edit, tänään töihin ajellessa hassusti kutitti mahan sisäpuolelta.. hmm.

Minä kans korkkaan kyllä pe viinipullon jos ne menkat alkaapi.. To kaiketi pitäs vasta alkaa et ois täs aikaa toki käydä viel miten vaa mut menee noihin testeihin rahaa hermot ja tulee turhia pettymyksiä... Toivotaan ettet sä pääse pulloa korkkaamaan :Relieved Face::Relieved Face::White Smiling Face:

Hei kaikki!!!! Minäpä tein tänään ilta virtsasta predictor early nimisen testin. Katsoin sitä vähän ajan päästä ja heitin pettyneenä kaappiin
Onko tavanomaista että näihin tulisi tämmöinen viivanpaikka kun sen sitten sieltä kaivoin ja vilkaisin uudelleen!?kuva ei oo kovi hyvä
Ollaan yritetty aika kauan ja aiemmin ton testin tehneenä siinä ei näkynyt mitään ees seuraavana päivän

Tämä saatto olla tullu sen ajan ulkopuolella! En ole tehnyt enempää testejä kun on kalliita katsotaan kuinka käy

Jep.. Säästin piltti purkkiin aamun pisut ja toivon et posti tulee ajoissa ni sais sen medigoo vielä testattua... Se kaiketi oikeesti herkkä...

Muoks.. Lisäsin tähän nyt täysin kuivana pc kuvat. Toista muokattu. Eipä toi kerro yhtää mitään. Onneks noi ei ole kalliita sentään... Vaik tuttaaa

Etköhän sinä saa viiniä juoda vkl kun tuskin enää plussaa voi saada testiin
Onnea ensi kiertoon

Etköhän sinä saa viiniä juoda vkl kun tuskin enää plussaa voi saada testiin
Onnea ensi kiertoon
No onhan tässä nyt torstaihin vielä monta päivää. Moni saa testiin plussan vasta kun menkkojen olis pitänyt alkaa, me kun ollaan yksilöitä. Vähän ikävän sävyinen kommentti siihen nähden että täällä puhutaan aika tunteita herättävistä asioista.

Takaisin