Raskaaksi 2021

Todellakin on toivoa! Dpo 10 on vielä aikaista! Mulla kuitenkin hedelmöittyminen tiedossa melkeinpä kellon tarkkudella, luomuna kun munasolu voi irrota esim. 12-48h jne.
Ja ihan hyvin viivaa voi tulla vaikka dpo q2-14 vasta ja kaikki silti sujuu hyvin!
Mulla kyllä sillon ovis päivänä se julmettu kipu et sillo illalla se irtosi melko varmasti(aamulla oli o testi plussa) mutta toki antaa toivoa joo :)

Mie oon ollu koko päivän kuin persiille ammuttu karhu.. meinaako pms ottaa vallan vai onko tässä jotain muuta vilunkia ilmoilla. Ruokakaan ei maistu.. lisäksi haistan aivan kaiken :Eyes:
Dpo 9. En mie kyllä huomenna ehkä halua testata. Keskiviikko olis dpo 12 ja luteaali mulla sen 12 päivää..

Mä en mahda itselleni mitään, että tekis ihan hirveesti mieli testata jo huomenna. Eilen ja tänään ollu voimakasta väsymystä vaikka olen saanut nukkua aamulla pidempään. Maha edelleen juilii ja alaselkä.

Kuinka herkästi ihmiset on plussanneet viikkonäytöllisellä digillä? Tekis mieli ostaa sellainen, kun en ole koskaan kokeillut. :smiling-eyes:

Mä en mahda itselleni mitään, että tekis ihan hirveesti mieli testata jo huomenna. Eilen ja tänään ollu voimakasta väsymystä vaikka olen saanut nukkua aamulla pidempään. Maha edelleen juilii ja alaselkä.

Kuinka herkästi ihmiset on plussanneet viikkonäytöllisellä digillä? Tekis mieli ostaa sellainen, kun en ole koskaan kokeillut. :smiling-eyes:

Kannattaa varmaan eka tehä liuskatesti, esim. Pc ja sit digi, jos ei halua tuhlata, koska digi on kuitenkin hintavampi.

Tässä kuvassa dpo10.

ON. Mulla on aivan järkyttävä keskenmenonpelko. Heti, kun raskausoireista on parempi päivä, niin oon lähes varma, et kehitys on nuupahtanut.
Tänään 5+0. Eikä oo ollu huonoa oloa eikä närästystäkään. Ja nännikipukin on eilisestä paljon heikompaa. Voiko oireet vaihdella päivän mukaan?

Oon ollu viimeks yli 12vuotta sitten raskaana, enkä muista yhtään mitä milloinkin oli.. :Nerd Face:

Liitteet

• IMG_20211212_190803.jpg
    IMG_20211212_190803.jpg
    841 KB · Katsottu: 116
Kannattaa varmaan eka tehä liuskatesti, esim. Pc ja sit digi, jos ei halua tuhlata, koska digi on kuitenkin hintavampi.

Tässä kuvassa dpo10.

ON. Mulla on aivan järkyttävä keskenmenonpelko. Heti, kun raskausoireista on parempi päivä, niin oon lähes varma, et kehitys on nuupahtanut.
Tänään 5+0. Eikä oo ollu huonoa oloa eikä närästystäkään. Ja nännikipukin on eilisestä paljon heikompaa. Voiko oireet vaihdella päivän mukaan?

Oon ollu viimeks yli 12vuotta sitten raskaana, enkä muista yhtään mitä milloinkin oli.. :Nerd Face:

Kyllä vaan on parempia päiviä välissä ja sitten taas seuraavana päivänä hirveä olo. Mulla on kaikenlisäksi loppunut 24/7 kuvotus yleensä viikkoon 9 mennessä ja aina ajattelin että nyt on mennyt kesken, mutta kaikki oli kuitenkin hyvin.

Plussa tuulia kaikille :smiling face with heart-eyes:
Ja vauva liimaa plussanneille :red-heart:

Katselin kuvia noista testeistä ja kävin miettii et jos negaa tulee ni sillon ku haamu näky predictor ja se one step ni jos koitti kiinittyäsillon mut ei sit tarttunut kunnolla tms.... :sad001

Saapa nähä uskallanko testata aamulla :Grinning Face With Smiling Eyes:
Aamulla Dpo8-10 tai jotai sinne päin. Eilen ja tänää töissä ollessa ei kyllä tullu tunnusteltua onko oireita.. nyt sit illan koittanu kuulostella, ehkä jotain nippailua/paineen tunnetta alamahalla.. mutta se on varmaa vaa huonosta syönnistä vklopun aikana. Plussa voi itellä vaatia jonkulaista painon pudotusta, mutta ei oo tuolla korvien välissä saanu asiaa kuntoon :(

Ja siis mulla on aamuksi nyt vaihtoehtona pc tai rfsu testaa varhain surkimus... Kunpa kannattais kokeilla?? Se herkkä kun ei myös oikeesti ole herkkä :(

Joo siis digitaalisessa ovistestissä oli ohje että voi testata mihin kellonaikaan tahansa, mutta mieluusti päivittäin suunnilleen samaan aikaan. Päädyin siis tuohon aamulla testailuun ihan töidenkin takia, ei onnistu oikein muuten kuin aamuisin

Ei se nyt aivan niinkään mene.
Mulla oli alkionsiirto perjantaina ja varhain tiistai aamuna sain herkällä testillä selvästi näkyvää haamua.
Toki luomukierrossa on eri, kun ei tiedä et mitä missäkin vaiheessa tapahtuu. Mut kyllä se kiinnittymisestä nopeampaa kuin 5 päivässä näkyy.

Ooh vau voiko nii aikasin näkyä

Joo teen varmaa molemmat ja huomenna pitäs tulla ne tilatut medigoo liuskat.. Testaan enää huomenna ja ylihuomenna ja sit ootan menkkoja.. On tää hassua...Ja tulee vähän tyhmä olo.. Mut oli nii paljo oireita ja taas erilaisia ja sitä luulisi oman kroppansa tuntevan..... :rolling::thumbs-up:

Se on kylläkin 2v sitten tehty ja ko. Plussan vauvakin on syntynyt :smiling-eyes:

mun piti käydä lueskelemassa noita viestejä, aattelin et jopas oon muutamassa tunnissa pudonnu ihan kyydistä kun näin onnittelut! :tears:

Takaisin