Jiin3s
Puuhakas puhuja
Laitan reklaa kyllä näistä.... Huomiseksi pakko varmaan ostaa vielä jokuj herkkä ja jos se on nega ni sit uskon... Huoh..
Dpo10[/
Se on kylläkin 2v sitten tehty ja ko. Plussan vauvakin on syntynyt
Aa se ei ollu tuore
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Laitan reklaa kyllä näistä.... Huomiseksi pakko varmaan ostaa vielä jokuj herkkä ja jos se on nega ni sit uskon... Huoh..
Dpo10[/
Se on kylläkin 2v sitten tehty ja ko. Plussan vauvakin on syntynyt
Hei kaikki!!!! Minäpä tein tänään ilta virtsasta predictor early nimisen testin. Katsoin sitä vähän ajan päästä ja heitin pettyneenä kaappiin
Onko tavanomaista että näihin tulisi tämmöinen viivanpaikka kun sen sitten sieltä kaivoin ja vilkaisin uudelleen!?kuva ei oo kovi hyvä
Ollaan yritetty aika kauan ja aiemmin ton testin tehneenä siinä ei näkynyt mitään ees seuraavana päivän
Hei kaikki!!!! Minäpä tein tänään ilta virtsasta predictor early nimisen testin. Katsoin sitä vähän ajan päästä ja heitin pettyneenä kaappiin
Onko tavanomaista että näihin tulisi tämmöinen viivanpaikka kun sen sitten sieltä kaivoin ja vilkaisin uudelleen!?kuva ei oo kovi hyvä
Ollaan yritetty aika kauan ja aiemmin ton testin tehneenä siinä ei näkynyt mitään ees seuraavana päivän
Negoja. Uutta kiertoa kohti henkisesti alan valmistautua.... Jospa se yritti kiinnityä ees sillo aiemmin...
Laitan kyl menee reklaa pc ku onhan tää nyt perseestä ku saa viivanpaikkoja testiajalla joita vois joskus luulla plussan aluksi.....
melkosta viivanpaikkaa taas tosiaan näyttää pc testi
edit.
onks sulla uppisss oireita vielä? mä nyt kuiteski nään noissa jotain hailuraa, et onko viivanpaikka vai haamua?
Negoja. Uutta kiertoa kohti henkisesti alan valmistautua.... Jospa se yritti kiinnityä ees sillo aiemmin...
Laitan kyl menee reklaa pc ku onhan tää nyt perseestä ku saa viivanpaikkoja testiajalla joita vois joskus luulla plussan aluksi.....
Tein vain tuon yhen huonon.. paljaalla silmällä ehkä kuvittelin jotain näkevinäni.. kuvassa ei kyl taida näkyä. Ja vessassa huono valo kyllä, pitää tehä toisessa vessassa huomenna ku siellä parempi.
Jos huomenna tekis sen pcliuskan ku se vissii on 10herkkyys..
Alamaha kyl tuntuisi vähä niinkö kipeeltä.
Muistelisin, että noista kahesta tein vasta tyylii päivää paria ennen menkkoja testit.. nyt menkat pitäs alkaa pe/la suunnilleen.
Jotain hailuraa näkyy ehkä tossa viimeisessä, mutta toki en osaa sanoa, voisko olla haamu vai viivanpaikka. Mikä dpo sulla on? Ilmeisesti aika aikainen vielä, että voi hyvin plussaksi muuttua vielä
Mun silmään tää vois ko testillä olla plussan alku kun teit aiemmin sen yhden joka oli täysin negaTein vain tuon yhen huonon.. paljaalla silmällä ehkä kuvittelin jotain näkevinäni.. kuvassa ei kyl taida näkyä. Ja vessassa huono valo kyllä, pitää tehä toisessa vessassa huomenna ku siellä parempi.
Jos huomenna tekis sen pcliuskan ku se vissii on 10herkkyys..
Alamaha kyl tuntuisi vähä niinkö kipeeltä.
Muistelisin, että noista kahesta tein vasta tyylii päivää paria ennen menkkoja testit.. nyt menkat pitäs alkaa pe/la suunnilleen.
Jep.. Säästin piltti purkkiin aamun pisut ja toivon et posti tulee ajoissa ni sais sen medigoo vielä testattua... Se kaiketi oikeesti herkkä...On kyllä törkeitä viivanpaikkoja, jos ei plussaksi muutu. Kannattaa kyllä laittaa reklaa menemään.
Aamuisin on ollut paljon vaikeempi nousta ja väsymys on voimakkaampaa kun yleensä. Toiveikas olo siitä. Mutta nyt alkoi rintakivut mitkä on mulle tyypillisiä pms oireita.
Mulla meni luotto pc:hen ja predictor earlyyn viime kiertojen viivanpaikkojen vuoksi, olivat aika räikeitä, mutta eivät vahvistuneet. Mutta sulla on edelleen toivoa!
Ja joo tää tuli mieleen siis sillä kun tossa välissä oli muissakin näkyvämpää haamua.. Raskauskeijun testissä ja predictor ainakin... Äh.. Inhottavaa....Kyllähän noi viivanpaikat voi olla ihan sitäkin, että siellä on ollut kiinnittymisyritys. Mulla viime kierrossa dpo 9-13 näkyi ja vahvistui ja digi antoi raskaana 1-2. Silti menkat alkoi. Kaksi päivää myöhässä. Täällä menossa kp5 ja menkat taitaa olla ohi tänään :). Eilen jo aloitettiin treenit :D. Nyt vaan osuu todennäköisesti ovulaatio semmoiseen kohtaan että saa nähdä päästäänkö puuhiin tarpeeksi lähellä . Mies lähtee reissuun kun mulla kp12. Eli varmaan kp 11 puuhaillaan ja viime kierrossa ovulaatio oli todennäköisesti kp14. Että siinä ja siinä.